Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2017, 00:16
#881
Arkadaşlar iyi akşamlar. Her kesin bayramı mübarek olsun.
Geçen hafta İzmir'de honda test sürüşüne katıldım. Afrıca Twın otomatik olanını kullandım. Motor güzel bir motor. En büyük avantajı Rüzgar'dan dayak yemiyorsunuz. 190 KM hıza çıktım. Ne rüzgar, ne sesi var. İki silindir olması ve otomatik olması biraz tuhaf geliyor insana. Malum dört silindirin sesine ve titreşimsizliğe alışınca her motor tuhaf geliyor biraz.
Fiyat olarak 53.000 TL. Test sürüşünden sonra kendi motoruma binince motorumu bir kez daha sevdim. Ancak şu rüzgar işine bir çare bulmamız lazım. Uzun yolda rüzgar manyağı oluyoruz resmen. Ben ön camı biraz uzatmıştım. Ancak oda kesmedi rüzgarı. Üzerine şimdi ilave parça bakıyorum.
Sizler bu rüzgar işini nasıl hallediyorsunuz?
Reklamlar
-
27 Haziran 2017, 21:39
#882
ferhatkars adlı üyeden alıntı
merhabalar...
bende de 2006 modeli var... yakıtı doğrudur...
benimkisi 233 km de 2 kişi ile 85-95 km hızda 9 litre benzin yaktı...
2015 yazında aldığımda 68.000 km de idi... şuan 85.000 kmde... yarın Sinop a yola çıkıyorum...
aldığımdan beri sadece olması gereken masrafları yaptım... yağ buji fren debriyaj balata... başka bir sorun çıkartmadı...
tavsiye ederim...
Çok teşekkür ederim, 14-15 000 bütçem var ve denk gelirse almayı düşündüğüm motor. Tekerinize taş değmesin.
-
01 Temmuz 2017, 23:42
#883
metinkilic adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi akşamlar. Her kesin bayramı mübarek olsun.
Geçen hafta İzmir'de honda test sürüşüne katıldım. Afrıca Twın otomatik olanını kullandım. Motor güzel bir motor. En büyük avantajı Rüzgar'dan dayak yemiyorsunuz. 190 KM hıza çıktım. Ne rüzgar, ne sesi var. İki silindir olması ve otomatik olması biraz tuhaf geliyor insana. Malum dört silindirin sesine ve titreşimsizliğe alışınca her motor tuhaf geliyor biraz.
Fiyat olarak 53.000 TL. Test sürüşünden sonra kendi motoruma binince motorumu bir kez daha sevdim. Ancak şu rüzgar işine bir çare bulmamız lazım. Uzun yolda rüzgar manyağı oluyoruz resmen. Ben ön camı biraz uzatmıştım. Ancak oda kesmedi rüzgarı. Üzerine şimdi ilave parça bakıyorum.
Sizler bu rüzgar işini nasıl hallediyorsunuz?
Merhabalar abicim.
Bayramda ufak bir Karadeniz turu yaptım. 1180 km kadar :-D
Tekme tokat yımrıg allah ne verdiyse giriştiler bana :-P :-D
Çaresi 100_110 km hızda gitmek. 140-150 ye çıkınca zopa yemeye başlıyorum.
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
-
05 Temmuz 2017, 12:56
#884
Arkadaşlar Bandit'imi ilana çıkardım. X-Max ve NC serisi ile takas düşünürüm.
İlan : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...4088559/detay/
-
08 Temmuz 2017, 21:28
#885
Canlandıralım şurayı.
Bugün motosikleti bakıma soktum.
Motul 7100 Tam sentetik yağ koyduk. Yağ filtresini değiştirdik.
Debriyaj telini değiştirdik.
Yağ kanalından hafiften yağ sızdıyordu. Hortumun içini değiştirdik.
Ayak peglerini değiştirdim.
Ön arka lastik değiştirip Mitas Sport Force+ taktım. Canım Haydut'um
hava filtresi de değiştirdim. Filtre o kadar kötü olmuş ki, motosiklet hava almıyormuş. Motorun sesi değişti.
-
08 Temmuz 2017, 21:38
#886
Mamba onceki sayfaya da baktim ama eski Banditim dedigin makineden baskasini goremedim. Birebir aynilar da renk olarak ben mi ayirt edemedim
Bakim sonrasi fotografi varsa yorumlarin ile beraber bekleriz.
Suzuki sayfalarina dadandim motorsuz motorsuz niyeyse
-
08 Temmuz 2017, 21:46
#887
-
08 Temmuz 2017, 21:52
#888
Masallah kazasiz belasiz nice keyifli,sorunsuz kmlere.
Gezi basligini bastan sonra okuyacagim eve gecince.
Teklif icin tesekkurler ama malesef ilk fotograftaki Agility`i alacak param bile yok Hem ben 4 silindire karsiyim
Suzuki kullanmak bana da nasip olur umarim yakin bir gelecekte.
-
24 Temmuz 2017, 20:37
#889
Arkadaşlar Suzuki Bandit'imi İstanbul'a sattım. Çok düzgün bir beyfendiye gittiği için çok mutluyum. Bandit serüvenime yakıtından dolayı bir süre ara veriyorum. Belki ilerde tekrar görüşürüz.
-
15 Ağustos 2017, 01:02
#890
Üstadlar 2006 model Gsf650 Bandit s sahibiyim far ayarım çok yüksek gösterge tablosunun sağ al tarafındaki alyan yerinden ayarını yapmaya çalıştım fakat sağa sola far hareket etti yukarı aşağı ayarı yapmak için lütfen bana yardımcı olur musunuz nasıl yapacağımı bilmiyorum farı söküp manuel ayar yapacaksın diyen de var 1000 küsür tl'ye yeni far alacaksın diyen de.
-
15 Ağustos 2017, 10:56
#891
iceman59 adlı üyeden alıntı
Üstadlar 2006 model Gsf650 Bandit s sahibiyim far ayarım çok yüksek gösterge tablosunun sağ al tarafındaki alyan yerinden ayarını yapmaya çalıştım fakat sağa sola far hareket etti yukarı aşağı ayarı yapmak için lütfen bana yardımcı olur musunuz nasıl yapacağımı bilmiyorum farı söküp manuel ayar yapacaksın diyen de var 1000 küsür tl'ye yeni far alacaksın diyen de.
Hocam yeni far almana gerek yok öyle bir şey yok.
Farı sök öyle yap istersen. 650'leri bilmediğim için net bir şey diyemiyorum ama 600'de farı söküp o şekilde yapmıştık.
-
16 Ağustos 2017, 02:30
#892
yarın nasipse kafayı sökücez inşallah hallederiz, ilginiz için teşekkür ederim Allah tekerinize taş değdirmesin.
-
16 Ağustos 2017, 03:07
#893
Mamba09 adlı üyeden alıntı
Canlandıralım şurayı.
Bugün motosikleti bakıma soktum.
Motul 7100 Tam sentetik yağ koyduk. Yağ filtresini değiştirdik.
Debriyaj telini değiştirdik.
Yağ kanalından hafiften yağ sızdıyordu. Hortumun içini değiştirdik.
Ayak peglerini değiştirdim.
Ön arka lastik değiştirip Mitas Sport Force+ taktım. Canım Haydut'um
hava filtresi de değiştirdim. Filtre o kadar kötü olmuş ki, motosiklet hava almıyormuş. Motorun sesi değişti.
Motul 7100 tam sentetik. Bandit gibi hava soğutmalı motorlar için yarı sentetik olan 5100 öneriliyor diye duymuşluğum var. 7100 kullanım tecrübelerini öğrenmek isterim. İlk değişimdeki hisler, motor ısınıp yüke (hıza) bindikçe hissettiklerin ve bir kaç yüz veya bir kaç bin kilometre sonraki motorun hissettirdikleri. Bilgilendirmeni merakla bekliyorum.
Bir de, Mitas Sport Force+ hakkındaki izlenimlerini öğrenmek isterim...
-
16 Ağustos 2017, 10:17
#894
huduni adlı üyeden alıntı
Motul 7100 tam sentetik. Bandit gibi hava soğutmalı motorlar için yarı sentetik olan 5100 öneriliyor diye duymuşluğum var. 7100 kullanım tecrübelerini öğrenmek isterim. İlk değişimdeki hisler, motor ısınıp yüke (hıza) bindikçe hissettiklerin ve bir kaç yüz veya bir kaç bin kilometre sonraki motorun hissettirdikleri. Bilgilendirmeni merakla bekliyorum.
Bir de, Mitas Sport Force+ hakkındaki izlenimlerini öğrenmek isterim...
Öncelikle 5100 de kullandığım için karşılaştırma şansım var. Hatta motoru aldığımda içindeki yağ daha berbattı muhtemelen öylesine bi yağdı.
İlk yağ değişiminde 5100 ü koyunca motorun sesi azaldı ciddi anlamda. Gürültü kesildi. Vites geçişleri gayet güzel olmaya başladı. 7100 ü koyunca gerçekten "oha" dedim. vites geçişleri harika oldu. Tek sorun, motor ısınmadan gidersem debriyajı sıyırıyordu. Hızlanırken debriyaj bitmiş gibi tepki veriyordu. Hep ısıtarak kullandığım için sorun yoktu. Sonradan hiç aynı hareketi yapmıyor. Soğukken yapıyordu.
Mitas'la pegleri değdirerek viraja girdim defalarca. Çok kaliteli lastik. Ben 600-700 km kullanıp motoru sattım. Bu yüzden kaç bine kadar aynı performansla gider bilmiyorum ama ciddi mânada fren mesafem azalmıştı.
-
18 Ağustos 2017, 00:16
#895
Banndit Yağ soğutmalı motor olduğundan yarı sentetik 15/50 w yağ kullanmanızı tavsiye ederim,Türkiye iklim şartlarına en uygun yağ.Vites geçişleri ilk 3.000 km ye kadar iyidir sonraları vitesler zor geçmeye başlayabilir,akışkanlık yumuşadığı için.ince yağ kullanınca debriyaj gaza fazla asılınca üst devirde kaçırma yapar,yağ aşırı ısındığından özelliğini yitirmekte.kalın yağda durum tersi daha uzun km yağ değişimi yaparsınız gaza istediğiniz kadar asılın debriyaj kaçırmaz.ben haydut'un yağını 6.000-8.000 km aralığında değiştiririm çıkan yağa bakarız gayet temiz ve yapışkanlığı yerinde.
açık egzoz takılı haydutta merak eden arkadaşlar için şehir içi yakıtım 5.5-6 lt.uzun yolda 4.2 lt ye kadar düşürdüm
Far ayarı soran arkadaş far ayarı motor üzerindeyken yapılır sökmenize gerek yok,iki vida far tasını sağ-sol yapar diğer vida aynayı yukarı aşağı oynatır.düz zeminde düz bir duvara motoru yaklaştırıp uzun kısa ayarı yapmanız gerekiyor iki farın ayarı aynı olmalı.
lastik tavsiyesi olarak Metzeller veya Pirelli angel GT .
tekeriniz düz bassın kazasız belasız bol km ler.
-
19 Ağustos 2017, 14:21
#896
Arkadaşlar.2007 bandit 1200 üme alt sakal takmak istiyorum.uygun model üretimini yapan veya satan bir yer bilen var mı acaba?bir kaç yerden baktım uyar mı bilemedim ayrıca çok gereksiz uçuk fiyatlarla da karşılaştım.
-
20 Ağustos 2017, 12:05
#897
5100 bizim motorlar için ideal yağ. Bence değiştirmeye, macera aramaya gerek yok. Far ayarını yukarıda ki arkadaş bahsetmiş zaten. İsteyen arkadaş olursa kullanım klavuzu hangi parçanın nasıl sökülüp takılacağını anlatan broşür var elimde. PDF formatında gönderebilirim.
-
22 Ağustos 2017, 17:44
#898
Merhaba;
SUZUKİ BANDİT PARÇALARI
ÜRÜNÜMÜZ ORJİNAL
Temiz Çıkmadır
Olmayan ürünlerin ilanını koymuyoruz
Çeyrek Asır Tecrübemizle Hizmetinizdeyiz
TR 66 0001 5001 5800 7306 0796 88 VAKIFBANK
ERDAL GÖÇER MOTO ŞÖHRET
+Kargo Karşı Ödeme Hesaba Para Düştüğü gibi kargo Gönderimine onay verilecektir.
MOTO ŞÖHRET
ARIZA TESPİT - SERVİS VE PARÇA
0507 262 96 96
0537 265 91 76
İSTANBUL
-
23 Ağustos 2017, 14:45
#899
-
31 Ağustos 2017, 01:36
#900
Arkadaşlar iyi akşamlar hepinize. Sahibindende 99 model bi bandit var km belli değil durumu muamma 8000 tl fiyat istiyor param ucu ucuna yetiyor gibi ama büyük bir arıza verirse altından kalmam. Hayalimdeki motor ve renk banditler cok guzel ve sağlam şeytan çok fena dürtüyor almak ile almamak arasında cok kararsızım. Sizlerden oğrenmek istediğim satıcı ile görüştüğümde neleri sormalıyım yada hiç bulaşmamalımıyım fikir ve yardımlarınız için teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler