Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Kymco Agility 125 / Agility City 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #201
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı kimi1179 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu scootera hangi markadan jant bulabilirim benim jantlar fena yalpa yapıyor 50-60 km den sonra motor sarsılmaya başlıyor. orjinalleri de el yakıyor mesela mondial yada kanuni olabilir mi? bildiğim kadarıyla hussar ın jant ebatları aynı ama uyar mı onu bilemiyorum konuyla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi...
    Diğer scooterlardan hangisinin jantının uyacağını bilemeyeceğim ama jantta yamukluk varsa düzeltilebilir.

    Jantı değiştireceğim diyorsanız şu ilana da bir bakın:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vehic...z-aglty/detay?
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility 125
    Lastikçiler mi düzeltiyor yoksa tornacıya mı gideyim?
    60 km hızın üstüne çıktığımda aşırı sarsıntı oluyor yamuk jant arka janttır ama titreme sanki önden oluyor gibi sizce arka jantın yamulması ön tarafta sarsıntıyı hissettirir mi?

  3. #203
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Muhtemelen ön jantta sorun vardır. Arka janttaki yamukluk kendini pek belli etmeyebilir fakat ön janttaki yamukluk belli hızlarda titreme olarak kendini gösterebilir.

    Jantı, lastik-jant işi yapanlar düzeltir fakat motosiklet jantının göbeği otomobil jantları gibi olmadığı için bir motosiklet tamircisine,servisine ve motosiklet lastik satıcısına danışmalı bu işin kimin yaptığıyla ilgili.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  4. #204

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility 125
    2.el diye yukarda linkini verdiğiniz jantları 200 liraya kargo dahil aldım ancak satıcının daha önceden satıldıklarından haberi olmadığından(büyük bir dükkanmış)sırf sözünü yememek için ön arka 2 adet sıfır jant göndermek zorunda kaldı pazartesi elime geçer diye düşünüyorum.
    Gönderdiği jantlar siyah renkteymiş sizce gri renge boyayayım mı? benim scooter gri renkte ve jantlarımda gri ...

  5. #205
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı kimi1179 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.el diye yukarda linkini verdiğiniz jantları 200 liraya kargo dahil aldım ancak satıcının daha önceden satıldıklarından haberi olmadığından(büyük bir dükkanmış)sırf sözünü yememek için ön arka 2 adet sıfır jant göndermek zorunda kaldı pazartesi elime geçer diye düşünüyorum.
    Gönderdiği jantlar siyah renkteymiş sizce gri renge boyayayım mı? benim scooter gri renkte ve jantlarımda gri ...
    Hayırlı olsun jantlar. Fiyat olarak da hakkaten iyi bir rakama almışsınız 2 jantı. (Kymco yedek parça fiyatları malum)

    Siyah jant daha iyi duracaktır bence motorda.

    Ben de gri olan jantları fümeye boyatmıştım.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  6. #206
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Aydın'dan sepetli bir Agility









    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  7. #207

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility 125
    scooter hemen hemen tüm bakımları yapılıp neredeyse sıfır halini aldı ancak merak ettiğim bana göre çok önemli bir şey daha kaldı scootera ani gaz verdiğimde gazı biraz geçikmeli algılıyor bunun bir arıza olup olmadığını nasıl öğrenebilirim? mesela mondial 150 zc ile kıyasladığımda 150 zc gazı verir vermez(ani ve yüksek gazdan bahsediyorum)algılıyor ancak agilityde biraz gecikme yaşanıyor...yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşk...

  8. #208

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility 125
    Alıntı kimi1179 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter hemen hemen tüm bakımları yapılıp neredeyse sıfır halini aldı ancak merak ettiğim bana göre çok önemli bir şey daha kaldı scootera ani gaz verdiğimde gazı biraz geçikmeli algılıyor bunun bir arıza olup olmadığını nasıl öğrenebilirim? mesela mondial 150 zc ile kıyasladığımda 150 zc gazı verir vermez(ani ve yüksek gazdan bahsediyorum)algılıyor ancak agilityde biraz gecikme yaşanıyor...yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşk...

