geçen gün 1200S buldum 2007 model 19.000 km de,tekere gelmiş kaldırıma çarpınca ön grenaj kırılmış yenisi ile degişmiş fiyat 11.500 tl nakit 10.500'e geliyor.
periyodik bakım masrafını sordum yağ-filtre degişimleri 185 tl dedi usta.
model ve km iyi ama kaza olayı vazgeçirdi beni,birde 1200 cc düşünmemekteyim hiç bir zaman(şimdilik
)
bir kaçtane 600 ve 650 S buldum 2003-2005 model arası,kimisi egzantrik zinciri degişmiş ortalama 50.000 km (bence erken ) kimisi ses yapmakta degiştirilmek istiyor.
bu tarz motorlarda egzantrik ömrünü ani gaz açıp-kapamalar kısaltıyor,bizim gençlik sağ olsun pek sever ani gazlayıp makineyi kompresyona bindirmeyi,sonra makineden ses gelmeye başlayınca bir an önce kurtulmanın yollarını arar,Avrupalı gibi bakımını yaptırıp satanlar pek nadir.
1-şimdi konu farklı degişmesi iyi ama acaba degiştiren usta subaplara-paletlere-gergiye ve kapağa'da baktımı,yoksa sadece zinciri degiştirip kapattımı motoru bunu biliyormuyuz usta biliyor.
aldık motoru egzantrik zinciri degişmiş diye bir bakmışız yine ses yapıyor + masraf
2-diyelim egzantrik zinciri degişmemiş ama hafiften ses yapıyor ileri km'lerde degiştirmeli + masraf demek motor fiyatından düşmeli ama satıcı düşmüyor masrafı O zaman almaktan vazgeçiyoruz
3-lastik önemi ;çogu motosiklet sürücüsü arkadaş malesef lastik üretim tarihi-lastik ömrü hakkında bilgi sahibi degil lastik dişlerine bakıyor lastikler yeni diyor.lastik istiyor diyince ben bilmem sen alırsın diyor
v.s etkenler peşi peşine gelince piyasa'da alıcak motosiklet pek kalmıyor,işi bilen'lerde uçuk rakamlar istiyor malesef.en güzeli bayiden parayı bayılıp sıfır km motosiklet almalı birkaç sene keyfini sürmeli
bandit aramaya devam
tekeriniz düz bassın,havalar ısınmaya başladı artık benzin olmuş 4.62 krş gez gezebilirsen kim tutar bizi