hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
yarın sabah itibari ile snappy x cup motorumu trslim alıyorum..en kısa surede olumlu olumsuz kısa bir test yayınlayacağım.tabii sizlerle de bilgi paylasımı cok onemlı,her ne kadar yenı kasa olsa bile motoru aynı sanırım..ılk sorum sizlere gelsin o zaman
yağını 15/40 mı koymalıyım yoksa 15/50 mi?muhtemelen tam sentetik yağ kullanacagım
10 /40 yeter li olacaktır başka numara yağ bakma
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
arkadaslar bugun abimden bir haber aldım nasıl becermişlerse motorun elektrik aksamini zincire sıkıstırıp parcalamıslar montelemişler geri ancak bujiye elektrik gitmiyormus,, of daha 1 hafta önce almıstım yanındada degildim sorun ne olabilir acaba?
O BENİM KANGALIM
senin motoru merak ettim varsa 1 eya 2 tane resim atarmısın. evet yağ önemli bizim motorlarda yatık motor olduğu için yağla çok işi oluyor o yüzden bayinin koyacağını değilde 10/40 en kötü valvoline koy veya castrol shell de olabilir
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
evet güzele benziyor inşallah kaporta da kendiliğinden çatlamalar olmaz benim gibi yoksa keyfin kaçar gezmek istemezsin motorunla bende 1 yıl daha binip satmayı düşünüyorum bu yüzden mondial den nefret ediyorum lanet olsun bu markaya nerden aldım keşke lifan alsaydım veya salcano
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Forumda okudugum yorumlar aslında alırken çok soru işareti bırakmadı değil bende..ama ukh düşünürken bayii de bunu görüp iki motoru da inceledim (mfh) ile..zaten yan yana duruyorlardı..emin ol eskı ukh ve mfh den cok daha kalın ve tok bir sesi var bu yeni kasanın..plastik ve işçilik kalitesi 2 kasa yan yana olunca bariz belli oluyor bunda sorun yaşayacağımı sanmıyorum o güveni veriyor ilk izlenim..
yeni motorun hayırlı olsun inşallah sorun yaşamazsın kaporta konusunda gene bugün kaporta tamiratı yaptım bir yıl daha binmem gerekmekte o yüzden köpüre köpüre bi hal oldum çok günaha girdim küfür ede ede harcadığım emek ise paha biçilemez çok uğraşıyorum bir de kızdığım nokta çok düzgün kullanıyorum ama gene de sorun çıkarması beni deli ediyor bizim bi arkadaşta ukh var 2007 model daha bi çatlama yok sadece boya kalkıyor eskimiş olduğu halde çatlama yok benim motor onun yanında sıfır gibi ama çok kafama takılıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:49 ----------
http://www.motosiklet.net/forum/moto...den-olsun.html bu linkte benim motorun resimleri var hala bu temizlikte ama çatlıyor işte başka sorun yok
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Teşekkür ederim sağol maşallah senin motor da bakımlı temiz duruyor..sakınan göze çöp batar hesabı olmuş seninki..yada sana denk gelmiş hep sorunlar..inan bugun bır arkadasımda var ukh 2006 model siyah.altta resimdeki motor.yan yana resim çektik tık yok hala motorunda ve kaportasında..yanlız bir püf nokta söyleyeyim çok aşırı sıcakta güneşte bırakmamak lazım ;) sorun yaşamazsın umarım demişsin,yaşayacagımı sanmıyorum çunku bugun yıne o testi kontrolu yaptım,gerçekten ukhlerden yada eski kasalardan kalın ve kaliteli plastik malzemesi..montaj esnasında da serviste başlarında durdum,inan sökerken ve takarken zorlandılar ) ''abi bunları harbiden cok iyi yapmışlar haa baksana tırnakları kastırarak bile sökemedik amma sağlammış bu yenilerin plastik aksamı'' diyen bizim mondial servis elemanı
bende motosikleti gece gündüz içerde tutarım iş yerinde bile kazan dairesinde tutarım yağmur güneş görmez yani öyle dikkat ederim yani bende ukh istedim bana bu gelmişti yeni model kimsede yoktu hem rengi de güzel geldi gözüme bende aynı sandım ama adi çıktı ne yapalım kısmet.. sanada tavsiyem arka tekeri dubleks yaptır yolda kalmak istemiyorsan ben çok kaldım yaptırma olmaz dediler kimseyi dinlemedim yaptırdım 3500 km oldu daha tık yok havası bile azalmadı sana da tavsiye ederim yaptır
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Valla senin şansına demekki..ama mfh ler için pek iyi olumlu yorumlar yok..her ne kadar ukh ile aynı olsada plastik vasatın cok altıda kalmış demekki..
evet lastikleri değiştireceğim o aklımda..bugun bilinen bir markanın lastik tamir spreyini aldım ön ve arka lastiğe uygulayıp kullanacağım yarın..bir süre bu lastikleri kullanırım çünkü eylülden sonra zaten sezon bitiyor burada yağmur da başlarsa durmaz zaten önümüzdeki 2-3 ay bu lastiklerle devam..sonra bridgestone buldum muhtemelen onlarla değiştiririm ;)
bende aynen öyle düşünüyordum ki bir gece balıktan gelirken teker gümledi sahur vakti eşim de artçim di kaldık mı yolda allahtan eve 2 km var taktım 1 yavaş yavaş gaz verdim yandan yandan yürüyüş yaptık bir kaç defa da yolda kaldım bu sebebten allahtan hep şehir içine yakındı ama lastikçi olmadığı için binip geldim üzerine tabi içlastik değiştirmekten gına geldi en sonunda da dubleks e geçtim.. peki şürüş hakkında ki düşüncelerin neler ilk izlenimler yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
şu an için sürüş ile ilgili çok yorum yapamam daha 34 km deyim ) ama amörtisörlerine bayıldım,ukh ile geçtiğim yoldan bununla geçiyorum baya fark ediyor konforunda..onun dışında şu an çekişi zayıf,gerçi zorlamıyorum hiç 50-80 km arası hızlarla sakin kullanıyorum,ilk vites çok güçlü her türlü rampayı zorlanmadan çıkabilecek gibi.bu modele özel olduğunu zannetmiyorum sanırım tüm cup motorlarda boyledır,fakat vites araları çok kısa..ön dişli 14 bunda..sanırım ilk bakımda 15 dişli yapacağım..titreşim merak konusu olacaktır muhtemelen ;) şu an için 50 km nin üzerindeki hızlarda var..ama rodajdan sonra azalacak gibi..yakıt konusunda henüz bir yorum yapamıyorum..
aranızda kanuni 100 ÇLK kullanan varmı? Kanuni mondial kıyaslama yapılırsa hangisi tercih edilmeli sizce?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)