Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Arkadaşlar bugün artçıyla birlikte 3 saatlik yol yaptım. Yaylana yaylana resmen chevrolet gibiydi, benim için de ardçı için de inanılmaz rahat bir yolculuktu. Oysa ilk zamanlar iki kişide süspansiyonlar oldukça sert gidiyordu, artık bariz bir şekilde yumuşadığinı hissettik. İki kişi de olsak baya seri bir şekilde trafikten sıyrılmayı becerdik. Özellikle araç sollamalarında kesinlikle beklenenden çok daha iyi bir performans gösteriyor.
Scarabeo büyük jant sebebiyle oldukça yüksek ve iri bir motor. Abim 190 boyunda o ve karısıyla birlikte bindiğinde bile gayet iyi görünüyordu, hatta küçük bile kaldı diyebilirim. Zaten ayağa aldığınızda yanınızda baya heybetli duruyor. Ön cam takılanı ve extradan takılan krom aynalısını gördüm, gerçekten baya heybetli görünüyordu.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
arakadaşlar kırmızı rengide çıkmış,sanırım daha türkiye ye gelmedi
buda yeni kasadan görüntüler
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Ben bu motor ve kymco xciting 250 arasında takıldım kaldım gönlüm bu motor da gücü ve yakıtı harika ama aynı fiyata olan kymconun da tipi ve büyüklüğü beni çekiyor çok fena arada kaldım
biri 250cc öteki 180cc,birisi ince zarif atak trafik sıkışıklığında bir bisiklet gibi heryerden geçebilen bir motor,diğeri ise geniş mavna şeklinde uzun yola göre dizayn edilmiş daha ağır ,torku yüksek bir motor,kararı ihtiyacına göre vereceksin,benim şahsen scarabeo yu seçmemdeki sebep, az yakıt tüketimi, 250cclik bir motora yakın performansının oluşu ve dayanıklılığı oldu,kymco ise scarabeo ya göre daha torklu ve 2 kişiyle uzun yolu daha rahat olan bir motor,eksileri ise daha fazla tüketim ve ağırlığından dolayı sıkışık trafikte kullanımının daha zor olması ne alırsanız alın hayırlısı olsun
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Görünüşlere ve cüsseye aldanmayın bence. İkisi de güzel motorlar,ancak bizimkinin daha pratik ve ekonomik olduğu kesin.
Yeni kasanın ön ızgarası bence facia olmuş. Eski farlar daha sevimliydi ayrıca. Bir tek koltuk ve krom aynaları beğendim. Ben Lacivert olanını aldım ama beyazı da çok beğendim.
Tolme 2. resimdeki buz grisi çok güzel yakışmış. Şimdiki aklım olsa beyaz olanı alırdım, sütlü kahve rengini gördüm bir de. Ayrıca bu yeni koltuklar çok rahat görünüyor. Acaba bizimkinin sele altına birebir uyar mı? Eğer öyleyse sanırım ilk değiştirecek olan Grognard olur, 2. de ben Bu arada ben 4000 km'e yaklaştım...
Bugün Nazilli'ye ailemin yanına geldim. Babam, en son 80 li yıllarda pejoya bindiği için, bu motor 2 kişi yokuş yukarı çeker mi diye sordu. Ben de fırsat bu fırsat pederi arkaya alıp 45 derecelik dik bir dağ yoluna saatte 70 km/h ile çıkıverdim, peder yapıştı tabi topcase'e Vay anasını! durumları....19 at gücünde olduğuna sonunda inandırabildim babamı ( Bu arada babam oldukça enine boyuna çam yarması gibi birisi, ikimizin ağırlık toplamı rahat 200kg!)
benim için uzun sayılacak gidiş geliş 200 km yol yaptım.öncelikle rodajda olmasına rağmen çok keyifli bi motor.gaza dokundunmu hemen 120 km hıza çok rahat çıkıyo fazlada zorlamadım ama yüklenirsen 140km rahat yapabilecek kapasite var.yakıt olarakda 3-3,5 litre yakıyo gayet makul geldi.kısacası aldım için çok memnunum kararsız olanlara tavsiye ederim.
Herkese merhaba,
Dün plakayı takıp ilk defa bindim. Son motorum Honda Shadow 800 idi. Trafikte sıkışıp kalıyordum. Gene kalıyorum zira 82 cm. sele bana azıcık yüksek. Neyse, en az onun kadar rahat sürüşü var. Frenler muhteşem tutuyor. Hatta benim Nissan'dan bile iyi tork fena değilmiş ama yaylar sert geldi ! Bir ara lastik havalarına bakıcam. Lastik demişken Prelli Diablo takıldı. Metzeler ile aynı yerde üretiliyormuş. Acilen disk kilidi almak istiyorum. Alarmli olması pek önemli değil zira bir alyanlık işi var, şerefsizler pili aldımı iş biter. İşte böyle. buralardayım, keyifli sürüşler.
hayırlısı olsun kazasız belasız binin tekrar,pirellinin metzellerle aynı yerde üretildiğini ilk defa duydum ama doğru yanlış birşey diyemicem,lastik havalarını ön 28 arkayı 32 şeklinde yapın,amortisörler yumuşayacak ama 3000-4000km binmeniz gerekiyor hem disk kilidi hemde halat kilit almanızı öneririm bir yere sabitleyip kitlemek daha güvenli,fotoları bekliyoruz ,sizede keyifli sürüşler dilerim
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
Temin eden yerden edindiğim info! Fabrika belki aynı değildir ama wosvos la audi gibi organik bağları vardır Biraz süsliyim de öyle foto koyayım. Zaten standart halini biliyorsunuz. Tek farkı selenin gri oluşu ve öndeki NET yazan sticker i. Hayırlı akşamlar biraz daha nette dolaşıp yatarım artık.
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Türkçe scarabeo 200 klavuzu olmayan aşağıdaki linkten indirebilir.
File name: Türkçe_Klavuz_-_Scarabeo_200.zip File size: 3.12 MB
Bugün nihayet Metzeller lastiklerimi taktırdım.
Dostum Tolme gerçekten methettiğin kadar varmış. Taktırmadan önce elimle ikisini de kıyaslayınca pek bir şey anlamadım. Hatta eski lastiklerin kanalları daha çok ve detaylı bile durdu ama üzerine binince ne kadar yanıldığımı anladım. Arnavut kaldırımlı yollarda ve bozuk yollarda yerdeki girinti çıkıntıları neredeyse hiç hissettirmiyor. Hatta ilk taktığımızda takan usta çocuk; Abi bunun havasını eksik basmışız galiba direksiyon dönmüyor diyip tekrar hava bastı, lastik resmen yapışıyor, lastiğin özelliği sanırım, yumuşak ve kavrayıcı bir lastik, tam istediğim gibi. Yokuş yukarı ıslak yolda ardçıyla çıkarken de hiç kaydırmadı. Ani frenlerde de çok az patinaj yaptı. Halbuki önceki china lastikle dans ediyordu. Meğer bütün mesele nylon ve kauçuk farkıymış. Birinin maliyeti 10 dolar bile yokken öbürü 60-80 €. Virajlara ise psikolojikmidir bilmiyorum ama daha rahat girmeye başladım. 10 bin km'ye kadar üzerindekileri kullanmayı düşünüyordum ama iyi ki değiştirmişim. 300 lira verdiğime değdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
Hayırlı uğurlu olsun. Benim de bir önceki motorum Honda Shadow'du. O dev cüsseli ağır ama bir o kadar da alçacık motordan sonra bu tarz yüksek bir motor başlangıçta beni de zorladı özellikle denge konusunda. Ardçı olmadan benim de ayaklarım zar zor yere deyiyor, biraz öne doğru oturursam tam yere basabiliyorum. (Boyum 176) Amortisörler yumuşuyormuş ben de yeni tecrübe edindim. Camlı dükkanların önünden falan geçerken kendime bakıyorum da bu cüsseyle bile üzerinde küçük kaldım. Motor ciddi yüksek ve uzun. Trafikte gerçekten müthiş kıvrak.
Herkese selamlar, dünden itibaren benimde beyaz bir scarabeo motorum var. İlk gün kendisiyle yaklaşık 200 k.m. yol yaptım ve gayet iyi anlaştık ama sanırım üstündeki lastikler biraz kötü, ilk fırsatta lastikleri değiştireceğim...Bunun dışında binmesi oldukça zevkli bir alet...Motor kullanan herkese kazasız, belasız sürüşler dilerim.
hayırlı olsun kazasız belasızsürüşler.çok doğru bir seçim yapmışınız
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)