dün 3000 km bakımına servise götürdüm bişey bulamadı bu kadar hızdan düşmenin sebebi ne olabilir lütfen tahminlerinizi söyleyiniz 20 km düşüş var
dün 3000 km bakımına servise götürdüm bişey bulamadı bu kadar hızdan düşmenin sebebi ne olabilir lütfen tahminlerinizi söyleyiniz 20 km düşüş var
Arkadaşlar sizi bu motor konusunda bir kullanıcı olarak aydınlatmak ve beyan etmek isterim,mart ayında aldım ben bu motoru gayet güzel hoş bi motor ben siyahını aldım ve memnunum açıkcası yalnız hasta bi motor şaka şaka;motorsikletin motorunu açtım ve arkadaşda da yamaha ybr 125lik vardı yarış girdik asfaltda, ben 135 137 i gördüm rampa aşağıya tek başıma arkamda kaldı o 30 40 metre falan vardı geçemedi sonuç olarak hız konusunda söyleyeceğim bu kadar yeni başlamak veya hobi olarak kullanmak için gayet güzel varsa sorunuz bizi değil beni arayın...
bende alıcam allah nasıp ederse
Arkadaşlar uzun bir incelemeden sonra Lifan Discovery 150'nin tam bana göre olduğunu gördüm... Ama bu motorun (+)ları ve (-)leri nelerdir... 100 km'de kaç litre yakıyor... Titreşim var mı... Bu motoru kullanan ve kullanmış hakkında birşeyler bilen arladaşlar lütfen yardım edin. Sürekli fikir değiştiriyorum...
Biz motorcular 2 bacağa değil 2 tekerleğe aşık oluruz...
ben kullanmadım ama buna verceğin parayla honda cb125 yada ybr al en azından 2.eli iyi onların
Boyutları: 2080x775x1180
Ağırlık: 100 kg.
Motor Tipi: Tek Silindir, Hava Soğutmalı
Dört Zamanlı
Silindir Hacmi: 149.4 ml
Yakıt Tankı Kapasitesi: 15 lt
Ort. Yakıt Tüketimi: 2.2 lt/100 km
Marş Sistemi: Elektrikli / Ayak Marşlı
Max. Güç: 8.5 kw/8500r/min
Max. Tork: 10 N.m/8500r/min
Şanzıman: 5 Vites
Fren Sistemi: (Ön/Arka) Disk/Kampana
Ön Lastik Ebadı: 2.75 - 18
Arka Lastik Ebadı: 110/90 - 16
Tavsiye Edilen
Maksimum Hız (km/h): 95 km/h
Biz motorcular 2 bacağa değil 2 tekerleğe aşık oluruz...
11.5 bg güç var tahminen 120le gider bu motor
DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.
Daha fazlası yok mu?
Biz motorcular 2 bacağa değil 2 tekerleğe aşık oluruz...
BU MOTORDA BALANCER VAR YANİ TİTREŞİM YOK FAKAT 90 KİLOMETRE HIZI GEÇİNCE TİTREŞİMİ BİRAZ HİSSETTİRİYOR.YAKITI 100 KM DE İKİ BUÇUK ÜÇ LİTRE CİVARI....HIZLANIŞI GAYET İYİ MAKSİMUM HIZI 120 YAPIYOR İKİ KİŞİYLE 110 U GÖRÜYOR.MOTORUN KOLTUĞUNA OTURDUĞUNUZDA AYAKLARINIZ YERE RAHAT BASIYOR,GÖRÜNDÜĞÜ KADAR İRİ OLMADIĞINI ANLIYORSUNUZ.DAHA BAŞKA NE ÖĞRENMEK İSTERSEN CEVAPLARIM KISA BİR SÜRE LİFANDA KULLANMIŞTIM ARORA TİGER 200 DEN ÖNCE...
Motorum 8000 km de. 140 cok rahat görüyorum... Motoru acmak ıcın sadece uzun yola ihtiyac var motora vitesi güzelce yedireceksin. boguk kullanmıyacaksın.. herkez diyo gitmez fazla diye ama 140 cok rhat son ibre 140 cizgisini bile gectigi oluyor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
[IMG]file:///C:/Users/user/Pictures/Yeni%20klas%C3%B6r%20(2)/20120617_190211.jpg[/IMG]
arkadaşlar motoru büyültceğim için acilen satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...00985022/detay
Ben de iki gündür bu motora takıldım. Sağlam bir motora benziyor, 2750 TL'ye veriyorlar, alırsam memnum kalırım diye düşünüyorum. İkinci elde satması sorun olur mu acaba ?
Bugün ben de motorumu takasa verip Lifan Discovery 150 aldım. Almadan önce de son bir kez daha Salcano Wolf, Motoran Balancer ve Honda CB125E'ye baktım ve Lifan'a oturur oturmaz "işte budur" dedim. Kumanda butonları, göstergeler ve diğer detaylarda farkı çok açıktı. Belki motor teknolojisi açısından diğerleri üstten egzantrikli oldukları için önde olabilirler ama diğer detaylarda Lifan çok daha iyi. Üzerindeki kumanda düğmeleri diğerleri gibi standart parçalardan oluşmuyor, hepsinin tasarımı farklı. Aynalar geniş açılı gösteriyor, selesi çok rahat, elcikler yumuşak malzemeden. Üzerine oturunca gerçekten içime sindi, umarım sürerken de aynı hissi verir.
Dediğiniz kumanda takımından benim 100'lük moped'imde de var 28 liraya aldım taktım çok özel bişey değil yani hatta sinyal düğmesi basınca kapanan tipten bile değil. Göstergelerin nesini beğendiniz anlamadım doğrusu o tarz göstergelerin arka aydınlatması çok kötü benim Mondial 125MX'de de var gece rakamlar okunmuyor. Hayırlı olsun güle güle binin de diğer çinlilerden abartı farklı bi yanı yok.
Valla ben bütün baktığım motorları dokunarak inceledim ve Lifan'ı detaylardaki kalite bakımından sadece Titanic ile kıyaslayabiliyorum. Boyası bile ayrı güzel, aynı ayarda boya Çin'liler arasında sadece Salcano'da vardı. Kumanda güzel derken plastik ve işleyiş kalitesinden bahsediyorum. Mesela Asya'nın yeni çıkan Legend'i çok geride kalıyor. Bu söylemek istediğimi anlatabilmem için yanyana duran motorlarda göstermem gerekir.
Neyse işte insan içine sinen motoru bir oturuşta anlar ya, bu da öyle oldu benim için. Honda CB125'te ısrar eden benden çok daha pimpirikli olan eşim bile tamam deyince aldık. Zaten CB'den 1000 TL falan ucuza geldi bize. Fiyatına göre çok iyi mal.
Seko hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın çok doğru bi seçim yaptın bunu motoru kullanınca anlayacaksın valla ben motoru sıfır aldım ve iki buçuk senedir kullanıyorum motor şuan 10 000 km de ve sorunsuz çalışıyor ve çok memnunum motoru sıfır mı aldın ikinci el mi bide şu motosikleti kymco activ yazıyo onu istersen artık lifan yap.Soruların olursa cevaplaya bilirim.
Teşekkürler, motoru sıfır aldım, benimkini adama verdim. Bu akşam teslim alayım ondan sonra yazıyı değiştireceğim. Bu arada motorda kuru akü varmış, böyle olması hoşuma gitti. Sabah çalıştırırken mutlaka jikle kullanmak gerekir mi ? Önceden bileyim de Activ 125'e yaptığım gibi aküyü yemeyeyim.
Ben sabahları çalıştırırken jikleyi kullanıyorum saten servisi önerdi jikleyi çek çalıştır bi müddet sonra jikleyi kapat sonra yola koyul motorun keyfini çıkart.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)