Suzuki GSF Bandit 600/650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Temmuz 2012, 12:52
#421
Bunları getirenlerin elinde hiç stok yok. bi hava filtresi yağ filtresi balatası vs ellerinde bulundurulması gereken parçalar ama hiç para bağlamadan 0 sermaye ile iş yapıyorlar. bence hiç doğru bir iş değil. kalkıp bir hava filtresi için 20 gun bekliyorsak way bizim halimize.
artık fotoları bekliyoruz. nereye kadar acıldı motor cidden merak ediyorum. özellikle egzantirik zincirini acıp tekrar mı takıyorsun diye sor ustana. cünkü birleşik halde geliyor, bazı ustalar motoru komple yarıyor krankın tam ortasına geçiriyor. kimiside bir tane diş cıkartıyor üst kapagı sokup ustundeki zncire ekleyip motoru bir tur çeviriyor.
Reklamlar
-
02 Temmuz 2012, 13:23
#422
Dogan88 adlı üyeden alıntı
Bunları getirenlerin elinde hiç stok yok. bi hava filtresi yağ filtresi balatası vs ellerinde bulundurulması gereken parçalar ama hiç para bağlamadan 0 sermaye ile iş yapıyorlar. bence hiç doğru bir iş değil. kalkıp bir hava filtresi için 20 gun bekliyorsak way bizim halimize.
artık fotoları bekliyoruz. nereye kadar acıldı motor cidden merak ediyorum. özellikle egzantirik zincirini acıp tekrar mı takıyorsun diye sor ustana. cünkü birleşik halde geliyor, bazı ustalar motoru komple yarıyor krankın tam ortasına geçiriyor. kimiside bir tane diş cıkartıyor üst kapagı sokup ustundeki zncire ekleyip motoru bir tur çeviriyor.
Evet sen " egsantrik için motor yarılacak mı " dediginden beri o soru benimde kafamı kurcalıyor. Birde şu var motor komple yarılırsa krankın yanların için conta almadık(zaten bi onlar eksik kaldı) o sorun olur mu birde bu konu var. Şu parçalar gelsinde o konuyu ustayla özellikle konuşacagım.
Bu arada egsantrik zincirini açmak nekadar saglıklı?
Birde ellerinde hava fitresidemi yok? yuuuuh
-
02 Temmuz 2012, 13:37
#423
Gökhan adlı üyeden alıntı
Evet sen " egsantrik için motor yarılacak mı " dediginden beri o soru benimde kafamı kurcalıyor. Birde şu var motor komple yarılırsa krankın yanların için conta almadık(zaten bi onlar eksik kaldı) o sorun olur mu birde bu konu var. Şu parçalar gelsinde o konuyu ustayla özellikle konuşacagım.
Bu arada egsantrik zincirini açmak nekadar saglıklı?
Birde ellerinde hava fitresidemi yok? yuuuuh
bir çok servis egzantirik zincirini açıp takmanın sağlıklı olmadıgı düşüncesinde çünkü makineyle presle sıkıldıgı için açılma olasılıgı yok ve arka tekerlek zincirindeki gibi ayrıca eklemen için aparat olmuyor. o yuzden üstündeki presi bozup tekrar yapmak gerekiyor ve bunu birçok servisin gözü yemiyor. bana kalsa yapılan presin sağlamlığına göre bişey olma olasılığı cok dusuk. ama yinede genelde servisler komple açmayı tercih ediyorlar.
Fotoları bekliyoruz
civata bile yok. 0 sermaye
-
02 Temmuz 2012, 13:46
#424
Dogan88 adlı üyeden alıntı
bir çok servis egzantirik zincirini açıp takmanın sağlıklı olmadıgı düşüncesinde çünkü makineyle presle sıkıldıgı için açılma olasılıgı yok ve arka tekerlek zincirindeki gibi ayrıca eklemen için aparat olmuyor. o yuzden üstündeki presi bozup tekrar yapmak gerekiyor ve bunu birçok servisin gözü yemiyor. bana kalsa yapılan presin sağlamlığına göre bişey olma olasılığı cok dusuk. ama yinede genelde servisler komple açmayı tercih ediyorlar.
Fotoları bekliyoruz
civata bile yok. 0 sermaye
Az önce yusufla konuştum oda açmama taraftarı. Bakalım bizim usta ne diyecek ama açıkcası bende açılmaması taraftarıyım. O pim ordan bir çıkarsa bana kafadan 4000-5000TL daha girer
Suzuki'ye bi mail atıyım banada servislik versin. Nasıl olsa stok zorunlulugu yok Sırf kendime aldıgım parçalar dükkanı döndürür
Hafta sonu montaj işi olursa fotograflarım ama hafta içi olursa işte olmamdan dolayı foto işi yatar gibi.
Ustaya şu egsantrik işini özellikle soracagım.Bakalım nasıl yapacak.
-
03 Temmuz 2012, 19:04
#425
dun gittim yanına, senden bahsettik gelmiş parçaların erken falan. egzantirik konusunda cıkartıp takmak cok tehlikeli koparsa ben daha cok sevinirim tabi ama yazık cok yara acar dedi. bu kadar acılmıs hiç gerek yok komple cıkarsın taksın dedi. wallaha karar sana kalmıs. bu arada bu kadar iş için ustana ne kadar vercen konustunuz mu?
-
03 Temmuz 2012, 19:16
#426
Yok daha konuşmadık bütün dış mıhratları devreye sokup saglam bir pazarlık yapacagız artık.Aslında öyle pek paragöz bir ustada degil. Herzaman işçiligi makul fiyatta tutmuştur.
Egsantrik konusunda ise evet ustada açıp yapacak sanırım ama parçaları teslim ederkende özellikle söyleyecegim. Bakalım yarın kargonun gelmesi lazım. Akşamada ustaya teslim ederim.
Ustayla konuştugumda 1 haftaya teslim ederim dedi. Toplamadan güzelde temizleyelim sonra toplamaya başlarız dedi. 1 hafta daha kim bekleyecek yahu
-
03 Temmuz 2012, 19:24
#427
boşver ben 1 hafta diyene bir gunde bende olsun 8 gunde topla diyom ama acele etme sakin kafa topla diyorum. motor yarılınca yataklarınada bakar hem kafan rahat olur. bu arada yağ olarak ilk yağın ipone 10-50 full katana olsun. şiddetle tavsiye ederim
-
03 Temmuz 2012, 19:26
#428
Yok zaten o fazladan 1-2 günü kafadan ekliyor . Onun için içim rahat. O 5 gün desede ben 1 hafta diyecektim. Neyse geç olsun temiz olsun.
-
03 Temmuz 2012, 19:29
#429
aynen bakalım şimdi gerçek 1200 ü hissedince ne dicen ama daha rodaj var ohoo izmire gel sen rodaj da izmire..
-
04 Temmuz 2012, 09:55
#430
Evet birde rodaj sıkıntısı var. Bulundugum ilçe ile Trabzon arası 130 km civarı. 4 defa gidip gelsem rodaj modaj kalmıyor Valla okadar kafama takılırsa hafta sonu birgünde 4 defa gidip gelip bitiririm. Rodaj modaj kalmaz. İzmir'de bir seçenek tabi ama şimdilik agır kaçar, belki ilerde.
Bu arada 1000 km ye kadar 2 defa yag ve yag filtresi degiştirmeyi düşünüyorum(her 500 km 'de bir). Malum motor rodaj yapıyor...
Birde dedigin gibi bakımdan sonra motorun durumunu merak ediyorum.Torku artacak mı(ki eski hali dahi dehşet gidiyordu) Yakıt durumu ne olacak?Debraj balatasıda degişiyor, acaba vites geçişleri nasıl olacak.?
-
06 Temmuz 2012, 13:16
#431
Arkadaşlar servis manuelinde böyle birşey var;
Bildiginiz üzere egsantrik gergisi ve zincirinin degişimi için motor açıldı. Yukardaki bilgilere göre 4.6lt yağ mı koyacagız yahu?
-
06 Temmuz 2012, 13:54
#432
daha iyi olcagı kesin . evet 4,6 lt alıcaktır. yani esasında biz yağ değiştirioz ya içindeki yağ tam boşalmıyor her zman belli bir miktar kalıyor.
-
06 Temmuz 2012, 13:57
#433
Evet bu tablodan o anlaşılıyor. Herseferinde nerdeyse 1.5 litre yag kalıyormuş.
-
07 Temmuz 2012, 20:57
#434
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...92790677/detay
gökhan hadi al yeni kasa sana gerçi bence çok istemiş fakat hayırlısı olsun derim sadece
-
09 Temmuz 2012, 09:23
#435
O fiyata uçak alıyoruz beaaa
Valla daha öncede dedigim gibi şuanki haydutuma bukadar masraf yaptıktan sonra uzun bir süre benim için motosiklet alım ve satım işlemi bitmiştir. Bu hafta işleri bitsin, artık yolların tadını çıkaracagız inş.
-
16 Temmuz 2012, 10:51
#436
evet haydutçu arkdaşlar bu hafta ilk uzun yolumu yaptım. Kahramnnmaraş-İskenderun arsuz arası toplam 500 km yol. Giderken sakin 120-150 km arası gelirken gayet sert 170-200 km arası yakıt olarak toplamda 150 tl. fakat sakin sürüş ile sert sürüş arasında yakıtta epey bir fark yaptı. Bir de motor 140 km hızdan sonra aşırı rüzgarlı oluyor. Fakat 140 km ye kadar zevkli bir sürüşü var...
GöLgELErDe ıŞıKlAr kaDaR ÖnEmLiDiR.
-
16 Temmuz 2012, 11:48
#437
Fotoğraf?
-
16 Temmuz 2012, 11:52
#438
Gökhan adlı üyeden alıntı
Fotoğraf?
gökhan bey haydut ne asamadasa sizede fotograf ? diyorum
-
16 Temmuz 2012, 13:14
#439
Dogan88 adlı üyeden alıntı
gökhan bey haydut ne asamadasa sizede fotograf ? diyorum
Cuma günü subap lastiklerini takıp alıştırmış. Bakalım bugünde egsantrik zincirini degiştirecek sanırım. İş güç olunca yanına gidemiyoruz tabi.
-
16 Temmuz 2012, 13:52
#440
hadi hayırlısı bu hafta cıkar o zaman
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler