Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Peki piyasada az diye bandit almayacak miyiz? Tabi ki "hayir". Sirf dagitici firmanin beceriksizligi yuzunden degeri bilenememis,sirf bu yuzden sahiplerinin "nasil satacaklari" konusunda endiseler tasidigi motosiklet haline gelmis bandit.Oysa "her seyi yapmak" icin ve bunun "basitlik" saikiyle icra eden bir motosiklet bandit. Elektronik oyuncak degil çaydanlik kadar basit ve çay yapmakktan başka bir şey yapmayan bu alet hakkettigi ilgiyi umarim gorurur.Kisaca az olan her zaman kotu degildi; sadece "özel"dir.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
Reklamlar
-
bantit in piyasası malesef yok günümüz insanı R motordan başka motor bilmiyor
satarken çok zarar etmiştim. günlerce internette bekledi satılsın diye bir telefon bile yoktu. sonunda biri aradı da hemen verdim 3 üne 5 ine bakmadan
-
acun0 adlı üyeden alıntı
bantit in piyasası malesef yok günümüz insanı R motordan başka motor bilmiyor
satarken çok zarar etmiştim. günlerce internette bekledi satılsın diye bir telefon bile yoktu. sonunda biri aradı da hemen verdim 3 üne 5 ine bakmadan
bir çok motor piyasada hakettiği değeri bulamıyor
Ancak 20.000 km yi aşmış motorun ömrünü tükettiğini zannedenlerin ,apaçilerin,ölü fiyatına motor arayanların,aldığı motorda yediği kazığı
çıkaracak başka bir enayi arayanların,motorun üzerine yapıştırdığı jant şeridinin değeri arttırdığını zanneden,muayene ve bandrol borcunu
alıcıya çakmayı hesaplayan hırtların bolca bulunduğu bir piyasada olumsuzluklardan her motor sahibi kendine düşen payı ister istemez alacaktır.
-
savaskayan adlı üyeden alıntı
bir çok motor piyasada hakettiği değeri bulamıyor
Ancak 20.000 km yi aşmış motorun ömrünü tükettiğini zannedenlerin ,apaçilerin,ölü fiyatına motor arayanların,aldığı motorda yediği kazığı
çıkaracak başka bir enayi arayanların,motorun üzerine yapıştırdığı jant şeridinin değeri arttırdığını zanneden,muayene ve bandrol borcunu
alıcıya çakmayı hesaplayan hırtların bolca bulunduğu bir piyasada olumsuzluklardan her motor sahibi kendine düşen payı ister istemez alacaktır.
Evet maalesef durum bu.Ister istemez soylediklerine hak veriyorum aga..Ama bircok motosiklet 20 bine geldiginde daha yeni aciliyor demektir.Batililar banditle 180 bin, 200 bin kullaniyor ve bundan gocunmuyor ama biz 20 bine dayandiginda satma telasina dusuyoruz.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
omersirin adlı üyeden alıntı
Evet maalesef durum bu.Ister istemez soylediklerine hak veriyorum aga..Ama bircok motosiklet 20 bine geldiginde daha yeni aciliyor demektir.Batililar banditle 180 bin, 200 bin kullaniyor ve bundan gocunmuyor ama biz 20 bine dayandiginda satma telasina dusuyoruz.
Maymun iştahlı ve kantarın topuzunu kaçırmış bir milletiz ayrıca
don değiştirir gibi motor değiştirenler hatta bir yılda iki tane bandit değiştirenler bile var
Psikolojik bir izahı var mı acaba?.
-
Bu ne şimdi, böyle söylemi nasıl cevaplayayım ki? Param olsa da her turden motosiklet alsam...Ayrica ricamdir, lutfen bu topige bireysel surtusmeleri tasimayalim, gorustugumuzde zaten fazlasiyla bunu yapiyoruz. Topik amaci neyse ona uysak..
şöyle bir site denk geldi: http://www.motorbikes.be/en/
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
usta ların olmayışından dolayı motor bandit 180 bin nasıl gider. gereken parçalar zamanı gelince degiştirilirse 180 bin gider yoksa 30 bin gibi eksantirik zinciri uzar ve degişim gerekir. aynı zamanda sibop lastiklerine de baknak gerekir.vs vs
bakımları zamanında yapılan eksantirik zinciri sibop lastikleri debriyaj balataları , eksantirik gergi apartları gibi 20 bin yada kullanışa göre 30 binde eskiyen bu parçaları degiştirmekten degiştirirken bir yeri noksan bırakan ustalarımız yüzünden bu parçalar eskimeden motoru degiştirmek daha uygun daha karlı bu yüzden motor 20 bine geldimi hemen yenilemekte fayda var bu bandit dahi olsa.
-
Bakın arkadaşlar,maalesef üreten değil tüketen toplum olduğumuz ve daha da acıklısı nasıl tüketmeyi bilmeyen bir toplum olduğumuz için,birde bunun üzerine bozuk yollar ve sıkışık trafik yada toz duman ve kalitesiz (ki bir kaç senedir ülkemizde satılan benzinin düzeldiğini hissediyorum) yakıt sadece banditin değil,sadece motorsikletin değil her türlü vasıtanın ömrünü kısaltır.Birde üzerine kullanıcı hataları binerse sonucu siz düşünün...
Bandit in neden 2. eli pek yok hemen açıklayayim kendi görüşümle:
1-)Maalesef dağıtıcı firmanın bu konudaki duyarsızlığı ve Bandit gibi bir modele gereken ilgiyi göstermemesi.(Ya arkadaş kaç senedir yeni bandit ne zaman gelecek diye soruyorum fuarda,sanki karşılarında şaşkın ördek varmış gibi ''yok bu yaz,yok yaz sonu,yok yeni sürprizler var,yok bekle gör gibi cevaplar alıyoruz,yani bu insanları aptal yerine koyarak Suzuki gibi bir markanın imajına zarar verme hakkını kim size veriyor??)
2-)Ellerinde son banditler kaldığında sıfırı 17.900 olan 1200S i 14.000 ytl 'ye sıfırı 14.500 olan 650S ' i 12.000 Ytl 'ye bırakırsan sırf ticari emeller için,işte Bandit kullanıcısını böyle zora sokarsın.
3-)Zaten az gelen bu modelin sahipleri memnunluklarından dolayı satmıyor,yada ''nasıl olsa zarardayım,bari kullanayim'' fikri ile devam ediyorlar.
4-)Yukarı da bir arkadaşın dediği gibi,görüntü ve hava atma merkezli yurdum insanı ona göre çirkin gelen Bandit yerine leş bir 600F yada 600RR ile hem egosunu tatmin ediyor,hemde sesine tav oluyor.Yada bütçesi için kendine uygun görüp,timberland ayakkabı,dışardan sarkan fanilesi ve uyduruk kaskı ile görüntüyü,emniyete ve kişisel güvenliğe tercih ediyor.
İnanın son motogp'de, Belçika dan gelen 2 tane Bandit vardı,birisi 110.000km idi,sahibi ile bayaa konuştuk.Akabinde biz gezi için Bulgaristan'a gittik.Orada ne motorlar gördüm,8 senelik 10 senelik,biz burda dudak bükeriz,ama adamlar o kadar temiz bakıyorlar ki ve burdaki gibi al 2 sene sonra sat mantığı yok.Kendi motorumu onlara anlatıpta yeni Bandit i beklediğimi söyleyince,bana bir garip baktılar.
Herşey beyinde başlayıp gene beyinde bitiyor bence.Tabi bu durumun sonucu,ona ne kadar sahip olup kullanma yeteneğinizle doğru orantılı...
Herkes hakettiğini yaşar.
-
İyi Akşamlar,
sayın Potenza size özelden bir mesaj attım sanırım görmediniz.Uygun olduğunuz bir zamanda cevabınızı alabilirmiyim.
-
BY ARES adlı üyeden alıntı
İyi Akşamlar,
sayın Potenza size özelden bir mesaj attım sanırım görmediniz.Uygun olduğunuz bir zamanda cevabınızı alabilirmiyim.
Özür dilerim,şimdi gördüm mesajınızı.Cevabını da attım.
Şunu hiç bir zaman unutmayalım ki,herşey beyinde başlar ve beyinde biter.
Herkes hakettiğini yaşar.
-
Şu 40.000-50.000 km'yi aşan motorlara bitik gözüyle bakan zihniyete bende sinir oluyorum fakat bu bakış açısınında haklı nedenleri var. Evet avrupada özellikle enduro,touring,sport touring kategorisinde 100.000 km'yi aşıp alıcı bulan motorlar var hatta 200.000 km 'yi gören motorlar var fakat onların motosiklet bakımına verdigi önemi biz verebiliyormuyuz? Biz o önemi versekte motosikletten tam anlamıyla anlayan kaçtane usta var ? Bu ve buna benzer nedenlerden dolayı ülkemin motosiklet tutkunu motor alırken 40.000 km'yi görmemiş motor almak istiyor.Hatta bazıları işi abartıp 30.000 km üstü motora burun kıvırıyor.Motorun nekadar saglam oldugunu bilsede" ben bunla 20.000 km yapsam elimde patlar kimse almaz" korkusuyla düşük km'de alıp şöyle 30-35.000 km'ye geldiginde satmayı hedefliyerek alıyor. Kısaca her iki tarafında haklı oldugu yönler var
Bu arada son 1-2 yılda şunu farkettim artık km sınırlarımız yavaş yavaş yukarı çekiliyor. Eskiden millet 25.000 km 'deki motoru alsammı diye şüphe duyardı fakat şimdilerde özellikle kendini ıspatlamış enduro touring kategorsinde motorlar 40.000 km'de de rahatlıkla alıcı bulabiliyor. Yeterki fiyatı biraz uygun olsun ve motor temiz olsun
Bu tür sorunlar bana göre ülkedeki motosiklet kültürü ve sektörün gelişmesine parelel konular. Zaman geçtikçe bu sorunların birçogundan kurtulacagımızı düşünüyorum ah birde şu motosiklet üstündeki benzersiz ötv düşse daha kolay kurtuluruz ama şuan için bu pek mümkün görünmüyor. E hal böyle olunca sektörün gelişmesi ve motosiklet kültürünün yaygınlaşması gereginden fazla zaman alıyor tabi.
Şu toplumun motosiklet denen y.y.'ın icadının insanlık için nekadar faydalı birşey oldugunu anlayacagı günleri görebilmek dilegiyle...
-
98 model kafa grenajı olmayan GSF600n i tavsiye edermisiniz. temiz olduğu takdirde...
-
omersirin adlı üyeden alıntı
Bu ne şimdi, böyle söylemi nasıl cevaplayayım ki? Param olsa da her turden motosiklet alsam...Ayrica ricamdir, lutfen bu topige bireysel surtusmeleri tasimayalim, gorustugumuzde zaten fazlasiyla bunu yapiyoruz. Topik amaci neyse ona uysak..
şöyle bir site denk geldi:
http://www.motorbikes.be/en/
o bandit i kolleksiyonuma katana kadar seni uyutmayacağım hacı
-
MotoGT adlı üyeden alıntı
98 model kafa grenajı olmayan GSF600n i tavsiye edermisiniz. temiz olduğu takdirde...
Tamamen kişisel kaanetimi söylüyorum. Bütçem kısıtlıysa ve motosiklet temizse neden olmasın. Bu topiğin baş sayfalarında banditin gelişimini eklemiştim. Oraya baktığımızda 1998 model veya o civarlardaki modellerinde şöyle bir tablo çıkıyor karşımıza:
Bandit 600
1995 Şubatta kırmızı ve yeşil renklerde piyasaya sürüldü. Bu model GSF400 Bandit’in tarzı üzerine kurulmuşsa da motoru GSX 600’den alınmadır.
1996
Şık Bandit S modeli yarı çıplak ve kırmızı, orman ve toprak kırmızısı olarak sahnede yerini aldı.
1997
Ufak değişiklikler yapıldı: Debriyaj pedalı (güvenlik nedeniyle motosiklet çalıştığında debriyajın çekilmesi gerekiyordu) ve karburatör ısıtıcısı geliştirildi
1998
Ancak S modelinde herhangi bir değişiklik olmadı. Mavi, siyah, kestane ve bronze renkleri çıktı.
1999
Yeni arka şok emici takdim edildi, önyükleme ayarlaması ve geri sekme sağlandı.
2000
İlk büyük değişikler bu yıl yapıldı
• Yeni arka kasa
• Bütünüyle elektronik aksam
• Kelebek sensörlü yeni karbüratörler
• Yağ filtresi eklendi
• Nissin Marka fren kaliperleri eklendi
• 20 litrelik yakıt tankı (19 litreye kadar)
• Direksiyon geometresine ve şasiye yönelik gelişmeler
• Yüksekliği azaltılmış sele
• S modelinde ise: Çift farlı yeni modern tarz
Renkler mavi ve kırmızı
2001
No significant changes. Dikkate değer bir değişiklik yok
[edit] 2002
Fuel gauge now as standard. Bu yılda yakıt göstergesi standart
[edit] 2003
No significant changes. Dikkate değer bir değişiklik yok
[edit] Bandit 650
[edit] 2005
Bütün yeni Bandit 650 ve yarı çıplak olarak piyasaya sürülen Bandit 650 S İspanya’nın Tarragona şehrinde imal edildi.
• Motor, düşük ve orta devir performanslarını geliştirmek için 56 cc artırılmış
• Yükseklik ayarlı sele ve gidon
• Sürtünmeyi-azaltmak için daha pürüzsüz performans ve artırılmış güç için geliştirlmiş yeni motor
• Eksoz sistemi yenilenmiş
• Depo yenilenmiş
• Yeni halojen far eklenmiş
• Yeni hız göstergesi, odometre (yol sayacı), tiripmetre yakıt göstergesi ve saatin yer aldığı dijital LCD ekran eklenmiş
• Şasideki sertlik-mukavemet artırılmış, süspansiyon geliştirilmiş
• Bütün ağırlık azaltılmış
• "S" modeline ABS eklenmiş
• Gümüş, mavi ve siyah ve kırmızı
1998
Ancak S modelinde herhangi bir değişiklik olmadı. Mavi, siyah, kestane ve bronze renkleri çıktı.
1999
Yeni arka şok emici takdim edildi, önyükleme ayarlaması ve geri sekme sağlandı.
1998 ile 1999 arasındaki farklar yukarıdaki gibi. Motor aksamında ciddi bir değişiklik sanırım yok. Daha önce de burada söylendiği gibi, bandit yıllar içinde mükemmelliğe ve olgunluğa doğru ilerleyen bir model oldu. Tekrar söylüyorum, karar sizin olmak üzere, bakımları zamanında yapılmışsa ve fiyatı da uygunsa neden alınmasın. "Tam Naked" modeli tüm Avrupa'da, özellikle İngiltere'de en çok tutulan modeldir.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
omersirin adlı üyeden alıntı
Tamamen kişisel kaanetimi söylüyorum. Bütçem kısıtlıysa ve motosiklet temizse neden olmasın. Bu topiğin baş sayfalarında banditin gelişimini eklemiştim. Oraya baktığımızda 1998 model veya o civarlardaki modellerinde şöyle bir tablo çıkıyor karşımıza:
Bandit 600
1995 Şubatta kırmızı ve yeşil renklerde piyasaya sürüldü. Bu model GSF400 Bandit’in tarzı üzerine kurulmuşsa da motoru GSX 600’den alınmadır.
1996
Şık Bandit S modeli yarı çıplak ve kırmızı, orman ve toprak kırmızısı olarak sahnede yerini aldı.
1997
Ufak değişiklikler yapıldı: Debriyaj pedalı (güvenlik nedeniyle motosiklet çalıştığında debriyajın çekilmesi gerekiyordu) ve karburatör ısıtıcısı geliştirildi
1998
Ancak S modelinde herhangi bir değişiklik olmadı. Mavi, siyah, kestane ve bronze renkleri çıktı.
1999
Yeni arka şok emici takdim edildi, önyükleme ayarlaması ve geri sekme sağlandı.
2000
İlk büyük değişikler bu yıl yapıldı
• Yeni arka kasa
• Bütünüyle elektronik aksam
• Kelebek sensörlü yeni karbüratörler
• Yağ filtresi eklendi
• Nissin Marka fren kaliperleri eklendi
• 20 litrelik yakıt tankı (19 litreye kadar)
• Direksiyon geometresine ve şasiye yönelik gelişmeler
• Yüksekliği azaltılmış sele
• S modelinde ise: Çift farlı yeni modern tarz
Renkler mavi ve kırmızı
2001
No significant changes. Dikkate değer bir değişiklik yok
[edit] 2002
Fuel gauge now as standard. Bu yılda yakıt göstergesi standart
[edit] 2003
No significant changes. Dikkate değer bir değişiklik yok
[edit] Bandit 650
[edit] 2005
Bütün yeni Bandit 650 ve yarı çıplak olarak piyasaya sürülen Bandit 650 S İspanya’nın Tarragona şehrinde imal edildi.
• Motor, düşük ve orta devir performanslarını geliştirmek için 56 cc artırılmış
• Yükseklik ayarlı sele ve gidon
• Sürtünmeyi-azaltmak için daha pürüzsüz performans ve artırılmış güç için geliştirlmiş yeni motor
• Eksoz sistemi yenilenmiş
• Depo yenilenmiş
• Yeni halojen far eklenmiş
• Yeni hız göstergesi, odometre (yol sayacı), tiripmetre yakıt göstergesi ve saatin yer aldığı dijital LCD ekran eklenmiş
• Şasideki sertlik-mukavemet artırılmış, süspansiyon geliştirilmiş
• Bütün ağırlık azaltılmış
• "S" modeline ABS eklenmiş
• Gümüş, mavi ve siyah ve kırmızı
1998
Ancak S modelinde herhangi bir değişiklik olmadı. Mavi, siyah, kestane ve bronze renkleri çıktı.
1999
Yeni arka şok emici takdim edildi, önyükleme ayarlaması ve geri sekme sağlandı.
1998 ile 1999 arasındaki farklar yukarıdaki gibi. Motor aksamında ciddi bir değişiklik sanırım yok. Daha önce de burada söylendiği gibi, bandit yıllar içinde mükemmelliğe ve olgunluğa doğru ilerleyen bir model oldu. Tekrar söylüyorum, karar sizin olmak üzere, bakımları zamanında yapılmışsa ve fiyatı da uygunsa neden alınmasın. "Tam Naked" modeli tüm Avrupa'da, özellikle İngiltere'de en çok tutulan modeldir.
ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Tam naked modeline aşık oldum diyebilirim. 2. eli pasif bir model de olsa yurtdışında oldukça popüler olduğunu internetten araştırdım. bir racing kadar güçlü olduğunu düşünmekteyim ama tereddütlerim 4 silindir olmasından ve videolarını izlediğim kadarı ile motoru racingler gibi çabuk yıpranacak gibi bir olgu oluşmuştu. taki burdaki paylaşımları okuyuncaya kadar.. 50000 km ler bunun gibi modellerde hiç bişi sanırım. tek aklıma yatmayan yedek parça...
-
herkese merhaba.konu başlıgından uzaklaşmak istemem ancak tavsiyelere de ihtiyacım var.şu zamana kadar yazılan yazılar: evet hep düşündüğüm şeyler.piyasada az olması kötü demek mi,km si yüksek olması elimde kalır mı vs. vs.
arkadaşlar 2008 model suzuki gsx650f almayı düşünüyorum hatta fazlasını.şu an bankada kredi aşamasında.aslında tam istediğim tarz.spor görünüm rahat oturuş.hem şehir içi hem uzun yol ama denildiği gibi piyasada çok az var hatta hiç denk gelmedi desem yeridir.motoru ticari düşünmüyorum ama gün gelir de satarken sıkıntı çekmekte istemiyorum.daha önce suzuki gs500 kullandım. uzun lafın kısası suzukigsx650f alınır mı?tavsiye eder misiniz?
We believe in sky,not to sunroof!
-
MotoGT adlı üyeden alıntı
ilgilendiğiniz için çok teşekkür ederim. Tam naked modeline aşık oldum diyebilirim. 2. eli pasif bir model de olsa yurtdışında oldukça popüler olduğunu internetten araştırdım. bir racing kadar güçlü olduğunu düşünmekteyim ama tereddütlerim 4 silindir olmasından ve videolarını izlediğim kadarı ile motoru racingler gibi çabuk yıpranacak gibi bir olgu oluşmuştu. taki burdaki paylaşımları okuyuncaya kadar.. 50000 km ler bunun gibi modellerde hiç bişi sanırım. tek aklıma yatmayan yedek parça...
Şimdiye kadar yedek parça sorunu yaşamadım. Diğer marka ve modellerden farklı olarak yurtdışında onlarca farklı fan kuluplerinin olması ve birçok siteden parça temin edebilmeniz. İşte bandit bu modelden biridir. Yurtdışından getirtemeyeceğiniz parçası yok gibi bir şey. Racingler kadar hızlı ve güçlü olmaması bence kusur değil olumlu bir özellikl. Zaten racing kullanacaksak, ki en nefret ettiğim motosiklet tipidir, racing bir makina alırım, piste gider orada sürerim, ama öncelikle teferuatlı bir eğitim alırım. Kısaca bandit, racinglerden çok daha uzun ömürlüdür,bu, bilinen bir olgudur. Üzerindeki makina son 20 yıldır geliştirilerek olgunluğa erişmiş bir makinadır ve kronik bir sorunu olmadığı bilgisine ulaştım; üzerindeki makina "hormonsuzdur", cc/beygir gücü/tork karşılaştırılmasında cc neyse ona göredir değerler. Bu nedenle diğerlerinde olguğu gibi 98 rakamını görünce şaşırmazsınız. Yedek parça sitelerini ayrıca buraya yazarım. İyi günler dilerim..
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
-
kameraman adlı üyeden alıntı
herkese merhaba.konu başlıgından uzaklaşmak istemem ancak tavsiyelere de ihtiyacım var.şu zamana kadar yazılan yazılar: evet hep düşündüğüm şeyler.piyasada az olması kötü demek mi,km si yüksek olması elimde kalır mı vs. vs.
arkadaşlar 2008 model suzuki gsx650f almayı düşünüyorum hatta fazlasını.şu an bankada kredi aşamasında.aslında tam istediğim tarz.spor görünüm rahat oturuş.hem şehir içi hem uzun yol ama denildiği gibi piyasada çok az var hatta hiç denk gelmedi desem yeridir.motoru ticari düşünmüyorum ama gün gelir de satarken sıkıntı çekmekte istemiyorum.daha önce suzuki gs500 kullandım. uzun lafın kısası suzukigsx650f alınır mı?tavsiye eder misiniz?
sık motor değiştiren biri değilsen almanı tavsiye ederim..
Gerçekten kaliteli ve keyifli bir motor.
-
omersirin adlı üyeden alıntı
Şimdiye kadar yedek parça sorunu yaşamadım. Diğer marka ve modellerden farklı olarak yurtdışında onlarca farklı fan kuluplerinin olması ve birçok siteden parça temin edebilmeniz. İşte bandit bu modelden biridir. Yurtdışından getirtemeyeceğiniz parçası yok gibi bir şey. Racingler kadar hızlı ve güçlü olmaması bence kusur değil olumlu bir özellikl. Zaten racing kullanacaksak, ki en nefret ettiğim motosiklet tipidir, racing bir makina alırım, piste gider orada sürerim, ama öncelikle teferuatlı bir eğitim alırım. Kısaca bandit, racinglerden çok daha uzun ömürlüdür,bu, bilinen bir olgudur. Üzerindeki makina son 20 yıldır geliştirilerek olgunluğa erişmiş bir makinadır ve kronik bir sorunu olmadığı bilgisine ulaştım; üzerindeki makina "hormonsuzdur", cc/beygir gücü/tork karşılaştırılmasında cc neyse ona göredir değerler. Bu nedenle diğerlerinde olguğu gibi 98 rakamını görünce şaşırmazsınız. Yedek parça sitelerini ayrıca buraya yazarım. İyi günler dilerim..
her malın alıcısı vardır , siz nasıl tüm araştırmalar sonucunda alıyorsanız siz de son sahibi olmazsınız , ticari amaçla düşünmediğinizden kar etme olasılığı yok ki zaten olası da değil , tabiki zamanla değer kaybedecek veya diğer aktif modeller gibi kısa sürede satılmayacaktır ama özenli bir kullanıcıysanız sizden motor alacak kişiler çıkacaktır.
ben elde kalma ve yüksek km. korkusunu pek az kişinin bildiği TL 1000 S i satarken attım 65.000 km güzel bir fiyata meraklısına verdim.
ve 75.000 km başka bir motor aldım
gsx 650 f güzel ve binilesi bir motor şimdiden hayırlı uğurlu olsun...
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
03 Kasım 2010, 16:31
#100
Daha önce banditin parçalarının bulunabileceği siteleri bulacağımı ilan etmiştim.Yaptığım araştırmaya göre birkaç tane suzuki-bandit sitesi bulunmaktadır. 1) http://www.wemoto.com/, 2) http://www.banditmania.co.uk/, 3 http://www.bikebandit.com/, 4) http://www.justbandits.com/, 5) http://www.chromeworld.com/, 6) http://www.louis.de/promotion/ersatzteile_suzuki.asp, 7 http://www.bigbike.de/index.php?seit...e&marke=Suzuki,
Gördüğünüz gibi basit bir araştırma ile bandit parçalarının alınabileceği alışveriş sitelerini bulmak mümkün. Türkiye'de yoksa yurtdışında, özellikle İngiltere'de çok sayıda fan kulübü var, onlardan da ayrıca yardım istenebilir.
Türkiye köylüsü çalışkandır ve kafasının değerini bilir! Rüya dediğin şey de bizden oluşur işte / Ve minicik ömrümüzü yine bir uyku noktalar. (We are such stuff. As dreams are made on; and our little life. Is rounded with a sleep)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler