Kymco Agility 125 / Agility City 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Haziran 2010, 21:48
#21
Arkadaşlar çok acil cevap istiyorum.
Yarın sabah Kymco Agility 125 alıyorum 0 km alıcaktım 4.400TL ye ama bir tane 2.el gelmiş yeni daha 500km en az 0km kadar yeni 3.750 TL ye vericek plakası herseyi var.
Uygun mu fiyat?Yarın sabah notere gidicem almaya.Eğer kazıklanmıyorsam beni bilgilendirirmisiniz.
Tşk
Reklamlar
-
30 Haziran 2010, 22:11
#22
merters adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar çok acil cevap istiyorum.
Yarın sabah Kymco Agility 125 alıyorum 0 km alıcaktım 4.400TL ye ama bir tane 2.el gelmiş yeni daha 500km en az 0km kadar yeni 3.750 TL ye vericek plakası herseyi var.
Uygun mu fiyat?Yarın sabah notere gidicem almaya.Eğer kazıklanmıyorsam beni bilgilendirirmisiniz.
Tşk
aradaki fiyat farkı atla deve diil.. 0 km bi motor herzaman 0 km dir.. kontagına ilk sen basarsın.. ben de agility city almayı düşünüyorum .. bakalım ne zman kısmet olacak ben olsam 0 km alırdım
bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
Drift Religion
-
01 Temmuz 2010, 13:55
#23
merters adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar çok acil cevap istiyorum.
Yarın sabah Kymco Agility 125 alıyorum 0 km alıcaktım 4.400TL ye ama bir tane 2.el gelmiş yeni daha 500km en az 0km kadar yeni 3.750 TL ye vericek plakası herseyi var.
Uygun mu fiyat?Yarın sabah notere gidicem almaya.Eğer kazıklanmıyorsam beni bilgilendirirmisiniz.
Tşk
Arada çok fark yok ama ben olsam ikinci el olan motoru alırdım motorda bir sıkıntı yoksa.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
02 Temmuz 2010, 16:50
#24
İşte bende o lastik konusundan bahsedicem.agility nin kendi lastigi cok sert ve benm gidecegim yol o kadarda guzl degil mesela surekli asfaltta gitmeyecegim sık olarak mucurlu yoldada gidecegim ve cok kaydırdıgını soyluyorlar. sizce nasıl bir lastik takmalıyım ondan dolayı bws türevi dişli lastik nasıl olur demiştim veya onerebileceginiz lastikler??
-
02 Temmuz 2010, 18:16
#25
.ozgur. adlı üyeden alıntı
İşte bende o lastik konusundan bahsedicem.agility nin kendi lastigi cok sert ve benm gidecegim yol o kadarda guzl degil mesela surekli asfaltta gitmeyecegim sık olarak mucurlu yoldada gidecegim ve cok kaydırdıgını soyluyorlar. sizce nasıl bir lastik takmalıyım ondan dolayı bws türevi dişli lastik nasıl olur demiştim veya onerebileceginiz lastikler??
Yaz günü çoğu lastik aynı performansta oluyor. (kaymak tabir edilen asfaltta özellikle)
İyi lastik kendini frenlemede ve yağmurda belli ediyor.
Mıcırlı yol için özel bir lastik yok diye biliyorum.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
03 Temmuz 2010, 12:43
#26
asm DURO HF903 kullandınmı hiç veya nasıl bir lastik oldugunu biliyormusun veya agility ye nasıl olur gidecegim yollar için bunu önerdiler dişli oluşundan dolayı?
-
03 Temmuz 2010, 12:47
#27
Yok Duro kullanmadım. Buna benzer bir lastik de kullanmadım.
Dişli bir lastik olduğu için düz lastiğe nazaran bir nebze de olsa taşlı yolda daha iyi olacaktır diye düşünüyorum bu lastik.
Fakat normal yolda motoru kesinlikle biraz daha yoracaktır.
Bolu'dan bir arkadaş, zamanında Agility'ye bu tarz bir lastik takmıştı motoru dağda bayırda sürmek için.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
03 Temmuz 2010, 12:49
#28
asm adlı üyeden alıntı
Yok Duro kullanmadım. Buna benzer bir lastik de kullanmadım.
Dişli bir lastik olduğu için düz lastiğe nazaran bir nebze de olsa taşlı yolda daha iyi olacaktır diye düşünüyorum bu lastik.
Fakat normal yolda motoru kesinlikle biraz daha yoracaktır.
Bolu'dan bir arkadaş, zamanında Agility'ye bu tarz bir lastik takmıştı motoru dağda bayırda sürmek için.
peki viraj alımında farkettirirmi bu lastik kendi lastigine nazaran
-
03 Temmuz 2010, 12:57
#29
Ezbere konuşmuş gibi olmayayım(bizzat dişli bir lastik test etmediğim için) ama mutlaka farkeder.
Agility ve buna benzer scooterlar zaten yüksek hızlara çıkan,virajı yalayıp yutan motorlar değil.
Çok da mesele edilecek birşey değil viraj meselesi.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
03 Temmuz 2010, 13:02
#30
teşekkürler yardımın için kardeşim
-
20 Temmuz 2010, 18:15
#31
slm arkadaşlar. agility city almak uzereyim, 100km'de yakıt konusunda bilgi rica ediyorum. teşekkürler.
-
22 Temmuz 2010, 12:44
#32
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
25 Temmuz 2010, 18:13
#33
Öncelikle geçmis olsun asım kardesim allah kımseye kaza bela vermesin...
arkadaslar BWS nin 125 lik modelini duydunuzmu bilmiyorum ama duyanlar varsa sorum olacaktı özellikleri, perf. Vs. hakkında.. pek anlamadım arastırdım fakat 125 lik bir motor ve 4 zamnlı bu sefer. 4 supaplı sizce bu motor eski bws yi aratırmı elbette 2 zamanlı kadr olmaz ama serilik bakımından perf bakımından.. vede agility 125 le perf bakımından cok farkı olurmu olursa ne kadardır dersiniz. bws 125 mi yoksa agility 125 mi fiyat yorumlara dahil degildir :D
-
25 Temmuz 2010, 19:14
#34
Benim Agility 124 cumartesi günü geldi plaka ruhsat vs sanırım önümüzdeki hafta içi alırız motor gelince bir şey dikkatimi çekti üzerinde kocaman made in china etiketi var çin motor almıyalım dedik 2 kat para verdik ama buda çinli galiba gerçi ilk kontrollerini yapan arkadaş gerçekten güzel sağlam bir scooter falan dedi ama ne bileyim aklım takıldı
-
25 Temmuz 2010, 21:26
#35
1.5 senedir kymco xcıtıng 500 kullanıyorum mazeme kalitesi çok düşük hiçde forumlarda anlatıldığı gibi değil 4700 km de kapalı garajda durmasına rağmen bazı kablo izolasyon lastik aparatları çatladı motor hafiften yağ kaçırıyor 4000 kmde hız göstergesi okuyucusu arızalandı servis hatanın bende olmadıgını bildirmesine rağmen ithalatcı parça bedelini talep etti ve 165 tl ödedim üzerindeki çıkartma diye tabir edilen siyah renkli yapıştırmalar kılcal bir şekilde çatlayıp kopuyor servise söyledim tabelacılarda yaptır uğraşma gibi bir cevapla karşılaştım yani kısaca kalite sıfır değil ama bir ilğisizlik var galiba ama kullanıken hareket kabiliyeti çok iyi
-
26 Temmuz 2010, 11:28
#36
.ozgur. adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmis olsun asım kardesim allah kımseye kaza bela vermesin...
arkadaslar BWS nin 125 lik modelini duydunuzmu bilmiyorum ama duyanlar varsa sorum olacaktı özellikleri, perf. Vs. hakkında.. pek anlamadım arastırdım fakat 125 lik bir motor ve 4 zamnlı bu sefer. 4 supaplı sizce bu motor eski bws yi aratırmı elbette 2 zamanlı kadr olmaz ama serilik bakımından perf bakımından.. vede agility 125 le perf bakımından cok farkı olurmu olursa ne kadardır dersiniz. bws 125 mi yoksa agility 125 mi fiyat yorumlara dahil degildir :D
Allah razı olsun. Amin.
BWS'nin seri bir scooter olduğu söyleniyor ama bir yabancı scooter forumunda BWS ile Agility kıyasına bakmıştım önceden.
0-100 metre vb. hızlanmada Agility ,BWS 100'den önde idi.
BWS 125'i bilemeyeceğim.
BWS 125 hızlı dahi olsa benim tercih etmeyeceğim bir motor. (2 zamanlı ve eski model olduğu için)
Serkan UĞUR adlı üyeden alıntı
Benim Agility 124 cumartesi günü geldi plaka ruhsat vs sanırım önümüzdeki hafta içi alırız motor gelince bir şey dikkatimi çekti üzerinde kocaman made in china etiketi var çin motor almıyalım dedik 2 kat para verdik ama buda çinli galiba gerçi ilk kontrollerini yapan arkadaş gerçekten güzel sağlam bir scooter falan dedi ama ne bileyim aklım takıldı
O Made in China ibaresine bakmayın. Kymco Taiwan malıdır.
Ben 4 seneye yakındır Agility'ye biniyorum. Bir sorun çıkarmadı çok şükür.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
26 Temmuz 2010, 11:52
#37
[QUOTE=asm;2112688]Allah razı olsun. Amin.
BWS'nin seri bir scooter olduğu söyleniyor ama bir yabancı scooter forumunda BWS ile Agility kıyasına bakmıştım önceden.
0-100 metre vb. hızlanmada Agility ,BWS 100'den önde idi.
BWS 125'i bilemeyeceğim.
BWS 125 hızlı dahi olsa benim tercih etmeyeceğim bir motor. (2 zamanlı ve eski model olduğu için)
yok işte 4 zamanlı oldu bws 125 modeli daha teknolojik yapmıslar
özelliklerini bir yazayım isterseniz ona göre kıyaslarsan cok sevinirim
Gelelim Teknik Veriler;
Manufacturer_________Yamaha
Model Year___________2009
Model_______________BWs 125
Engine______________4-stroke, SOHC, 4-valve, single(SOHC)
Torque______________7 ft. lbs. (1 kg-m) @ 6,000 rpm
Cooling______________Air with fan assist
Displacement_________125 cc
Bore x Stroke_________52.4 x 57.9 mm
Carburetion__________24 mm throttle body fuel injection
Compression Ratio_____10:1
Lubrication___________Wet sump
Ignition______________TCI, electric start
Final Drive___________Spur gear, belt
Transmission_________Fully automatic V-belt
Suspension__________Front: 27 mm fork
Rear:_______________Dual shock unit swingarm
Brakes______________Front: 220 mm disc
Rear:_______________Drum
Tires:_______________120/70-12
Rear:_______________130/70-12
Dry Weight:__________248.6 lbs. (113 kg)
Wet:________________268.4 lbs. (122 kg)
Length:_____________75.2 in. (1,910 mm)
Width:_______________30.1 in. (765 mm)
Height:______________43.8 in. (1,112 mm)
Seat Height__________30.7 in. (780 mm)
Ground Clearance_____4.9 in. (125 mm)
Wheelbase__________ 50.8 in. (1,290 mm)
Fuel Capacity_________1.3 gal. (6 l)
Colors____________Metallic Black, Yamaha Blue, Calm Yellow
-
29 Temmuz 2010, 01:39
#38
sele problemi
2009 agility city motorum var.herşey güzel ama selesi çok kötü.artık selesini değiştirmeye karar verdim.antalyada yaşıyorum.bunun döşemesini nasıl değiştirebilirim.yapan birini biliyormusunuz??
-
03 Ağustos 2010, 17:31
#39
cell-im adlı üyeden alıntı
2009 agility city motorum var.herşey güzel ama selesi çok kötü.artık selesini değiştirmeye karar verdim.antalyada yaşıyorum.bunun döşemesini nasıl değiştirebilirim.yapan birini biliyormusunuz??
Sele döşemesini değiştirmekle rahatlık adına bir gelişme olacağını sanmıyorum.
Bence sele ile hiç uğraşmayın.
--------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar,
Cumartesi günü saat 15.30 gibi Ankara'dan Çankırı'ya varmak için yola çıktım.
Otobüsle gitmeyi düşünürken motorumla gitmeye karar verdim.
Önceden 2 kişi ile Ankara-Bolu tecrübem olmuştu. 200 km yolu dur-kalk yaparak 4 saatte tamamlamıştım.
150-160 km kadar sürecek bir yolu bu sefer tek kişi nasıl alacağımı merak ettim.
Bu yolu 1 mola vererek(10 dk) 2 küsür saatte aldım.
Seyahat süresi neyse de bende hal kalmadı. Müthiş bir bel ağrısı ve bacak tutulması yaşadım.
Motorun küçük olması,ısınınca gaz yememesi (şişme tabir edilen olay) falan bu yolculuğu çekilmez kıldı.
Küçük scooterın sadece şehir içinde dolaşmak için ideal olduğunu bir daha idrak ettim.
Motorum şehir içinde km'de 10 kuruş yakarken, uzun yolda km'de 11-12 kuruş arası yaktı. Hızım ise -göstergede- 80-90 km/s arası idi.
Düşük hacimli aracı sıkıştırmanın kaçınılmaz sonucudur çok yakma hadisesi. Şaşmamak gerek buna.
Yoldan birkaç fotoğraf :
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
06 Ağustos 2010, 20:27
#40
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler