beyler kararımı verdim..
nasip kısmetse nikahımda imzayı attıktan 1-2 hafta sonra ben de (hatta biz de) scarabeo ile aranıza katılmak istiyoruz..
inşallah hayırlısı olur..
beyler kararımı verdim..
nasip kısmetse nikahımda imzayı attıktan 1-2 hafta sonra ben de (hatta biz de) scarabeo ile aranıza katılmak istiyoruz..
inşallah hayırlısı olur..
arkadaşlar Yardımınıza ihtiyacım var. bu fiyata böyle motor alamam dedim ve 8.200 km deki 2010 model scarabeo mu satmaktan vazgeçtim. su an icin tek zayif noktam akü. aküm hic guven vermiyor. ustam bana aku liste fiyatlarini gosterdi ki tablo icler acisi. uygun fiyata dogru duzgun bir akuyu nasil nereden temin ederiz. çok kaliteli bir marka olmasi gerekmez. mekan olarak da istanbul anadolu yakasındayim. yardimlarinizi bekliyorum arkadaslar.
Hocam merhaba,ben de 2013 scarabeo aldım. Uzun siperlik aldıysanız nereden ve ne kadara aldığınızı sorabilirmiyim?Teşekkürler..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Bir arkadaşımın Beo'sunda Givi'nin büyük ön camından var. O devamlı uzun yol yapıyor ve çok memnun. Biraz kullandım ama çok rahat etmedim. Kask camından başka ikinci bir cam daha giriyor görüşünüze. Ama iyi koruyor, kaskın camı açık olarak çok rahat kullanabilirsiniz. 80'in üzerine çıktığımda da mevcut camın yetersizliği hemen hissediliyor. Her ne kadar üretim öncesi mühendislik çalışmalarında belirlenen bir optimum nokta vardır ama şu an keşke orijinal camı 10cm kadar daha uzun olsaydı diye düşünüyorum.
Arkadaşlar pazartesi lastik basınçlarına bir bakayım dedim.
Koltuk altında 2 kişi için 2.1 ve 2.2 yazıyor. Petrol istasyonuna gittim oralarda eskiden basınç tablosu vardı ama artık yok.
Kaç PSI'ye denk geliyor bilemedim ve oradaki çalışanın ön 28 arka 30 bas demesiyle öyle de yaptım. Gördüm ki benim lastiklerde doğru dürüst hava yokmuş. ön arka ikisi de 22-23 civarındaymış. Neyse eve gelince internetten baktım ön 30 arka 32 çıkıyor bar birimini psi'ye çevirince. Bugün gidip biraz daha hava basacağım. Peki siz kaç basıyorsunuz lastiklere (michelin city grip olanlar) ?
Benim fazla yakmam belki de bu yüzdendi. Hiç kontrol etmemiştim lastikleri aldığımdan beri.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
Standard front tire inflation pressure 29 PSI (2,0 bar)
Standard rear tire inflation pressure 29 PSI (2,0 bar)
Front tire pressure with passenger 30 PSI (2,1 bar)
Rear tire pressure with passenger 32 PSI (2,2 bar)
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
840 km oldu daha.
Ben de 30-32 yapacağım işte.
Valla fark olabilir çünkü motor çok daha iyi gitmeye başladı hava basınca.
Düşünsene havası az bir bisikleti sürdüğünü..
Bakalım 4 lt/100km altına inebilecekmiyim bu sayade şehiriçi
Merhabalar,
2011 model Scarabeo'ma kavuşmama az kaldı yanlız, motoru aldığım gün ufak bir kaza meydana gelmiş ve resimdeki hasar oluşmuş (başka bir şehirden, motoru benim adıma bir arkadaşım aldı). Sizlerden öğrenmek istediğim, ayna yenisiyle değişmeden tamir edilir mi ve de çamurluk boyanması ne kadar tutar?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
arkadaşlar konu açılalı 3 sene olmuş dolayısıyla 3 senede izlenimleriniz neler bu motor hiçmi arıza yapmaz be kardeşim yada ben göremedim kronik hiçmi problemi yok birde bu ayakları koydugumuz boşlugun en dar yeri kaç cm oraya takım çantamı koyabilirmiyim diye soruyorum şuan kullandıgım motor keeway outlook 150 ve aradaki boşluga takım çantam sıgmıyor bi kıyak yapıp aradaki boşlugun en dar yerini ölçüverirseniz sevinirim
Bundan önce CBF150 kullanıyordum.
Fakat sayısını hatırlayamadığım kadar çok motosikletim oldu çok şükür.
TVS Apache, GV250, YBR125, Zealsun ZS150, Kymco Agility City vs..
Ama iş gereği scooter dışındaki tarzlar bana uygun düşmüyor. (Takım elbise )
200-250cc bandında SYM GTS250 ve Aprilia Scarabeo 200 arasında kalmıştım.
Scooter'a bineceksem bari italyana bineyim diye düşünerek tercihimi Aprilia'dan yana kullanmayı planlıyorum.
GTS250 de enfes ama yakıt ekonomisi ve benim için çok önemli bir konu olan tekerlek boyutlarıyla ilgili olarak Aprilia 1 adım önde duruyor.
Sizin fikriniz nedir bu kıyaslamada? Onu da merak ediyorum..?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Bildiğim kadarıyla GTS250'nin eni baya daha fazla. Scarabeo'da trafikte, özellikle kırmızı ışıklarda araçların arasından geçerken manevra avantajın olur. Güç olarak ta Scarabeo'da DOHC motor olduğundan 19 beygir güce sahip, yani GTS250'yi aratmaz.
1961 Vespa 150 VBB1T
1994 Vespa COSA
2013 Scarabeo
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
arkadaşlar alarm takan var mı?
Epeydir yazmayı düşündüğüm Scarabeo ile ilk 1500km sonrası izlenimlerim aşağıdadır. Daha önce vitesli kullanmış (Ninja 250R) biri olarak, daha rahat, konforlu ve artçıya uygun bir motor düşünürken tesadüf eseri karşıma Beo çıktı. Hedefim Xmax iken fiyat/performans oranı ile Beo aldım.
Sevdiklerim:
- Büyük tekerlek ve yüksek oturma pozisyonu. Özellikle kaldırımlara inip çıkmak, kısmen kötü yollarda daha güvenli kullanım sağlıyor. Araçların üstünden bakış güven veriyor.
- Gücü gayet yeterli buluyorum. Kolay sollama, kırmızı ışıktan sonra hızla uzama bana keyif veriyor.
- Frenler. Kombine fren gerçekten büyük rahatlıkmış. BEO da çok dengeli frenleme olduğunu hissediyorum.
- Ebatlar. Araçlar arası çok rahat filtreleme yapabilmek sıkışık trafikte çok önemli. Çok dar yerlerden kolaylıkla geçip manevra yapılabiliyor.
- Yakıt. Şu ana kadar neredeyse hep şehir içi ve çok kısa (10km altı) mesafelerde kullanıyorum. 3.5lt gibi bir tüketim var. Biraz daha uzun süreli ve uzun yol kullanımı ile 3'ün altına düşebileceğimi görüyorum.
Sevmediklerim:
- Yan ayak ihtiyacı hissediyorum. Devamlı sehpaya almaktan hoşlanmıyorum. Maalesef orijinalini taktırmak 300.- TL'yi bulacak.
- Korna yerini alışamadım, alışamayacağım. Çok altta kalıyor. Bence kesin bir dizayn hatası.
- Cam birazcık daha yüksek olmalı diye düşünüyorum.
- Saklama alanı yetersiz kalıyor. Arkada Top Case olmadan düşünemiyorum. Alt bagajı en azından bir kapalı kask alabilseydi keşke.
- 4'lüleri yakabilme opsiyonu güzel olurdu.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)