Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Haziran 2013, 13:15
#541
vlknsyrn adlı üyeden alıntı
hayırlısı olsun gökhan güle güle kullan
...
Sagol Volkan.
Bu arada dün lastikleri Pirelli Angel ile degiştirdim. Motosikletin kontrolu fena halde degişti. Hareket etmeye başladıktan sonra bisikletten pek farkı kalmıyor. Daha kıvrak oldu, viraj performansı ise muhteşem. Elciklere baskıya gerek yok. Düşünmek yeterli, kendini viraj içine bırakıverıyor
Reklamlar
-
19 Haziran 2013, 21:00
#542
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
20 Haziran 2013, 14:49
#543
Gökhan hayırlısı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
-
21 Haziran 2013, 11:29
#544
-
21 Haziran 2013, 15:51
#545
ben kasım ayı gibi sattım izmir dokuz eylulde 40-50 yaşlarda bi ogretim üyesine. hala kullanıyor ve arada arıyor dua ediyor bayiden almışım gibi diyor . bende o parayla araba almak drumunda kaldım çünkü hafta içi, sonu düğün nişan vs özel gecelerde hiç araba yok ve cok zor oluyor. mecburiyetten aldım anlıcağın ama hala takip ederim sık sık. ama eğer yine alıcak olsam 1200 alırım sanırım bu sefer
-
21 Haziran 2013, 16:25
#546
Dogan biliyorsun 1200'üde kullandım 600'üde şimdi kullanıyorum. İnan 1200'ün kahrı çekıilmez. Bir arkadaşımda 2 gün önce 1200 aldı. 20-30 km degiştik motorları. 1200 gemi gibi motor 600 e göre viraj kabiliyeti kötü (1200cc rakiplerine göre iyi sayılır), ayrıca akşam saatleri ve sahıl yolu olmasına ragmen( birazda bastık) motoru stop ettigimde resmen bacaklarım ateş almış gibiydi. 1200 daha 30.000 km de olmasına regmen üst kapak contası adına makinada birşey kalmamış. Sızdırma terleme felan degil, bildigin üst kapaktan yeni açık renk yag atıyor. Arkadaş beyaz pantalonla binmişti paçalar gitmiş. Dün onada üst kapak contası siparişi verdik. İlla bandit alacaksan 650 ABS'lere bak derim.
Bizim buralarda trafigin yogun olmaması ve geniş sahil yolu nedeniyle 1200 almak yine bir derece mantıklı ama izmir gibi bir yerde düşündürücü...
-
22 Haziran 2013, 11:42
#547
ısınma konusunda dediğin dogru. 1200 bandit vardı arkadasta calıstırıyordu 2 dk sonra alev gibi oluyordu makina. 650 daha iyi tabi. ben makinayı 41.500 kmde sattım daha terleme falan yapmıyordu. belkide 1200 un tutmama sebebi bu olabilir. sen nediyorsun peki 600 un gidisi 1200 gidişi. ikisinide gordum. oha dedirtcek fark varmı aralarında.
-
23 Haziran 2013, 11:17
#548
-
23 Haziran 2013, 19:54
#549
Dogan88 adlı üyeden alıntı
ısınma konusunda dediğin dogru. 1200 bandit vardı arkadasta calıstırıyordu 2 dk sonra alev gibi oluyordu makina. 650 daha iyi tabi. ben makinayı 41.500 kmde sattım daha terleme falan yapmıyordu. belkide 1200 un tutmama sebebi bu olabilir. sen nediyorsun peki 600 un gidisi 1200 gidişi. ikisinide gordum. oha dedirtcek fark varmı aralarında.
Açıkcası yüksek hızlarda var. 1200 kendini 180'den sonra bariz hissettiriyor. 3.-4. viteslerde gazı agresif bir şekilde açtıgında elcikleri tutmak sorun olabiliyor.
600 ile bugün biraz gazladım inan bu kıvraklıktan sonra gözüm 1200 'ün torkunu aramadı. Virajlara girerken acaba dönebilirmiyim korkusu olmadı. Motor yattıkça hepsi bukadar mı diyor
-
26 Haziran 2013, 02:54
#550
hayırlı olsun gökhan kazasız belasız kullanımlar dilerim.suzuki yapmış sorun çıkartmayan motorlar bandit.
bir ara 1200 kullandım açıkçası arada çok abes bir fark yok ve dakikalar içinde depo altından aşırı sıcaklık insanı rahatsız ediyor.motor çok hararetli çalışıyor haliyle conta'da dayanmıyor demekki.
ben 1 seneyi geçti 600'ü alalı blokta ve kapakta hayatta terleme görmedim daha ve son limitlere nerdeyse yaklaştım hayla gideri var maşallah.
alındıgında temiz ise bakımlarını zamanında yapınca sıkıntı çıkartacak bir motor degil kesinlikle uzun km'ler kullanırız sıkılmadan.
bir ara 1250'ye gönlüm kaydı sonra dedim hiç geregi yok şimdilik devam,ama degiştirirsem sadece modelden dolayı temiz bir 650 alabilirim.
kazasız gezmeler..
-
26 Haziran 2013, 12:59
#551
[IMG]C:\Documents and Settings\akturgut\Desktop\DSC_8681[/IMG]
Selamlar,
Motorumdan bir kesit size sunmak isterim. Bu arada alalı 1 seneye yakllaştı. Acaip memnunum. Şiddetle tavsiye ederim.
-
26 Haziran 2013, 14:21
#552
Arjantinli69 adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun gökhan kazasız belasız kullanımlar dilerim.suzuki yapmış sorun çıkartmayan motorlar bandit.
bir ara 1200 kullandım açıkçası arada çok abes bir fark yok ve dakikalar içinde depo altından aşırı sıcaklık insanı rahatsız ediyor.motor çok hararetli çalışıyor haliyle conta'da dayanmıyor demekki.
ben 1 seneyi geçti 600'ü alalı blokta ve kapakta hayatta terleme görmedim daha ve son limitlere nerdeyse yaklaştım hayla gideri var maşallah.
alındıgında temiz ise bakımlarını zamanında yapınca sıkıntı çıkartacak bir motor degil kesinlikle uzun km'ler kullanırız sıkılmadan.
bir ara 1250'ye gönlüm kaydı sonra dedim hiç geregi yok şimdilik devam,ama degiştirirsem sadece modelden dolayı temiz bir 650 alabilirim.
kazasız gezmeler..
Sagol Tamer. Evet banditler saglamlıgı ile isim yapmış makinalar. Bundan önceki 1200 alırken baya araştırmıştım , hatta fransadaki arkadaştan rica etmiştim servisle görüşmüştü. Servsiteki usta " geçenlerde 230.000 km geldi bakımını yaptık , hala sorun yoktu." demiş. Ayrıca kendiside 2002 model 140.000 km'deki 1200s'i test etmişti o motor içinde saat gibi çalışıyordu demişti.
Hepsini geçtim bilirsiniz bizim banditlerin egsantrik zinciri degişirken motor komple açılıyor. Bende 1200s'in egsantrik zincir ve gergisini degiştirirken mecburen açtırmıştım. Usta motoru açtı. üst kapaktaki kam mili silip silip duruyor. Ne oldu usta bir sorun mu var dedim. "Şuna baksana yahu milde iz bile yapmamış. Alet daha yarı ömrüne bile gelmemiş" dedi. Ki o zaman motor 63.000 km'idi.
-
27 Haziran 2013, 19:16
#553
aynen katılıyorum Gökhan. benim motor 51.000 km oldu maşallah saat gibi çalışıyor tık yok,görenler diyor yenimi. tabi elim üstünde bakımını aksatmam kesinlikle sattığımda benden alan arkadaş arkamdan söylenceğine dua etsin.
-
28 Haziran 2013, 16:26
#554
Bu arada Tamer motorda egsantrik zinciri sesi başladımı? Bildigim kadarıyla ortalama 600S'lerde 55.000 km'de 1200 S 'lerde de 65.000 km civarı egsantrik zinciri se yapmaya başlıyor. Benim motorun km de 44.000 km'lerde şimdiden sıkıntısı sarmış durumda.
Bu haydutlarda en sevmedigim olay egsantik zincirinin degişimi. Zincir tam ortada ve haliyle komple motorun açılması lazım.
Eski 1200s'in zinciri ve gergiyi 63.000'de degiştirmiştim. Egsantrik zinciri, gergisi ve komple conta takımını 20 güne japonyadan getirttirdim 30 günede ustayı bekledik( Eli biraz agırdı, yok yok baya agırdı)
-
30 Haziran 2013, 23:39
#555
Merhaba arkadaşlar,
Yaz başından beri motosiklet arayışındayım ve bütçe problemi olduğundan bir türlü karar veremedim. Topiği baştan sona okudum. Yazdıklarınız ve internette izlediğim videolarla fazlasıyla bir gsf 600 hayranı oldum bütçeye göre de arayınca karşıma 98 model gsf'ler çıktı ve ben de sizlere sormaya karar verdim. Neredeyse yazın ortasına geldik, şimdi almazsam sonraki sezona kalacak. Sizce 98 model gsf 600 alsam sorun yaşar mıyım, çok masraf çıkarır mı? Motor parçalarından pek anlamıyorum. Bir tanıdıkta gsf 650s var ancak krank arızası olduğunu söyledi. En kötü ihtimalde ne kadar masraf çıkarabilir? Cevaplarınızla beni aydınlatabilirseniz sevinirim. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
-
01 Temmuz 2013, 12:37
#556
mecbozkaya adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Yaz başından beri motosiklet arayışındayım ve bütçe problemi olduğundan bir türlü karar veremedim. Topiği baştan sona okudum. Yazdıklarınız ve internette izlediğim videolarla fazlasıyla bir gsf 600 hayranı oldum
bütçeye göre de arayınca karşıma 98 model gsf'ler çıktı ve ben de sizlere sormaya karar verdim. Neredeyse yazın ortasına geldik, şimdi almazsam sonraki sezona kalacak. Sizce 98 model gsf 600 alsam sorun yaşar mıyım, çok masraf çıkarır mı? Motor parçalarından pek anlamıyorum. Bir tanıdıkta gsf 650s var ancak krank arızası olduğunu söyledi. En kötü ihtimalde ne kadar masraf çıkarabilir? Cevaplarınızla beni aydınlatabilirseniz sevinirim. Kazasız belasız sürüşler dilerim.
