Mondial 100 mfh (Cup) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Kasım 2012, 07:42
#321
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ampül değiştiremezsin, yani değiştirdikten sonraki hali eskisini aratır. Anca xenon takarsın yada motorun önüne bikaç tane power led sis farı yapıcan normal fara ek olarak.
Kusura bakmayın uyumuşum
Önümüzde xenon'dan başka seçenek yok herhalde. Söylediklerinizi degerlendirecegim. Kıymetli fikirleriniz için çok teşekkürler..
Reklamlar
-
09 Kasım 2012, 22:30
#322
Benim rüzgâr siperligi, yağmur yagınca görüşü sıfıra indiriyor. Malum üstünde silecek yok
Sökmek dışında alabileceğim bir tedbir var mı?
-
10 Kasım 2012, 00:26
#323
rs_guven adlı üyeden alıntı
Benim rüzgâr siperligi, yağmur yagınca görüşü sıfıra indiriyor. Malum üstünde silecek yok
Sökmek dışında alabileceğim bir tedbir var mı?
Daha küçük bir cam takmak ve daha dik oturmak anca çözüm olabilir. Hem kaskınız varsa vizörünü kapayıp yağmurdan korunabilirsiniz. Kaskın camı buğu oluyosa çok hafif aralayın buğu olmaz.
-
13 Kasım 2012, 15:17
#324
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Daha küçük bir cam takmak ve daha dik oturmak anca çözüm olabilir. Hem kaskınız varsa vizörünü kapayıp yağmurdan korunabilirsiniz. Kaskın camı buğu oluyosa çok hafif aralayın buğu olmaz.
Siperligi kestirmeyi düşündüm. Yaklaşık olarak boyun hizamdan, sonra pek güvenli olmaz diye vazgeçtim. Herhangi bir kaza anında falan.
Sonra siperligi söktüm. O şekilde sadece 2 gün kullanabildim. Siperlige alışınca onsuz sürülmüyor. Yani rüzgardan dolayı. Bende bronşit ve sinüzit var da. Gögüsüm buz gibi oluyor.
Kaskım var ama yağmurda vizörü kapattığım zaman, yağmur damlalarından dolayı, yine görüş zayıflıyor.
Şimdilik siperligi tekrar taktım.
-
14 Kasım 2012, 15:13
#325
Mengu yine bir konuda danışayım dedim.
Tex 51 diye elcik ısıtma (ısıtmalı elcik) var. Eğer bilginiz varsa: Bunun kullanımı, montajı ve olumsuz yönlerini benimle paylaşır mısınız?
-
14 Kasım 2012, 15:21
#326
rs_guven adlı üyeden alıntı
Mengu yine bir konuda danışayım dedim.
Tex 51 diye elcik ısıtma (ısıtmalı elcik) var. Eğer bilginiz varsa: Bunun kullanımı, montajı ve olumsuz yönlerini benimle paylaşır mısınız?
Hiç bir fikrim yok ben el kılıfı kullanıyorum.
-
14 Kasım 2012, 15:38
#327
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Hiç bir fikrim yok ben el kılıfı kullanıyorum.
Internette aradım ama hiçbir bilgi yok.
Teşekkür ederim.
-
16 Kasım 2012, 21:12
#328
Mengu (sürekli Mengu diyorum çünkü, ondan başka kimse cevap vermiyor)
Benim motosiklet, 3 litreye 92 km gitti son ölçümde.
Buji ve hava filtresi degistirdim. Yine ölçtüm, 2 litreye yaklaşık 60 km gitti.
Sebebi ne olabilir acaba?
-
16 Kasım 2012, 21:26
#329
rs_guven adlı üyeden alıntı
Mengu (sürekli Mengu diyorum çünkü, ondan başka kimse cevap vermiyor)
Benim motosiklet, 3 litreye 92 km gitti son ölçümde.
Buji ve hava filtresi degistirdim. Yine ölçtüm, 2 litreye yaklaşık 60 km gitti.
Sebebi ne olabilir acaba?
Çok yakıyo valla ben sürekli tam gaz gitmeme rağmen 100km'de 2.2-2.3 litre yakıyorum en fazla. Karbüratör hava ayarına öncelikle sonra da düzelmezse subab ayarına baktırın bence.
-
16 Kasım 2012, 21:49
#330
Ben hava ayarını kontrol edeyim en iyisi.
Yanlız şöyle bir durum var. Motosiklet normal çalışıyor. Gitmesinde falan problem yok. Akşam eve geliyorum, yine problem yok. Fakat sabah motosiklet çalışmıyor. Ta ki benzin ilavesi yapana kadar.
---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:41 ----------
Hava ayarını kontrol ettim.
Tam sıkıp, yaklaşık bir tur çevirince aski ayara geldi.
İyi midir? Yoksa oynayayım mı?
-
16 Kasım 2012, 21:56
#331
rs_guven adlı üyeden alıntı
Ben hava ayarını kontrol edeyim en iyisi.
Yanlız şöyle bir durum var. Motosiklet normal çalışıyor. Gitmesinde falan problem yok. Akşam eve geliyorum, yine problem yok. Fakat sabah motosiklet çalışmıyor. Ta ki benzin ilavesi yapana kadar.
---------- Post added at 19:49 ---------- Previous post was at 19:41 ----------
Hava ayarını kontrol ettim.
Tam sıkıp, yaklaşık bir tur çevirince aski ayara geldi.
İyi midir? Yoksa oynayayım mı?
Benim 100'lük cub'da 2 tur civarı hava ayarı, hem de 100kh karbüratörü var. Biraz hava açın yani saat yönünün tersinde gevşetin vidayı. Böyle çok yakar motor.
Bide motor başından ayrılırken karbüratör üzerindeki benzin musluğunu kapatmayı alışkanlık edinin
-
16 Kasım 2012, 22:27
#332
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim 100'lük cub'da 2 tur civarı hava ayarı, hem de 100kh karbüratörü var. Biraz hava açın yani saat yönünün tersinde gevşetin vidayı. Böyle çok yakar motor.
Bide motor başından ayrılırken karbüratör üzerindeki benzin musluğunu kapatmayı alışkanlık edinin
Anladım..
Musluğu kapatmanın ne faydası var peki? Hem uygulayalım, hem öğrenelim diye soruyorum.
Genelde cep telefonundan baglaniyorum. Evdeki pc'den baglandıgım zaman mesajlarına toplu 'like' yapacağım
-
16 Kasım 2012, 22:43
#333
Musluğu kapatmazsan karbüratör şamandırasındaki benzin buharlaşıp uçtukta sürekli depodan benzin çeker, yani motor durduğu yerde benzin yakar bir nevi. Karbüratörde kalan benzinin uçmasını engelleyemezsin ama daha çok benzinin depodan karbüratöre dolup uçmasını musluğu kapayarak engellersin.
-
17 Kasım 2012, 00:53
#334
rs_guven adlı üyeden alıntı
Mengu (sürekli Mengu diyorum çünkü, ondan başka kimse cevap vermiyor)
Benim motosiklet, 3 litreye 92 km gitti son ölçümde.
Buji ve hava filtresi degistirdim. Yine ölçtüm, 2 litreye yaklaşık 60 km gitti.
Sebebi ne olabilir acaba?
Kardeş senin sorununu biliyorum buji hava filtresi boş iş tırı vırı o kadar faydası yok 3litre 92 km ne demek taksi o kdar yakmıo :D
Büyük ihtimalle depon sökülüp bakılıcak alttan kaynak yerinden akıtıyordur benzini yada kapaktan ucuyordur bunların ikisi gerisi tırı vırı
kendi depoları delinio benzin akıtıyor çok işin var senin...
-
17 Kasım 2012, 02:02
#335
handsome3272 adlı üyeden alıntı
Kardeş senin sorununu biliyorum buji hava filtresi boş iş tırı vırı o kadar faydası yok 3litre 92 km ne demek taksi o kdar yakmıo :D
Büyük ihtimalle depon sökülüp bakılıcak alttan kaynak yerinden akıtıyordur benzini yada kapaktan ucuyordur bunların ikisi gerisi tırı vırı
kendi depoları delinio benzin akıtıyor çok işin var senin...
Depo delik olsa, kaçırdığı yerden yere damlayacagı için fark edilir. Ama depo kapagindan kaçırdığı konusuna katılıyorum.
Çünkü depoyu fulledigim zaman, kapak kenarı sürekli nemli kalıyor. Buna bir çözüm bulamadım tabi. Çözüm olarak depoyu tam doldurmuyorum
---------- Post added 17-11-2012 at 00:02 ---------- Previous post was 16-11-2012 at 23:58 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Musluğu kapatmazsan karbüratör şamandırasındaki benzin buharlaşıp uçtukta sürekli depodan benzin çeker, yani motor durduğu yerde benzin yakar bir nevi. Karbüratörde kalan benzinin uçmasını engelleyemezsin ama daha çok benzinin depodan karbüratöre dolup uçmasını musluğu kapayarak engellersin.
Sürekli musluğu açıp kapamaya alışmak zaman alacak.
Daha az maliyet istiyorsam alışkanlık edinmem lazım sanırım.
Hem günde iki sefer biniyorum. Sabah git, akşam gel. Bu yüzden alışmak zor olmasa gerek.
-
18 Kasım 2012, 01:18
#336
Müdür dur sakin ol senin her beğendiğin mesaj için bana kontrol panelinde ikaz geliyo
-
18 Kasım 2012, 01:28
#337
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Müdür dur sakin ol senin her beğendiğin mesaj için bana kontrol panelinde ikaz geliyo
Sana toplu "like" yapacağımı söylemiştim.
Hazır bilgisayar başında iken hepsini yapayım dedim.
Ne ise bu günlük bu kadar yeter. Madem rahatsız oluyorsun, sonra devam ederim.
Bundan sonra o kadar biriktirmem
Hayırlı akşamlar..!!
---------- Post added at 23:28 ---------- Previous post was at 23:26 ----------
Bu arada eğer sakıncası yoksa yaşınız kaç? Ve ne iş yapıyorsunuz?
-
18 Kasım 2012, 01:29
#338
rs_guven adlı üyeden alıntı
Sana toplu "like" yapacağımı söylemiştim.
Hazır bilgisayar başında iken hepsini yapayım dedim.
Ne ise bu günlük bu kadar yeter. Madem rahatsız oluyorsun, sonra devam ederim.
Bundan sonra o kadar biriktirmem
Hayırlı akşamlar..!!
Yok sorun değil de bi an şaşırdım 15 beğeni görünce neyseki hepsini tek tek açmak gerekmiyo birini açınca ikazlar gidiyo.
24 yaşındayım yeni mezun mühendisim.
-
18 Kasım 2012, 01:39
#339
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yok sorun değil de bi an şaşırdım 15 beğeni görünce
neyseki hepsini tek tek açmak gerekmiyo birini açınca ikazlar gidiyo.
24 yaşındayım yeni mezun mühendisim.
Nasıl hitap edeyim diye yaşınızı sordum. Hatta çoğu kez abi, dediğim de olmuştur. Ama aşağı yukarı aynı yaştaymışız.
Bende 86 doğumluyum. Yani 26 yaşındayım. Bu yaşta bu tecrübe 'Maşallah'...
Ne mühendisi bu arada? Makine falan mı? Bu arada ben vasıfsız bir işçiyim Ama çok şükür ki ailemi geçindirecek bir işim var.
Türkiye şartlarında bu bile çok şey demek, ne yazık ki..!!
---------- Post added at 23:39 ---------- Previous post was at 23:36 ----------
http://www.hepsiburada.com/liste/tex...oryId=20029255
Bu eldiven fiyatına göre iyi mi? Yoksa "camgöz'e" gidip 35 lira olanlardan mı alalım?
-
18 Kasım 2012, 01:41
#340
2 yıldır salcano panther sürücüsüyüm benim motorun konusu yok ben de sizden olabilirmiyim?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)