İyi bunu öğrendiğim de iyi oldu. http://www.rialli.com/urunler/motors...sa-beyaz-isik/ linkindeki xenon far
bir de
http://www.rialli.com/urunler/motors...tasi-52-litre/ linkindeki çanta
bizim lifanlara olur mu acep?
İyi bunu öğrendiğim de iyi oldu. http://www.rialli.com/urunler/motors...sa-beyaz-isik/ linkindeki xenon far
bir de
http://www.rialli.com/urunler/motors...tasi-52-litre/ linkindeki çanta
bizim lifanlara olur mu acep?
Fiyatlar gerçekten çok ucuzmuş, biraz daha kaliteli yapsalar, herkes sahibi olabilecek...
bende lifan 100 tay kullanıcısıyım. 2012 model 3200 kmde. Ve su ana kadar hic sorunu olmadı. Cok memnunum. Çok seri ve yakıt cok uygun. Öneririm
Benim de öyle model 2012 renk siyah.
Kilometre 1850
Durum: Maşallah
Çok memnunum motordan ...
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
Yahu iyiki almışım.
şu an 2350 km.
Durum: Yine maşallah.
Arkadaşlar km 'si geldiğinde yağ değişimine dikkat edin. Motorun ömrünü belirleyen en önemli etken periyodik yağ değişimidir.
Elinizden geldiği kadar yüksek devir kullanmayın. Hız yapmayın. Bol keyifli ve güvenli sürüşler.
Zenon far taktırdım daha güzel bi hava kattı motora tavsiye ederim bide performans egzoz taktırdım abartı bi sesi yok düzgün bi egzoz tavsiye ederim motoru güzelleştirmek açısından
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
Maşallah. Güzel olmuş. Kaça mal oldu onlar hakkında da yazar mısınız?
Yalnız şunu söyleyeyim 3000'e dayandı. Taş gibi motor maşallah.
Motor güzel zaten cuplar arasında en güçlüsü en az yakanı ve en hızlısı Lifandır.
Kaça mal olduya gelince zenon 100 tl dikkat edin zenon diye güçlü beyaz ampul takanlar olur Tüplü zenon baştan sönük yanar sonradan parlar piyasada en ucuzu genelde 80e fln bulunabilir. Egzoza gelince egzoz fiyatları çok değşio ben abart yaptırcaktım 80tl dediler orjinal egzozu bozmaktansa 40 daha veririm performans alırım orjinalide durur elimde diye düşündüm. Orjinal egzozları 180tl bunların 40lira için bozmaya deymez diye düşündüm ve aşağı yukarıda fiyatları böyle 100-130 arası oynuyo kalitesine göre...
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
Teşekkürler.
Mayıs 2012 den beri Lifan 200-GY Cross modelini kullanıyorum. Şu ana kadar bir problem yaşamadım. Periyodik bakımını zamanın da yaptırdım. Yakıt durumu gayet ekonomik, yaşım gereği çok sürat yapmadım, ama 100 km hız rahat yapabiliyor, o da benim için fazlasıyla yeterli, orman içi ve arazi performansını zorlamadan denedim ve çok hoşuma gitti...Özetlersek; motorun sahip olduğu limitleri aşırı zorlamazsanız günlük kullanım ve gezi motoru olarak bence yeterli...
Sabih TÜZEM
Lifan Emisol 150
Güzel motosiklet. Yaşınız kaç? Kilonuzu da yazar mısınız?
Günaydın... Sanalomer bana soruyorsan, yaş 51 kilo 77...
Sabih TÜZEM
Lifan Emisol 150
Teşekkür ederim. Evet, yaşınızı ve kilonuzu motorla olan uyumunuz açısından sordum ve 200'lük lifan'ın 77 kilo ağırlığa sahip bir sürücüyle arazi şartlarında verdiği sınavı da başarılı buldum. Motorsikletlerin çekişi siz de takdir edersiniz ki sürücünün kilosuyla çok ilintilidir.
Yani kısaca 200 'lük lifan güzel motormuş. Bunu sizin deneyiminizle de bir kez daha anlamış olduk.
sa arkadaşlar bunların çekişi hakkında bilgi verebilirmisiniz
motorun çekişi gayet iyi. Yakıt parformans açısından da gayet iyi motor. Lifan alıp da memnun olmayana daha rastlamadık.
Bunu neye göre söylediniz ? Tüm cupları kullandınız mı ?
125lik cuplarda var Geçen bir arkadaş video koymuştu 0-100 km/h hızlanışı kötüydü.
(eseslifan bu paragrafı kullanıcılardan duyduklarıma göre yazıyorum)Bide motor 120-130 görüyor diyenler var zaten motorun sitesinde max hız 70 yazıyor.Adam ürettiği motorun gittiği son hızı yazıyor.
Benim kubada 120 görüyor ibrede ama ibre 20 km/h fazla gösteriyor.Gpsde aslında 100 oda yokuş aşşarı 100lük cupların son hızı 80-90 km/hdir.Yokuş aşşarı 100 olabilir.
Doğduğun yerde değil doyduğun yerde yaşarsın.
Düz yolda rüzgar önüdeyken 105 gördü.
Dönüşte rüzgar arkamda iken 120 gördü.
Kilom 64.
Yani ortalama 112 km/h yapıyor.
Bunları deneme amaçlı yaptım. Her zaman hız yapmam. Lütfen dikkatli olun.
Bu arada, 4250 km 'ye geldi. Maşallah gayet iyi. Ben ortalama 1300 km'de bir yağ değiştiriyorum ve her değişim sonrasında motorun sesi fark ediyor. Daha akıcı çalışıyor. Yağ değişimine dikkat edin. Belli periyotlarla frenlerinizi ve zincirinizi kontrol ettirmeyi unutmayın. Bakımsız motor tehlikelidir.
İyi sürüşler. Saygılar.
Mondialin 125lik cup motoru var kalkışı iyi yaparsan kalkışta geçemiyor lifanı düz yolda zaten hiç bi şansı yok her seferinde arkamda kaldı. Lifanın beygiri biraz daha yüksek muadillerine göre buda uzun yolda avantaj sağlıyor ama vites araları biraz uzun diğer cuplara göre buda kalkışta biraz hantal yapıyor mondialin 100lük cupları vites araları kısa ve daha hafif lifanlara göre buda kalkışlarda daha seri olmasını sağlıyor. Yani lifan düzde ve bayırda daha güçlü ve hızlı ve daha kaliteli olduğu ortada.
Bende inş. yakında lifan alacam tavsie edermisiniz ne yanı iyi ne yanı kötü?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
yakında inş. bende bu motoru alacam kimler önerio bunu hangi yönü iyi hangi yönü kötü motorun ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)