Aküden olsa marş motoru da basmaz. Ama genelde marş basıyor ateşleme yapmıyor gibi. Ben benzin veya bujiden şüpheleniyorum. Zaten zamanı geldiğinde iridyum buji ile değiştirmeyi düşünüyorum.
Aküden olsa marş motoru da basmaz. Ama genelde marş basıyor ateşleme yapmıyor gibi. Ben benzin veya bujiden şüpheleniyorum. Zaten zamanı geldiğinde iridyum buji ile değiştirmeyi düşünüyorum.
motoru teslim ederken akü kutup başlarını iyi sıkmayabiliyorlar benimde başıma geldiğinde 4000km civarındaydı ,yolda giderken stop etti ,stop ederken göstergelerdeki elektriklerde gidip geldi ,durup tekrar çalıştırdığımda çalıştı,ben kablo temassızlığı gibi düşündüm,öteki gün servise gittiğimde servisteki ustaya derdimi anlattıktan sonra ilk işi akü ve sigorta paneline bakmak oldu,akü kutup başlarından biri neredeyse tamamen gevşekmiş,ayrıca sigorta panelindeki sigortalarda oksit içindeydi,sebebini sordugumda akünün ayak konan yerde olduğu için yıkama sırasında bölgeye su girebildiğini,az bile olsa sıcaktan buharlaşma yapıp bununda oksitlenmeye sebeb verebildiğini söyledi,temizledi taktı birdahada böyle bir sorun yaşamadım.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Merhabalar arkadaşlar,
Neşeniz bol olsun.
Scarabeo 200 ie scooter için "Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış" başlığı ile aşağıdaki linkten de görebileceğiniz ve fiyatı oldukça uygun olan 80 TL varyatör kayışını kullanan var mı?
Varsa performans farkı, kullanım ömrü vs. hakkında bilgilendirme yapabilir misiniz?
Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış: 80 TL
http://www.motobakkal.com/?urun-7425-Aprilia-Scarabeo-200-2001-2013-Uyumlu-Varyator-Kayis.html
Kazasız, zevkli sürüşler diliyorum.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Selamlar...
Bir sorun da benden! Motoru sabah ilk çalıştırdığımda uzun far lambası yanıyor ve bir daha sönmüyor. Düğmeden açıp kapamaya hiç tepki vermiyor. Bir de ön panel çok ısınıyor ve bir süre sonra plastik kokusu geliyor. İşten hep geç çıktığım için bir türlü gösteremedim. Ne olabilir acaba?
Yukarıdaki koltuğun rengine bakınca da moralim bozuldu. Benim koltuk onun yanında çok kirli duruyor. Arap sabunuyla yıkadım ama hiç açılmadı. Kimyasallara mı yönelsem acaba?
Teşekkür ediyorum
Merhabalar,
Bende Forumun ve de motor dünyasının yeni bir üyesiyim vede her iki durumdan da oldukça keyif alıyorum.
Yaklaşık bir ay, Italyan tarzını vede tasarımlarını fazlasıyla beğendiğimden dolayı, yaptığım araştırma ve tavsiyeler ışığında bir çok avantajı bulunan ilk motorum olan Sacarabeo 200 i.e mi satın aldım. Fakat ilk motorum olmasına rağmen tamamen benim zevkimden ötürü 2013 modellerinden ziyade 2011 ve aynı kasasını çok küçük değişiklerde olsa daha çok beğendiğim için mecburen sıfır alamadım. Fakat 3.500 km de sıfır gibi bir motoru uzun uğraşlardan sonra bulabildim.
Fazla tecrübem olmamasından ötürü önemsizde olsa her türlü küçük & büyük herşeyi önemseyebiliyorum. Fakat geçen gün uzun bir yolculuk yaptık yaklaşık 100 km kadar, benden daha tecrübeli bir arkadaşımın kullanmasından sonra bana motorumun düşük süratlerde daha atak olması gerektiğini söyeledi, ve bende o günden sonra dikkat etmeye başladım, düşük hızlarda biraz yavaş hızlanıyor 50-80 km/h arası fazlasıyla atak, fakat 90 dan sonra nerdeyse hiç hızlanmıyor ve uzun yolda da ne yaptıysam 100 km/h sürati geçmedi (sport mod da).
Forumda gördüğüm kadarı ile herkes 130-145 km/h süratlerden bahis ediyor, bende bu sefer gerçekten bir sıkıntı olduğunun farkındayım.
Acaba bu problemi daha önce yaşamış yada bir bilgisi olan beni yönlendirebilecek birileri var mı ?
Şimdiden yardımarınızdan dolayı Teşekkür ediyorum.
100'ün üzerini çok güvenli bulmamakla beraber 130'a fazla zorlanmadan çıkabiliyorum. Daha fazla çıkmadım ama pay vardı, 140'ı görecekti...
bunun bir kaç sebebi var.
1. sellektör rolesi takılı kalmış olabilir.
2. sellektör butonu takılı kalmış olabilir.
uzun ve kısa aynı anda sürekli yandığı için ön kafayı çok ısıtabilir. o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. en yakında servise gidiniz.
koltuğa da kimyasal sürmeyin sakın..
sanırım düşük kilometrede 2011 (eski kasa) almışsınız.
100km/h gibi hızlara yarım gazla rahatlıkla çıkabiliyoruz. motorunuzda rodajdan yada farklı bir problemden kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüyorum.
o şekilide fazla sıkıştırmayın! yetkili serviste önemli kontrollerini yaptırın. istanbuldaysanız yardımcı olabilirim..
aynen
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Evet İstanbul'dayım,
Bende yakın zamanda yetkili servise götüreceğim fakat serviste bir taşınma süreci var ve hatasonu gibi ancak müsait olacaklarını tahmin ediyorum.
O zamana kadar yakın mesafelerde zorlamdan kullanıyorum. Gerçi satın almadan önce göstermiş olduğum Kadköy yakasındaki bir yetkili servis hiç bir sorun olmadığını söylemişti. Kime ve neye itimat edeceğimizi şaşırdık artık. Fazla büyük bir masraf açmadan halledebilmeyi umuyorum artık.
arkadaşlar bişeyi anlamıyorum..
şu 125cc bit kadar pcx125 in bile clup leri kurulmuş ülkemizde. adamlar baya aktifler.
bizler bunu neden beceremedik?
Merhabalar Mustafa,
Neşen bol olsun.
Öncelikle konuyu dillendirdiğin için teşekkür ederim.
Dillendirmiş olduğun konuyu müteaddit defa düşünmüştüm. Hatta Scarabeo scooteri sahipleri arkadaşlarla birlikte dostluk kurmak ve müştereken gezi yapmak üzere çağrım oldu. Ancak çağrıma cevap alamamıştım.
Bu sebeple gezilere giderken diğer scooter ve motosikletli arkadaşlarla birlikte hareket ediyoruz.
Birçok geziler yaptık, hepsi Scarabeosuz arkadaşlarla oldu.
Scarabeo scooter kullanıcıları olarak neden bir hafta sonu müşterek gezimiz yok, neden bir karadeniz gezimiz yok?
Ancak pcx kulüpleri kurulabiliyor iken, Scarabeo kullanıcılarla neden bunu başaramadık anlayamadım!
Ne diyelim gün ola harman ola, hayat geçiyor, mümkün mertebe akıllı ve zevk alarak günleri geçirmek lazım. Herkese güzel günler diliyorum.
Kazasız, keyifli sürüşler ortak olsun.
[QUOTE=satoyama;3158898]bunun bir kaç sebebi var.
1. sellektör rolesi takılı kalmış olabilir.
2. sellektör butonu takılı kalmış olabilir.
uzun ve kısa aynı anda sürekli yandığı için ön kafayı çok ısıtabilir. o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. en yakında servise gidiniz.
koltuğa da kimyasal sürmeyin sakın..
Söz dinleyip akşam tamircime uğradım. Sorunun butonda olduğunu söyledi. İçi tamamen oksitlenmişti, bugün değiştireceğiz. Akşam kapatmak üzere olduğu için fazla oyalanmadım ama sadece buton olmayabilir diye düşünüyorum, çünkü uzun far da yanmıyordu. Neyse bu akşam zamanında çıkabilirsem bakacağız.
İlginiz için teşekkür ediyorum
Yakıt İkmal Tarihi: 18.09.2013
Scooter Model: Aprilia Scarabeo 200 ie
Tüketilen Yakıt Miktarı: 6 Lt
Motor km: 14.500 km (km arttıkça daha düzenli ve iktisatlı tüketim gerçekleşti.)
Katedilen Yol: 230 km
Tek Sürücülü
Yol: Şehir içi + Otoban
Eco modunda kullandım
Hız: Maksimum 90 km/h
Yakıt: Shell kullanıyorum.
Sonuç: 100 kilometrede 2.609 Lt yakıt tüketmiş.
Ulen benim de 150 km de yanıyor Varmı üstüne yakabilen?
Arkadaşlar ne diyeceğim. Bugün farkettim direksiyon sola dönükken yani kilitleme pozisyonundayken koltuğu açarsanız bıraktığınızda tam o sinyal düşmesinin sivri köşesi koltuğun döşemesine geliyor. Uzun dönemde koltuğun orasını deler haberiniz olsun. Çünkü daha önce Vespa'da yaşadım aynısını. Dikkat edin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)