olabilir,deneyerek tecrübe etmek lazım.ses,değişimde yağın durumu,vites geçişleri,debriyaj kaydırma gibi özelliklerde hangisi daha verimli geliyorsa o kullanılabilir.
ben sentetik kullandığımda debriyajım çok kaçırıyordu ve ses hiç hoş olmuyordu sıkışık trafikte hararetli gezerken.mineralde daha sessiz oluyordu ve hem debriyaj kaçırmıyordu hem geçişler daha iyi oluyordu.bandit 650 için konuşmuyorum ama başka hava soğutmalı 4 silindirli motor
initial-D Şu an yamalubevar ve hiç memnun olmadım , en kısa zamanda değiştireceğim , şu tekleme sorununu bir halledeyim hayırlısı ile, çok kafam takıldı ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:13 ----------
TEKRAR HERKESE MERHABA, BANDİT İMİN SIKINTISINI GİDERDİM,SORUN ÇALIŞMAYAN SİLİNDİR İN KARBÜRATÖR ÜNÜN TEMİZLENMESİ İLE GİDERİLDİ ,İLGİLENEN TÜM BANDİT KULLANICILARINA TEŞEKKÜR EDERİM,
arkadaşlar,altı yıllık endurocu olarak asfalt tadına dört silindirle bakmak istiyorum
fiyat olarak en uygun gördüğüm 650 bandit s abs düşünsem ne dersiniz.satışında sıkıntı yaşanırmı
fikirleriniz bana yol gösterici olacaktır.
dostum temiz bir bandit al keyfine bak sorun yaşamazsın.satışa gelince racingler gibi piyasası yok maalesef ama bence gerçek binici maddi kaygılara değil,binilecek motora bakar.profilindeki gibi 660 r kullanıyosan gücü konusunda fazla zorlanmazsın.özellikle belirttiğin gibi abs li 650 ler bence en tutulanıdır.ama güç delisiyim diyosan 1200 lüğünü tavsiye ederim.geçmiş sayfalarda birçok bilgi mevcut onlardanda yararlanabilirsin.şshsen ben 600 lük ve şuandada kullanmakta olduğum 1200 lüğünü bilmekteyim.650 sini hiç sürmedim.
verdiğin bilgiler için teşekkürler kardeş,değerlendireceğim.
1200 yakıtı nasıldır bu arada.
sabit hızlarda şehirler arası 600 lükle 80-100km arası 4 lt,1200 lükle 120 km ile 5.5 lt görebileceğin en düşük değerlerdir.kullanıma görede artar.650 likte sanırım 600 lükten yarım litre fazla yakar.şehirler arası 1200 çok keyiflidir.yüksek hızlarda düşük devirlerde gidersin.5 bin devirde mesela 140 km ile seyahat edersin.ve ara hızlanmalar 600 lük bir racing motoru aratmaz.çok seridir.ama şehir içi için biraz ağırdır.çoğunlukla şehir içi kullanacaksan 600 yada 650 lik tavsiye ederim.tüm banditler denge ve yol tutuş olarak çok iyidir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...1373220/detay/
fiyat ve km yorumu alabilirmiyim.
Genel olarak bakınca temiz duruyor. Fakat zincir değişikliği eğer normal şartlarda kullanılmışsa keyfide değilse 23k km için erken olabilir. Birde bu fiyatı görünce neden 2006 bandit, bu fiyata 2008-2009 gsx650f de olabilir.
motosiklet gerçekten çok temiz görünüyor.km side gerçekten çok çekici.zincir biraz erken değişmiş ama düzgün bakımını yapmazsanız değişmek gerekebiliyor.tabi fiyatı da motora göre biraz yüksek tutulmuş.üzerinde performans egzoz olmaması düzgün kullanıcıların elinden geçtiğinin bir göstergesi olabilir ama 4 silindire bindikten sonra 4 silindir sesi bir süre sonra istenecektir buda size ekstra masraf olarak dönecektir.düzgün bir servise gösterilip ayrıntılardan sonra gerçekten hatasız sa bana göre en temizi 16 edebilir çantasınıda düşününce.ama orhan erdoğan arkadaşımızın dediği gibi bu fiyatlar da daha genç enjeksyonlu abs li alternatiflerde çıkıyor.
ilana bende 13-14 gibi düşünmüştüm sizin gibi.
gsx650f,reyzinge benziyor gibi oturuş pozisyonu uzun yolda yormaz mı acaba.
Yukarıda bahsi geçen satılık motor benim motorumdur. Burada görünce yazmadan yapamadım. Motora adım soyadım gibi kefilim. Kilometresi orjinaldir. Sağı solu oynanmamıştır. Zincir neden erken değişti sorusuna gelince; yağ bakımı için gittiğimde, zinciri seneye değiştiririz demişlerdi. Ben de seneye beklemeye gerek yok, şimdi değiştirin o zaman demiştim. Onun için değiştirildi. Genelde kullandığım araç iginde, bir dahaki bakımda değiştiririz dedikleri parçayı hemen değiştirin derim. Arabada da, motorda da önce güvenlik temel prensibim. Sonuç ta zincir önemli, yolda kendini salar, kopar vb. şekilde kaza riskini arttırır düşüncesindeyim. 500 600 tl paradan kaçınıp ne kendimi, ne de başkalarını riske atmam. Daha önce kullandığım motorların da hep zincirlerini bakım kitabında yazan kilometreden çok önce değiştirmiştim. Yine bu motorun ön amortisör keçelerini hiç bir arızası olmadığı halde nasıl olsa servise gittim, bir daha git gel olmasın diye değiştirmiştim.
Bu arada DID marka taktırdığım için de bin pişmanım. RK marka (üzerinde sıfır gelen marka) zincir bence DID denen zincirden çok daha iyi ve kaliteli.
Bu kışa girmeden YUASA marka yeni akü aldım. Üzerinde de YUASA akü var. kışın problem çıkarsa değiştiririm diye almıştım. Ancak hiç bir problem çıkarmadığı için akü evde duruyor. İlan da belirtmemişim, yanında aküyü de vereceğim.
Burada motoru pazarlamaya çalıştığım sonucu lütfen çıkmasın. Satılır, satılmaz hiç önemli değil. Acil durumu yok. Çok şükür maddi sıkıntım yok. Ben bu motorumu gerçekten çok seviyorum ve gözüm gibi baktım. Tek dileğim kıymetini bilecek, ona iyi bakacak birisinin alması.
Motorun yanında vereceğim malzemeler dikkate alındığında ( 3 kalem malzeme sıfırdır.) fiyatı o şekilde belirledim. Kimsenin kullandığı motora çamur atmıyorum. Ancak piyasada ki motorların ne olduğunu, nasıl kullanıldıklarını, nasıl bakıldıklarını da az çok biliyorum.
Konu ile alakası yok ama alış veriş ile ilgili başka bir örnek vermek istiyorum. 15 gün önce 10 senedir bindiğim aracım ile yollarımızı ayırdık. Yenilenme zamanı gelmişti artık. İlanı internete koydum ve fiyat emsallerinden biraz fazla idi. Fazla olmasının sebebi, 2 ay önce yedi bin liralık bakımı yaptırmam, bakımın yapıldığına dair faturayı ilana koymamdı. 1 saat içersinde araç satıldı. Alan kişi bana dua ederek aracı aldı. Ona tek söylediğim, gözün arkada kalmadan araca bin, benim baktığım gibi iyi bak oldu.
Öyle üçe beşe bakan, çok parayı seven, nasıl olsa satacağım diye düşünüp malın canını çıkaran insan değilim.
Bu motorumu alırken 6 ay ilan takip ettim, gittim baktım, hatta şehirlerarası gidip geldim. Çok temiz diye gösterilenlerin hiç biri içime sinmedi, satan adamlar bana güven vermedi. Bu motorumu aldığım abi (benden yaşça büyük) çok beyfendi birisiydi. Benim motoru almama da çok sevinmişti.
şimdi anımsadım çok düşük kilometrede idi.14-16 larda felan.hayırlı satışlar.
15 bin kilometrede idi ben aldığımda. Cumartesi pazar binerek ben de 8 bin kilometre yapmışım. Aslında evim apartman olmasa eve çıkarıp salonda aksesuar olarak tutardım. Ama eve çıkarma imkanımız yok. Aslında satmaya da hiç kıyamıyorum kısmet bakalım.
benimkide satılıkta ikimiz içinde hayırlısı olsun
metinkilic,açıklayıcı verdiğin bilgiler için teşekkürler.
hayırlı satışlar diliyorum.nasip bakalım görüşebiliriz belki de.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)