Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #781

    Üyelik
    05 Ekim 2012
    Şehir
    Yeni Foça/Karşıyaka-İzmir
    Motosikleti
    Scarabeo 200ie-2011
    Faydası olur zararı olmaz sanırım.Çekişte ve hızlanmada belli oluyor.Şahsen ben öyle hissettim.Ben 97 oktan kullanıyorum.Servis bana 95oktan karbüratörlülere,97Oktan da enjeksiyonlu motorlarda daha verimli olur diye söylemişti.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #782

    Üyelik
    11 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    er6F ABS 2014
    bence 97 oktan gereksiz şöyleki; xctiy min kullanım klavuzunda 91 oktan ve üzeri kullanılması tavsiye ediliyor 95 oktan fazlasıyla kafi. hem 97 oktan diye sattıkları benzinlerde bildiğim kadarıyla 95 oktan..
    boş yere fazla para vermeye gerek yok diye düşünüyorum.
    hatta 97 oktan diye sattıkları benzini daha cok tüketiyor gibime geldi. birkaç defa gözle kaş arasında 97 oktan doldurdular, oradan biliyorum. tahminimce talep olmadığından istasyon yöneticileri pompacı arkadaşlar sormadan 97 satmalarını söylüyor olmalılar..
    Modenas -1999, Agility 125 -2006, CK 125 -2008, Crypton -2010, X-City 250 -2011, er6N 2006, er6F 2014

  3. #783
    babatorik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200 ie
    Bence 97 oktanın motorlarımıza bir zararı var mıdır yok mudur buna anca bir makine mühendisi cevap verebilir.

    Bu arada geçen akşam biraz dalgınlığıma geldi ve Avrupa yakasında bir teslimatım varken Yıldız sapağından köprü yoluna girdim ve hemen fark ettim.

    tekrar Barbaros bulvarına çıkmak için kaldırıma çıkmayı denedim birkaç kez ve sonunda zor da olsa muvaffak oldum. Ancak bu muvaffakiyet hayli zor oldu

    ve motoru zorladım.

    Ve sonuçta dün öğle civarı motor orta sehpadaa iken arka tekerin döndüğünü gördüm. Hemen telefonla servise sordum. İşten izin alıp doğru servise gittim.

    Usta iyi bir usta olduğunu bir kez daha kanıtladı. Daha sökmeden " Debriyaj balatası sıyrılmış ve yayı kırılmış" dedi. Aynen de öyle çıktı. Tası da çizmişiz.

    Scarabeo kullanıcılarına tavsiyem : Motoru zorlayacak hareketlerden kaçının ve kalkışları yavaşça yapacağım diyerek kavramada zorlanmasına müsade etmeyin,

    verin gazı bol keseden ! Motor şu an 19 binde ve ben kullandığım bir motorda ilk kez bu kadar erken debriyaj balatası değiştiriyorum.


    Neyse sağlık olsun, her işte bir hayır vardır. Tamda arıza yapacak zamanı buldu. kar tatiline denk geldi.
    Aprilia Scarabeo 200 i e , nam-ı diğer bokböceği, tam bir yol canavarıymış

  4. #784

    Üyelik
    13 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda cbr 250r - CBF 150- PCX 125-SCARABEO 2
    Babatorik benimde orta sehpada iken tekerim dönmeye başladı. Daha önceleri dönmüyordu bahsettiğim debriyaj sesi duymaya başladığımdan beri oldu. Ancak kesinlikle söyleyebilirim asla zorlamadım. Normal kalkış yapıyorum. Ama bazen hafif rampada sollama yaparken karşıdan araç geliyor mecburen sağa çekilip duruyorum tekrar kalkarken bu sıyırma sesini yapıyor. Eğer böyle ise scarabeo' nun tek hastalığı debriyaj olmuş oluyor ! Benim motor henüz 5. ayında dolayısı ile garantide. Kadıköy motor Kadir Ustanın Ellerinden Öper....

