Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1561
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Asıl yazmak istediğim şeyi atlamışım bu arada..
    Varyatör kapağının iç kısmında siyah bir toz filitresi var.

    Bu parça kirlerin tutulması konusunda işe yarasa da negatif olarak hava akışının azalmasına sebebiyet vermekte (her filitrede olduğu gibi). Isı ve kir varyatör için iyi şeyler değil. Burada bir tercih yapılması gerekiyor ve ben tercihimi ısıdan yana kullandım ve varyatörü ferahlatmak adına bu filitreyi söktüm. Filitre takılıyken motorla sıkışık trafikte takılı kaldığım zaman veya düşük hızlarda dolanıp durduğum zaman belli bir müddet sonra arka taraftan uğultu şeklinde sesler gelmekteydi. Şu an artık böyle bir şey yaşamıyorum. Daha eskiden başka kullanıcılar da varyatör sesi konusunda bazı şeyler yazmışlar. Benzer sorunlar yaşayan varsa denemelerini tavsiye ediyorum. Filitreyi sökmek 2 dakikalık iş. Varyatör kapağını değil, kapak üzerinde duran plastik kısmı söküyorsunuz (sol artçı ayaklığı arkasında duran alyan civatayı sökebilmek için alt grenajın sol taraftaki 4 vidasını söküp grenajı gevşetmeniz gerekiyor ekstra olarak sadece, ve o kadar).
    Bir deneyin.. Sonucun hoşunuza gideceğini düşünüyorum. Filitreyi çıkarttıktan sonra varyatördeki havanın tahliye olduğu arkadaki deliğe elinizi tuttuğunuz zaman artan hava akışından anlayacaksınız zaten farkı. Veya örneğin ben filitre üzerinden elime üflediğim zaman hem elime az hava geliyor hem de ısınmış şekilde çarpıyor bu hava. Elime direkt üflediğim zaman anlıyorum farkı çok net olarak. Modifiyenin negatif tarafı haliyle varyatör içerisine kir girme olasılığının artacak olması. Dışta duran plastik parçanın dizaynından ötürü sert cisimlerin varyatör içerisine ulaşabileceğini pek düşünmüyorum. Yazın yaptığım sürüşlerde dolandığım yerlerden ötürü filitre üzerinde ot parçaları görüyordum en fazla; ama İstanbul'da o tarz ortamlar yok. Partikül şeklinde kir/toz girişi artacaktır; ama onda da hava akımı arttığından giren şeyin çıkması daha kolay olabilir denebilir belki.
    Neticede sadece denenmesi için yazıyorum. Sökmesi takması kolay olduğundan beğenmezseniz geri takarsınız zaten hemen. Bi deneyin derim. Farkı gördükten sonra o şekilde devam etmeye karar verirseniz güvende olmak adına hem büyük cisimlerin girişini önleyecek hem de hava akımını çok kesmeyecek şekilde daha ince ve seyrek dokunmuş bir filitre takabilirsiniz. Toz tutma konusunda eski filitre kadar başarılı olmasa da en azından sert cisim girmesi konusunda kafa daha bir rahat olabilir o sayede.
    Benim asıl planım varyatörün hava girişini yan taraftan öne taşımak. Öyle yaparsam bazı başka kazanımlarım daha olacak çünkü. Hallebilirsem sonra bahsederim artık ondan da. O zamana kadar bu şekilde filitresiz devam etmeyi düşünüyorum.

    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @toomuch
    hastayım scooterinde yaptığın değişikliklere. scarabeo kullanıcıları çok şanslı. ilerde seni x city ile de görmek isteriz
    Mesajınız için teşekkür ediyorum. Sağolun ;)
    smiles ve solo__ bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1562
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Bu akşam 60km/h sabit hızda 100km'lik yakıt testi sürüşünü yaptım nihayet. Uzun zamandır merak ediyordum bunun sonucunu. Bu testten önceki en son yakıt tüketimim 3.58lt olmuştu (şehir içi + çevreyolu, hızlı kullanım). Kızıltoprak BP'den depoyu fulleyip sahilyolundan Istanbul Park istikametine doğru sürdüm. 50km gittikten sonra aynı güzergahtan geri döndüm ve yine BP'den benzin aldım. Sonuç 100km'de 2.75lt oldu. Eco modda sürdüm (eco ile sport mod arasında bir fark var mı bilmiyorum. daha önce yoktu. tekrar test edeceğim bunu daha sonra), arkada topcase vardı ve hafiften yağmur yağıyordu. Bendeki Scarabeo'da Dr.Pulley 10gr slider ve Arrow Egzoz var (db-killer takılı). Oldukça güzel bir değer denebilir sanırım bunun için. Bu testi aynı güzergahta daha önce Agility'im ile de yapmıştım yıllar evvel ve 1.7 litre yakmıştı. Tabi o sürüşü daha sıcak bir havada gerçekleştirmiştim. Agility'imde modifiye veya topcase falan da yoktu. Daha sonra havalar ısınınca Scarabeo ile bir kez daha tekrarlayacağım aynısını, topcase falan olmadan bu defa.
    Bu arada BP'den benzin almadan önce depoyu komple bitirdim. Benzinciye 50 metre kala bitti benzin komple ve ittirmek zorunda kaldım motoru. Bilerek öyle yaptım zaten ama iyi denk geldi yani mesafe olarak. Boş depoya 7.785lt kondu toplam. Motorun deposu 7.5lt olarak geçiyor ama biraz daha fazla alıyor sanırım. Bu yaz kendim bir ölçüm yapacağım tam olarak ne kadar aldığına dair.
    volkanocak bunu beğendi.

  3. #1563

    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..............

    100km'de 2.75lt. çok iyi bir rakam. Tabii ki 60km/h sabit hız ve nispeten şehir içine oranla "dur-kalk"ı fazla olmayan sahil yolunda bu testin yapılmış olmasının da bunda etkisi vardır.

    Bu arada ben bugüne kadar depoyu komple bitirmemiştim, boş deponun 7,5lt. alıp almayacağını merak ederdim hep.

    Fazlası bile varmış

  4. #1564

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2012 Aprilia Scarabeo 200
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teker ve motor bloğu için rulmanlar aldım.
    6 rulman toplam 80 tl tuttu. Takmasını şu an uğraşamadığım için yazın yapacağım.
    Daha öncede bahsetmiştim Gidon Rulmanımda bir sıkıntı olabilir diye. Bende bu şekilde temin edebilirmiyim Gidon Rulmanı nı Scarabeo nun ?
    Güvenlik açısından senin kendi düşüncen nedir? Orjinal olmayacakları için soruyorum bunu? Sonuçta tekere falan takıcaksın bi endişelendim senin için açıkçası

    Sana asıl sormak istediğim şey çok arzuladığım bişey açıkçası :D
    Bu Scarabeomuzun gidonunu kendimize çekebiliyor muyuz? ve Yükseltebiliyor muyuz?

    Alıntı bulut59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ozanturna

    rüzgar saptırıcı karenaj eklentisi için sana ez-lip denen naneyi öneririm. zaten görünce nasıl kullanabileceğini az çok anlayacaksın. 25 30 tl ye oto aksesuarcılardan temin edebilirsin. umarım işine yarar.
    Bu Ez*lip in uygulamasını vs izledim internetten. Sanırım çok güçlü bir yapışkanı var. Rüzgarın direncine dayanıyor, sudan etkilenmiyor v.s
    Benide iyi anlamışsınız teşekkür ederim, ürünü deniyeceğim ama yeterli olucağını düşünmüyorum.

    Ben 4Riders marka diz örtümü kesip biçip modifiye ediyorum şu sıralar =) biraz dikiş olaylarına alışığım Annem sağolsun. Artık görüntüye önem vermiyorum sadece işliyorsa tasarımlarım tamamdır diyorum. Ve güvenliyse tabiki. Aksi taktirde motoru kullanmak işime gelmiyor.
    Pazartesiden itibaren 1 ay boyunca maslak - güneşli arası işe gidip gelicem 25+25 50km yol. Otobandan gidip gelicem. Dolayısıyla konforu maksimumda tutmam gerekiyor. Otobandaki viyadüklerde araba ile giderken bile rüzgar arabayı sağa sola itiyor. belkide diz örtüsü tamamen kapalı şekilde gidicem =)

  5. #1565
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alıntı ozanturna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha öncede bahsetmiştim Gidon Rulmanımda bir sıkıntı olabilir diye. Bende bu şekilde temin edebilirmiyim Gidon Rulmanı nı Scarabeo nun ?
    Güvenlik açısından senin kendi düşüncen nedir? Orjinal olmayacakları için soruyorum bunu? Sonuçta tekere falan takıcaksın bi endişelendim senin için açıkçası

    Sana asıl sormak istediğim şey çok arzuladığım bişey açıkçası :D
    Bu Scarabeomuzun gidonunu kendimize çekebiliyor muyuz? ve Yükseltebiliyor muyuz?
    Gidonda bilyeli sistem var rulman yok. Ben o bilyelerden almak istedim servisten ama elimizde yok dediler. Başka bir yere daha soracağım sonra. Ben gidonda sorun hissetmiyorum yedek olarak alacağım. Bir bilye eksik takılmış olabilir diye düşünüyorum sadece onu da sıfırdan bilye seti alınca anlayacağım artık.

    Gidonu normal şartlarda yeniden o şekilde pozisyonlayamazsın. Kesip tekrardan kaynak yaptırman gerek ki öyle bir şey hiç kolay olmayacaktır. Oryantasyonun doğru yapılması gerekli yoksa yamuk olur. Ben uğraşmazdım öyle bir şeyle şahsen. Aslında ben de istiyorum birazcık daha geride olmasını ama pek imkan yok yani öyle bir modifiyeye bana göre. İşte olacak bisikletlerdeki veya WR250R tarzı modellerdeki gidon sistemi, headseti değiştirip kafana göre oynayacaksın aslında ama yapmıyorlar öyle scooterlarda ne yazık ki.
    ...

  6. #1566

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2012 Aprilia Scarabeo 200
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidonda bilyeli sistem var rulman yok...
    Sen açtın mı hiç? Fotoğrafı varmı gidonun dönen kısmının? Bilyeli kısmının

  7. #1567

    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .............Bakımla ilgili olarak yerli yabancı bir sürü kişi yıllardır çeşitli paylaşımlarda bulunmuş bu motorla ilgili olarak. Kimisi 5w-40, kimisi 10w-40 kullanıyor vs. Benim Scarabeo'mda ise şu an 0w-40 Mobil 1 ESP Newlife dizel motor yağı var (burdaki esas unsur 0w-40 olması. markaya veya otomobil yağı olmasına takılmayın). Yağ konusunda merak ettiğim pek çok şey vardı yıllardır; bazı şeyler denemek istiyordum. En sonunda karar aldım ve bunu uygulamaya koydum (özellikle ŞU makale bu kararı almamda oldukça etkili olmuştur). Servis kitapçığında "20w-40 kullanılmalı" yazan motorda dahi tüm sene boyunca 0w-40 kullanmayı düşünüyorum şu an. 0w-40 vizkositede motosiklete özgü bir yağ bulunmadığı için otomobil yağlarına bakılması gerekiyor. Motosiklette otomobil yağı kullanma fikri bana çok saçma gelen bir şeydi evvelden; ama şu anki kısa vadeli tecrübemden sonra diyebilirim ki: "bundan sonra hep 0w-40 yağ kullanacağım (ve büyük ihtimal mobil 1'in bu yağı ile devam edeceğim)". Uzun dönemli kullanım sonrası nasıl etkileri olacağını bilmiyorum. Bu yazdıklarım tavsiye değildir bu arada. Kim hangi yağı istiyorsa alsın kullansın. Genel olarak tam sentetik yağ kullanmak ve bakımları geciktirmemek en ideali. Scarabeo'nun servis kitapçığında yağ değişimi için "12000km'de bir" diye yazmışlar ama bu çok yanlış bir şey bence (Scarabeo'nun servis kitapçığında yanlış yazılmış başka şeyler de mevcut). Motor sadece 1 litre yağ alıyor. Bu kadarcık yağ ile 12000 km gitmek çok abes olacaktır. Bizim burda genelde yapılan uygulama 6000km'de bir değişim ki bu normal kullanım için ideal sanırım. Ben aşırı tozlu yerlerde sürüş yaptığım için 2000-3000km'de bir değişim yapıyorum (Agility'imde de aynıydı). Hava filtresi ve yağ bakımı çok kritik. Yeterli hassasiyeti göstermek lazım bu ikisine. Hele Avşa gibi toz cenneti yerlerde.. Sadece 500km'de temiz hava filtresinin geldiği hal:
    http://s17.postimg.org/nrqglxd2z/CAM00072.jpg

    Yağ değişim zamanı yaklaşıyor ve son birkaç değişimden beri 5W-40 kullanıyorum motorda. Yukarıdaki linkteki makaleyi okuduktan sonra, hazır değişim zamanı da gelmişken "ben de 0W-40 kullansam mı?" diye düşünüyorum.

    "bundan sonra hep 0w-40 yağ kullanacağım (ve büyük ihtimal mobil 1'in bu yağı ile devam edeceğim)". demişsiniz.

    Hala bu yağı kullanıyor musunuz? Olumlu-olumsuz ne gibi etkileri oldu merak ediyorum.

  8. #1568
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alıntı chetaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ değişim zamanı yaklaşıyor ve son birkaç değişimden beri 5W-40 kullanıyorum motorda. Yukarıdaki linkteki makaleyi okuduktan sonra, hazır değişim zamanı da gelmişken "ben de 0W-40 kullansam mı?" diye düşünüyorum.

    "bundan sonra hep 0w-40 yağ kullanacağım (ve büyük ihtimal mobil 1'in bu yağı ile devam edeceğim)". demişsiniz.

    Hala bu yağı kullanıyor musunuz? Olumlu-olumsuz ne gibi etkileri oldu merak ediyorum.
    Şu an Castrol Power1 Scooter 5w40 var motorumda. Hız videoları çekmiştim. 10.7 ve 12grlık bagaların olduğu videolarda bu yağ vardı. Dr.Pulley'li olanda ise Mobil 0w40. Denemeler yapıyorum. 400 km sonra ben de değiştireceğim yağı ve yine başka bir şey koyacağım. Mobil'den memnun kaldım ve onu cepte tutuyorum gibi bir şey. 0w-40 olduğu için sert kullanımdan ötürü vizkositesini çabuk yitirebileceğini düşünüyorum sadece. Hani aldığınızda 40'lık belki ama belirli bir kullanım sonrasında 30a falan geriliyorsa iyi olmayabilir. Her yağda bu durum geçerli tabi ama aralıkları geniş olan yağlarda daha çabuk oluyor bu. Bu Mobil 1 yağı analiz etmek için birilerine yollayacaktım ben aslında ama test için 300 lira para istediler, ben de vazgeçtim. Yurtdışında öyle analizler yapıyorlar çok faydalı oluyor. Yağdaki metal oranı, su karışıyor mu, vizkositesi ne olmuş vs. vs. bunlar bilinebiliyor bu sayede.
    Ben aslında Shell Rotella T6 5w40 ile Mobil 1 Delvac 5w40 ağır taşıt yağlarını denemeyi istiyorum. Özellikle Rotella yurtdışındaki kullanıcılar arasında çok popüler bir yağ (link). Bir de Amsoil'in bir yağı var ama o da yok burada. Delvac burada satılıyor ama o da 20 litre olarak alınabiliyor sadece :] Bu tarz ağır taşıt yağlarının esprisi hem sürekli teste tabi tutulmaları hem de üretici tarafından fazla değişime maruz kalmamaları. O yüzden aldığınız yağın güvenli ve kararlı bir şey olduğunu biliyorsunuz. En azından yazılanlar/söylenenler bu yönde.

    Bu yağ konusu çok karışık. Belli bir noktadan sonra insana bıkkınlık geliyor. Aslında fazla kafaya takmamak lazım. Günün birinde aynı motordan 10 tane alırız, farklı yağlarla aynı koşullarda sürüş yaparız, sonra açıp bakarız pistonlarına falan, hangisi en temizse deriz "aha bu yağ en iyisi" diye. Öte yandan öyle bir şey yapıp sonucu internette yayınlasak mesela, bu defa da insanlar diyecek ki "aha bak X marka para yedirmiş onu birinci seçmişler" :] O yüzden bence fazla kastırmaya lüzum yok. Tam sentetik yağ kullanmak ve zamanında değişim yapmak en temel iki şey. Onun dışında denemeler yapmanın bir zararı yok zaten motora. Hararet göstergesinden, valf ve egzoz sesinden, titreşimden vs. koyduğunuz yağ iyi sonuç mu verdi kötü mü oldu anlayabiliyorsunuz zaten.

    Diyebileceklerim bu kadar. Yazdıklarım tavsiye değildir. Hangi yağı istiyorsanız onu kullanın :]

  9. #1569

    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Merhabalar, Gecen Yaz aylarindan beri bir motosiklet alma planlari yapiyordum . Yaklasik 2-3 ay forumlarda bolca yorum ve makale okuyarak gecirdim.(bu esnada toomuchcc youtube kanalindaki videolar beni bolca etkiledi. Paylasimlari icin tesekkurler) Baslangicta bircok secenek vardi. Nmax ve Scarabeo arasinda Cok kararsiz kaldim. En Sonunda Gecen ekim ayinda 2013 model 5200 km de ilk sahibinden bir Scarabeo aldim. Izmirdeyim, 39 yasindayim. son haftalarda havalarin duzelmesiyle motosikleti kullanmaya basladim. Ilk 100 km yakit olcumum 4.13 lt cikti. Umarim yaza dogru bu rakam Biraz daha duser. Teknik olarak becerikli biriyim. Oncelikle halletmem gereken ön Fren hidrolik piston problemim var. Sonrasında Scarabeo da kullanabileceğimiz bir yol bilgisayarı projem var. merak eden arkadaşlar için "twiputer" ve "lpgmeter" ürünlerinin gelistiricisiyim.(facebook üzerinden arama yapıp urun sayfalarini inceleyebilirsiniz). Umarım uzun yıllar keyifle kullanacağım bir tercih yapmisimdir.
    smiles bunu beğendi.

  10. #1570
    DAYYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CRF Rally 250
    Motorunuz hayırlı olsun, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim. Çok farklı motosiklet marka modellerini kullanmamış olsam da iyi bir tercih yaptığınızı söyleyebilirim. Nmax yada Pcx tercih edilen tutmuş modeller olsalar da kategori, sürüş, sitil farkları mevcut Scarabeo ya göre.
    Yakıt tüketiminde ben de pek daha önceki sayfalarda yazılan değerlere ulaşamadım. Bilginize

  11. #1571

    Üyelik
    04 Ocak 2016
    Merhabalar,

    Ben Scarabeo'mu satma kararı aldım. İlgilenenler yazabilirler. Toplamda 500 km kadar yaptım, daha büyük bir modele geçmek istiyorum. Motosiklet 2015 model, 750 km'dedir.

  12. #1572

    Üyelik
    30 Kasım 2015

    Scarabeo icin kendin yap tarzinda on cam denemem.malzeme : 5 mm lik plexiglass isi tabancasi ile isitip dikkatli bukme islemleri ile orrjinal camin formune Uygun hale getirdim. Orjinal camdan 12 cm daha uzun. Henuz Cok fazla kullanmadim. Omru ve dayanimi nasil olur bilemiyorum, fakat ruzgari kesme adina simdilik memnunum. Maalesef yapim asamalarini fotograflamayi unuttum.
    smiles, solo__, bulut59 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #1573

    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı acar-tech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/LApPlj.jpg
    Scarabeo icin kendin yap tarzinda on cam denemem.malzeme : 5 mm lik plexiglass isi tabancasi ile isitip dikkatli bukme islemleri ile orrjinal camin formune Uygun hale getirdim. Orjinal camdan 12 cm daha uzun. Henuz Cok fazla kullanmadim. Omru ve dayanimi nasil olur bilemiyorum, fakat ruzgari kesme adina simdilik memnunum. Maalesef yapim asamalarini fotograflamayi unuttum.
    Gayet başarılı duruyor, kutlarım. Uzun yolda bir test etmek lazım.

  14. #1574
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Fuarda eski dostum Scarabeo 200'ü aradım ama bulamadım. Stanttaki görevli Scarabeo 200'ün üretimden kalktığını söyledi, çok şaşırdım. Bilmiyorum daha önce konuşulmuş muydu ama ben ilk defa duydum ve biraz da üzüldüm açıkçası.

  15. #1575

    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki DR-350 / Aprilia Scarabeo 200 i.e.
    Selamlar,
    @toomuchcc
    En son okuduğumda bağaları değiştiğinizi yazmıştınız. olumsuz bir durum gördünüz mü performansından memnun musunuz? gerçi şimdi gördüğüm kadarı ile Dr.pulley e geçmişsiniz(bu vespanın bağaları mı bilmiyorum) bir de egzos u değiştirmişsiniz.
    Bu arada benzini başka benzincilerden denediniz mi bilmiyorum. Ben arabam için mazotu Shell'den ya da Opet'ten tercih ediyorum, en uzun KM yi bu istasyonların mazotları ile yaptım, BP'den aldığım hep en erken biten yakıt oluyor.

    Bir de geçen hafta Altunizade'de beyaz bir scarabeo gördüm, önümde gidiyordu, kaza yapmıştı sanırım direksiyonu kitlenmiş yolda giderken. Duyan bilen var mıdır? Arkadaş aramızda ise geçmiş olsun.

  16. #1576

    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Arkadaşlar Merhaba,

    Benim sizden bir ricam olacak.

    2004 model Aprilia Scarabeo 200 scooter alacağım.
    Ancak satıcı motoru 2 yıl gibi uzun bir süre kullanmadığından kapalı garajında yatırmış.
    Bu motoru çalıştırmadan direkt servise veya eğer tavsiye ederseniz iyi bir ustaya götürüp bakım yaptırmak istiyorum.
    İstanbul Avrupa yakasında güvenilir usta veya servis tavsiyeniz varmıdır?

  17. #1577

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Ben Scarabeo'mu bir süre önce sattım. İnanın çok zorlandım satarken. İlan haftalarca bekledi.

    Henüz 1300 km'de ve daha naylonları üzerinde olmasına rağmen, 7.800 liraya ancak satabildim. ( Sıfır almaya kalksak galiba 12 bin lira civarı)

    Ülkemizde yeterince tanınmadığı ve parça fiyatlarından korkulduğu için 2. eli yerlerde sürünüyor maalesef.

    Artan kurla beraber korkulduğu kadar da var. Ön far 880, bir tek sağ sinyali 240 lira, ön gösterge paneli 1.884 lira olur mu ? Bir yerine zarar gelecek diye üstüne titreyerek kullandim hep, kazara düşsek maaşı bırakıp gideceğiz...

  18. #1578
    volkanocak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Scarabeo 200
    Arkadaşlar kasko yaptırın

  19. #1579

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2012 Aprilia Scarabeo 200
    Kilerci motorlu araçlar motul satmayı bırakmış, eni nin kullandığı yağı satıyorlar, ya markası eni yada eni onaylı falan iyi bilmiyorum. 31₺ 1litresi. Aldım denemedim henüz ama muhtemelen orjinal yağımızdır.

  20. #1580

    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı gurcano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda eski dostum Scarabeo 200'ü aradım ama bulamadım. Stanttaki görevli Scarabeo 200'ün üretimden kalktığını söyledi, çok şaşırdım. Bilmiyorum daha önce konuşulmuş muydu ama ben ilk defa duydum ve biraz da üzüldüm açıkçası.
    Az önce Ferco'nun sitesine baktım, Scarabeo sayfasını kaldırmışlar.

    Aprilia'nın kendi sitesinde sayfa duruyor.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)