Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Eylül 2013, 04:06
#1141
Dentist76 adlı üyeden alıntı
Evet ne kadar uzun yola hatta dağa bile gitseniz ortanın bir üstündeki çizgiyi geçmiyor. Fakat eğer durur, stop ederseniz 1-2 dk içerisinde çalıştırdığınızda çok daha yukarıda görebilirsiniz. Yola çıkınca tekrar düşüyor hararet.
ben artçılı ve oldukça yüklüyken, bursa orhangazi rampasını çıkarken, hararet kırmızıya tek çizgi kalana kadar yükseldi.
motor rampa yukarı gaz yediği için bende sol şeritten maşallah çekerek çıkıyorum, tabi hava 36 derece. bi baktım hararet tavan
fan açmış sorun yok tepeye varıncada hemen geri indi.
stop edince bir süre yükselmesinin sebebi
motor durunca devir daim de durduğu ve motor rüzgar almadığı için motor blogu hortumlar ve radyatördeki sular ısınıyor haliyle. bu gayet normal.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Reklamlar
-
09 Eylül 2013, 09:38
#1142
Dün ilk defa garip bir durum yaşadım. Beo'yu çalıştırıp 100 metre ilerledikten sonra sokaktaki virajı dönerken sanki bir tel yerinden çıkmış gibi arkadan tık diye bir ses geldi ve Beo virajda stop etti. Daha sonra çalıştırmak istediğimde ilk 3 denemede almadı ama sonra tekrar çalıştı ve bir daha da hiç tekrarlamadı. Ki aldığımdan beri her zaman ilk denememde start almıştır. Tekrarlamadığı için servise de götürmek gereksiz ama içime de bir kurt düştü. Benzer durumu yaşayan oldu mu hiç?
-
09 Eylül 2013, 12:12
#1143
[QUOTE=satoyama;3150566]
smiles adlı üyeden alıntı
maşallah
ben eski kasanın ön panjuunu daha çok beğeniyorum.
sizde de normal hararet gösterge ortanın çok hafif üzerinde mi duruyor?
Hararete pek dikkat etmemiştim ama bu sabah ortanın bir altındaydı.
Ben eskisini de en yenisini de beğeniyorum. Geçen sene yeni kasa alıyordum neredeyse, ama bu rengini Ankara'da ekim ayına kadar getiremediler bana. Kısmet bu kasayaymış
-
09 Eylül 2013, 12:24
#1144
gurcano adlı üyeden alıntı
Dün ilk defa garip bir durum yaşadım. Beo'yu çalıştırıp 100 metre ilerledikten sonra sokaktaki virajı dönerken sanki bir tel yerinden çıkmış gibi arkadan tık diye bir ses geldi ve Beo virajda stop etti. Daha sonra çalıştırmak istediğimde ilk 3 denemede almadı ama sonra tekrar çalıştı ve bir daha da hiç tekrarlamadı. Ki aldığımdan beri her zaman ilk denememde start almıştır. Tekrarlamadığı için servise de götürmek gereksiz ama içime de bir kurt düştü. Benzer durumu yaşayan oldu mu hiç?
Ben 2 kez yaşadım. fakat sesi duymadım. 2 kez motor stop etti.
1961 Vespa 150 VBB1T
1994 Vespa COSA
2013 Scarabeo
-
09 Eylül 2013, 16:13
#1145
çok enteresan ben hiç yaşamadım!
sesin onla alakası olup olmadığı da belli değil.
-
10 Eylül 2013, 01:11
#1146
gurcano adlı üyeden alıntı
Dün ilk defa garip bir durum yaşadım. Beo'yu çalıştırıp 100 metre ilerledikten sonra sokaktaki virajı dönerken sanki bir tel yerinden çıkmış gibi arkadan tık diye bir ses geldi ve Beo virajda stop etti. Daha sonra çalıştırmak istediğimde ilk 3 denemede almadı ama sonra tekrar çalıştı ve bir daha da hiç tekrarlamadı. Ki aldığımdan beri her zaman ilk denememde start almıştır. Tekrarlamadığı için servise de götürmek gereksiz ama içime de bir kurt düştü. Benzer durumu yaşayan oldu mu hiç?
Ben de 3 kez yaşadım aynı durumu. İlk ikisi aynı senin anlattığın şekilde, motoru çalıştırıp yaklaşık 100 metre ilerledikten sonra oldu. Birdenbire stop etti yolun ortasında. Yerinden çıkmış tel sesi veya ona benzer bir ses duymadım ama.
3. ise; hareket halinde değil de dururken, yani motoru çalıştırmak için marşa bastığımda oldu. Çalışmadı motor, marş basıyor ama motoru çalıştırmıyordu. Yaklaşık 8-10 kere denedim yine çalışmadı. Benzin mi bitti acaba diye benzini kontrol ettim, benzin de vardı. Daha sonra ne olduysa çalıştı tekrardan. Akü ile ilgili olabilir mi acaba diye göstergeden akü değerine de baktım sonra fakat onda da bir anormallik yoktu. Anlamadım niye olduğunu. Neyse ki ondan sonra buna benzer bir olay yaşamadım.
-
10 Eylül 2013, 06:07
#1147
chetaq adlı üyeden alıntı
Ben de 3 kez yaşadım aynı durumu. İlk ikisi aynı senin anlattığın şekilde, motoru çalıştırıp yaklaşık 100 metre ilerledikten sonra oldu. Birdenbire stop etti yolun ortasında. Yerinden çıkmış tel sesi veya ona benzer bir ses duymadım ama.
3. ise; hareket halinde değil de dururken, yani motoru çalıştırmak için marşa bastığımda oldu. Çalışmadı motor, marş basıyor ama motoru çalıştırmıyordu. Yaklaşık 8-10 kere denedim yine çalışmadı. Benzin mi bitti acaba diye benzini kontrol ettim, benzin de vardı. Daha sonra ne olduysa çalıştı tekrardan. Akü ile ilgili olabilir mi acaba diye göstergeden akü değerine de baktım sonra fakat onda da bir anormallik yoktu. Anlamadım niye olduğunu. Neyse ki ondan sonra buna benzer bir olay yaşamadım.
banada 2 kez marş bastığımda motor marş alır gibi yapıp bir kararsızlık la stop etti. 4. marş da gaz vererek çalıştırdım daha olmadı. kötü yerden benzin almıştım bir kaç kez. o çok etkiiyor.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
10 Eylül 2013, 10:24
#1148
Valla ben de benzinden şüpheleniyorum.
Aynı benimkiler de ilk 100 mt'de oldu.
Bujiden şüphlendim ama bir daha yapmadı, o yüzden önemsemedim.
-
11 Eylül 2013, 00:40
#1149
selamlar
arkadaşlar 2011 model 24000 de bir beo almak üzereyim
bunu gösterebileceğim güvenilir bir servis istanbulda tavsiye edebilirmisiniz avrupa yakasında.
teşekkrler şimdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
ayrıca 24000 bakımı ne kadar tutar acaba kayış ve fren balataları değişirse
-
11 Eylül 2013, 02:48
#1150
hkn154 adlı üyeden alıntı
selamlar
arkadaşlar 2011 model 24000 de bir beo almak üzereyim
bunu gösterebileceğim güvenilir bir servis istanbulda tavsiye edebilirmisiniz avrupa yakasında.
teşekkrler şimdiden
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
ayrıca 24000 bakımı ne kadar tutar acaba kayış ve fren balataları değişirse
benim tavisyem kadıköyde kadıköy motor olacaktır (yetkili servis)
terecih edersen özelden adres ve numarasını verebilirim.
ben her tülü kefilim
gitmeen önce kendisine sorarsın o sana masrafını söyler..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
11 Eylül 2013, 04:23
#1151
arkadaşlar konu açılalı 3 sene olmuş dolayısıyla 3 senede izlenimleriniz neler bu motor hiçmi arıza yapmaz be kardeşim yada ben göremedim kronik hiçmi problemi yok birde bu ayakları koydugumuz boşlugun en dar yeri kaç cm oraya takım çantamı koyabilirmiyim diye soruyorum şuan kullandıgım motor keeway outlook 150 ve aradaki boşluga takım çantam sıgmıyor bi kıyak yapıp aradaki boşlugun en dar yerini ölçüverirseniz sevinirim
NOT:BU KONUYA GEÇEN AY İÇERİSİNDE DE AYNI YAZIYI YAZMIŞTIM AMMA VELAKİN HİÇ BİR CEVAP ALAMADIM İLLA KONU HAKKINDA NE DİYORSUNUZ SİZ BEO SAHİBİ OLMAKMI GEREKİYOR YOKSA
-
11 Eylül 2013, 04:50
#1152
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar konu açılalı 3 sene olmuş dolayısıyla 3 senede izlenimleriniz neler bu motor hiçmi arıza yapmaz be kardeşim yada ben göremedim kronik hiçmi problemi yok birde bu ayakları koydugumuz boşlugun en dar yeri kaç cm oraya takım çantamı koyabilirmiyim diye soruyorum şuan kullandıgım motor keeway outlook 150 ve aradaki boşluga takım çantam sıgmıyor bi kıyak yapıp aradaki boşlugun en dar yerini ölçüverirseniz sevinirim
NOT:BU KONUYA GEÇEN AY İÇERİSİNDE DE AYNI YAZIYI YAZMIŞTIM
AMMA VELAKİN HİÇ BİR CEVAP ALAMADIM İLLA KONU HAKKINDA NE DİYORSUNUZ SİZ BEO SAHİBİ OLMAKMI GEREKİYOR YOKSA
ben cevap yazmıştım ama görmemişsiniz! yada sizi tatmin etmedi.
keeway outlook dan sonra scarabeo size her konuda uçak gibi gelir orasını garanti ederim ama takım çantasını kriter alıp scarabeo almaya karar verilmez. orasıda ayrı bir konu.
genelde sorunusuz kronik sorunu var desek yalan olur.
sorun takım çantanızsa sizi bir tavsiyede bulunayım hemen bir scarabeo alın..
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
11 Eylül 2013, 05:53
#1153
satoyama adlı üyeden alıntı
ben cevap yazmıştım ama görmemişsiniz! yada sizi tatmin etmedi.
keeway outlook dan sonra scarabeo size her konuda uçak gibi gelir orasını garanti ederim ama takım çantasını kriter alıp scarabeo almaya karar verilmez. orasıda ayrı bir konu.
genelde sorunusuz kronik sorunu var desek yalan olur.
sorun takım çantanızsa sizi bir tavsiyede bulunayım hemen bir scarabeo alın..
CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ayrıca cevabınızı görmedim kusura bakmayın gözden kaçırmış olmayım motor gerçekten çok hoşuma giden bi motor kymco like 200i ile scarebeo arasında çok kararsızım kararsızlıgım ara boşluk açısından like 200i biçilmiş kaftan ancak scarebeo ise gerçekten hoşuma giden ayrıca büyük teker, aprilla olması birde fiyat mevzusu var tabi karbüratörlüleri (2 elden bahsediyorum) çok yüksek sayılmaz ama benim aklım injeksiyonlularda karbüratör ile inj. arasında yakıt farkı nedir bi bilginiz varmı
-
11 Eylül 2013, 06:38
#1154
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
CEVABINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ayrıca cevabınızı görmedim kusura bakmayın gözden kaçırmış olmayım motor gerçekten çok hoşuma giden bi motor kymco like 200i ile scarebeo arasında çok kararsızım kararsızlıgım ara boşluk açısından like 200i biçilmiş kaftan ancak scarebeo ise gerçekten hoşuma giden ayrıca büyük teker, aprilla olması birde fiyat mevzusu var tabi karbüratörlüleri (2 elden bahsediyorum) çok yüksek sayılmaz ama benim aklım injeksiyonlularda karbüratör ile inj. arasında yakıt farkı nedir bi bilginiz varmı
enjeksiyonlu 2.7-3.2 litre arası bir değerde yakıyor
karbüratörlü 3.5-4.5 litre gibi değerlerde yakıyor
bu senin nasıl kullandığına bağlı.
birde 2012 öncesi kasada (enjeksiyon karb. farketmez) depo 1 litre daha büyük yani 8.5 lt
ayrıca enjeksiyonlularda sport ve eco mod seçenek butonu var. eco mod da %7 bir economi sağlıyor.
kymco like da güzel bir scooter fakat scrabeo ile kıyaslama her açıdan çok fark var. kymco like 200i diye geçtiğine bakma 163cc 12hp bir scooter.
beo alamazsan like alabilirsin.
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
11 Eylül 2013, 11:03
#1155
HEROCAN35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar konu açılalı 3 sene olmuş dolayısıyla 3 senede izlenimleriniz neler bu motor hiçmi arıza yapmaz be kardeşim yada ben göremedim kronik hiçmi problemi yok birde bu ayakları koydugumuz boşlugun en dar yeri kaç cm oraya takım çantamı koyabilirmiyim diye soruyorum şuan kullandıgım motor keeway outlook 150 ve aradaki boşluga takım çantam sıgmıyor bi kıyak yapıp aradaki boşlugun en dar yerini ölçüverirseniz sevinirim
NOT:BU KONUYA GEÇEN AY İÇERİSİNDE DE AYNI YAZIYI YAZMIŞTIM
AMMA VELAKİN HİÇ BİR CEVAP ALAMADIM İLLA KONU HAKKINDA NE DİYORSUNUZ SİZ BEO SAHİBİ OLMAKMI GEREKİYOR YOKSA
Sana en yakın sürede milimetrik ölçüyü vereceğim.
-
11 Eylül 2013, 12:20
#1156
Arkadaşım üşenme git servislerine bir bak.
Kullanılmış motorlar ne alemde gözünle bir gör.
İnan aralarında dağlar kadar kalite farkı var.
Benim motorun yanına koyuyor birisi Kymco like. Koltuğu sökülmüş inan içerisinde mobilya süngeri var.
-
11 Eylül 2013, 21:45
#1157
arkadaşlar yolda giderken stop etme sorununu ben birkez yaşamıştım sorunun sebebi çok basit birşeydi,akü kutup başları gevşek ve sigortalarım oksitlenme yapmıştı ,temizlenip güzelce sıktıktan sonrada birdaha olmadı
-
12 Eylül 2013, 02:04
#1158
Dentist76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım üşenme git servislerine bir bak.
Kullanılmış motorlar ne alemde gözünle bir gör.
İnan aralarında dağlar kadar kalite farkı var.
Benim motorun yanına koyuyor birisi Kymco like. Koltuğu sökülmüş inan içerisinde mobilya süngeri var.
yakınımda olsa inan ol üşenmem urla-foça -çınarlı izmirde buralarda varmış servisi bana 100 km en azından
-
12 Eylül 2013, 02:21
#1159
Tolme adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yolda giderken stop etme sorununu ben birkez yaşamıştım sorunun sebebi çok basit birşeydi,akü kutup başları gevşek ve sigortalarım oksitlenme yapmıştı ,temizlenip güzelce sıktıktan sonrada birdaha olmadı
beyin ateşleme enjeksiyon herşeyi aküden alıyor doğru.
karbüratörlü motorlar çalıştırdıktan sonra aküyü sökseniz bile çalışmaya devam ediyorlar.
bana hiç olmadı ama olan arkadaşların da motosikletleri çok taze nasıl böyle bir oksit oluşmuş olabilir?
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz...
) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
-
12 Eylül 2013, 07:59
#1160
satoyama adlı üyeden alıntı
beyin ateşleme enjeksiyon herşeyi aküden alıyor doğru.
karbüratörlü motorlar çalıştırdıktan sonra aküyü sökseniz bile çalışmaya devam ediyorlar.
bana hiç olmadı ama olan arkadaşların da motosikletleri çok taze nasıl böyle bir oksit oluşmuş olabilir?
Akü söküldüğünde motor çalışmaya devam ediyorsa bu, CDI'nın AC çalıştığı anlamına gelir.
CDI DC çalışıyorsa akü sökülünce motor stop eder. Karbüratörle alakası yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)