Merhaba.
öncelikle alcagınız motorun durumuna bağlı. kimse şu kadar gider diye birşey soyleyemez. şase bozuktur sıfır şase alırsın milyarlar verirsin gibi. eğer kotu ihtimal dediğin sadece alt motor yapmaksa 3000-3500 tl civarı tutar. üst kapakta gitmişse bu rakam uzar gider.
-
01 Temmuz 2013, 15:30
#557
Dogan88 adlı üyeden alıntı
Merhaba.
öncelikle alcagınız motorun durumuna bağlı. kimse şu kadar gider diye birşey soyleyemez. şase bozuktur sıfır şase alırsın milyarlar verirsin gibi. eğer kotu ihtimal dediğin sadece alt motor yapmaksa 3000-3500 tl civarı tutar. üst kapakta gitmişse bu rakam uzar gider.
Cevabınız için teşekkür ederim. Tam tespit için Suzuki servisine mi götürmeliyim yoksa istanbul anadolu yakasında önerebileceğiniz bir usta var mıdır?
-
12 Temmuz 2013, 21:04
#558
-
12 Temmuz 2013, 23:39
#559
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. aranıza yeni katıldım. uzun zamandır bu bölümü aslında takip ediyorum. yeni bir motor buldum. linki aşağıda. bu motor hakkında görüşlerinize ihtiyacım var. ayrıca izmir de önerebileceğiniz iyi bir usta (bu motordan anlayan uzman) varmı. ilginize teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-temiz-gsf-600-bandit-s-130017024/detay
-
13 Temmuz 2013, 00:20
#560
Gökhan adlı üyeden alıntı
Bu arada Tamer motorda egsantrik zinciri sesi başladımı? Bildigim kadarıyla ortalama 600S'lerde 55.000 km'de 1200 S 'lerde de 65.000 km civarı egsantrik zinciri se yapmaya başlıyor. Benim motorun km de 44.000 km'lerde şimdiden sıkıntısı sarmış durumda.
Bu haydutlarda en sevmedigim olay egsantik zincirinin degişimi. Zincir tam ortada ve haliyle komple motorun açılması lazım.
Eski 1200s'in zinciri ve gergiyi 63.000'de degiştirmiştim. Egsantrik zinciri, gergisi ve komple conta takımını 20 güne japonyadan getirttirdim 30 günede ustayı bekledik( Eli biraz agırdı, yok yok baya agırdı)
benim motor şu an 53100 oldu Gökhan henüz egzantrik zincirinden bir ses gelmemekte gayet sessiz çalışmakta,yağ ve degişim süresinin + ağresif motor sürmemenin bunda etkisi çok büyük.ani gaz açımları egzatrik zincirini çabuk uzatmakta + normal dişli sete'de çok zarar vermekte sert kullanımdan kaçarsak bizim haydutlar kolay kolay arıza yapacağını sanmıyorum.
bu arada geçen balıkesir festivalinde uzun yolda 3.7 lt /100 km yaptı ben bile şaşırdım desem yeridir.ninja 250 bile 4.5 lt yakıt harcamıştı.
---------- Post added at 23:20 ---------- Previous post was at 23:08 ----------
hoş geldiniz Metin kılıç,bandit güzel seçim,kazası belası km oynaması yoksa güzel motor fiyatı uygun alınabilir.
motorun sesini iyi dinleyin,yağına bakın ne durumda katkı filan varmı ( egzantrik zinciri bakımından )
koruma demirleri yok,artçı tutamağı yok bunlar artı para
illaki düşmesi kalkması vardır ama kötü bir kazsı yoksa iyi olur.
üzerinde Pilot Power 2 CT lastik var denmiş,bir aralar bu lastikler için hatalı üretim var deniyordu araştırmalı derim.
resimlere bakınca düzgün bir bandit gibi duruyor hayırlı olsun diyelim anlaşırsanız.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler