Selamlar metinkiliç kardeşim. çok kıymetli bir motosiklete sahipsin , bende de var 2006 siyah , ,sizin resimlerde motor koruma demirine takılı ayak basma remsimleri görülmekte , ,merak ettim seyahatte işe yarıyormu ?
Selamlar metinkiliç kardeşim. çok kıymetli bir motosiklete sahipsin , bende de var 2006 siyah , ,sizin resimlerde motor koruma demirine takılı ayak basma remsimleri görülmekte , ,merak ettim seyahatte işe yarıyormu ?
Arkadaşlar bandit oturumu ile gsxf oturumu neredeyse aynıdır. Konfordan yana sıkıntınız olmaz.
Evet gayet işe yarıyor. Ayaklarınızı öne doğru uzatıyorsunuz. 100/110 süratlerde hızınızı sabitliyorsunuz, ayak uyuşması vb.sıkntıları engelliyor. Uzun yol bayağı yapmışlığım var değişik motorlar ile, hepsinde de takılı idi. Ben alıştım belkide.
Evet bandit bence piyasada binilebilecek en iyi motorsikletlerden bir tanesi. SS zevkini de tattırır, uzun yol yaparak gezi motoru tadını da verir. Sağlam, dayanıklı, arıza çıkartmayan bir motordur. Boşuna yurt dışında efsane olmamış bir motor.
şu bizim ülkedede bir kıymeti bilinse ne güzel olacak.ilerde durumuma göre yeni kasa 1200 abs li düşünmekteyim.yada son kasa cbf 1000
Sevgili arkadaşlar 2005 sonrası BANDİT 650 S için ön cam gerekli ( çıkma da olabilir ) Şu an kullandığım cam çok çizik ...
http://www.aliexpress.com/item/NEW-hot-sales-ABS-high-quality-AAA-SUZUKI-GSX650F-2008-2011-the-windshield-black-color/32265953188.html#60244468634
bu ilanı örnek olarak gönderiyorum, bu satıcıdan aradığın ürünü bulabilirsin.
Arkadaşlar forumu canlandıralım biraz. Bu gün yaz sezonuna hazırlık olsun diye yağ ve filtre değiştirmeye karar verdim. Bu sefer servise gitmedim. Malum 300 TL tutuyor. Yağı ve yağ filtresini kendim aldım ve değiştirdim. Toplamda 125 TL ödedim. Atık yağıda sanayiye götürerek geri dönüşüme verdim. (doğaya bırakmak yani çöpe atmak, kanala dökmek vb. çok sakıncalı.)
Motul 10-40 konuluyordu sürekli. Bu sefer yaz için değişiklik olsun diye 5100 T 15/50 koydum. Forumda bir arkadaş da tavsiye etmiş. Çevremdekilerin de fikrini alarak buna karar verdim. Malum İzmir sıcak ve sıcak Ekim ayına kadar devam ediyor. Ekim ayında 10-40 konularak kış moduna geçeceğim.
Savaskayan ben yeni bir üyeyim bi yakınımda 2000 model suzuki bandit 600s var km si 35000 de fiyat 13 diyor ne diyorsunuz bu fiyata ama makinayı gördüm gerçektende tabiri cayiz tornavida anahtar deymemiş bunu ben uydurmuyorum çünkü kuzenim büyük cc motor tamircisi cevabınızı bekliyorum şimdiden teşekürler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...19674145/detay
yorum alsak arkadaşlar.
Merhaba arkadaslar ilandaki motor icin yorum istesem sizden sikintisi varmidir bu modellerin 50bin km hangi bakimlr yapilmis olmali nelere dikkat etmeliyim bilgilerinizden yararlanabilir miyim
Simdiden tesekkurler
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...67323518/detay
kardeş öncelikle şunu söyleyim bu fiyata bunun kadar iyi bir makina alamazsın o kesin.bu makinaya gelince 5 sene boyunca rizedeydi en son arkadaşım sattı.sattığında 51000 km de idi ve km orjinal emin ol.600 lüklerde kullanıma bağlı olarak 50 ila 60000 km arasında genelde egzantrik bakımı olur ve bu motordada şuanda o bakımı istemekte.ondan sonra bi 50 bin daha gözün kapalı gidersin.egzantrik değişiminde diğer makinaların tersine tüm motor indirilip söküldüğü için biraz maliyeti yüksektir.parçalar aşağı yukarı aynı olmakla birlikte ustalık ücretine göre maliyeti değişir.fiyat ver dersen.ben rizede yaptırsam 1500 tl nin altına kurtaramam.parçaları sadece tahmini 1000 liraya yakın tutar.yinede sormak lazım yaklaşık fiyat verdim.bendede 1200 ü vardı yeni sattım.beraber değişip arkadaşla çok gezmişliğimiz var.senin için hayırlısı ne ise o olsun
İlandaki motoru bir ara bende düşünmüştüm almayı fakat istanbul'a uzak ve O zaman fiyatı 10.500 TL idi.şu anda normal değerine düşürmüş satıcı.geçen seneden beri satılık bu fiyatlara bakımları tamsa alınabilir.
50.000 km civarın'da egzantrik ses yapmaya başlıyor kullanıcıya bağlı olarak km uzayabilir,değişimi biraz zahmetli sakına motoru komple yarmadan üsten egzantrik zincirini değiştiririm diyen ustalara iş yaptırmayınız,ortalama masrafı 2.000 TL yi geçiyor.Zaten dikkat edin çoğu bandit'in km 60.000 altındadır satılıkların ! Alan vatandaşa kafadan 2.000-3.000 TL masrafı var eski model veya yüksek km motosikletlerin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
Birde unutmadan eski kasa karbüratörlü banditlerde yakıt jetleri meme yapıp zamanla aşınıyor 30.000 km'den sonra normalde test edilip set halinde değişmeli Türkiye'de değiştiren çok nadirdir.Anlaşılması çok basit ani gaz açmalarda hafiften tekleme yapar motor.
Senkron ayarını unutmamalı iyi bir senkron ayarı demek 300 Tl.
Karbüratör komple temizlenecek yakıt jetleri arızalı ise yenisi yurt dışından getirtilip değişecek ,bujiler değişecek,hava filtresi değişecek ve düzgün bir senkron ayarı yapılacak.
Bu bakımdan sonra hem yakıt düşüyor hemde motosiklet eskisinden dahada zevk veriyor ( gaz yeme )
Plaka ve şaşeden geçmişini iyi araştırmadan güzelliğine aldanıp motosiklet almanızı tavsiye etmem piyasa'da dürüst satıcı çok az kaldı.
Kazasız belasız sürüşler olsun,Bandit'e yine devam
Bilgilendirmeniz ve ilginiz için çok teşekkür ederim dediklerinizi kesinlikle göz önünde bulunduracağım
selam arkadaşlar....
aha ben de aldım bi gsf650 bandit...
2006 model...72.000 km de... tek değişeni debriyaj balatasıymış...
motor kısmında hiç bir sorunu sıkıntısı yok... son hız da 239 gördüm...
biraz motor sallanmaya başlayınca geri bıraktım...
bir de motoru yıkadığımda farın içi buğu yapıyor... söktüm farı komple...etrafını silikonladım ama fayda etmedi...
bir türlü aşamadım bu sorunu...
bunlar da fotolar...
Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin. Farın içersine suyun gireceği yer bana göre farm ampül koruma lastikleri. İki tane var. Farın arkasında, oradan giriyor olabilir. Zaten sökünce onları görmüşsünüzdür. Yırtık eski ise değiştirebilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. Çok da pahalı değiller servisinde bulabiliyorsunuz.
Normalde 65.000 bin km'de egzantrik değişimi ister.Temiz kullanılmış olduğu belli bu yüzden daha ağır bakımları yapılmamış ancak yakında şıkırtılar gelmeye başlar.Ağır bakım ücretini ustalardan öğrenirsiniz değişkenlik gösterebilir.
teşekkür ederim...
farın içi buğu yapınca o lastiği çıakrtıyorum... daha cok hava aldıgı için buğu hemen gidiyor...
şimdi lastik çıkık geziyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:26 ----------
ilk aldıgımda daha sesli çalışıyordu... hatta çeşmeden izmir merkeze gelip park ettim... 3-4 saat sonra geri çalıştırdıgımda öyle bir ses geldiki... bayagı korkmustum... ulen kazıklandık mı dedim kendi kendime...
motor ısınınca o ses de kesildi... şuan seytan kulağına kurşun sadece teker zincir sesi var...
kendi el becerime güveniyorum...söker değiştiririm...
herhalde komple motor açmak lazımmış egzantrik zincirini değiştirmek için...
pek araştırmadım ama 1200 bandit öyleymiş... zamanı gelince (inaşşalh gelmez) araştırmasını yaparız...
4 teker gövdemi ,2 teker aklımı alır...
Komple motor açmak lazım.Baya bir el becerisi ister onun için ileride başka sorunlarda çıkarabilme ihtimaline karşı işinin ehli ustaya teslim etmek daha doğru olur. Suzuki'nin başka bir üvey evladı sattığım gs500 gibi... Halbuki nasıl efsanedir Bandit serisi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)