Gökhan yaz sonuna kadar satamazsan görüşelim, ben sana satmıştım, sen büyütüp bana satmış olursun belki
Gökhan yaz sonuna kadar satamazsan görüşelim, ben sana satmıştım, sen büyütüp bana satmış olursun belki
Legends may sLeep.. But they never diE..!
Ulen hyoyu gönderirken az işkence çekmedin şimdi intakam zamanımı diyoırsun. O degilde bunu göndermek harbiden işkence olur. Kamyon tutmak lazım.
Bu arada bu motoruda Ergin'e baktırıp aldım.
öyle nette gezinirken gözüme ilişti faydalı olacağı malum teknik videolar bir gün lazım olabilir Haydut'un sağını solunu kurcalarken,hep ustalara para verecek degiliz.
karbüratör senkron ayarı ;
http://www.youtube.com/watch?v=Hr6_Qu348is
debriyaj balatası degişimi ;
http://www.motojem.com/suzuki-gsf-60...-bandit-2001-1
ön dişli degişimi ;
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=I9pTU2H_XdQ
zincir temizliği ve zincir ayarı ;
buda harika bir Suzuki Bandit 1200 Streetfighter görsel olarak çok güzel,malzeme olsa kesin yaptırırdım
http://www.youtube.com/watch?v=IkVI0...eature=related
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
O zaman Ergin oraya gelir motora bakar onay verirse olur
Legends may sLeep.. But they never diE..!
bandit'i almadan önce 15-20 gün kadar F650 GS kullandım,haliyle torku çok iyi motor hakkını vermek gerekir,tek sıkıntı bana göre titreşim tek silindir oldugundan.ama çözümü mevcut hava kanalcıklı minder fiyatı 380 tl civarıydı sanırım.abs'li modeli iyidir.bakımlısını ve kurcalanmamışını almanı tavsiye ederim kesinlikle.parçaları bandit ile neredeyse aynı fiyatlarda.yakıt olarak 4.5-5 lt arası tüketmekte şehir içi.uzun yolda biraz gaza asılınca yakıt sarfiyatı yükselmekte.birde kulaktan duyma başka bir sürücü arkadaş söylemişti üst limitlerde (160 km ) uzun süre sürüşlerde yağ hortumlarını patlatma imkanı varmış zaten enduro oldugu için O km lerde sürmek abes olur zaten.asfaltta ve arazide çok kullanışlı bir enduro bence.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
gökhan çok masraf yptın yazık olcak paraya ne diyelim hayırlısı olsun o zman bende benim banditi satarsam 3-4 tane secenek var önümde
naked: gsx 1400, breva/griso 1100
S.toouring: fazer 1000, bandit 1200, bmw F800s/st
diğer bir seçenek dizel araba
Bende bir öneride bulunabilir miyim enduro motosiklet konusunda? BMW R1100 GS öneriyorum.Kendisine kapitalist sistemin ürettiği son sağlam alet diyorlar.Bir BMW F650 GS almaktansa aynı paraya R1100 GS alınmalı bence.ABS, elcik ısıtma, telelever, paralever gibi sistemler var üstünde.Ayrıca yabancı forumlarda 1.000.000 km görenlerinin olması ve şaftlı olması sebebiyle bence 10.000 civarı alınabilecek en iyi motosiklet.
İmkanım olursa yaz sonu gibi ben almayı düşünüyorum.Yakıt tüketimide CC'sine göre çok makul.Şehir içi 5.5 L yaktığını söylüyor çoğu.
ANGARAJ
@Dogan
Sorma okadar masraftan sonra benimde satasım gelmiyor ama dedigim gibi makinayla gidecek yol kalmadı. İç kesimlere bu motorla girmek hakkayan makişnanın canına okur. Özeliikle uzun süre düşük hızda gitmek makniayı haşlar. Şuan için en mantıklı bri enduro almak gibi görünüyor. İlk tercih f 650 gs ama bakalım artık...
@Soykan
Soykan açıkcası bmw'nin eski makinayı beni korkutuyor. Parça fiyatları malum birde bunlara ek olarak kronik sorunlar eklenince insanı motosikletten sogutabilir. Dedigin gibi motor ömrü 1000.000 km olabilir ama motosiklet sadece piston krank ve subaplardan oluşmuyor :p Altın elbiseli adam 1100gs'yi incelemişti. Motosikletin sahibi erdogan beyin anlattıklarını duyunca insan bırak 1100gs'i bmw 'den soguyor
09:55'den itibaren....
Özelliikle motosikletin sahibinin dediklerine dikkat!
O videoya kesinlikle inanmamanızı tavsiye ediyorum.Barkın bey ne yazık ki yanlış bir kullanıcıdan bilgi almış.
Bir çok kez araştırdım hatta direk kullanan kişilerle de konuştum.99 model temiz bir r1100gs şu an ki motorlara bile taş çıkarır.Rodajı 50.000 km'de biten bir motordan bahsediyoruz.Ama evet bir iki sorunu var.Krank sensörü arıza verip yolda bırakabiliyor fakat bu sorun tazyikli su vurmaktan kaynaklanıyor.Bir de senkron ayarı biraz sık istiyor.Ama videodaki kadar sık değil.
Bu sitede üye olan Davut Yüksel ile konuştum.Kendisinde 150.000 km'de r1100gs var ve hiç şikayetçi değil.
Parça fiyatı konusuna gelince, Borusan'a bulaşmamak kaydıyla parça fiyatları normal.
Bana kalırsa 10.000 TL civarı alınabilecek bir motosiklet.Bence gerçekten temiz bir R1100GS'ye yıllarca sorunsuz binilebilir.İnsanlar dünya turu yaparken bu motoru tercih ediyorlarsa vardır bir bildikleri diye düşünüyorum.
ANGARAJ
arkadaşlar benim motora çanta alıcam sizden tavsiye bekliyorum
aklımda 2 tane model var biri givi E55 diğeri B47 blade
Givi E55 Maxima III Şeffaf Stoplu
http://www.anesmotor.com/?urun-702-G...af-Stoplu.html
GIVI E55 Maxima III Mat Arka Çanta
http://www.anesmotor.com/?urun-464-G...rka-Canta.html
Givi B47 Blade Arka Çanta
http://www.anesmotor.com/?urun-1343-...rka-Canta.html
evet arkadaslar çanta bunlar benim motora hangisi daha cok yakıscak dersiniz fakat bu motoru satsam bile çantayı vermicem diğer alcagım motora takıcağım için biraz daha geniş düşünmek istiyorum
resim bnm motor değil internette buldum
gönül E55 şeffaf stopludan yana fakat onun için monokey tabla almak gerekiyormuş buda +80 tl. B47de tabla içinden çıkıyor
yani anesmotordan aldıgım fiyat doğrultusunda
E55 tabla dahil 680 tl taksitli fiyatı
B47 Tabla dahil 380 tl fiyatı.
sizce aradaki farka değer mi? çok ikilemde kaldım artık.
Dogan bence ortada 2 katı edecek bir fark yok. Arada bukadar fiyat farkı olmasının nedeni stop lambaları.Ki onuda 380 tl lik çantayı alıp kendin dahi yapabilirsin ugraşmak istemiyorsanda sanayide elektrikciye girip ledlerle güzel bir stop hazırlatabilirsin.Usta senden bu işlem karşılıgında 300 tl almaz sanırım
Bu arada tavsiye demişken 1-2 kişiye f 650 gs ile takas önermiştim. Birisi olabilir demiş ama üste 2500 tl istiyor.
İlan:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...86167353/detay
km orjinalse iyi ama yinede 2002 model bir f 650 gs için 11500 TL(benim haydutu 9 a kendi motorunu 11500'e sayıyor) fazla degil mi?
Siz ne dersiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Gelmesine gerek yok. Ara ordan söylesin
Cakallik yapmis. Uste 1.5 veririm de bence ama yeni model bisey bak benm tavsiyem 2005 falan. Ama fiyatlari nedir o kismi sen dusun
Gokhan 47 ltlik cantaninda ledleri var givide hazir sekilde. Tek farki ikisinin e55 litre olarak buyuk ve cift kat polyester atmislar ve et kalinligi daha kalinmis bu yuzden bide gorunus var tabiki. Kafam karisti 300 tl fark var arada
Ne 47'nin de mi stopları var.! E o zaman 2 katı fiyat verilir mi yahu. Boşver al 47 litreligi.
İki çanta arasındaki fiyat farkıyla yanlara tekstil çanta alınır beaa
doğan bence 55 litrelik alma çok kaba duruyor. benim motordakide e55 maxia. rüzgarlarda falan hırpalıyor motoru.2 kask alan 46 47lt likler olması lazım bide onlara bak. bide coocase diye bir marka var. motoplus da eğer alt tablosu uyuyorsa oda düşünülebilir kalitesine fena değil diyorlardı ortalam fiyatıda 300lerde
Dogan bende begenirim givi'nin topcase'lerini ama baya fiyatlı
E5 şeffaf stoplu baya güzel sana degişik ürün tavsiyeleri,ama fazla büyük çanta yüksek hızlarda balans yapıyor haberin olsun.
http://www.motomaxonlineshop.com/Uru...A-pmu1579.html
http://www.motomaxonlineshop.com/Uru...A-pmu1575.html
http://www.motosikletim.com.tr/urun/...-top-case.aspx
---------- Post added at 20:38 ---------- Previous post was at 20:30 ----------
Uyanık onlar Gökhan boş ver.4-5 ay önce 2005 model abs'li modelini aldık+orjinal topcase'li 12.000 tl km 34.000 de idi.
bence acele etme biraz fazla araştır ve kesinlikle sahibinden.com ilanlarını baz alma fiyatlar uçuk.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Knntpl33
Bnmde aklim e55 seffaf stopludan yana ama dediginiz olayda dogru birde motorda siritmamasi onemli tabiki. Aklim cok karisti blade alcaz snrm 47 lik. Sende hangisi var kirmizi E55 maxia mi? Nasil gorunusu var cok mu kaba duruyor? 1-2 tane resim varsa koyarmsn?
Arjantinli
Seceneklerde iyimis. Benimde aklim seffaf stolu e55 ten yana ama sizin fikirlerinizde onemli diye sordm.
benim motor'da kappa var full-face kask birtane sıgıyor 44 lt oldugu halde bazen 180 km üzerine çıktığımda motor dengesini bozuyor.bendeki model bu o da baya fiyatlıymış hani.zaten motosiklet aksesuarları iyi para
çanta+ sırt dayama 150 euro
http://www.racing-fiber.com/en/produ...1_Monokey.html
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Bende daha once E42n givi canta vardi cok yetersiz geldi. 1 kask koyuyodum tamamdi. Sinirim bozuldugu icin sattm zaten smdi daha buyugunu almak istiyorum ama motorumu satarken vermicem yeni alcagim motora koycam.
http://i1057.photobucket.com/albums/...2/DSC06910.jpg
http://i1057.photobucket.com/albums/...2/DSC06410.jpg
http://i1057.photobucket.com/albums/...DSC07299-1.jpg
elimde düzgün resimler bunlar vardı doğan;
bende değiştirmeyi düşünüyorum 46 48 ltliklerle bu biraz hasarlı sol kırmızı ledli kısmı kırık. benim için iki kask alsın yeter
Seni cantada 52 litre gercekten buyuk. Motoru ne yonden hirpaliyor 200 km ile giderken buyuk tehlike olusturuyormu? 47 ltye dusecek kadar mi kotu oluyor 55 litreler?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)