arkadaşlar merhabalar,
bir scarabeo alıp aranıza katılmak istiyorum. aklımdaki soruların neredeyse tamamının cevabını aldım fakat yorum yazılmamış bir tek vibrasyon konusu var. motorun vibrasyonu nasıl?
teşekkürler.
arkadaşlar merhabalar,
bir scarabeo alıp aranıza katılmak istiyorum. aklımdaki soruların neredeyse tamamının cevabını aldım fakat yorum yazılmamış bir tek vibrasyon konusu var. motorun vibrasyonu nasıl?
teşekkürler.
Olmadığı için kimse yazmamıştır. Gerçekten de Scarabeo kullanmış olduğum motorların içinde en titreşimsiz motordu. (Yaklaşık 15000 km yapmıştım)
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
Uzun bir aradan sonra tekrar vefakar Scarabeoma geri dönmek istiyorum. Kısmetse yeni bir Scarabeo ile tekrar aranızda olacağım.
Bir araba alma durumu hasıl olduğu için severek kullandığım motorum satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87919692/detay
İlan no: 187919692
Az önce 2. sıfır Scarabeomu bayiden sıkı bir pazarlıkla 8000 tl nakit anlaşarak almış bulunuyorum. Allah herkesin gönlüne göre versin.
Merhabalar,
Scarabeo'nun aydınlatması için ne düşünüyorsunuz? Orijinal aydınlatmayı yeterli bulmayıp başka bir uygulama yapan var mıdır acaba?
Rolantide vibrasyon mevcut. Sürüş esnasında pek birşey hissedilmiyor.
Bundan iyi aydınlatmaya sahip scooter nadir vardır diye düşünüyorum. Far yerden oldukça yüksek ve gidon üzerinde. Çok efektif bir far dizaynı mevcut; ışığı tam olması gereken şekilde dağıtıyor. Hot spot denen aşırı parlak alanlar mevcut değil; çok homojen dağılımı var ışığın. Far ayarı en düşük seviyede geliyor. Düzgün şekilde ayar yaptıktan sonra aydınlatma performansı harika kesinlikle.
Eminim Beverly'nin de farı çok güçlüdür, zaten dizaynları benziyor iksinin. Ben Beverly kullanmadığım için ikisi arasında kıyaslama yapamayacağım. Scarabeo'nun far tası çok aşşağı baktığı için şiddet olarak değil ancak aydınlatma alanı olarak sıkıntılıydı aldığımda. Farı yukarı kaldırarak ayar yaptıktan sonra aydınlatma çok başarılı oldu. Kymco Agility, Yamaha X-city gibi modellerle kıyasladığımda aydınlatma performansı bence çok üstün Scarabeo'nun.
Merhaba, az önce Oğuzcan isimli bir arkadaşımızın 2012 Scarabeo 200'ünü satın aldım. Biz noterden çıkarken yağmur başladı ve ben işe gelene kadar epey hızlandı. İlk sürüşümde yağmur ve rüzgar performansını test etmiş oldum. Uzun zamandır scooter kullanmıyordum ve scooterların o güven vermeyen oturuş pozisyonunu unutmuşum resmen =) Genel olarak scooterlara karşı güvensizlik hissetsem de büyük jantları ve üzerindeki lastik kalitesi ile bana olabildiğince güven verdi. Eski motorum Burgman'dan daha rahat virajlara yatabildim. Suzuki'ciler kızmasın.
Gönül isterdi ki güzel bir havada, önümü görerek parmak uçlarımı hissederek kullanayım ama kısmet işte =) Motoru kullandığımın ilk dakikalarında meyvesini vermeye başladı. Trafiğin felç olduğu noktada araçların yanından vızır vızır geçerek dakikalar içinde şirkete ulaştım. Arabamla aynı yolu en az 45 dakikada alırdım.
Bu arada trafik sigortaları çıldırmış. 366tl fiyat çektiler?!
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
çok iyi fiyata almışşsın, hayırlı uğurlu olsun
Merhaba arkadaşlar bende 2 ay önce scarabeo 200 alarak aranıza katılmıştım.Üzerindeki lastikler city grip ve yol tutuşu iyi memnun edici. Ancak artık sertleşmeye başlamasından dolayı değiştirip , kış için michelin city grip winter almak istiyorum. ama ebat olarak bulamadım. Acaba üretimimi yok bizim motorlarımız için yoksa türkiyede mi yok bunu bilen varmı ? Bulamassam tekrardan gidip üzerindeki lastiklerin yenisi alarak yoluma devam edeceiğim. Bu arada Motorumdan çok memnunun iyiki almışım.Bir arkadaşımın motoruydu o kendisine xmax 400 aldı ve boşta kalan beosunu bana verdi bende ona ödemesini taksit olarak yapıyorum.Modeli 2012. Hayatımda son zamanlarda yaptığım en iyi yatırım diyebilirim , heryere taksiyle gitmeyi seven toplu taşıma kullanmaktan nefret eden bir insan olarak , hem ekonomik hemde bireysel ve rahat olarak gezmenin işe gitmenin keyfini yaşıyorum. Onun için söyleyebileceğim bir kaç cümle "Dayanıklı,Güçlü,Ekonomik,Yakışıklı,keyifli" benim için bu cümleleri sonuna kadar hakediyor. İyi akşamlar hepinize.
Aynen benim de bugüne kadar aldığım en akıllıca motosiklet alışverişi buydu sanırım. Sürüşü heycansız ama tam amacıma uygun. Ah bir de ihtiyacım olduğu anda kornayı ve sinyalleri tutturabilsem süper olacak. kornanın ve sinyallerin yeri çok biçimsiz. "Düt düüt!" diye bağırmak daha mantıklı duruyor bu haliyle.
Scarabeo gerçekten parasını sonuna kadar hakeden scooterların Mercedesi. Bu benim 2. Scarabeom. İlkiyle (2011) 23.000 km yapıp sattım. Eşimle gezmediğim yer kalmadı. Şimdi yine sıfırını aldım. Önceki modeliyle arasında bir hayli konfor farkı var. Lastikler Michelin, sele daha yumuşak, artçı daha rahat. Yanlız, boyum kısalmadıysa bu yeni versiyonu baya bir yüksek. Amortisörler orta kademedeyken 1.76 boyla tabanlarım yere deymiyor.
Arkadaşlar kış için lastik önerisi varmı ? Michelin city grip winterın bizim motora uygun versiyonu varmı acaba ? Yardımlarınızı bekliyorum.
arkadaşlar amortisörleri yumuşak değil mi ? konforlu sanırım okadar okudum kimse amortisörleri sert gibisinden kimse bahsetmemiş. onu öğrenmek istiyorum.
selamlar dostlar,scarabeo kullanan arkadaşlar forumda pek aktif değil yada yazmıyorlarhaliyle burada da pek canlılık yok.
facebook'da az da olsa paylaşımlar mevcut ama forum aracılığıyla daha çok kişi görebildiği için paylaşımları aynı zamanda buradan da yapmak lazım diye düşündüm.
yakın zamanda ön camdan rahatsız olduğum için uzun cam arayışı içerisine girdim zaten motosiklet kullanıyorsan herzaman yapmak istediğin ve uğraşacağın birşey oluyorvelhasıl ucuz yollu çin işi bir cam aldım önce aynalara montajını yaptım fakat pek randımanlı olmadı şimdi scarabeonun orjinal aynasının monte edildiği yere tornacıda birşeyler uydurmayı düşünüyorum.son halinide paylaşacağım.
şimdilik resimler bunlar
bu şekilde iki demir uydurup sonrasında bendeki cama monte edersem hem sağlam hemde istediğim gibi olacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------
amortisörler çok iyi değil ama kesinlikle konforsuz değil lastik ebatlarının büyük olması konforu arttırmada büyük etken.
önceki motorum cbf 150 idi onunla şehir içi scarabeo kadar yol yaptığımda aşırı yoruluyordum.scarabeo ile bütün istanbulu gezsem bile sanki hiç motor kullanmamış gibiyim
havalar bozmadan önce kayaşehir'den çıktım kemerburgaz,belgrad oradan mecidiyeköy oradan yenibosna tekrar kayaşehir sanki hiç motor kullanmamış gibi sıfır yorgunluk
aynaları bu şekilde kullanırsanız bir süre sonra diplerinden kırılmasına sebeb olursunuz orjinal cama biran önce dönün derim veyada daha sağlıklı bir aparat yaptırın
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------
ilk aldıgınızda amortisörleri sert ama 4-5bin km sonra yumuşuyor ,artçılı binerseniz daha da kısa sürüyor bu dönem
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
hayırlı olsun kazasız belasız,param olsa birtanede ben alırdım açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------
muhakkak far ayarı yapın ,fabrika çıkışı far yukarda geliyor,kafanın altında bir delik var oradan uzun yıldız tornavida ile ayarlayabilirsiniz,ayardan sonra çok iyi oldugunu göreceksiniz.
Sevgili Scarabeocu dostlar,
Neşeniz bol olsun.
Bugün havalar biraz ısınınca uzun cam araştırmasına devam edeyim, dedi.
Aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere uzun camı Scarabeo'nun önüne el ile tutarak bir görüntü aldık, çok hoş göründü.
Ancak uzun siperlikte en önemli nokta sabitleme ayaklarıdır.
Vespa'larda kullanılan "U" tipi alttan yukarı ayak şekli en güzel olanıdır görüşündeyim.
Zira orjinal sabitleme ayakları yukarıdan aşağı benim yapmayı düşündüğüm sistem ise Vespa modellerinde kullanılan "U" tipi alttan yukarı ayak şekli, yalnız "U" tipini kaporta kalınlığında göre uzak-yakın ayarlamak gerekiyor. Ve en son adım olarak da nikelajlanması gerekir.
Tasarlamaya çalıştığım sabitleme ayaklarını tamamladıktan sonra da iki farklı boy siperlik kullanacağım, orta boy ve uzun boy siperlikleri mevsimine göre kullanacağım.
Şu anda üzerinde durduğum sabitleme ayaklarının şeklinin tespiti ve üretilmesi!
Kazasız, keyifli sürüşler diliyorum.
Givi'nin uzun camı çok güzel (oldukça da pahalı) ama malesef bağlantı noktalarından çatlama yapıyor. Bu yüzden Givi siperliği tavsiye edemiyorum. Normalde Givi siperlikler çok kalitelidir ama bizim beo için ürettikleri modelde galiba fabrikasyon hatası var. Esneme payı az gibi. 2 kez aldım ikisi de kırıldı. O yüzden bu seferki Scarabeomu orjinal camıyla kullanacağım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)