  5. #785
    sedat_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    İstanbul..
    Motosikleti
    2000 ford
    Alıntı babatorik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence 97 oktanın motorlarımıza bir zararı var mıdır yok mudur buna anca bir makine mühendisi cevap verebilir.

    Bu arada geçen akşam biraz dalgınlığıma geldi ve Avrupa yakasında bir teslimatım varken Yıldız sapağından köprü yoluna girdim ve hemen fark ettim.

    tekrar Barbaros bulvarına çıkmak için kaldırıma çıkmayı denedim birkaç kez ve sonunda zor da olsa muvaffak oldum. Ancak bu muvaffakiyet hayli zor oldu


    ve motoru zorladım.

    Ve sonuçta dün öğle civarı motor orta sehpadaa iken arka tekerin döndüğünü gördüm. Hemen telefonla servise sordum. İşten izin alıp doğru servise gittim.

    Usta iyi bir usta olduğunu bir kez daha kanıtladı. Daha sökmeden " Debriyaj balatası sıyrılmış ve yayı kırılmış" dedi. Aynen de öyle çıktı. Tası da çizmişiz.

    Scarabeo kullanıcılarına tavsiyem : Motoru zorlayacak hareketlerden kaçının ve kalkışları yavaşça yapacağım diyerek kavramada zorlanmasına müsade etmeyin,

    verin gazı bol keseden ! Motor şu an 19 binde ve ben kullandığım bir motorda ilk kez bu kadar erken debriyaj balatası değiştiriyorum.


    Neyse sağlık olsun, her işte bir hayır vardır. Tamda arıza yapacak zamanı buldu. kar tatiline denk geldi.
    peki bu işin maliyeti ne oldu servis ne kadar fatura çıkarttı
    https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY

  6. #786
    babatorik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200 ie
    Koç - Mustafa kardeşim,

    Seninde debriyaj balatanı kontrol ettirmende yarar var, tası çizdiresiye kadar balatayı bitirme benim gibi. Orijinal balataların ya değiştirilmiş olmasından

    ( sıfır iken, bayii tarafından) ya da bu yılki partilerde fabrika tarafından bilerek veya bilmeyerek kalitesiz malzeme kullanıldığını düşünüyorum.

    Bu sebeple parça değişmesi gerekiyorsa değiştirmen isabetli olur.



    Sedat kardeşim senin soruna yani maliyete gelince, ben daha bu motoru almadan evvel alternatif parçaların peşine düşmüştüm, sorup soruşturmuştum.

    orijinal balata fiyatı 275 - 280 lira civarı bir rakammış. Benim tas da çizilmiş onun fiyatını sormadım bile, tornacıda hallettim. Balatayı tutan yaylardan biri de

    kırık çıktı, ona da mutlaka beş - on euro luk bir fatura çıkardı diye tahmin ediyorum. onu da sanayi de bir yaycı ile çözdüm. Ama asıl önemlisi tabi ki balata.

    onu da yine çok çok hesaplı bir şekilde hallettim. Ancak iki gün işe çıkamadım. Onu da pek kayıp olarak görmüyorum, çünkü kar yağdı. Daha önce belirttiğim

    gibi motorlu kuryelik yapıyorum ve motora veya benzine çalışmamak için, biraz da bir daha mı dünyaya geleceğim sanki ? diyerek rahatım için seçtim bu

    scarabeo yu.



    Yedek parça vs konusunda paylaşıma açığım ancak burada uluorta bunu yapmanın sakıncalı olabileceğini düşünerekten burada yazmayacağım.

    Arzu eden bana e mail atabilir. ilkkarli@gmail.com

    Mail atacakların buradaki nickini, ismini ve telefonunu yazmasını rica ederim.
    Aprilia Scarabeo 200 i e , nam-ı diğer bokböceği, tam bir yol canavarıymış

  7. #787

    Üyelik
    13 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda cbr 250r - CBF 150- PCX 125-SCARABEO 2
    Bu sabah 09:30 ' da motoru Kadıköy servisi Kadir ustanın dükkanına bıraktım. Bakalım debriyaj nasıl çıkacak bende merak ediyorum ? Gelişmeleri teslim alınca sizlerle paylaşacağım.

  8. #788

    Üyelik
    13 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda cbr 250r - CBF 150- PCX 125-SCARABEO 2
    Arkadaşlar bugün öğleden sonra motoru teslim aldım. Öncelikle Kadir ustaya peşinen teşekkür ederim. Ben motoru temmuz-2012 'de Korlas'tan satın aldım. 14-09-2012 'de ilk 1000 km. bakımını
    yine Korlas'ta yaptırdım. Kadir ustanın ifadesine göre 1 litre yerine 1.25 gr. fazla yağ konarak varyatör keçelerinin bozulmasına sebeb olmuş. Keçeler yağ kaçırarak debriyaj balatası ile motor kayışının yağlanmasını sağlamışlar. Buda benim bahsettiğim kayış sesini doğrulamaktadır ! Bu arada ilk 1000 km. bakımda original piaggio yağ filitresi yerine Malossi yağ filitresi takmışlar.Sonuçta
    keçeleri garanti dahilinde değiştirip balata ve kayış temizlenip teslim edildi. Şuan servisten alıp 10 km. kadar kullandım bir sorun görünmüyor.

  9. #789
    volkanabur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2007
    Şehir
    izmir tire
    Motosikleti
    aprilla scarabeo 200i
    Debriyaj keçesi arızası bendede oldu garantiden değişmişti,sebebinin fazla yağ olabileceği hiç aklıma gelmemişti.

  10. #790
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    Alıntı KOÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün öğleden sonra motoru teslim aldım. Öncelikle Kadir ustaya peşinen teşekkür ederim. Ben motoru temmuz-2012 'de Korlas'tan satın aldım. 14-09-2012 'de ilk 1000 km. bakımını
    yine Korlas'ta yaptırdım. Kadir ustanın ifadesine göre 1 litre yerine 1.25 gr. fazla yağ konarak varyatör keçelerinin bozulmasına sebeb olmuş. Keçeler yağ kaçırarak debriyaj balatası ile motor kayışının yağlanmasını sağlamışlar. Buda benim bahsettiğim kayış sesini doğrulamaktadır ! Bu arada ilk 1000 km. bakımda original piaggio yağ filitresi yerine Malossi yağ filitresi takmışlar.Sonuçta
    keçeleri garanti dahilinde değiştirip balata ve kayış temizlenip teslim edildi. Şuan servisten alıp 10 km. kadar kullandım bir sorun görünmüyor.
    güzel paylaşım teşekkürler,artık herkes motora konan yağa dikkat edecek ve bu tip arızalara sebebiyet vermeside engellenecektir,sizlerin paylaşım ve fikirleri ile scarabeo başlığı bir ybr başlığı gibi bu motoru alacak insanlar için ön fikir oluşturmada çok yardımcı olacak.
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"

  11. #791
    babatorik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200 ie
    Her şeyin fazlası zarar diye boşa dememişler. İlk motorum honda titan dı ve onda da bu fazla yağ koymanın bedeli keçe patlaması olarak dönüyordu. Hakkı ne ise o.

    Kullanıcıların hangi motor olursa olsun mutlaka kullanım klavuzunu okumasında yarar var. Her markanın anlaştığı bir yağ firması var. Birçok kişi için bu durum biraz

    reklam koksa da uymak da yarar var şahsi kanaatime göre.



    Ben de bu sabah servise tekrar gittim ve sanayi de yaptırdığım debriyaj balatası yaylarını değiştirip, balataları da biraz taşlattım. fazla geldiği için ayırmıyor ve

    arka tekeri döndürüyordu. Yaptırdığım yaylar fazla esnekti. Orijinal ayarında veya belkide orijinal yaylar meseleyi çözdü.



    Ayrıca geçenlerde uzun süredir peşinde olduğum iki şey vardı. Biri yüksek ön siperlik camı. 100 euroya givi taktırdım. İkincisi tucano urbano diz örtüsü ( kodu R049 ) idi.

    Ne zaman sorsam : " Gelecek, bekliyoruz ! " diyorlardı. " Geldi, bitti ! diyorlardı. " Sonunda eski bir iş arkadaşıma yaptırdım. Biraz kaba, acemice olsa da

    sorun yok, hem dizlerim ısındı hemde gidonun oradan yukarı yükselen sıcaklık yüzüme gelmek suretiyle komple sıcak sıcak dolaşıyorum İstanbulu. Isıtmalı elcik

    de taktım, On numara oldu.

    Millet üşürken ben pişiyorum.
    Ra_Messu bunu beğendi.
    Aprilia Scarabeo 200 i e , nam-ı diğer bokböceği, tam bir yol canavarıymış

  12. #792

    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    YAMAHA XENTER 150 (BEYAZ)
    2012 scarebeo 200 ünden sıkılıpta satan vara talip olabilirim. Şaka bir yana şu sıralar motorumu sattım. İkinciel temiz 2012 scarebeo aramaktayım. Satmak isteyen varsa özelden mesaj atabilir.

  13. #793
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    Alıntı KYMCO14 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2012 scarebeo 200 ünden sıkılıpta satan vara talip olabilirim. Şaka bir yana şu sıralar motorumu sattım. İkinciel temiz 2012 scarebeo aramaktayım. Satmak isteyen varsa özelden mesaj atabilir.
    Özelden mesaj gönderdim

  14. #794

    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA NC 750XA
    Scarabeo yu ilk kez motosiklet kullanacak birisine tavsiye edermisiniz? 178 cm boyum var 81cmlik sele yüksekliği sıkıntı yaratır mı?

  15. #795
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    Benim boyum 1.77 ayaklarımın ucuyla duruyorum bi sıkıntım olmadı şimdiye kadar.tavsiye ederim fakat bi kaç gün trafiğin olmadığı bi yerde motorla alıştırma turları atmalısın.

  16. #796

    Üyelik
    06 Ocak 2013
    herkese merhaba ben de aranıza yeni katıldım. scarabeo yu kasım sonunda ferco motordan aldım.
    öncelikle hangi scooteri alacağıma karar vermemde buradaki yorumlarıyla katkıda bulunan değerli kullanıcı arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.

    scarabeodan herkes övgüyle bahsediyordu ve gerçekten de dizayn, kullanışlılık, malzeme kalitesi, büyük ebatlı tekerlekler ve fayda maliyet oranı olarak emsalleri arasındaki en seçenek bence.

    ama sanırım benim şansımdan olsa gerek ufak tefek aksaklıklar da yaşamadım değil. motoru 1000 bakımı için maslak sanayide merkez motora götürdüm (ilgi ve güleryüzleri için teşekkür ederim) orada antifirizin önemli miktarda eksik olduğunu ve arka kilit civatalarından birisinin düşmek üzere olduğunu tespit edip hallettiler. motorum şu an 1750 km de bu sefer de çalıştırma esnasında yanması gereken yağ lambası yanmamaya başladı merkez motoru aradım yağ seviyesi normalse muhtemelen müşürdendir bu şekilde kullanmanızda sakınca yok müsait olduğunuz bir ara getirin dediler. ama ne olur ne olmaz diye yakın olduğu için şişlideki servise götürdüm onlarda sorunun soketten kaynaklandığını söyleyip çözdüler ama bugün aynı sorun yine başladı. artık havalar iyileşince yeniden servis yolu göründü. çin işi olur o kadar desem de ufak da bi şüphe oluşmadı değil inşllah bu kadarla kalır.

    sayın peaceball benim boyum 1,73 genel olarak bir sıkıntı yaşamıyorum. ama motor cidden yüksek. yokuş yukarı ya da aşağı araçların arasından yolun enlemesine (H) manevralar yapmak zorunda kalırsanız çok dikkatli olmak gerekiyor aşağı yöne bakan ayağınız yere temas etmeyebiliyor.

    ben 4-5 yıllık bisiklet 15 yıla yakın mobet-honda cub tecrübesinden sonra scarabeoyu aldım kullanırken bir sıkıntı yaşamadım. ama hiç tecrübeniz yoksa daha hafif bir motosiklet ya da scooterla başlamınızı öneririm çünkü bu scooter yanlış hatırlamıyorsam 154 kilo ve bu işlerin ters gitmesi durumunda zaptı biraz zor bir ağırlık miktarı. bir de 80 km hızdan sonra yan ve karşı çaprazdan gelen rüzgarlar yüksek yapıdan dolayı motorı önemli derecede etkiliyor. deneyimli birisi için çok sorun teşkil etmez ama deneyimsiz bir sürücüyü tedirgin edebilir.

  17. #797
    babatorik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200 ie
    Merhaba Güneyli,

    Öncelikle hoşgeldin.

    Şu vidaların, civataların gevşekliği/gevşemesi sorununa herkesin dikkatini çekmek istiyorum ben de. Motorla birlikte verilen anahtar takımının

    büyük faydası var bu konuda. İhmal etmeyin, mutlaka sık sık kontrol edin. Bilhassa orta sehpa ve egzosa ait olanlar gevşemeye hayli meyilli.

    Benim motorda orta sehpanın ve arka çamurluğun egzos tarafındaki vidalarından biri düşmüştü, gittiğim serviste halledildi.



    Koltuk yüksekliği çok da aşırı bir yükseklik değil, ayrıca kendinizi biraz öne çekerseniz ki sert bir frende çoğunlukla istem dışı olarak zaten

    öne doğru geliyorsunuz ve ayağınız yere rahatlıkla erişiyor. Son beş yıl Yamaha 125 Ybr kullandım ve ön-arka mesafesi eşit. Manevra

    açısından da onu hiç aratmıyor. Sadece ilk günlerde egzosu bir - iki kez dokundurdum birkaç arabaya. Benim için tek sorun kaldırımlara

    eskisi gibi çıkamamak. Ama onu da pek fazla önemsemiyorum aslında. Rüzgarlı havalarda boğaz köprülerinden geçerken nasıl sıkıntı yaşadığımızı

    bilenler bilir. Bu motorla o sıkıntıyı bir nebze daha az yaşıyorum. Yani geçişte daha güvende hissediyorum. (Bir önemli ayrıntı : Rüzgarda savrulmamak

    için köprülerde mümkün olan en makul yüksek hızda geçmek daha iyi. Yavaşlayan veya tamamen duran köprüyü geçemez, orada kalakalır.)






    Debriyaj balatasının yayı kırılması sonucu balatanın sıyrılması ve tasın da çizilmesi dışında sürpriz bir sorun yaşamadığım ve şu an 21 bin km ye

    ulaştığım scarabeomdan memnunum. Bence bu bütçeye alınabilecek en iyi scooter. Hedefim 200 bin km. çok önemli bir sorun yaşamadan

    kullanabilmek. Kuryelikte kalırsam bu km. ye 5 yıl civarında erişirim hatta geçerim.
    Aprilia Scarabeo 200 i e , nam-ı diğer bokböceği, tam bir yol canavarıymış

  18. #798

    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    HONDA NC 750XA
    Alıntı _güneyli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese merhaba ben de aranıza yeni katıldım. scarabeo yu kasım sonunda ferco motordan aldım.
    öncelikle hangi scooteri alacağıma karar vermemde buradaki yorumlarıyla katkıda bulunan değerli kullanıcı arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.

    scarabeodan herkes övgüyle bahsediyordu ve gerçekten de dizayn, kullanışlılık, malzeme kalitesi, büyük ebatlı tekerlekler ve fayda maliyet oranı olarak emsalleri arasındaki en seçenek bence.

    ama sanırım benim şansımdan olsa gerek ufak tefek aksaklıklar da yaşamadım değil. motoru 1000 bakımı için maslak sanayide merkez motora götürdüm (ilgi ve güleryüzleri için teşekkür ederim) orada antifirizin önemli miktarda eksik olduğunu ve arka kilit civatalarından birisinin düşmek üzere olduğunu tespit edip hallettiler. motorum şu an 1750 km de bu sefer de çalıştırma esnasında yanması gereken yağ lambası yanmamaya başladı merkez motoru aradım yağ seviyesi normalse muhtemelen müşürdendir bu şekilde kullanmanızda sakınca yok müsait olduğunuz bir ara getirin dediler. ama ne olur ne olmaz diye yakın olduğu için şişlideki servise götürdüm onlarda sorunun soketten kaynaklandığını söyleyip çözdüler ama bugün aynı sorun yine başladı. artık havalar iyileşince yeniden servis yolu göründü. çin işi olur o kadar desem de ufak da bi şüphe oluşmadı değil inşllah bu kadarla kalır.

    sayın peaceball benim boyum 1,73 genel olarak bir sıkıntı yaşamıyorum. ama motor cidden yüksek. yokuş yukarı ya da aşağı araçların arasından yolun enlemesine (H) manevralar yapmak zorunda kalırsanız çok dikkatli olmak gerekiyor aşağı yöne bakan ayağınız yere temas etmeyebiliyor.

    ben 4-5 yıllık bisiklet 15 yıla yakın mobet-honda cub tecrübesinden sonra scarabeoyu aldım kullanırken bir sıkıntı yaşamadım. ama hiç tecrübeniz yoksa daha hafif bir motosiklet ya da scooterla başlamınızı öneririm çünkü bu scooter yanlış hatırlamıyorsam 154 kilo ve bu işlerin ters gitmesi durumunda zaptı biraz zor bir ağırlık miktarı. bir de 80 km hızdan sonra yan ve karşı çaprazdan gelen rüzgarlar yüksek yapıdan dolayı motorı önemli derecede etkiliyor. deneyimli birisi için çok sorun teşkil etmez ama deneyimsiz bir sürücüyü tedirgin edebilir.
    Sayın Güneyli, uyarıları ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Bir konuda daha önerinizi almak isterim. Yeni motosiklete başlayacak birisinin bir süre acemiğini atması için communuter tarzi bir motormu yoksa scooter mı daha uygundur (hakimiyet, sürüş kolaylı vb için) Yeni scarabeonuzu güle güle kullanmanızı dilerim.

  19. #799
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    Bu civata olayından bahsetmeniz iyi oldu.yarın bi kontrol ediyim.peaceball, başlangıç olarak bende güneyli arkadaşımıza katılıyorum.bende uzun yıllardır commuter ve scooter kullandım.scarabeo ağırlık olarak yeni başlayan biri için bi sonraki model olmalıdır.küçük cc ve hafif bi commuter yada scooterla başlamak daha iyi olur bence.yinede karar sizin.scarabeo hakkaten sınıfında en iyisi diyebilirim.

  20. #800
    Tolme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TVS Jupiter 125, Motoran Vento 100
    bu civata gevşeme olayı sanırım bütün scooterlerde oluyor, benim yamaha x-city nin 7000 bakımında usta bütün vidaları kontrol etti ve neredeyse hepsi gevşek çıktı hatta bir kaçı neredeyse düşme aşamasına gelmiş ,fren kaliperleri bile gevşek çıkmıştı,japon çin fark etmiyor bu işte, her bakımda kontrol ettirmekte fayda var
    İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)