arkadaşlar duz yuvarlak farlı gerçek naked gsf600 yada mümkünse 1200 ariyorum bberksan@yahoo.com
arkadaşlar duz yuvarlak farlı gerçek naked gsf600 yada mümkünse 1200 ariyorum bberksan@yahoo.com
Fiyat konusunda size katılıyorum. ticaretin temel kuralı bir malın fiyatı; emsalleri veya rakipleri olan malların fiyatı baz alınarak fiyat/maliyet belirlenir. genel olarak fiyat belirlendikten sonra öne çıkan diğer unsurlar baz alınır. Bizim motorlarımızın fiyatları da bana göre şu anda piyasada çok ucuz. performans/bakım maliyeti/malzeme kalitesi/sürüş keyfi gibi kriterler baz alındığında fiyatının gerçekten de ucuz olduğu görülecektir. gerçi serbest piyasa, isteyen istediği fiyattan satabilir. Ancak ülkemizde piyasa denilen olgu, o şu fiyata satıyor sen niye pahalı istiyorsun mantığına dayanıyor. bende cevap olarak git o zaman onu al diyorum. hele hele motorsiklet piyasası tam bir komedi. 5 bine sattığınız motora arayıp 2 bin olmazmı diyenide gördüm ben. olmaz diyince de birde üstüne fırça yemişliğim bile var , Allah satmak zorunda bırakmasın ama ben şahsen kendi motorumu şu an 14 binden aşağıya asla ve asla vermem. allah herkesin gönlüne göre versin.
GSF 650 ile 600 arasındaki yıllık vergi farkı ne kadardır?kullanan arkadaşlar aydınlatabilir mi acaba
650'îm yok tabi ama motor hacmi 649cc oldugundan dolayı aynı yaştaki banditler ayni vergi dilimine girer. Yani 600 ile 650cc arasında fark olmaması gerekir. Hatta f650gs ve 660r/x sürücüleri bu olaydan dolayı baya dertli. f 650 gs motor hacmi 652cc 660r/x ler keza ona yakın. 3-5 cc den sebep adamlar 1000rr ile aynı vergiyi veriyor.
bu topicte genelde arızadan dolayı yardım talepleri olmadığı için yavaş ilerliyor. benim iki sorunum var, yardımlarınızı bekliyorum..
öncelikle makine 2006 GSF 650/S ABS
1- motorumu sabah ve sogukta çalıştırmak çok zor oluyor, daha önceki sayfalarda arkadaşlar çok kolay çalıştırdıklarını söylemişler ama bende öyle olmuyor. tamam bi kerede alıyo ama en az bir dakika yüksek devir gaz vermem gerekiyor yoksa stop ediyor. gaz kolunu sabit olarak açmama rağmen devir bir müddet 2000 lerde duruyo sonra kendi kendine 3000 lere 4000 lere 5000 lere derken bir dakika kadar sonra normal çalışmaya başlıyor... ( bujileri yeni değiştirdim) jigleyi aç derseniz, jigle açıkken tamamen boğuluyor...
2- motorun yağını kendim değiştireyim dedim. tapayı soktum. tekrar taktım ki ne göreyim... tapa yalama olmuş. sonradan farkettim ki sıyıran tapa değil karter. muhtemelen önce yağımı değiştiren servis (yetkili servis) tapa sıyırınca "amaniiiin" demiş ve sıkmayı bırakmış. motoru sıkıştırırsam bir damla yağ görüyodum altında ama yağın incelmesine ve/veya motoru sıkıştırmama bağlıyodum. tabi ben tapayı bir kez açınca tekrar aynı torkta sıkıştırmam mumkun olmadı. yetkili servisin iyi niyetinden ve ustalığından suphe etmediğim için adını açıklamıyorum...
simdi sorarım size ben ne yapabilirim??
bu arada GSF 650 nin service manual ini yayınlayan bir site var. çok faydalı bilgiler var içerisinde. hala yayındayken arşivleyin derim...
http://www.manualdoautomovel.com.br/...650_s_2004.pdf
bu kitapçık varken servise gitmeye hiç gerek yok.
1200 ABS kullanıcısıyım ama hemen hemen benzer motorlar, aynı sıkıntıları gözlemledim.
Tapa için yapcak bişey yok, yalama olmuş, dilersen loctite kullan dilersen yaptır. Usta görecek o.
Soğuklar gelince benim motor da sapıtıyor.
Sırası ile izlemen gereken yöntemleri aktif olarak takıldığım yurt dışı Bandit sitelerinden edindiğim şekliyle yazayım;
-Bujiyi değişmişsin, ve sorunun karbüratör açılıp temizlenip cihaza bağlanıp senkronu yapılınca kuvvetle muhtemel düzelecek.
-Yakıtın geçtiği boruları ve bütün yakıt hattındaki hortum, filtre vs... kontrol et.
-Hava filtren ne alemde?
-En kötü senaryo ise TPS sensörü. (Throttle position sensor) Karbüratöre yandan giren fiş.
Bunlara bak, basit motordur, hemen hemen her usta sever
tapa yuvası için yapacak birşey var hocam.
helicoil yapıyorum ben yalama karter tapa yuvalarina. orjinalinden bile sağlam olur.
ayrıca yağ gelen yere loctite olmaz.
hiçbirini yapamıyosan tapanın etrafına sıvı conta çekilebilir. düşmesini ve yağ kaçağıni engeller.
ama bu işin ilacı helikoildir..
saygılar
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
bandit serisi motorlar pek arıza yapmadığından genelde sayfa yavaş ilerlemekte,Japon SUZUKİ Ata sözü az konuş çok gez
blok üzerinde bulunan,yuvası yalama olan vivata yuvalarına genelde pratik,etkili ve ucuz çözüm Helicoil uygulamaktır,size'de tavsiye ederim.
Soguk havalarda çalışmalarda bazen benimkide nazlanıyor,jikle ayarını iyi yapmalı yoksa motor boguluyor,en güzeli ya motoru sıcak bir ortamda tutmak,ya'da rolanti ayarını az arttırmak,ben rolantiyi az yükselttim şu soguk günlerde tek marş çalışıyor,bu arada akünüzün'de durumu iyi olmalı,zayıf akü ile çalışmada zorlanıyor.
ara'da şu haydutların fotolarını bir atalım sayfa reklensin
Herkese iyi akşamlar, bu vesile ile mutlu, sağlıklı, huzurlu, yolsuzluğu ve hırsızlığı olmayan, gönlünüzce gezebileceğiniz bir yıl diliyorum hemen hemen her gün bizim forumu yokluyorum ama faaliyet yok. bu gün görünce bende yazı yazmak istedim. Evet kış mevsimi gelince herkes motoru kilitledi galiba. İzmir de olmanın avantajı ile eğer yağış ve çok soğuk yoksa mutlaka motora binmeye çalışıyorum. en azından şöyle kısa bile olsa biraz turluyorum. hem motor yatmasın, hemde bizim alışkanlığımız ölmesin. Zaten insan motora binmeyi de özlüyor çok ara verince. Kışın motorun geç çalışması ara ara olabıliyor. aküleri öldürmemek adına arkadaşlar motora binmeseler bile hafta iki defa çalıştırmalarında fayda var. geçen ay 1 ay iş icabı ankarada kaldım. dönüşte ilk işim motoru çalıştırmak oldu ama bizim akünün şarjı boşalmış motoru çeviremedi. aküyü söküp yavaş şarj ile şarjladıktan sonra çalışmaya devam etti. yani bir ay çalışmayınca alarmda biraz aküden yemiş havada soğuk olunca akü koyvermiş. Yenisini almaya niyetlenmiştimki arkadaşlar gerek yok şarj edelim normale döner dediler ve haklı çıktılar. Bu arada benim ön sinyaller çok çirkin duruyordu her kes dalga geçmeye başlayınca ebay den gömme sinyal siparişi verdim. 22 tl ye nakliye dahil mal olacak. henüz elime geçmedi gelince ilk işim hemen montajı yapmak olacak. bakalım nasıl duracak. bu arada yan çanta demiri ve çanta sıkıntımız israrla ve inatla devam ediyor. ama maalesef bir gelişme olmadı şimdiye kadar. yurt dışında bulduklarımız ebay üzerinden oluyor maalesef onlarda türkiye ye göndermek istemiyorlar veya çanta demiri kadar nakliye parası istiyorlar. bu çanta demiri yüzünden inanın motordan soğuyacağım. 3 ay sonra turlamalara başlarız ama yan çanta yok. valizle seyehat edeceğiz herhalde )))
Selam arkadaşlar,
Çok sevdiğim motorsikletimi VFR ye geçtiğimden dolayı satıyorum.
Evet bandit tank gibidir hiç üzmedi beni.Çok dengeli sorunsuz bir makinadır. Buradaki arkadaşlara yüzde yüz katılıyorum. Benim motorum 2004 model 28000 kmde akropoviç eksoz üzerinde kazasız hasarsız bakımları yerli yerinde motordur. İlgilenen arkadaşlara yardımcı olabilirim.
Merhaba arkadaşlar. Dün lastik ve fren hidroliklerini degiştirdim. Motorun viraj kabiliyeti ve fren performansı baya degişti. Lastikleri gözle gördügümüz için durumun zaten farkında oluyoruz ama hidrolik konusu genelde atlanır. Bu konuya özellikle dikkat edelim. Freni ciddi anlamda etkiliyor...
merhabalar herkeze. aslında forumu takip edip pek yazmayanlardanım.2003 bandit 1200 s im var.ve genelde gökhanla gazlarız.gerçi motoru sattığı için artık yalnız kaldımda diyebiliriz.banditi ben gökhanda görüp tanıdım ve iiki tanımışım bu fiyata binilebilecek en güzel makinadır.arada gökhanla değişipde bindik 600 ve 1200 ün farklı güzellikleri var 2 side gayet güzel herkeze tavsiye edebilirim.
Herkese iyi akşamlar. Benim motorun ön sinyalleri ile herkes dalga geçiyordu. Bir süre sonra benim de gözüme batmaya başladı. Ebay'den kargo dahil 9 dolara led gömme sinyal siparişi vermiştim. Sinyaller geldi ve montajını yaptım, fotoğrafını da ekliyorum. Gerçekten öbür sinyallere göre bunlar daha yakışıklı oldu bana göre, gören herkes de abi sinyaller yakışmış demeye başladı. Montajı bayağı basit zaten biliyorsunuzdur. araya direnç falan koymadım. içeriye boş bir ampul bağladım. Ampulun üzerine de siyah elektrik bantı kapladım ki yanınca içerden ışık gelmesin diye. şıkır şıkır çalıştı sistem.
düzeltme: fotoğraf eklemeyi beceremedim.
Merhaba arkadaşlar bu hafta içerisinde nasipse bandit 650 s almayı planlıyorum.2005 model ve 47 bin kilometrede.Bandit için 47 bin kilometre bir şey ifade eder mi ? Yoksa rodajı daha yeni bitmiştir o makinanın mı dersiniz ? Birde fiyat olarak 10.500 tl sizce nasıl.Hiç bir aksesuarı yok sinyalinden egsozuna kadar her şey fabrika çıkışı ve rengi de mavi.
Öncelikle hayırlı olsun. Bandit güzel motordur, sağlamdır, arıza çıkarmaz, sürmesi çok keyiflidir. İnşallah alınca sizde anlarsınız. Fiyatı normal bence, almaya karar verdiyseniz zaten İzmir'de olduğunuza göre gaziemir alsancak oto suzuki yetkili servisinde incelettirin. Bende İzmirde'yim. Veya kendi tecrübeniz ne kadar bilemiyorum ama siz iyi bir incelemeye tabi tutun. Sağı solu ile oynanmış ise hemen belli eder kendini. Motor çalışmasını, yağını, motorda terleme varmı (conta civarlarına bakınca anlarsınız), lastik durumu, zincir dişli durumu, debriyajda kaçırma, vitese atarken sesli geçme vb. gibi incelemeleri yapın. 47 bin km.bu makinalar için hiç bir şey. yurt dışı forumlardan takip ederseniz 150 bin km.yapmış daha motoruna el değmemiş banditlerin olduğunu görürsünüz. Hakkınızda hayırlısı diyelim.
Acaba egzantirik ses yaparmı cuma günü almaya gidiyorum nasipse
senin motora göz dikmiştim abicim...Türkiye de olsaydım şuan belki ben sürüyordum onu...
gecen arkadaşla (sedat57) sizin motoru konuştuk...o gece rüyama girdi...
sedatla birlikte sizin oraya gelmiş pazarlık yapıyorduk...
motoru çalıştırma esnasında angaranın bağları "alarma sesi" çalmaya başladı... pazarlık yarıda kaldı...
İlk çalıştırmada, motor tam ısınmadan gelen sesleri pek dikkate almayın. Tam ısındıktan sonra gelen sesleri iyice dinleyin. Geçen yaz bir arkadaşın bandit'inden egzantrik sesi geliyor diye Urla'ya Sabri ustanın oğullarına götürmüştü. Meğerse ses egzantrikten değil, çok küçük başka bir parçadan geliyormuş, küçük bir ayarlama ile ses falan kalmadı. Yani her öyle gelen ufak sesleri egzantrikten dememek lazım. Gerçi o da olsa çok pahalı bir parça değil yarım günde hallediliyor.
Bu arada benim zincir artık sünme yapmıştı. Aslında daha 10 bin giderdi, ama içime sinmiyordu epeydir. Dün servise gidip değiştirmek istedim. Ellerinde yokmuş İstanbul dan istediler yarın öbür gün gelince zincir değişecek. Fiyatı DID oringli 340 TL. euro, dolar kur artışından sonra yeni fiyat bu şekilde oluşmuş. bir ay önce değiştirseydik 240 TL idi. kısmet )
Arkadaşlar cümleten merhabalar.
Yakın bir arkadaşıma bu motoru almayı düşünüyoruz tanıyan varmıdır ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...50871605/detay
Ayrıca bandit kullanıcılarının motor resimdeki ince ayrıntılarına bakmasını rica ediyorum.
Adamın sürüş tarzı agresif oldugu belli bu hoşuma gitmeyen yanıydı. Orjinal egsozdan yanaydık fakat bu şuan en mantıklısı gözüküyor zaten piyasada fazla yok.
Ayrıca bu yeni kasaların enjeksiyonlu oldugunu hatırlıyorum fakat sahibi karbüratörlü demiş suzukinin Abs koyup enjeksiyon koymaması garip olmuş.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)