Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1161
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Aküden olsa marş motoru da basmaz. Ama genelde marş basıyor ateşleme yapmıyor gibi. Ben benzin veya bujiden şüpheleniyorum. Zaten zamanı geldiğinde iridyum buji ile değiştirmeyi düşünüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1162
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyin ateşleme enjeksiyon herşeyi aküden alıyor doğru.

    karbüratörlü motorlar çalıştırdıktan sonra aküyü sökseniz bile çalışmaya devam ediyorlar.

    bana hiç olmadı ama olan arkadaşların da motosikletleri çok taze nasıl böyle bir oksit oluşmuş olabilir?
    motoru teslim ederken akü kutup başlarını iyi sıkmayabiliyorlar benimde başıma geldiğinde 4000km civarındaydı ,yolda giderken stop etti ,stop ederken göstergelerdeki elektriklerde gidip geldi ,durup tekrar çalıştırdığımda çalıştı,ben kablo temassızlığı gibi düşündüm,öteki gün servise gittiğimde servisteki ustaya derdimi anlattıktan sonra ilk işi akü ve sigorta paneline bakmak oldu,akü kutup başlarından biri neredeyse tamamen gevşekmiş,ayrıca sigorta panelindeki sigortalarda oksit içindeydi,sebebini sordugumda akünün ayak konan yerde olduğu için yıkama sırasında bölgeye su girebildiğini,az bile olsa sıcaktan buharlaşma yapıp bununda oksitlenmeye sebeb verebildiğini söyledi,temizledi taktı birdahada böyle bir sorun yaşamadım.
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  3. #1163
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Merhabalar arkadaşlar,
    Neşeniz bol olsun.

    Scarabeo 200 ie scooter için "Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış" başlığı ile aşağıdaki linkten de görebileceğiniz ve fiyatı oldukça uygun olan 80 TL varyatör kayışını kullanan var mı?
    Varsa performans farkı, kullanım ömrü vs. hakkında bilgilendirme yapabilir misiniz?

    Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış: 80 TL
    http://www.motobakkal.com/?urun-7425-Aprilia-Scarabeo-200-2001-2013-Uyumlu-Varyator-Kayis.html

    Kazasız, zevkli sürüşler diliyorum.

  4. #1164
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı idinc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar arkadaşlar,
    Neşeniz bol olsun.

    Scarabeo 200 ie scooter için "Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış" başlığı ile aşağıdaki linkten de görebileceğiniz ve fiyatı oldukça uygun olan 80 TL varyatör kayışını kullanan var mı?
    Varsa performans farkı, kullanım ömrü vs. hakkında bilgilendirme yapabilir misiniz?

    Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış: 80 TL
    http://www.motobakkal.com/?urun-7425-Aprilia-Scarabeo-200-2001-2013-Uyumlu-Varyator-Kayis.html

    Kazasız, zevkli sürüşler diliyorum.
    iş görür ama orjinal kayış gibi 30binleri devirmez..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

    Alıntı Tolme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru teslim ederken akü kutup başlarını iyi sıkmayabiliyorlar benimde başıma geldiğinde 4000km civarındaydı ,yolda giderken stop etti ,stop ederken göstergelerdeki elektriklerde gidip geldi ,durup tekrar çalıştırdığımda çalıştı,ben kablo temassızlığı gibi düşündüm,öteki gün servise gittiğimde servisteki ustaya derdimi anlattıktan sonra ilk işi akü ve sigorta paneline bakmak oldu,akü kutup başlarından biri neredeyse tamamen gevşekmiş,ayrıca sigorta panelindeki sigortalarda oksit içindeydi,sebebini sordugumda akünün ayak konan yerde olduğu için yıkama sırasında bölgeye su girebildiğini,az bile olsa sıcaktan buharlaşma yapıp bununda oksitlenmeye sebeb verebildiğini söyledi,temizledi taktı birdahada böyle bir sorun yaşamadım.
    doğrudur tolga abi! bu ipretor çinlilerde vida sıkma kültürü sıfır.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  5. #1165
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı idinc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar arkadaşlar,
    Neşeniz bol olsun.

    Scarabeo 200 ie scooter için "Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış" başlığı ile aşağıdaki linkten de görebileceğiniz ve fiyatı oldukça uygun olan 80 TL varyatör kayışını kullanan var mı?
    Varsa performans farkı, kullanım ömrü vs. hakkında bilgilendirme yapabilir misiniz?

    Aprilia Scarabeo 200 2001-2013 Uyumlu Varyatör Kayış: 80 TL
    http://www.motobakkal.com/?urun-7425...tor-Kayis.html

    Kazasız, zevkli sürüşler diliyorum.
    bu kayışı geçenlerde internette araştırdım ,yurtdışında 20-25 dolar civarında satılıyor,orta kalite bir kayış diye bahsetmişler,mustafanın da söylediği gibi çok uzun ömürlü olacağını sanmam ama iş görür
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  6. #1166
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    Alıntı HEROCAN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar konu açılalı 3 sene olmuş dolayısıyla 3 senede izlenimleriniz neler bu motor hiçmi arıza yapmaz be kardeşim yada ben göremedim kronik hiçmi problemi yok birde bu ayakları koydugumuz boşlugun en dar yeri kaç cm oraya takım çantamı koyabilirmiyim diye soruyorum şuan kullandıgım motor keeway outlook 150 ve aradaki boşluga takım çantam sıgmıyor bi kıyak yapıp aradaki boşlugun en dar yerini ölçüverirseniz sevinirim

    NOT:BU KONUYA GEÇEN AY İÇERİSİNDE DE AYNI YAZIYI YAZMIŞTIM AMMA VELAKİN HİÇ BİR CEVAP ALAMADIM İLLA KONU HAKKINDA NE DİYORSUNUZ SİZ BEO SAHİBİ OLMAKMI GEREKİYOR YOKSA
    Beo'nun ayak koyma alanının yaklaşık ölçülerini resim ile eklemeye çalıştım. Ayak alanından oturma yerine kadar da yaklaşık 50cm'lik bir yükseklik var.

    chetaq, satoyama ve Dentist76 bunu beğendiler.

  7. #1167

    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 250
    Selamlar...

    Bir sorun da benden! Motoru sabah ilk çalıştırdığımda uzun far lambası yanıyor ve bir daha sönmüyor. Düğmeden açıp kapamaya hiç tepki vermiyor. Bir de ön panel çok ısınıyor ve bir süre sonra plastik kokusu geliyor. İşten hep geç çıktığım için bir türlü gösteremedim. Ne olabilir acaba?

    Yukarıdaki koltuğun rengine bakınca da moralim bozuldu. Benim koltuk onun yanında çok kirli duruyor. Arap sabunuyla yıkadım ama hiç açılmadı. Kimyasallara mı yönelsem acaba?

    Teşekkür ediyorum

  8. #1168
    SamazUmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Scarabeo 200 i.e
    Merhabalar,

    Bende Forumun ve de motor dünyasının yeni bir üyesiyim vede her iki durumdan da oldukça keyif alıyorum.

    Yaklaşık bir ay, Italyan tarzını vede tasarımlarını fazlasıyla beğendiğimden dolayı, yaptığım araştırma ve tavsiyeler ışığında bir çok avantajı bulunan ilk motorum olan Sacarabeo 200 i.e mi satın aldım. Fakat ilk motorum olmasına rağmen tamamen benim zevkimden ötürü 2013 modellerinden ziyade 2011 ve aynı kasasını çok küçük değişiklerde olsa daha çok beğendiğim için mecburen sıfır alamadım. Fakat 3.500 km de sıfır gibi bir motoru uzun uğraşlardan sonra bulabildim.

    Fazla tecrübem olmamasından ötürü önemsizde olsa her türlü küçük & büyük herşeyi önemseyebiliyorum. Fakat geçen gün uzun bir yolculuk yaptık yaklaşık 100 km kadar, benden daha tecrübeli bir arkadaşımın kullanmasından sonra bana motorumun düşük süratlerde daha atak olması gerektiğini söyeledi, ve bende o günden sonra dikkat etmeye başladım, düşük hızlarda biraz yavaş hızlanıyor 50-80 km/h arası fazlasıyla atak, fakat 90 dan sonra nerdeyse hiç hızlanmıyor ve uzun yolda da ne yaptıysam 100 km/h sürati geçmedi (sport mod da).

    Forumda gördüğüm kadarı ile herkes 130-145 km/h süratlerden bahis ediyor, bende bu sefer gerçekten bir sıkıntı olduğunun farkındayım.
    Acaba bu problemi daha önce yaşamış yada bir bilgisi olan beni yönlendirebilecek birileri var mı ?

    Şimdiden yardımarınızdan dolayı Teşekkür ediyorum.

  9. #1169
    gurcano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Forza NSS300A
    100'ün üzerini çok güvenli bulmamakla beraber 130'a fazla zorlanmadan çıkabiliyorum. Daha fazla çıkmadım ama pay vardı, 140'ı görecekti...

  10. #1170
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı smiles adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar...

    Bir sorun da benden! Motoru sabah ilk çalıştırdığımda uzun far lambası yanıyor ve bir daha sönmüyor. Düğmeden açıp kapamaya hiç tepki vermiyor. Bir de ön panel çok ısınıyor ve bir süre sonra plastik kokusu geliyor. İşten hep geç çıktığım için bir türlü gösteremedim. Ne olabilir acaba?

    Yukarıdaki koltuğun rengine bakınca da moralim bozuldu. Benim koltuk onun yanında çok kirli duruyor. Arap sabunuyla yıkadım ama hiç açılmadı. Kimyasallara mı yönelsem acaba?

    Teşekkür ediyorum
    bunun bir kaç sebebi var.

    1. sellektör rolesi takılı kalmış olabilir.
    2. sellektör butonu takılı kalmış olabilir.

    uzun ve kısa aynı anda sürekli yandığı için ön kafayı çok ısıtabilir. o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. en yakında servise gidiniz.

    koltuğa da kimyasal sürmeyin sakın..

    Alıntı SamazUmur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Bende Forumun ve de motor dünyasının yeni bir üyesiyim vede her iki durumdan da oldukça keyif alıyorum.

    Yaklaşık bir ay, Italyan tarzını vede tasarımlarını fazlasıyla beğendiğimden dolayı, yaptığım araştırma ve tavsiyeler ışığında bir çok avantajı bulunan ilk motorum olan Sacarabeo 200 i.e mi satın aldım. Fakat ilk motorum olmasına rağmen tamamen benim zevkimden ötürü 2013 modellerinden ziyade 2011 ve aynı kasasını çok küçük değişiklerde olsa daha çok beğendiğim için mecburen sıfır alamadım. Fakat 3.500 km de sıfır gibi bir motoru uzun uğraşlardan sonra bulabildim.

    Fazla tecrübem olmamasından ötürü önemsizde olsa her türlü küçük & büyük herşeyi önemseyebiliyorum. Fakat geçen gün uzun bir yolculuk yaptık yaklaşık 100 km kadar, benden daha tecrübeli bir arkadaşımın kullanmasından sonra bana motorumun düşük süratlerde daha atak olması gerektiğini söyeledi, ve bende o günden sonra dikkat etmeye başladım, düşük hızlarda biraz yavaş hızlanıyor 50-80 km/h arası fazlasıyla atak, fakat 90 dan sonra nerdeyse hiç hızlanmıyor ve uzun yolda da ne yaptıysam 100 km/h sürati geçmedi (sport mod da).

    Forumda gördüğüm kadarı ile herkes 130-145 km/h süratlerden bahis ediyor, bende bu sefer gerçekten bir sıkıntı olduğunun farkındayım.
    Acaba bu problemi daha önce yaşamış yada bir bilgisi olan beni yönlendirebilecek birileri var mı ?

    Şimdiden yardımarınızdan dolayı Teşekkür ediyorum.

    sanırım düşük kilometrede 2011 (eski kasa) almışsınız.

    100km/h gibi hızlara yarım gazla rahatlıkla çıkabiliyoruz. motorunuzda rodajdan yada farklı bir problemden kaynaklanan bir sorun olduğunu düşünüyorum.

    o şekilide fazla sıkıştırmayın! yetkili serviste önemli kontrollerini yaptırın. istanbuldaysanız yardımcı olabilirim..

    Alıntı gurcano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100'ün üzerini çok güvenli bulmamakla beraber 130'a fazla zorlanmadan çıkabiliyorum. Daha fazla çıkmadım ama pay vardı, 140'ı görecekti...

    aynen
    smiles ve Tolme bunu beğendiler.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  11. #1171
    SamazUmur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Scarabeo 200 i.e
    Evet İstanbul'dayım,

    Bende yakın zamanda yetkili servise götüreceğim fakat serviste bir taşınma süreci var ve hatasonu gibi ancak müsait olacaklarını tahmin ediyorum.
    O zamana kadar yakın mesafelerde zorlamdan kullanıyorum. Gerçi satın almadan önce göstermiş olduğum Kadköy yakasındaki bir yetkili servis hiç bir sorun olmadığını söylemişti. Kime ve neye itimat edeceğimizi şaşırdık artık. Fazla büyük bir masraf açmadan halledebilmeyi umuyorum artık.

  12. #1172
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    arkadaşlar bişeyi anlamıyorum..


    şu 125cc bit kadar pcx125 in bile clup leri kurulmuş ülkemizde. adamlar baya aktifler.

    bizler bunu neden beceremedik?
    idinc bunu beğendi.

  13. #1173
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bişeyi anlamıyorum..


    şu 125cc bit kadar pcx125 in bile clup leri kurulmuş ülkemizde. adamlar baya aktifler.

    bizler bunu neden beceremedik?
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bişeyi anlamıyorum..


    şu 125cc bit kadar pcx125 in bile clup leri kurulmuş ülkemizde. adamlar baya aktifler.

    bizler bunu neden beceremedik?
    Merhabalar Mustafa,
    Neşen bol olsun.

    Öncelikle konuyu dillendirdiğin için teşekkür ederim.

    Dillendirmiş olduğun konuyu müteaddit defa düşünmüştüm. Hatta Scarabeo scooteri sahipleri arkadaşlarla birlikte dostluk kurmak ve müştereken gezi yapmak üzere çağrım oldu. Ancak çağrıma cevap alamamıştım.
    Bu sebeple gezilere giderken diğer scooter ve motosikletli arkadaşlarla birlikte hareket ediyoruz.
    Birçok geziler yaptık, hepsi Scarabeosuz arkadaşlarla oldu.
    Scarabeo scooter kullanıcıları olarak neden bir hafta sonu müşterek gezimiz yok, neden bir karadeniz gezimiz yok?

    Ancak pcx kulüpleri kurulabiliyor iken, Scarabeo kullanıcılarla neden bunu başaramadık anlayamadım!

    Ne diyelim gün ola harman ola, hayat geçiyor, mümkün mertebe akıllı ve zevk alarak günleri geçirmek lazım. Herkese güzel günler diliyorum.

    Kazasız, keyifli sürüşler ortak olsun.

  14. #1174
    HEROCAN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha Xenter
    Alıntı gurcano adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beo'nun ayak koyma alanının yaklaşık ölçülerini resim ile eklemeye çalıştım. Ayak alanından oturma yerine kadar da yaklaşık 50cm'lik bir yükseklik var.

    http://img809.imageshack.us/img809/4175/lhaz.jpg
    eyvallah valla çok hora geçti benim karakaçanın endar ara boşluk ölçüsü 16cm sabah bi bakayım çanta kaç cm zahmet edip ölçtügün için çok teşekkür ederim bence bu tip scooter lerin kendi sitelerinde bu ölçülerinin olması gerekir gibime geliyor bilmem yanlışmı düşünüyorum

  15. #1175

    Üyelik
    14 Ağustos 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 250
    [QUOTE=satoyama;3158898]bunun bir kaç sebebi var.

    1. sellektör rolesi takılı kalmış olabilir.
    2. sellektör butonu takılı kalmış olabilir.

    uzun ve kısa aynı anda sürekli yandığı için ön kafayı çok ısıtabilir. o şekilde kullanmamanızı tavsiye ederim. en yakında servise gidiniz.

    koltuğa da kimyasal sürmeyin sakın..



    Söz dinleyip akşam tamircime uğradım. Sorunun butonda olduğunu söyledi. İçi tamamen oksitlenmişti, bugün değiştireceğiz. Akşam kapatmak üzere olduğu için fazla oyalanmadım ama sadece buton olmayabilir diye düşünüyorum, çünkü uzun far da yanmıyordu. Neyse bu akşam zamanında çıkabilirsem bakacağız.

    İlginiz için teşekkür ediyorum

  16. #1176
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Yakıt İkmal Tarihi: 18.09.2013
    Scooter Model: Aprilia Scarabeo 200 ie
    Tüketilen Yakıt Miktarı: 6 Lt
    Motor km: 14.500 km (km arttıkça daha düzenli ve iktisatlı tüketim gerçekleşti.)
    Katedilen Yol: 230 km
    Tek Sürücülü
    Yol: Şehir içi + Otoban
    Eco modunda kullandım
    Hız: Maksimum 90 km/h
    Yakıt: Shell kullanıyorum.
    Sonuç: 100 kilometrede 2.609 Lt yakıt tüketmiş.

  17. #1177
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı idinc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt İkmal Tarihi: 18.09.2013
    Scooter Model: Aprilia Scarabeo 200 ie
    Tüketilen Yakıt Miktarı: 6 Lt
    Motor km: 14.500 km (km arttıkça daha düzenli ve iktisatlı tüketim gerçekleşti.)
    Katedilen Yol: 230 km
    Tek Sürücülü
    Yol: Şehir içi + Otoban
    Eco modunda kullandım
    Hız: Maksimum 90 km/h
    Yakıt: Shell kullanıyorum.
    Sonuç: 100 kilometrede 2.609 Lt yakıt tüketmiş.
    yani ışık 230 km de mi yandı?
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  18. #1178
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani ışık 230 km de mi yandı?
    Merhabalar Mustafa,
    Neşen bol olsun.

    Evet yakıt deposu 230 km (229,800km)'de yandı.

    Tüm yakıt tüketimlerimi Android "Oto Yakıt Hesaplama" yazılımına kaydediyor ve takip ediyorum.

    Kazasız, keyifli sürüşler diliyorum.

  19. #1179
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    Alıntı idinc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar Mustafa,
    Neşen bol olsun.

    Evet yakıt deposu 230 km (229,800km)'de yandı.

    Tüm yakıt tüketimlerimi Android "Oto Yakıt Hesaplama" yazılımına kaydediyor ve takip ediyorum.

    Kazasız, keyifli sürüşler diliyorum.
    benim rekorum 220 km
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  20. #1180
    Dentist76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Scarabeo 200ie
    Ulen benim de 150 km de yanıyor Varmı üstüne yakabilen?

    Arkadaşlar ne diyeceğim. Bugün farkettim direksiyon sola dönükken yani kilitleme pozisyonundayken koltuğu açarsanız bıraktığınızda tam o sinyal düşmesinin sivri köşesi koltuğun döşemesine geliyor. Uzun dönemde koltuğun orasını deler haberiniz olsun. Çünkü daha önce Vespa'da yaşadım aynısını. Dikkat edin.
    Tolme bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)