Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 12:13
#561
Bilgileriniz için teşekkür ederim. satan arkadaş; senkron ayarının yapılması lazım dedi. biraz vuruntulu çalışma var gibi. onun haricinde motor genel itibari ile diri ve temiz duruyor. hem kozmetik olarak hemde mekanik olarak. vuruntu sanırım eksantrik zincirinden geliyor olabilir. bir ustaya gösterip öyle değerlendireceğim artık. Birde; malum izmir çok sıcak bir bölge. şehir içi trafiğine girdiğimde dur kalk vb.olaylar nedeniyle motorda aşırı sıcak olayı yaşayabilirmiyim. yani uzun yolda soğumada sıkıntı yok bildiğim kadarı ile ama hep uzun yola gitmek mümkün değil. mecburen şehir içi trafığıne girmek gerekiyor. Saygılarımla
Reklamlar
-
20 Temmuz 2013, 12:45
#562
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
bu arada geçen balıkesir festivalinde uzun yolda 3.7 lt /100 km yaptı ben bile şaşırdım desem yeridir.ninja 250 bile 4.5 lt yakıt harcamıştı.
3.7 LT mi? Hööhh. Nasıl başardın yahu? Orjinal egsoz mu var üstünde ? Bu arada ortalama hızın neydi ?
-
22 Temmuz 2013, 00:56
#563
...
-
25 Temmuz 2013, 05:00
#564
Gökhan adlı üyeden alıntı
3.7 LT mi? Hööhh. Nasıl başardın yahu? Orjinal egsoz mu var üstünde ? Bu arada ortalama hızın neydi ?
grup bile şaşırdı aslında tam ölçüm oldu bu sefer,depoyu yavaş yavaş taliyeden yakıt gelene kadar doldurdum yani hava kalmadı,2. yakıt alımında yine aynı taktikle yakıt aldım ,ölçümde sapma olacağına ihtimal vermiyorum.çogu arkadaş yakıt alırken pompacı tabanca atınca bırakıyor O da tamam diyip devam ediyor aslında deposu tam dolu degil ve dpgru ölçüm yapamıyor.
ortalama grup hızımız 100-120 km arası idi,bi 20 km civarı biraz hızlandık 140-190 km arası O kadar.üzerinde orjinal egzoz yok orjinali söktüm Tiger egzoz var.senkron ayarı tiger egzoz'a göre Orjinal egzoz'u takınca makineyi sıkıyor ayar yaptırmam lazım,hem sesli egzoz İstanbul trafiğinde iyi oluyor Gökhan.
bu arada hayırlı bir işe vesile olması için Haydut'umu satıyorum sonra tekrar alırım hayırlısıyla. 53500 km de 2003 model bakımları full,servis bakımlı ekstrası bol 11.750 Türk Lirası...
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
25 Temmuz 2013, 09:54
#565
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
grup bile şaşırdı
aslında tam ölçüm oldu bu sefer,depoyu yavaş yavaş taliyeden yakıt gelene kadar doldurdum yani hava kalmadı,2. yakıt alımında yine aynı taktikle yakıt aldım ,ölçümde sapma olacağına ihtimal vermiyorum.çogu arkadaş yakıt alırken pompacı tabanca atınca bırakıyor O da tamam diyip devam ediyor aslında deposu tam dolu degil ve dpgru ölçüm yapamıyor.
ortalama grup hızımız 100-120 km arası idi,bi 20 km civarı biraz hızlandık 140-190 km arası O kadar.üzerinde orjinal egzoz yok orjinali söktüm Tiger egzoz var.senkron ayarı tiger egzoz'a göre Orjinal egzoz'u takınca makineyi sıkıyor ayar yaptırmam lazım,hem sesli egzoz İstanbul trafiğinde iyi oluyor Gökhan.
bu arada hayırlı bir işe vesile olması için Haydut'umu satıyorum
sonra tekrar alırım hayırlısıyla. 53500 km de 2003 model bakımları full,servis bakımlı ekstrası bol 11.750 Türk Lirası...
Umarım o hayırlı işin olur
Bu arada Tamer bu haydutların max. titreşim sanırım 5500 devirde oluyor. Oda tam 110 km ye denk geliyor. Bu nedenle genelde bu hızda durmamaya çalışıyorum. Ya 105 ile yada 120 km ile gitmeye özen gösteriyorum Sende böyle bir durum var mı? Yoksa ben mi pinpirikli davranıyorum. :D
-
01 Ağustos 2013, 23:42
#566
Herkese iyi akşamlar. 30 Temmuz itibari ile uzun süredir istediğim Bandit 650 S 2006 model (ABS'Lİ) almış bulunuyorum. Motoru Mudanya'dan aldım. devir işlemlerini takiben yakıt dolumu, lastik havaları kontrolü ve diğer kontrolleri yaptıktan sonra biraz tedirgin, biraz heyecanlı bindim ve durmadan Kütahya'ya gittim. Ertesi gün Ankara'ya, bu günde Ankara'dan İzmir'e döndüm. Yaklaşık 1200 Km.yol yapmış oldum. Öncelikle bu motoru almakla ne kadar akıllı bir iş yaptığıma kesinlikle emin oldum. Motor gerçekten muhteşem. sesi, yol tutuşu, frenleri, viraj kabiliyeti, hızlanması, rüzgar direnci gerçekten muhteşem. Ara ara bazı arkadaşlarımın motorlarını yarım saatlik kullanma imkanım olmuştu. ama gerçekten bu güne kadar bindiğim en muhteşem makine. ilk başta ağırlığından dolayı tedirgin oldum. Çünkü gerçekten ağır ancak haraket ettiği andan itibaren bu ağırlık sanki kayboluyor ve sizin için avantaja dönüşüyor. Bursa çevre yolunda denemek için gaz açtım ve motor sanki altımdan kayıp gidecekmiş gibi geldi. acayip torku var. çok kısa sürede 190 km. gördüm ve hemen gaz kapattım. sanki altımdaki motor süper sport bir makineymiş gibi tepki veriyor ve ses gerçekten mükemmel. Daha önceki motorumda 90 km.de hafif rüzgarda yolda gezinmekten, araç sollamaya kalkmaktan nefret ediyordum. bu motor ise sabit çizgisini hiç bozmuyor ki acayip şekilde Bursa İnegöl arası yandan rüzgar yedim. Banamısın demedi. Ağırlık burada işe yarıyormuş demek. En güzeli de hangi süratte olursanız olur 6 ncı viteste gitmeniz, hızlanmak istediğinizde azıcık gazı açmanız. sanki 3 veya 4 ncü vitesteymişsiniz gibi alıp başını gidiyor. İvmelenmesi muhteşem. Mola verdiğim yerlerde motor gerçekten ilgi odağı oldu. herkes bir şeyler sordu, öğrenmek istedi. Tabiki bu durum da benim çok hoşuma gitti. piyasada çok olmamasından dolayı merak ediyor insanlar. Ayrıca yeri gelmişken motoru aldığım Bursa Enduro Clup üyesi Alaattin Abiye bir kez daha teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Daha 15 bin kilometredeki motorunu bana sattığı için. tertemiz bakmış daha ilk günkü gibi duruyor motor. Bu motorun bana sıkıntı veren tek özelliği ise selesi oldu. Japonlar kendi totolarını düşünerek mi yaptılar acaba ama 2 saatlik yolcuktan sonra arka tarafınız ağrımaya ve sıkıntı vermeye başlıyor. mutlaka 10 15 dakika mola verdim. bunu da jel sele ile çok kısa sürede aşarım inşallah. Benzin olayına gelince; İlk 360 km. yolu 55 TL lik benzinle aldım. tabi sürat 1 dakikalık zaman hariç 100-110 arasıydı. araba danda alıştığım için gazı birden vermedim. tatlı tatlı yedirerek gazla değil vites arttırarak hızlandım. ancak Kütahya Eskişehir arası 140 KM.den aşağıya hız hiç düşmedi. zaman zaman daha üstlerine de çıktığım oldu. işte bu seyahatte bizim motor resmen benzini içti. daha Ankara'ya ulaşamadan Sivrihisar'da benzin göstergesi yanıp sönmeye başladı. Benzinciden 80 TL lik benzin aldım. Ankara'dan çıkışta da full depo benzin ve sabah serinliği ve rüzgarsız bir ortamda yola çıktım. hız yine 140-190 km.arası dalgalandı. Afyon'da benzin işareti gene yanıp sönmeye başladı. daha sonra Turgut'lu da tekrar fullendi ve İzmir'e intikal ettim. Ankara-İzmir arası 560 km. yolu arada 2 benzin doldurmak, 1 10 dakikalık çay molası, 2 sigara molası ile 5 saatte aldım. benim için rekor. Süratli gitmemin tek sebebi yollar güzel, rüzgar sakin, ileri sürüş eğitimde aldığımız bilgileri ve motoru test etmekti. benim için inanılmaz bir deneyimdi. virajı gerçekten çok iyi hangi süratte olursanız olun çok keskin olmamak kaydıyla viraj çizgisini hiç bozmuyor, motorda güven verince virajlarda oynamak çok da zevkliydi. bu arada size ukalalık yapan araçları da argo deyimiyle tokatlamak da ayrıca acayip zevkliydi. Uşak içinde ışıklarda dururken bmw aracı olan bir genç yanımda durdu. amca gidiyormu bu, kaç basıyor, kalp falan yapma motorun üstünde diye benimle dalga geçti. Bende eyvallah dedim. sarı ile birlikte ikimizde kalktık ve 4-5 saniye sonra bizim genç arkada kayboldu. yani 120 ve üstü süratlere saniye tutamadım ama acayip çabuk çıktı. bu hızla hiç bir araba bu motora yetişemez. İlk heves olduğu için biraz uzun bir yazı oldu. umarım bu motor hakkında bilgi sahibi olmaya çalışanlara yardımcı olabilmişimdir. Herkese kazasız hayırlı sürüşler ve iyi geceler diliyorum.
-
02 Ağustos 2013, 10:41
#567
-
03 Ağustos 2013, 00:04
#568
Evet oldukça enteresan bir yakıt durumu oldu. Aslında bende anlam veremedim. İlk motoru aldığımda tripmetreyi sıfırladım. ilk acemilik ile gayet mülayim bir kullanım ile o sonuç ortaya çıktı. Ben kütahyada benzin koyarlarken markete gitmiştim. acaba pompacı yakıt tabancası ilk attığında yakıt dolumunu bırakmışta olabilir. aklıma şimdilik bu geldi. zaten bu yakıtı daha sonra hiç göremedim. maşallah gayet iyi yakıyor. bu arada benim cbf km.de 100 kuruş yakıyordu. onada kimse inanmadı. Ya ben gayet sakin kullanıyorum. asla gaz ile değil vites büyülterek hızlanıyorum. bu arabada da böyle motordada böyle. bunun etkisi olabilir. bu arada bu gün İzmir Alsancak Oto (suzuki satış ve servisi) motoru oraya götürdüm. yeni aldığım için içim rahat etmedi. yağını, yağ filtresini değiştirdik. genel bir kontrolü de yapıldı. zincir yağlandı. orada da motor beğenildi. temizlik ve dirilik adına. Yalnız motorun kullanım kılavuzunu bulamadım. ben her şeyin önce kullanma kılavuzunu okuyup ondan sonra kullanmayı alışkanlık yapmış bir insanım. ama bu motorun kılavuzunu internette bulamadım. servis tede yokmuş. artık bilmiyorum ne yapacağız. ya kara düzen gideceğiz yada birisinde bulunca alıp fotokopi çektireceğim. Ha bu arada serviste vites değişim devir oranlarını özellikle sordum. açıklama şu şekilde; son devir sayısını ikiye bölün, onun yüzde on üstü idealdir dediler. yanı bizim motor için demekki 7-8 bin devir aralığında vites değiştirmemiz gerekliymiş. bu durumda motoru daima bağırtacağız demek. sizler hangi devirlerde vites değiştiriyorsunuz genelde. Birde ön sinyalleri led takmışlar daha önce. sinyal verdiğinizde normal değil çok hızlı yanıp sönüyordu. servise sorduğumda ledlerden dolayı dediler. Orjinali ile değiştireyim dedim. ellerinde yoktu orjinalin tanesi de 135 tl imiş. bende dışarıdan onlarla birebir aynısını buldum 20 tl ye alıp kendim taktım. ancak gene hızlı hızlı yanıp sönüyor sanırım rölede bir sıkıntı var. yani servise müracaat edeceğim gene.
-
07 Ağustos 2013, 18:03
#569
Arkadaşlar iyi günler. bandit için yan çanta ve taşıyıcı almaya niyetim var. soft çantalar maliyet açısından daha hesaplı duruyor. (taşıma demiri montajı istemiyor) ayrıca tur camı da düşünüyorum. bu konularda fikir verecek veya takan/kullanan arkadaş tavsiyesine ihtiyacım var. ilgilenirseniz sevinirim.
-
13 Ağustos 2013, 05:33
#570
soft çanta alacaksan kaliteli bişey olsun. ben tex diye bir markanın aldım çanta altındaki metal pullar yan grenajı çizdi.cam içinde mototurk de cam var.sahibinden de 100 liraya satılan camları ben grenaja oturtamadım ve sonunda kırdım.
-
16 Ağustos 2013, 00:17
#571
Çanta konusunda karar verdim. arka top case kappa olduğundan kappa 40 lt.lik olanlardan alacağım. bağlantı demiri dahil bayağı tuzluya mal olacak ama bir defa alınıyor diye kendimi avutuyorum. feyizoğlu na stok bilgisi sordum cevap bekliyorum.
-
20 Ağustos 2013, 00:08
#572
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar.
1 haftadır internetin derin dehlizlerinde kaybolmuş durumdayım. maalesef benim motora uygun yan çanta bağlantı demiri yok. kappa ve gıvı dahil olmak üzere. 2007 model ve daha üstü modeller ile daha alt modeller için var. bir tek 2006 model için yokmuş. bu da bize denk geldi maalesef. bıkmadan ve usanmadan tüm dünyadan bakıyorum. Bakalım bulabilecekmiyim. olmadı iyi bir usta bulup imalata başlayacağız. Sizler yan çanta bağlantı demiri işini nasıl hallettiniz.
-
20 Ağustos 2013, 08:30
#573
Adana İl Temsilcisi
-
21 Ağustos 2013, 12:52
#574
-
21 Ağustos 2013, 15:04
#575
Bende yakıt konusunda bilgi veriyim. Bayramda Rize-Çorum yaptım. Git gel ve şehir turlamalar dahil toplamda 1646 km. Uzun yolda sabit 120 km ile gittim genelde. Rize-Ardeşen'den çıkarken fulledim Ordu'da benzinlige girdigimde tripmetre 300 km yi gösteriyordu. 13.5 lt benzin aldı. Yani 100km/4.5lt. 110km ile gitsem 4 civarına inerdi sanırım fakat oda tam 5500 devir yapıyor, o arada da titreşim var. titreşimden kurtulmak için 120 km ye çıkardım oda 6000devir.
Bu arada motosikletin bakımları yeni yapılmışti fakat senkron ve subap ayarı yapılmadı. Bunlarda yakıt ve titreşim gibi konuları etkileyebilir. Şuan 48.000 kmlerde. Şuan için anormal bir durum yok ama yinede bu kmdeki bir motosikletin senkron ve subap ayarı yapılması lazım.
-
21 Ağustos 2013, 21:23
#576
İlginiz için çok teşekkür ederim. Birinci linkteki benim motor için uymuyor. Ölçüleri farklı. İkinci linktekini bende araştırmıştım. Orjinal suzuki markalı demir olup sadece suzuki markalı aksesuarlar için tasarlanmış. Yani givi ve kappa için olmuyor. ebay'de İtalya'da buldum. ancak satıcı asla türkiye'ye göndermiyoruz dedi. İspanya'da buldum. oradaki satıcı da bunların bulunmadığını bildiğinden acayip ve anormal bir fiyat istedi. o fiyatı vermektense motoru satıp bir üst model almak daha karlı ) şimdilik araştırmalarım devam ediyor. Sizlerinde gözüne çarpan olursa bana bildirirseniz çok sevinirim.
Saygılar sunuyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:17 ----------
Bu gün 341 Km.lik İzmir-Karaburun (yarımadanın etrafından dolaşarak) Çeşme-Alaçatı yaptım. Yolun yarısı otoban, yarısı bozuk ve virajlı stabilize yol. Ama manzaralar doyulmaz güzellikteydi. yakıt konusunu tekrar ölçtüm 4,5 litre 100 km.de ortalama çıktı. Sürat yapmadım. ortalama sürat tüm yolu baz alırsak ortalama sanırım 90 km.civarında oldu. Bu ölçüden aşağıda asla yakmayacak zaten. Ama otobanda 100 km.sürat ile gitmek inanın sıkıcı oluyor. Bu motora binen bizler yakıt konusunu pek kafaya takmayacağız. 5 litre yaksın ama kullanana zevk versin bence. tabi emniyet kurallarını ihlal etmeden.
Bandit kullanan arkadaşlar yolculukları esnasında İzmir'e uğrarlar ise mutlaka tanışmak isterim. Tüm arkadaşlara kazasız sürüşler.
-
28 Ağustos 2013, 13:29
#577
Selamlar Bandit severler,
Eskişehir'den Teoman.Yaş 42,meslek öğretmen.Metin abi ile tanıştık,telefonda uzuuun uzuuun konuştuk:=)Bandit almak iyi hoş ta..Ahhh şu aksesuar sorunu:=(Ben motorumu alalı 3-4 ay oldu.Gönlüm hep endurodaydı.Sonra nette gezinirken bizim yakışıklının resimlerine rastladım,çok hoşuma gitti.Araştırdım,çok kaliteli,sağlam,yapı olarak azıcık herşeyi yapan-kısaca bizim memlekete uygun-bir motor olduğunu anladım.Temiz bir tanede bulunca kaçırmadım.Motorum 2006 model,şu anda 19.000 km de.Lansman rengi olan mavi.Mavişim diyorum ben ona:=)Üzerinde topcase var,ama sidecase ayarlayamadık bir türlü.Almanya'dan touring cam ve sidecase aparat getirttim,uymadı.Benim hatam,biraz da acemilik.Motordan memnunum,daha uzun yol yapamadık.Bu yaz bir arkadaşla Avrupa'ya çıkacaktık,planlar aksadı.Yani,motorla çıkamadık da,arabayla yaptık o işi.İnşallah motor başka bir yaza:=)Bandit kullanıcıları olarak azız evet.Hatta ben kafama takılan bazı şeyleri sahibinden.com daki satılık ilanlarını arayarak soruyorum:=)Örneğin yağ meselesi.Şu an elf 10-60 tam sentetik yağ koydum.Motorun vites geçişleri çok hoş oldu,Castrolden sonra.Şahsi kanaatim,yağı sık değiştireceğimiz için,abartılı yağ fiyatlarından kaçınmak.Litresini 20tl den aldım.Başka...Yakıt biraz fazla gibi...Ya da çok mormal de,benzin fiyatları malum.Benzinin normal sayılabilecek 3-3.5TL arası olduğunu hayal edip,motorumuzun yakıtını tekrar düşünelim:=)Ne kadar normal geliyor değil mi?Demek ki motorlarda değil sorun,fiyatlarda...Valla tanışma topiğinde çok bile yazdım:=)Herkese kazasız sürüşler diliyorum.Yazın bu son günlerini iyi değerlendirmemiz dileklerimle...
-
28 Ağustos 2013, 14:02
#578
Teoman aramıza hoşgeldin. Haydutunla kazasız belasız sürüşler dilerim.
2 Haydut Artvin motosiklet festivalindeydik
http://www.motosiklet.net/forum/etki...n-kareler.html
-
28 Ağustos 2013, 14:33
#579
Sağol Gökhan,gezi fotoğraflarınızı gördüm,çok hoş.Dönüş yolculuğunu kazasız belasız atlatmışsınız Allah'tan.Ahhh ahhhh,daha grup halinde bir motor gezisine katılamadım..Yaz da bitti bitiyor...Neyse sabırlı olalım bakalım,seneye inşallah.
-
30 Ağustos 2013, 20:37
#580
Arkadaşlar slm,
mayıs ayı itibariyle 2006 ABS modeline sahip oldum. almadan önce de aldıktan sonra da bu topic tek kaynağım oldu. emeği gecen herkese, beni her gun aynı heves ve zevkle bindiğim bir motosiklet sahibi yaptıkları için teşekkür ederim.
izmirden aldığım banditi istanbul a getirirken @metinkılıc ın yaşadıklarının aynısını bire bir yaşadım. buna japon totosu da dahil aynen copy paste...
çok alt devirlerden itibaren torkunu hissettiren -belki de yaşım itibariyle- redline gerektirmeyen çok güzel bi makina kendisi.
sadece şikayetim oturuş pozisyonuyla ilgilidir. otururken bi transalp, varadero, gs serisi gibi dik pozisyonda değil, naked kullanıyomuş gibi hafif kola yüklenerek kullanmak zorunda kalıyorum. uzun süreli yolculuklarda hoşlanmadığım bi durum bu...
yakıt konusunda da arkadaşların bir çoğuna katılmayacağım. benim alet 6 lt. civarıda yakıyor ki bence çok da iyi değil.
bunun haricinde ilk kez suzuki makinaya sahip olduğumdan mıdır nedir, servis biraz pahalı gibi geldi. yetkili servis haricinde istanbul da usta arayışım sürüyor. tavsiyelerinize açığım...
herkese kazasız sürüşler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:23 ----------
Gökhan adlı üyeden alıntı
Umarım o hayırlı işin olur
Bu arada Tamer bu haydutların max. titreşim sanırım 5500 devirde oluyor. Oda tam 110 km ye denk geliyor. Bu nedenle genelde bu hızda durmamaya çalışıyorum. Ya 105 ile yada 120 km ile gitmeye özen gösteriyorum
Sende böyle bir durum var mı? Yoksa ben mi pinpirikli davranıyorum. :D
gökhan sen bunu yazdıktan sonra defalarca denedim benim alette o devirlerde farklı bir titreşim yok..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
@vlknsryn kardeşim, motorumu alırken senin motorunla da ilgilenmiş hatta telefonlaşmıştık. daha sonra abs li oldugu için bu motoru aldım. maslaktaki metin ustanın yanında senin bi hemşerin ve arkadaşın çalışıyor. sohbet sırasında başınızdan geçenleri anlattı.o sıralar garaja çekmiş olduğunu duyduğum motoru yine piyasaya çıkartmışın. geçmiş olsun ve başınız sağolsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler