Kymco Agility 125 / Agility City 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Nisan 2017, 17:55
#681
Tefoo adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Diğer markalara gelen son zamlardan sonra agility tam fiyat performans aleti oldu. Büyük ihtimalle piyasadaki sıfırlar hala 2015 model olanlar. Sorularınızı kısaca cevaplıyım.
1.Bu fiyata bence daha iyisini bulmak zor. Bunun muadili fiddle 2 falan var ama biraz daha pahalılar agilityden.
2.Süspansiyon sert ama 3. ayarda geliyor, ben 5 e getirttim biraz daha iyi oldu. Maalesef muadil tüm 125 lik scooterlarda süspansiyon hep sert.
3.Teme çıkmaya başlamadan önce ortalama kullanımla 100 kmde 2,80-3,00 litre civarında çıkıyordu, temden gidip gelmeye başlayınca 100km'de 3,20-3,40 litre çıkmaya başladı sonuç. Ben başka bir problem mi var diye düşünmeye başlamıştım ama son benzim alımımdan sonra 75-80 km civarı hızla gidip geldim ve bariz şekilde daha az yakacak bu sefer. bu gece iş çıkısı benzin alacağım bu kullanım şeklyle kaç litre tüketmiş olacak eve gidince tekrar yazarım.
4.son hız bi kere 120 ye dayandı ama aynı yerde bi daha çıkmadı o hıza. yokuştan iniyor olmadan da 120 yi görmez bence. son hızı 110-115 civarıdır bu motorun. telefon gps inde ise bi 10km falan daha düşük çıkıyor.
5. Bu motorla saatlerce 100-110 gidilmez, daha doğrusu hiçbir 125 likle bu hızlarda sürekli gidilmez. Zaten yolun eğimine göre falan 95-100 lere düştüğü oluyo tam gazda. 80-90 gidebilir ama uzun mesafe. üstündeki hızlar benzin tüketimini arttırır.
6.Ben titreşimde rahatsız olmadım bugüne kadar ama son gaz giderken illaki olur. Son gazda titreşimden ziyade rüzgar daha büyük problem bence. Ben de ön cam yok o yüzden rüzgar ve yağmuru yiyorum direk. 109 kg motorun rüzgardan etkilenmemesi imkansız.
7. orjinal parça fiyatları japonlara göre daha ucuzdur ama yan sanayi parça bulmak problem olabilir. Motor düşünce kırılma olmaz kolay kolay. 16. sayfada yaptığım kaza ile ilgili bi görsel var. Görseldeki çiziklerin olduğu yer arabanın dokunduğu yer, sildikten sonra çiziklerin %99 u gitti. kırılan herhangi bir yer olmadı.
8. City 125 pek piyasada yok, 200 olanı ise bence motor hacmine göre zayıf , pek güçlü değil. tek avantajı büyük tekerler ama çok yakar.
9. benim kaskım ls2 ff352 XL bagaja sığmıyor. ls ff352 medium kask da sığmıyor. yani ls2 ler sığmıyor. Bence başka marka kapalı kasklarda sığmaz. Belki çene açık kaslar sığabilir.
10. süspansiyona 2 de değiinmiştim, lastiğin havasını ise kitapçıkta verilen değerlere göre ayarlamak lazım, ne eksik ne fazla.
11. geçen ay fuara gittim ve bulduğum bütün scooterlara gittim ve oturdum. maalesef bir çok scooter ın seleleri taş gibiydi. resmen betona oturmuş gibiydim. hatta agility nin selesi onlara göre daha yumuşak kalıyor.
oturuş pozisyonu en düzgün olanlar pcx, joyride evo200 tipindeki motorlar. diğerleri, agility de dahil, biraz rahatsız oturuş pozisyonuna sahip.
Gerçekten tüm dediklerimi cevaplamışsınız. Çok sağolun
İleride touring yada enduro model bir motosiklete geçmeyi düşünüyorum. Yani rahatıma biraz düşkünüm aslında. Sizce bir agility mi yoksa ybr 125 tipinde bir vitesli motor mu güzel olur idi ? Vites değiştirmek benim için sorun değil. Bagaj scooterde LS2 'mi içine almadıktan sonra da çok bir önem benim için arz etmez. Topcase ne olursa olsun taktırmam gerekecek demektir zaten. Yakıt konusu biraz önemli de. Bir de fazla uğraşmamak.
Reklamlar
-
02 Nisan 2017, 21:24
#682
Bestrick adlı üyeden alıntı
Gerçekten tüm dediklerimi cevaplamışsınız. Çok sağolun
İleride touring yada enduro model bir motosiklete geçmeyi düşünüyorum. Yani rahatıma biraz düşkünüm aslında. Sizce bir agility mi yoksa ybr 125 tipinde bir vitesli motor mu güzel olur idi ? Vites değiştirmek benim için sorun değil. Bagaj scooterde LS2 'mi içine almadıktan sonra da çok bir önem benim için arz etmez. Topcase ne olursa olsun taktırmam gerekecek demektir zaten. Yakıt konusu biraz önemli de. Bir de fazla uğraşmamak.
vitesli kullanmadım pek bilmiyorum ama ben istanbulda vitesli kullanmam otomatiğin rahatlığı başka.
ybr oturuş pozisyonu olarak omurgaya daha az yük bindirir çünkü ayaklar aşağıda kalıyor ve omurga daha düz duruyor. bunun dışında bir şey söyleyemem maalesef rahatlığına. scooterda kask sığmasa bile ıvır zıvır koymak için sele altı faydalı oluyor. bende 26 litre shad çanta var tam kask sığıyor.
Son mesajımdan itibaren iki defa benzin aldım birinde 100kmde 2,83 lt çıktı (75-80km/h), bugun aldığımda ise 100kmde 3,01 lt çıktı (80-90km/h). agility nin servisleri ucuz, 1 ltre yağ + 20-30 tl işcilik alıyorlar benden. varyator de temizletiyorum yine 20 tl falan yazılıyor temizlemeye.
motorla son gaz gitmezseniz kolay kolay masraf çıkarmaz ama hep son gaz olursa illaki bozulan dokulen şeyler olur. bundan dolayı ben artık 80-90 la gidip geliyorum işe.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
03 Nisan 2017, 09:17
#683
Tefoo adlı üyeden alıntı
vitesli kullanmadım pek bilmiyorum ama ben istanbulda vitesli kullanmam otomatiğin rahatlığı başka.
ybr oturuş pozisyonu olarak omurgaya daha az yük bindirir çünkü ayaklar aşağıda kalıyor ve omurga daha düz duruyor. bunun dışında bir şey söyleyemem maalesef rahatlığına. scooterda kask sığmasa bile ıvır zıvır koymak için sele altı faydalı oluyor. bende 26 litre shad çanta var tam kask sığıyor.
Son mesajımdan itibaren iki defa benzin aldım birinde 100kmde 2,83 lt çıktı (75-80km/h), bugun aldığımda ise 100kmde 3,01 lt çıktı (80-90km/h). agility nin servisleri ucuz, 1 ltre yağ + 20-30 tl işcilik alıyorlar benden. varyator de temizletiyorum yine 20 tl falan yazılıyor temizlemeye.
motorla son gaz gitmezseniz kolay kolay masraf çıkarmaz ama hep son gaz olursa illaki bozulan dokulen şeyler olur. bundan dolayı ben artık 80-90 la gidip geliyorum işe.
yakıt konusunda benim agility biraz dengesiz.daha önceki ölçmemde 100km/2,80 LT yakmıştı.bugün de test ettim 100km/3,80 lt civarında yaktı.
sürekli artçılı,tem de ,90km yi geçmeden kullanıyorum.sanırım güzel bi bakım yaptırmam gerekiyor
-
07 Mayıs 2017, 11:22
#684
Arkadaşlar herkese bol rüzgarlı günler dilerim. Motosiklet camiasına yeni giriş yapıyorum, ehliyet kursuna yazıldım ve daha önce herhangi bir motor tecrübem yok. Boyum 1.75, kilo 82. Motosiklete alışma sürecinde (en az 1 sene) scooter kullanacağım ve ayırdığım 5000 lira gibi bir bütçem var. Bu bütçenin içine kaliteli kask, yazlık korumalı mont ve diğer güvenlik ekipmanları da dahil olacak. Agility 125 kafama çok yatıyor fakat günlerdir araştırmama rağmen kafamda soru işaretleri var. Yarın 2006 model 26000km de siyah bir agility 125 bakmaya gideceğim ve büyük bir ihtimalle satın alacağım (2000TL). trammer sorgusunda herhangi bir kazası yok ve resimlerde gayet diri duruyor motor, vizesi yeni yapılmış ve herhangi bir sorunu olmadığını söyledi motorun sahibi. 2006 modellerin kronik bir sorunu var mı acaba? ve yaklaşık 1 sene kullanacağım bu motor benim için ideal mi yoksa biraz daha para ekleyip üst modellerini mi almalıyım? sıfırı 4750 lira olan motora da 3000 lira gibi paralar ödemek istemiyorum işin açığı. Parçaları pahalı diyorlar, bi de kimisi az yakıyor kimisi çok yakıyor demiş, yok mudur bu işin net bir cevabı acemiliğimi attıktan sonra izmir-akyaka arasında gitmek istiyorum bir de, 100km de bir yarım saat mola vererek gidersem sıkıntı yaşar mıyım?
yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
-
07 Mayıs 2017, 21:50
#685
firatakyaz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese bol rüzgarlı günler dilerim. Motosiklet camiasına yeni giriş yapıyorum, ehliyet kursuna yazıldım ve daha önce herhangi bir motor tecrübem yok. Boyum 1.75, kilo 82. Motosiklete alışma sürecinde (en az 1 sene) scooter kullanacağım ve ayırdığım 5000 lira gibi bir bütçem var. Bu bütçenin içine kaliteli kask, yazlık korumalı mont ve diğer güvenlik ekipmanları da dahil olacak. Agility 125 kafama çok yatıyor fakat günlerdir araştırmama rağmen kafamda soru işaretleri var. Yarın 2006 model 26000km de siyah bir agility 125 bakmaya gideceğim ve büyük bir ihtimalle satın alacağım (2000TL). trammer sorgusunda herhangi bir kazası yok ve resimlerde gayet diri duruyor motor, vizesi yeni yapılmış ve herhangi bir sorunu olmadığını söyledi motorun sahibi. 2006 modellerin kronik bir sorunu var mı acaba? ve yaklaşık 1 sene kullanacağım bu motor benim için ideal mi yoksa biraz daha para ekleyip üst modellerini mi almalıyım? sıfırı 4750 lira olan motora da 3000 lira gibi paralar ödemek istemiyorum işin açığı. Parçaları pahalı diyorlar, bi de kimisi az yakıyor kimisi çok yakıyor demiş, yok mudur bu işin net bir cevabı
acemiliğimi attıktan sonra izmir-akyaka arasında gitmek istiyorum bir de, 100km de bir yarım saat mola vererek gidersem sıkıntı yaşar mıyım?
yardım edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
valla 26binde motorun muhtemelen masrafı olacaktır. 2 bine onu alayım derken bin lira da masraf çıkmasın. 2006 çok eski bir de artık. 4750 olan sıfırları da 2015 model buarada. 2016 ve 2017 modeller gelmedi henüz. ben olsam 4500 e indirtip sıfırını alırdım ki öyle yaptım zaten.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
09 Mayıs 2017, 16:34
#686
Teşekkür ederim hocam, sıfırının fiyatını düşürmeye çalışacağım. Bir de rodaj konusundan çekiniyorum, 1000 km yol yapayım derken yaz bitecek taksitli uygun bir fiyata düşürebilirsem sıfırını almaya çalışacağım.
-
15 Mayıs 2017, 15:14
#687
Selamlar, şu motor hakkında ne diyorsunuz ? https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kymco-bu-motor-bu-fiyata-kacmaz-436269746/detay
-
21 Haziran 2017, 18:33
#688
Arkadaşlar, bu motorun sıfırın almak makul bir düşünce mi sizce. Sıfırı 2015 model olmasına rağmen alınır mı yeni kasa ile ilgili net bir bilgi yok artı ve eksileri kabaca nelerdir. Bir de ön cam ve en az 46 litrelik çanta takmayı düşünüyorum büyük çanta takılabilir mi acaba.
-
03 Ağustos 2017, 14:41
#689
-
03 Ağustos 2017, 19:35
#690
toomuchcc adlı üyeden alıntı
agility'lerin varyatör, debriyaj balatası falan kaç km gidiyor? siz hiç değiştirdiniz mi? 7000 km den itibaren benim arka varyator kasnağını ve debriyaj balatalarını sürekli zımparalıyorlar bakıma gittiğimde. Şuan 13 bin km ye yaklaşıyor. 9 binde varyatör bağaları, 11inde de kayış değişti. bunlar normal zamanları mı değişim için?
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
03 Ağustos 2017, 19:58
#691
Tefoo adlı üyeden alıntı
agility'lerin varyatör, debriyaj balatası falan kaç km gidiyor? siz hiç değiştirdiniz mi? 7000 km den itibaren benim arka varyator kasnağını ve debriyaj balatalarını sürekli zımparalıyorlar bakıma gittiğimde. Şuan 13 bin km ye yaklaşıyor. 9 binde varyatör bağaları, 11inde de kayış değişti. bunlar normal zamanları mı değişim için?
Merhaba. Valla ben bu motorun debriyaj balatasını hiç değiştirmiş miydim hatırlamıyorum bunu açıkcası. Kayış ve bagalar değişmişti, bir de 12 binde tas sökülüp temizlenmişti serviste. Sonra aynı temizliği ben kendim bir iki defa yapmıştım ve o kadar. Debriyaj kısmıyla ilgili sorun yaşadığımı hatırlamıyorum ben. Gazı açar açmaz fırlıyordu alet. Hiç garip ses falan da gelmiyordu bendekinden.
Bu parçalar ne kadar gidiyor/dayanıyor; bu kullanıcıya ve kullanıma göre değişir yani. Sürücü ağırsa, agresif kullanıyorsa vs. parçaların ömrü de ona göre olur haliyle. Ben net bir şey diyemem o konuda. Kayış için 8 binde bir kontrol edin diyor servis kitapçığında.
-
03 Ağustos 2017, 20:16
#692
toomuchcc adlı üyeden alıntı
Senin hunharca kulanmana bu kadar dayandıysa normal kulanıcaya bi 50 70 bin gideri var sanırım
En son kazadan sonra scrob200i ne oldu toplaya bildinmi yoksa yeni bi motormu edindin
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
Tefoo adlı üyeden alıntı
agility'lerin varyatör, debriyaj balatası falan kaç km gidiyor? siz hiç değiştirdiniz mi? 7000 km den itibaren benim arka varyator kasnağını ve debriyaj balatalarını sürekli zımparalıyorlar bakıma gittiğimde. Şuan 13 bin km ye yaklaşıyor. 9 binde varyatör bağaları, 11inde de kayış değişti. bunlar normal zamanları mı değişim için?
10 bin km rede bir varyatör temizliği yaptır ve sadece debraj tasını ufaktan 100 numara zınparayla zınpara yapıp temizlense kafi debraj balata her seferde zınpara yaptırman daha erken bitmesine yol açar ve sana ekstıra masraf çıkarmış olur 9 binde misketler durumu çok kötü olmaması gerekir ama kötüyse değişimi mantıkla ama kayışı 20 30 bin kulanalar arasında 11 binde çok erken değişmiş tabi durumu nasıldı bilinmez
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
03 Ağustos 2017, 20:33
#693
MeNGuC adlı üyeden alıntı
En son kazadan sonra scrob200i ne oldu toplaya bildinmi yoksa yeni bi motormu edindin
Scarabeo(scrob? lol) karenajları sökülü halde duruyor. Belki o da aynı kaderi paylaşır Agility ile, bilemiyorum. Başka motorum yok. X-ADV videolarına bakıp iç geçiriyorum şu an ve o kadar
-
03 Ağustos 2017, 22:04
#694
toomuchcc adlı üyeden alıntı
Selam bu forumda ilk yazım. Çok güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz. Çok bilgilendirici, bende de agility city 125 var 2013 model. Bazı sorularımın yanıtı bulabildim Bu arada çıkma parçalar arasında arka plaka lambası camı ve çamurluk varmıdır? benimkiler kırık, orijinal almadan çıkma olursa daha ekonomik olur diye düşündüm. Bu motoru ilerde satıp Super 8 veya Agility 200i almayı düşünüyorum sizce çok fark varmı?
-
03 Ağustos 2017, 23:07
#695
e1000m adlı üyeden alıntı
Selam bu forumda ilk yazım. Çok güzel paylaşımlarda bulunmuşsunuz. Çok bilgilendirici, bende de agility city 125 var 2013 model. Bazı sorularımın yanıtı bulabildim
Bu arada çıkma parçalar arasında arka plaka lambası camı ve çamurluk varmıdır? benimkiler kırık, orijinal almadan çıkma olursa daha ekonomik olur diye düşündüm. Bu motoru ilerde satıp Super 8 veya Agility 200i almayı düşünüyorum sizce çok fark varmı?
Merhaba. İkisi de yok malesef. Agility city 125 sonrası beklentiniz ne yönde olursa ona göre alırsınız bir şey artık. Dediğiniz motorlar arasında fazla fark yok ama illa fark olacak diye bir şey de yok. PCX'ini satıp tekrar PCX alan bir sürü insan mevcut misal.
-
04 Ağustos 2017, 00:35
#696
MeNGuC adlı üyeden alıntı
Senin hunharca kulanmana bu kadar dayandıysa normal kulanıcaya bi 50 70 bin gideri var sanırım
En son kazadan sonra scrob200i ne oldu toplaya bildinmi yoksa yeni bi motormu edindin
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:12 ----------
10 bin km rede bir varyatör temizliği yaptır ve sadece debraj tasını ufaktan 100 numara zınparayla zınpara yapıp temizlense kafi debraj balata her seferde zınpara yaptırman daha erken bitmesine yol açar ve sana ekstıra masraf çıkarmış olur 9 binde misketler durumu çok kötü olmaması gerekir ama kötüyse değişimi mantıkla ama kayışı 20 30 bin kulanalar arasında 11 binde çok erken değişmiş tabi durumu nasıldı bilinmez
valla kayışın durumu gayet iyiydi aslında ama kymco 10bin kmde değişim tavsiye ediyormuş çok pahalı olmadığı için değiştirdim ben de, koparsa da yollarda rezil olmayalım diye çünkü her gün işe gidip geliyorum gece yarısı dönüyorum.
e1000m adlı üyeden alıntı
Bu motoru ilerde satıp Super 8 veya Agility 200i almayı düşünüyorum sizce çok fark varmı?
valla ben de pcx 150 düşünüyordum sırf oturus pozisyonu düzgün ve konforlu diye ama 1 senede 1700 tl zam geldi. 9900 tl'yi fazla bulurken şimdi iyice hayal oldu resmen.
ben de super 8 mi alsam acaba diye düşünüyorum en azından tekeler biraz daha büyük. agility 200i nin sıfırını almak yerine de ikinci el sym hd 200i daha iyi olur diye düşünüyorum hiç değilse 15 bg. agility 200i 10,8 bg super 8 ise 9,4 bg galiba agility 200i gitmiyor ama yakıyor.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
04 Ağustos 2017, 01:18
#697
Tefoo adlı üyeden alıntı
valla kayışın durumu gayet iyiydi aslında ama kymco 10bin kmde değişim tavsiye ediyormuş çok pahalı olmadığı için değiştirdim ben de, koparsa da yollarda rezil olmayalım diye çünkü her gün işe gidip geliyorum gece yarısı dönüyorum.
valla ben de pcx 150 düşünüyordum sırf oturus pozisyonu düzgün ve konforlu diye ama 1 senede 1700 tl zam geldi. 9900 tl'yi fazla bulurken şimdi iyice hayal oldu resmen.
ben de super 8 mi alsam acaba diye düşünüyorum en azından tekeler biraz daha büyük. agility 200i nin sıfırını almak yerine de ikinci el sym hd 200i daha iyi olur diye düşünüyorum hiç değilse 15 bg. agility 200i 10,8 bg super 8 ise 9,4 bg galiba agility 200i gitmiyor ama yakıyor.
yamaha Xenter 150 modelide fena deyil bi bakın istersen
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
04 Ağustos 2017, 01:30
#698
MeNGuC adlı üyeden alıntı
yamaha Xenter 150 modelide fena deyil bi bakın istersen
valla ilk ona baktım zaten de yamaha nın da serviste geçirmesi korkutuyor gözümü.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
04 Ağustos 2017, 10:24
#699
Tefoo adlı üyeden alıntı
valla ilk ona baktım zaten de yamaha nın da serviste geçirmesi korkutuyor gözümü.
Yapılan işlem beli yağın fiyatı beli filtrenin fiyatı beli ne kadar şey edebilir istanbulda gırla yamaha servisi var hakkıyla yapanı bulursun olmadı malzemeyi alır şuan gitiğin servis bile genel bakımını yapar yani her türlü halede bilirsin korkmana gerek yok
Ayrıca özelikle kymcoda yeni modeler stokta ama eskileri elden çıkartma peşindeler yeniler ha bugun ha yarın veya 2018 raflarda yerini alıcak keza bütün markalarda öyle bütün modelerde abs şart var malum en kötüsünde conbine firen sistemi olucak sanırım fazla acele etme elindekiyle yetinmeye bak çoğu kişi elindekini çıkarmaya bakıyor yeni modeler abs li özelike kymco Xciting 250Ri artık gelmicek yerine yeni model ve 125cc fena modeler gelicek kymco xtown 125i gibi kısaca bende bi 200 250cc model bi scooter alıp devamlı kulanmayı düşünüyorum veya konforlu bi kymco 125cc devam edebilirimde aynı şekilde zaman belirlicektir
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
04 Ağustos 2017, 14:06
#700
MeNGuC adlı üyeden alıntı
Yapılan işlem beli yağın fiyatı beli filtrenin fiyatı beli ne kadar şey edebilir istanbulda gırla yamaha servisi var hakkıyla yapanı bulursun olmadı malzemeyi alır şuan gitiğin servis bile genel bakımını yapar yani her türlü halede bilirsin korkmana gerek yok
Ayrıca özelikle kymcoda yeni modeler stokta ama eskileri elden çıkartma peşindeler yeniler ha bugun ha yarın veya 2018 raflarda yerini alıcak keza bütün markalarda öyle bütün modelerde abs şart var malum en kötüsünde conbine firen sistemi olucak sanırım fazla acele etme elindekiyle yetinmeye bak çoğu kişi elindekini çıkarmaya bakıyor yeni modeler abs li özelike kymco Xciting 250Ri artık gelmicek yerine yeni model ve 125cc fena modeler gelicek kymco xtown 125i gibi kısaca bende bi 200 250cc model bi scooter alıp devamlı kulanmayı düşünüyorum veya konforlu bi kymco 125cc devam edebilirimde aynı şekilde zaman belirlicektir
Tefoo adlı üyeden alıntı
valla ilk ona baktım zaten de yamaha nın da serviste geçirmesi korkutuyor gözümü.
MeNGuC adlı üyeden alıntı
yamaha Xenter 150 modelide fena deyil bi bakın istersen
Tefoo adlı üyeden alıntı
valla kayışın durumu gayet iyiydi aslında ama kymco 10bin kmde değişim tavsiye ediyormuş çok pahalı olmadığı için değiştirdim ben de, koparsa da yollarda rezil olmayalım diye çünkü her gün işe gidip geliyorum gece yarısı dönüyorum.
valla ben de pcx 150 düşünüyordum sırf oturus pozisyonu düzgün ve konforlu diye ama 1 senede 1700 tl zam geldi. 9900 tl'yi fazla bulurken şimdi iyice hayal oldu resmen.
ben de super 8 mi alsam acaba diye düşünüyorum en azından tekeler biraz daha büyük. agility 200i nin sıfırını almak yerine de ikinci el sym hd 200i daha iyi olur diye düşünüyorum hiç değilse 15 bg. agility 200i 10,8 bg super 8 ise 9,4 bg galiba agility 200i gitmiyor ama yakıyor.
Merhaba arkadaşlar,
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. Sanırım eğer 2018 modelleri çıkacaksa biraz daha beklenir. Ama super 8 şu an düşündürüyor beni bir de daha büyük mascooterlar da ilgimi çekiyor xciting 250 mesela
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler