Merhaba,
kymco agility 125 in siparişini verdim ve 1 haftaya geleceğini ilettiler. kış bitene kadar ve ehliyeti alana kadar kullanmayacağım. ilk motorum tavsiyelerinize açığım .
şimdiden teşekkürler.
Merhaba,
kymco agility 125 in siparişini verdim ve 1 haftaya geleceğini ilettiler. kış bitene kadar ve ehliyeti alana kadar kullanmayacağım. ilk motorum tavsiyelerinize açığım .
şimdiden teşekkürler.
Selam herkese.
Son zamlardan sonra sigorta yaptıran var mı aranızda?
Yaş ve ehliyet yılını yazar mısınız mahsuru yoksa?
Teşekkür ederim şimdiden.
Merhaba Arkadaşlar bulunduğum ilde Kymco servisi yok Sıfir motor alırsam internetten mondial servisinde kurulumu yapılacağı yazıyor kendi servisi olmadığı icin sikinti yasarmışım parça vs bulması zor olurmu?
Cevaplayabilecek arkadaş yok mu aynı iki sorunun cevabını bende arıyorum.Sigorta fiyatları zamlanmış baya ne kadar acaba?Servis burdada yok kymconun
Merhaba arkadaslar 4300TL ye sıfir agility 125 buldum 2015
Yamaha delight bakıyordum 6200TL
Normalde ama bütçemi epey zorlayacak 4300 TL iyimi delight a göre karbüratörlü olma kafamı karıştırdı , delight in hem tipi daha güzel hem enjeksiyon lu ama iste 1900 TL fark var ;)
Arkadaşlar bende agility 125 var. Yalnız 70km/h yi geçemiyorum. Yokuş aşağı bassam dahi 80i bile zor görüyor. Millet 110~120 lerden bahsediyor. İkinci El olarak aldım. Sorun nerede olabilir? Varyatörleri falan yeni. Ben bujiden şüpheleniyorum. Bujinin performansı bu kadar etkilemesi mümkün mü? Ne tavsiye edersiniz?
tekrardan herkese merhaba,
nisan başı itibariyle motoru çıkardım ve kullanmaya başladım, şuan için 220 km civarında yol yaptım istanbulda. 1-2 saatlik kullanım sonrası sırt ağrısı oluşmaktadır yavaş yavaş ama sanırım bu tüm scooterlar için geçerli bir durum. motorun çekiş gücü bence iyi, ben 100 kilo yum ve bazen çift kişi kullanıyoruz. 160 kilo zorlanma olmadan gidiyor motor. kapalı xl kask ise sele altına sığmıyor, sığmayı geçtim yanından bile geçmiyor.
sigorta konusunda ise;
yaş 31, ikamet istanbul mapfre genel yaşam 833 tl çıktı en düşük, manisa ya gidip 45 plaka yaptım ve 386 tl'ye ergo isviçre'den yaptırdım. üzerime kayıtlı ilk araç a2 ehliyeti yeni aldım 10 senedir de B ehliyet vardı. başka sorusu olan varsa elimden geldiğimce cevaplayabilim.
benim sormak istediğim ise 300 km ilk bakımında servis ne yapıyor? ne kadar tutar? ne için para isterler?
teşekkürler
edit: bir üstteki mesaj görünce editleme ihtiyacı duydum. şuan rodaj aşamasında olduğum için 60 km hızı geçmiyorum ama bi keresinde tem otoyolunda mecburiyetten dolayı 80 km yi görmüştüm ibrede. muhtemelen senin motorunda bir sorun bulunmaktadır.
merhaba, (ön istek: agility 125'in ön far çok yetersiz, ne yapılabilir bu konuda?)
motoru kullanmaya başlayalı 3 hafta olmuşken dün ilk kazamı yaptım. 2 gün önce ise soldan önüme atlayan bir araçtan son anda kurtulmuştum. bu sefer kurtulma şansım olmadı. çok şükür bana bir şey olmadı, motorda ise sele kısmında çizik oluştu. aşağıda görseli mevcuttur.
kaza ise şöyle oldu,
hava yeni yeni kararmaya başlamıştı, baltalimanı yönünden 4.levent'e çıktım ve sarıyer yönüne doğru gidiyordum. havanın sıcak olmasına aldanıp üstüme kalın şeyler almamıştım, akşamüstü motorla gitmek için soğuk olduğu için yavaş yavaş (30-40 km)gidiyordum. sanayi mahallesine geldiğimde sağda park halindeki bir araba tam ben onun hizasına geldiğimde pat diye burnunu çıkardı. inanır mısınız 30-40 km hızla giderken bile fren sıkmaya vaktim olmadı ancak kendimi sağa, motoru ise sola doğru eğebildim sadece. motorun önü kurtardı ancak arabanın önü motorun arka kısmına sele hizasına dokundu ve yere, sağ kürek kemiği üstüne doğru düştüm. biraz sol el bileğim ağrıyor şimdi, sağ dizim soyuldu biraz ve kask çok hafif şekilde yere sürttü ancak kontrol ettiğimde çizik dahi oluşmamış (ilginç .
buarada anahtar kırılmış ve gidonun içinde kalmış. yolda allah razı olsun motorlu 2 arkadaş yardım ettiler ve anahtar çıktı, evden de yedek anahtarı istedim getirdiler. sonra yavaş yavaş eve gittim artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:33 ----------
merhaba arkadaşlar,
motorun yakıt tüketimi ile ilgili kendi bilgilerimi ileteyim sizlere;
4,75 lt. 105,00 km (depo fullendi)
3,47 lt. 122,00 km (deponun fullenmesine biraz kalmıştı)
3,92 lt. 122,50 km (depo fullendi)
3,85 lt. (depo fullendi kullanım devam ediyor)
burada dikkat edilmesi gereken depo tamamen boşalmadan benzin alınmıştır. ibre çoğu zaman E'nin alt kısmına gelmişti ancak motor belli bir mesafe daha giderdi muhtemelen ancak yolda kalmamak için aldım yinede. bi ara şişeye biraz benzin alıp depo tamamen boşalıncaya kadar kullanıcam bakalım tam olarak ne kadar tüketim yapıyor.
bunun dışında motorun farı yetersiz bunu nasıl geliştirebiliriz?
teşekkürler
Öncelikle geçmiş olsun. Agility'nin farıyla ilgili yapabileceğiniz bazı şeyler var ancak hiçbiri uğraşınıza değmeyecektir diye düşünüyorum. Ben zamanında denedim bu tarz şeyleri ve etkili bir sonuç alamadım. Köy gibi bir yerde yaşıyor olsanız ekstra olarak 20wattlık bir led takın derdim; ama o tarz ürünler şehir ortamı için uygun değil. Ledler karşıdan gelen sürücülerin gözünü alıyor zira. Şehir ortamı için yapabileceğiniz pek bir şey yok. Agility'nin statörü 8 kutup başlı ve sistem yarım fazda çalışıyor. Ekstra aydınlatma adına örneğin ön fara 55watt ampül takarsanız alternatör aküyü şarj edememeye başlayacaktır. Ayrıca 55watt ampül yaydığı ısıdan ötürü farın kendisine zarar verebilir. Projektörlü bi-xenon takmayı deneyebilirsiniz; ama onu da takması falan biraz zahmetli. Ayrıca Ebay'den alınma ürünlerin kaliteleri kötü. Özellikle kısa-uzun geçişini sağlayan cutoff parçası keskin olmuyor. Bundan ötürü karşıdan gelen sürücünün gözüne kısa hüzmelerde bile ışık kaçıyor ve rahatsız ediyor. Aydınlatma konusunda sıkıntınız varsa direkt daha üst başka scooter modellerine bakın bence. En etkili çözüm bu zira.
Sırt ağrısını giderebilmek için kendinizi artçı selesine doğru geriye almayı deneyebilirsiniz; ama o sorunun da yegane çözümü yine başka bir scooter. Daha büyük tekerlekleri ve selesinde sırt desteği olan bir modele geçmeniz lazım (Xcity gibi bir şey).
Karbüratör veya benzin filtresi kirlenmiş olabilir. Temizlerseniz düzelir büyük ihtimalle. Bu motorun düzde maksimum hızı GPS ile 95-100 km/h civarında bu arada (göstergede en fazla 110 görürsünüz). Üstüne boşuna kastırmayın bence. Agility'nin olayı sıkışık trafikte A-B noktaları arasında ulaşım, malzeme taşıma, dayanıklı olma, sorunları basitçe giderebilme falan; hız değil.
...
merhaba, geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim. ayrıca size de geçmiş olsun şubat ayında yaşadığınız ciddi kazadan dolayı.
aslında çok fazla motosiklet tutkunu olan bir insan değilim. ev ile iş arası 17 km olduğundan ve otobusle 1-1.5 saat sürdüğünden dolayı, işe gidip gelirken kullanmak için kredi kartı taksitiyle almıştım. ancak aldıktan kısa bir süre sonra işten ayrıldığımdan ve hala taksitleri ödediğimden dolayı kısa vadede yeni motosiklet için bütçem bulunmamaktadır. şimdilik birkaç sene daha bu motoru kullanacağım gibi görünüyor. sonrasında ise mevcut modelleri inceleyip ona göre karar verebilirim. bu arada agility 125 i almamda youtube videolarınızın da oldukça etkili olduğunu söyleyebilirim. özellikle martılara ovvv ovvv diye bağırdığınız video da çok komikti
sırt ağrısını azaltabilmek adına egzersiz vb şeyler yapmaya başladım. ağrının muhtemel sebeplerinden biri sırt kaslarının ham ve güçsüz olması. ayrıca sırt duruşunu düzeltecek bir korse veya sırtlık tarzı bir şey almayı düşünüyorum.
Yok arkadaşlar... Ne yaptıysam olmadı. Motor 70-75 gidiyor en fazla. Karbüratörü arkadaşın 150lik scooterı ile değiştirdim denemek için gene birşey fark etmedi. Cdi bile değişti. Varyatör kavrama da yeni. Ama gitmiyor hayvan gene de.. Bir tek motorun içini açmadım. Ama herhangi bir yağ yakma falan sorunu da yok. Egzosu genişlettim belki faydası olur diye.Bir türlü karın ağrısını bulamadım. Bir fikri olan varsa açığım arkadaşlar.
...
Keşke muğla'da olsaydın da sana gösterseydim motoru Filtrelerde sorun yok ama sen söyleyince bir konu dikkatimi cezbetti. Arka tekeri elle çevirince biraz ağır dönüyor diğer marka scooter lara göre. Farklı bir agility 125 i deneme şansım olmadığı için bu ağırlık markaya göre değişebilir diye düşünmüştüm. Dişli kutusunu ben topladım. Ama içinde kırık ezik bir taraf yoktu. İlk fırsatta başka bir agility 125 ile kıyaslamam gerek. Belki de rulmanları eskimiş olabilir. Motorcuya da götürdüm. Adam abi bence masraf etme. İyi kötü gidiyor. Bozulana kadar böyle sür diyor. Ama bilmiyor ki biz ihtiyaçtan değil keyif aldığımız için biniyoruz merete Ama işte böyle düz yolda 70i geçmeyince bizi üzüyor hayvan.
Arka tekerin rahat bir şekilde dönmesi lazım. Elle tutup çevirdiğin zaman 3-4 tur atmalı en azından. Eğer sıkışıklık hissediyorsan kampana pabuçların janta sürtüyor olabilir. Pabuçların kapanmasını sağlayan mil kir veya paslanmadan ötürü bazen takılı kalıyor ve geri bırakmıyor pabuçları. Bundan ötürü pabuçlar her frende janta daha çok yaklaşıyor. Onu kontrol et. Eğer temizlemen gerekiyorsa tekeri ve sonra da o kampana milini söküp temizle güzelce, sonra da hafif gres sürüp geri tak.
Motoru ikinci el aldığını yazmışsın. Eski sahibine sordun mu bu sorunu? Bir de bu sorunun durduk yere mi başladı? Eskiden 100 yapıyordu da artık 70'i geçmiyor falan mı yoksa aldığından beri mi böyle?
Abi işin aslı ben motoru ucuza aldım. Uzun zamandır yatmakta olan bir motor. Hem hobi olsun, sökelim takalım, hem de iyi bir bakımını yapar civarda dolanırız diye aldım. Motor kısmı hariç elektrik tesisatına kadar elden geçirmediğim hiçbir tarafı kalmadı. Zira şu anda saat gibi çalışıyor. Fakat dediğim gibi son hızda sıkıntı var. Dediğiniz gibi sorunun balatadan olup olmadığını anlamak için balatayı komple söküp bir de o şekilde elle çevirmeyi deneyeceğim. Eğer sorun devam ederse dişli kutusu ya da arka kavrama kısmında bi sıkıntı var demektir. Kaldı ki kavramayı da yeni aldım. Kuvvetle muhtemel dişli kutusunda sıkıntı var. Biraz sıkışık dönüyor zannımca. Ben topladım orayı da. Contasısını da glingrik contadan kestim. Ya kasıntılı takıldı ya da conta ince falan geldi. Yarın akşam vaktim olursa bakıp neticeyi buradan paylaşacağım inşallah üstadım.
Merhaba Arkadfaşlar. Sizlerden bilgi almak istiyorum. Bu motosiklet modeli tam olarak 3 e mi bölünmüş yoksa hepsi farklı özellikleri olan motosikletler mi? Örneğin Agility 125 ile agility City 125 arası lastik farkı mı var. Ve sitesinde City 125 değilde süper 8 olarak mı satılıyor açıklayabilir misiniz? Hangisini önerirsiniz. Spacy ile Fizy lere baktım ama fiyat olarak ikinci elde güvenimi kazanabilen mantıklı bir ilana denk gelemedim. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
merhaba, aradaki farklar şöyle
-Agility 125 12" janta sahip, City 125 16" janta sahip.
-Agility 125 arka kampana fren, City 125 arka disk fren
-Agility 125'in arkada tek amortisör, City 125 arkada çift amortisör.
-City 125 artık üretilmiyor.
-super 8 ise 14" tekerleğe sahip.
city 125 satılırken super 8 de satılıyormuş yani biri diğerinin yerine çıkrılmamış.
Merhaba,
Yaklaşık 10 gündür memleketteydim ailem trafik kazası geçirdiğinden dolayı (çok şükür iyiler). Motor ise evin önünde parmaklıklara kilitli bir şekilde durdu ve sapasağlam bir şekilde buldum geldiğimde
10 gündür çalışmadığı için çalıştırdıktan sonra gaz verme akabinde 3-4 defa stop etti. Çalıştırıp gaz vermeden 1 dk kadar bekleyince bir daha stop etmedi. Gaz verince stop etmesi bana ilginç geldi açıkcası. 8-10 km gittikten sonra artçı aldım bundan sonra ise motor biraz zorlandı gibi geldi bana, uzun süre çalışmamasından kaynaklandığını düşünüyorum.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
Merhaba,
doğru benzin tüketim değerlerini aşağıda tekrardan veriyorum,
1. alış: 3,31t., 2. alış: 3,21lt., 3.alış: 3,15lt. 4.alış: 3,10 5.alış: 2,90 (100km de tüketilen)
toplamda 614 km yapmışım ve 614km de ortalama tüketimi 3,12 lt/100km.
motoru ise hemen hemen aynı performansta kullanıyorum.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)