    Ayrıca rolanti ayrını nasıl yapabilirim scooterda devir saati olmadığından tam olarak doğru ayarı tutturamıyorum mesela rolanti ayar vidasını(bu arada hava ayarını yaptım tşk...) sona kadar sıktıktan sonra kaç tur çevirmeliyim?

  9. #209
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı kimi1179 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter hemen hemen tüm bakımları yapılıp neredeyse sıfır halini aldı ancak merak ettiğim bana göre çok önemli bir şey daha kaldı scootera ani gaz verdiğimde gazı biraz geçikmeli algılıyor bunun bir arıza olup olmadığını nasıl öğrenebilirim? mesela mondial 150 zc ile kıyasladığımda 150 zc gazı verir vermez(ani ve yüksek gazdan bahsediyorum)algılıyor ancak agilityde biraz gecikme yaşanıyor...yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşk...
    Motoru kullanmak lazım bir sıkıntı olup olmadığına karar vermek için ama önceden bahsettiğiniz ve bizim manifolttan kaçak olarak nitelediğimiz sıkıntı sürüyorsa bu mesele manifolttaki kaçağa bağlı da olabilir, gaz kolu telinin gerginliği ile de alakalı olabilir.

    Kayışın eskiyip bollaşması,debriyaj balatasının tükenmesi de ihmal dahilinde.

    Dediğim gibi motoru görmek ve kullanıp müşahade etmek lazım.

    Alıntı kimi1179 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca rolanti ayrını nasıl yapabilirim scooterda devir saati olmadığından tam olarak doğru ayarı tutturamıyorum mesela rolanti ayar vidasını(bu arada hava ayarını yaptım tşk...) sona kadar sıktıktan sonra kaç tur çevirmeliyim?
    Rölanti ayarını motor sıcakken yapmalısınız. Ayar vidasının belli bir tur döndürülmesi gibi bir durum söz konusu değil. Zira bu ayar motorun bulunduğu hava şartlarına göre farklılık göstereceği için her motor için değişken olabilir.


    Motor sıcakken ayar vidasını motor ne yüksek devirde,ne de çok düşük devirde(motor stop etmeye yakın) olmayacak şekilde ayarlamak lazım.

    Motorun yüksek devirde olduğunu arka tekerin dönüş hızından, düşük devirde olduğunu da titreyerek çalışmasından anlayabilirsiniz.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  10. #210
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    arkadaşlar.. agiltiy citiy 200 i kymco da şu anda satışa sunulmuştur.. citiy 125 in 200 cc versiyonu.. sanırım fuarı beklemem iyi oldu... yoksa 125 alacaktım.. şimdi 200 cc lik motor versiyonu gelmiş . 1000 tl farkla..
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  11. #211
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar.. agiltiy citiy 200 i kymco da şu anda satışa sunulmuştur.. citiy 125 in 200 cc versiyonu.. sanırım fuarı beklemem iyi oldu... yoksa 125 alacaktım.. şimdi 200 cc lik motor versiyonu gelmiş . 1000 tl farkla..
    125 ile 200i(163 cc) arasında 3 küsür hp'lik farktan ziyade 200'lük modelin enjeksiyonlu olması sanırım önemli bir fark.

    Yakıt,karbüratör,ayar vb. sorunlar yaşamak istemeyenler için 1000 TL'lik farka değebilir.

    Fakat iki motor seçeneği arasında hissedilir bir performans farkı olmayacağını tahmin ediyorum.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  12. #212
    jesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Motosikleti
    ''00 ZX-12R..00 cb1100,, "16 integra 750
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 ile 200i(163 cc) arasında 3 küsür hp'lik farktan ziyade 200'lük modelin enjeksiyonlu olması sanırım önemli bir fark.

    Yakıt,karbüratör,ayar vb. sorunlar yaşamak istemeyenler için 1000 TL'lik farka değebilir.

    Fakat iki motor seçeneği arasında hissedilir bir performans farkı olmayacağını tahmin ediyorum.
    hp ve tork uzantısı bire bir.uzanıyo.. diger 125 olanından hissedilir bir tepkisi olacagına eminim.. ayrıca. yurt dışındaki r16 lara yapılan modifikasyonları takip ettim az önce.. malossi piston ve dereceli egzantrik karbüratör kitleri çıkarmış..degermi bilmem ama içim gıcıklanıyo mi modifiye işine girmem lazım. :D şu fuar bi gelsinde göriim bakalım daha yakından

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:59 ----------







    yeni enjeksiyonlu agility 200 resimleri
    bridge stone shirdge stone sharidge stone... ve tanrı lastikten kadını yarattı, sharon stone..
    Drift Religion

  13. #213
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Ufak bir düzeltme. Eğer Kymco üreticisi yanlış duyurmamışsa Silkar yanlış duyurmuş. Ağility City 200i 163 değil 174,5 cc.
    Bu yanlışı;
    http://www.kymco.com.tr/html/fiyatlar.php

    Bu doğrusu;
    http://www.kymco.com/product/specifi...1-D3E58AEF2C95

  14. #214
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı jesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hp ve tork uzantısı bire bir.uzanıyo.. diger 125 olanından hissedilir bir tepkisi olacagına eminim.. ayrıca. yurt dışındaki r16 lara yapılan modifikasyonları takip ettim az önce.. malossi piston ve dereceli egzantrik karbüratör kitleri çıkarmış..degermi bilmem ama içim gıcıklanıyo mi modifiye işine girmem lazım. :D şu fuar bi gelsinde göriim bakalım daha yakından[COLOR="Silver"]
    Hayırlısı olsun.

    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak bir düzeltme. Eğer Kymco üreticisi yanlış duyurmamışsa Silkar yanlış duyurmuş. Ağility City 200i 163 değil 174,5 cc.
    Bu yanlışı;
    http://www.kymco.com.tr/html/fiyatlar.php

    Bu doğrusu;
    http://www.kymco.com/product/specifi...1-D3E58AEF2C95
    Agility 200i, People 200 ile aynı motoru kullanıyor diye tahmin ettim fakat People 200'ün motoru 163 cc olmasına rağmen Agility 200'ün motoru 174.5 cc'ye çıkartılmış.

    Dediğiniz gibi Silkar'ın sitesinde yanlış belirtilmiş Agility 200'ün motor hacmi.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  15. #215

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility 125
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru kullanmak lazım bir sıkıntı olup olmadığına karar vermek için ama önceden bahsettiğiniz ve bizim manifolttan kaçak olarak nitelediğimiz sıkıntı sürüyorsa bu mesele manifolttaki kaçağa bağlı da olabilir, gaz kolu telinin gerginliği ile de alakalı olabilir.

    Kayışın eskiyip bollaşması,debriyaj balatasının tükenmesi de ihmal dahilinde.

    Dediğim gibi motoru görmek ve kullanıp müşahade etmek lazım.



    Rölanti ayarını motor sıcakken yapmalısınız. Ayar vidasının belli bir tur döndürülmesi gibi bir durum söz konusu değil. Zira bu ayar motorun bulunduğu hava şartlarına göre farklılık göstereceği için her motor için değişken olabilir.


    Motor sıcakken ayar vidasını motor ne yüksek devirde,ne de çok düşük devirde(motor stop etmeye yakın) olmayacak şekilde ayarlamak lazım.

    Motorun yüksek devirde olduğunu arka tekerin dönüş hızından, düşük devirde olduğunu da titreyerek çalışmasından anlayabilirsiniz.
    Sonunda sorunun kaynağını bulduk jikleyi devre dışı bıraktık ve motor sorunsuz bir şekilde gaz yemeye başladı ancak jikleyi sökmek biraz zor olacak galiba yardımlarınız için çok teşekkür ederim...

  16. #216
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Alıntı kimi1179 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonunda sorunun kaynağını bulduk jikleyi devre dışı bıraktık ve motor sorunsuz bir şekilde gaz yemeye başladı ancak jikleyi sökmek biraz zor olacak galiba yardımlarınız için çok teşekkür ederim...
    İlk çalışmada gaz yememe jikleye bağlı diyebiliriz (Agility'de otomatik jikle olduğu için devir yükselmiyorsa jiklede sorun olabilir diye düşünerek) ya motor ısındıktan sonra jikleye görev düşmeyecektir zaten.

    Sorunu en kısa ve masrafsız yoldan çözersiniz inş.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  17. #217

    Üyelik
    10 Ocak 2011
    Motosikleti
    Kymco Agility 125
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk çalışmada gaz yememe jikleye bağlı diyebiliriz (Agility'de otomatik jikle olduğu için devir yükselmiyorsa jiklede sorun olabilir diye düşünerek) ya motor ısındıktan sonra jikleye görev düşmeyecektir zaten.

    Sorunu en kısa ve masrafsız yoldan çözersiniz inş.
    jikleyi devre dışı bıraktıktan sonra motor zaten zengin karışımla yani jikle devredeymiş gibi çalışıyormuş yani sorun çözülmüş sayılmıyor , önemli olan jikle devreden çıktıktan sonra sorunsuz çalışması çünkü ilk çalıştırmada problem yoktu zaten jikle devreden çıktıktan sonra motor gecikmeli gaz yiyiyor

  18. #218
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 ile 200i(163 cc) arasında 3 küsür hp'lik farktan ziyade 200'lük modelin enjeksiyonlu olması sanırım önemli bir fark.

    Yakıt,karbüratör,ayar vb. sorunlar yaşamak istemeyenler için 1000 TL'lik farka değebilir.

    Fakat iki motor seçeneği arasında hissedilir bir performans farkı olmayacağını tahmin ediyorum.
    Alıntı acemi60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak bir düzeltme. Eğer Kymco üreticisi yanlış duyurmamışsa Silkar yanlış duyurmuş. Ağility City 200i 163 değil 174,5 cc.
    Bu yanlışı;
    http://www.kymco.com.tr/html/fiyatlar.php

    Bu doğrusu;
    http://www.kymco.com/product/specifi...1-D3E58AEF2C95
    Arkadaşlar Silkarda bir arkadaşımız var MT de yazıyor ama şu aralar yok...onu ziyaret etmeyi düşünürken fuar geldi çattı...bende ciddi anlamda agılıty 200 almayı düşünmekteyim şu an...veya people 200 i...veya pıaggıo lıbert 150 (yeni gelen model)...birinden biri artık bu yaza...cbfyi satmayabilirimde...

    foto ve mini araştırma için Sn. Jesse'ye teşekkürler...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------

    15,2 HP 16 JANT

    ÖN/ARKA DİSK FREN

    ENJEKSİYONLU

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...41917548/detay


    nebioğulları ilanında bunu yazmış...bu hp için 1000 lira fark değer...tek mesele benim dizler önlere ne kadar değecek...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  19. #219
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Kymco, Agility City 200i ile ilgili bilgileri sitesinde güncellemiş.

    Buna göre Agility City 200i 163 cc ve 7.7 kw (yani 10.3 hp)

    Agility 125 ise 6.9 kw yani 9.2 hp.

    Aradaki 1 hp'nin ne kadar kayda değer fark yaratacağı tartışılır.

    Aradaki enjeksiyon farkı sanırım tercih meselesi olacak.



    Mete abi Agility City 125 sana küçük gelir gibi yahu.

    Benim boy 1.83 cm, kg 83 olmasına rağmen Agility'de rahat ettiğim söylenemez. (City de Agility 125'den aman aman farklı değil)

    10 küsür hp'lik bir scooterla sıkıntı yaşayabilirsin çekiş gücü anlamında.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  20. #220
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı asm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kymco, Agility City 200i ile ilgili bilgileri sitesinde güncellemiş.

    Buna göre Agility City 200i 163 cc ve 7.7 kw (yani 10.3 hp)

    Agility 125 ise 6.9 kw yani 9.2 hp.

    Aradaki 1 hp'nin ne kadar kayda değer fark yaratacağı tartışılır.

    Aradaki enjeksiyon farkı sanırım tercih meselesi olacak.



    Mete abi Agility City 125 sana küçük gelir gibi yahu.

    Benim boy 1.83 cm, kg 83 olmasına rağmen Agility'de rahat ettiğim söylenemez. (City de Agility 125'den aman aman farklı değil)

    10 küsür hp'lik bir scooterla sıkıntı yaşayabilirsin çekiş gücü anlamında.
    abi bozdun moralimi ... du bakam fuar gelir hoş gelir...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler