Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mayıs 2016, 09:01
#15641
Orjinal wolf lastiğini alır almaz motorcunun tavsiyesi ile irc ile değişmiştim. Orjinali bilemiyorum ama irc 5 para etmez. 2 yıl kullandım. Çok kazalar yaptım irc yüzünden.motosikletçiye en çok kar bırakan irc lastik. Bak 3 yıl önce yazmıştım hatta....
http://www.motosiklet.net/forum/moto...agi-opmek.html
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
-
31 Mayıs 2016, 17:51
#15642
Wolf güzel motor herşeye rağmen.
@search16 zinciri değiştirmeyi denediniz mi.
-
04 Haziran 2016, 14:26
#15643
imamx adlı üyeden alıntı
Wolf güzel motor herşeye rağmen.
@search16 zinciri değiştirmeyi denediniz mi.
Zinciri değiştirdim ama çokta fark yok. Dişlim ön orj arka 3yada 4 diş küçük. Konforuna hayranım. Birde ön fren sorunu hallolsa. Titreme ver. Alt merkez değişmesine rağmen hemde. Üst pompayı değiştiricem olmadı.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
04 Haziran 2016, 15:49
#15644
ben motoru değiştirdim ön fren sorunu falan kalmadı boxerdan anladığım, kampana ön fren okadar yeterliymişki bizim motorlara. 10.000km de 10tl lik balatayı takarım sonra devam
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Haziran 2016, 01:05
#15645
tahsins adlı üyeden alıntı
ben motoru değiştirdim ön fren sorunu falan kalmadı
boxerdan anladığım, kampana ön fren okadar yeterliymişki bizim motorlara. 10.000km de 10tl lik balatayı takarım sonra devam
Bu gidişle öyle olacak benimde. Bu sezon devamda seneye rx3i ye doğru artık gidişat.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
07 Haziran 2016, 10:48
#15646
Selamlar.
Epeydir girmiyorum.Salcano güzel,tasaruflu,hızlıda bir motor.Beğenmediğim tek yönü kuvvetli rüzgarda yanlardan çok rüzgar yemesi.Motorumla hep tali yollarda hızını ölçmüştüm,geçenlerde otoyolda gps ile ölçüm yaptım ve ibre daha yükseliyordu korktum kestim gazı.Salcano iyi açılır,karbüratör ayarı tam olursa böyle olur (not düz yolda ve orijinal hali ile)
[IMG][/IMG]
-
07 Haziran 2016, 11:43
#15647
Ben ankaradan istanbula giderken bolu tüneli çıkışında 126 km gördüm ibrede.
motor kesiciye girmiş kulağımda kulaklık vardı müzik dinliyodum son anda farkedip kestim gazı. Düzde 100km'yi geçemiyorum ama çoğu zaman.
-
07 Haziran 2016, 12:56
#15648
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Selamlar.
Epeydir girmiyorum.Salcano güzel,tasaruflu,hızlıda bir motor.Beğenmediğim tek yönü kuvvetli rüzgarda yanlardan çok rüzgar yemesi.Motorumla hep tali yollarda hızını ölçmüştüm,geçenlerde otoyolda gps ile ölçüm yaptım ve ibre daha yükseliyordu korktum kestim gazı.Salcano iyi açılır,karbüratör ayarı tam olursa böyle olur
(not düz yolda ve orijinal hali ile)
http://<a href="http://hizliresim.co...AX.jpg</a></a>
Bu aralar bolca geziyorsun abi.. İyice açıldı senin motor anlaşılan..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
07 Haziran 2016, 13:19
#15649
Evet Salih geziyorum.Otoyolda hızımı tekrar ölçücem bu defa gazı kesmeden
sonra dişliyi değişip ölçüm yapıcağım,sınırları zorlıyacağım
-
08 Haziran 2016, 00:39
#15650
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Selamlar.
Epeydir girmiyorum.Salcano güzel,tasaruflu,hızlıda bir motor.Beğenmediğim tek yönü kuvvetli rüzgarda yanlardan çok rüzgar yemesi.Motorumla hep tali yollarda hızını ölçmüştüm,geçenlerde otoyolda gps ile ölçüm yaptım ve ibre daha yükseliyordu korktum kestim gazı.Salcano iyi açılır,karbüratör ayarı tam olursa böyle olur
(not düz yolda ve orijinal hali ile)
http://<a href="http://hizliresim.co...AX.jpg</a></a>
Nekadar sıkıştırsam da 105 i geçmiyor. Rampa aşşağı yada düzde farketmiyor. Yanlız şu bir gerçek artçılı kullanılacak ve hele grup gezilerine artçılı çıkılacak motor değilmiş onu anladım. Resmen nal topluyorum arkada. CBF yada YBR ler gözden kayboluyor. Tek kişi ybr lere nal toplatıyor ama artçılı bitik. Rampada bile tek çok bayılıyor.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
09 Haziran 2016, 14:29
#15651
search16 adlı üyeden alıntı
Nekadar sıkıştırsam da 105 i geçmiyor. Rampa aşşağı yada düzde farketmiyor. Yanlız şu bir gerçek artçılı kullanılacak ve hele grup gezilerine artçılı çıkılacak motor değilmiş onu anladım. Resmen nal topluyorum arkada. CBF yada YBR ler gözden kayboluyor. Tek kişi ybr lere nal toplatıyor ama artçılı bitik. Rampada bile tek çok bayılıyor.
Motorunuzun dişlileri orijinalmi,değiştinizmi?Değiştiyseniz 2 kişi olduğu zaman Salcano ölü...Ben orijinal dişlilerle kullanmaktayım ve otoyolda rüzgar olmazsa yokuşlarda dahi 5.vitesten düşmüyorum,(rüzgarda 4.vites,çok kuvvetli rüzgarda 3 e kadar)tali yollarda hariç...Dişli değiştiyseniz orijinal dişlileri takıp güzel bir karbüratör ayarı yaptıktan sonra mutlaka performans artacaktır,kazasız belasız yolculuklar.Not :Kullandığınız benzin ve yağda performansı etkileyebiliyor.
-
09 Haziran 2016, 22:57
#15652
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Motorunuzun dişlileri orijinalmi,değiştinizmi?Değiştiyseniz 2 kişi olduğu zaman Salcano ölü...Ben orijinal dişlilerle kullanmaktayım ve otoyolda rüzgar olmazsa yokuşlarda dahi 5.vitesten düşmüyorum,(rüzgarda 4.vites,çok kuvvetli rüzgarda 3 e kadar)tali yollarda hariç...Dişli değiştiyseniz orijinal dişlileri takıp güzel bir karbüratör ayarı yaptıktan sonra mutlaka performans artacaktır,kazasız belasız yolculuklar.Not :Kullandığınız benzin ve yağda performansı etkileyebiliyor.
Tavsiyeniz için teşekkürler. Arkayı 42 yapmıştım sadece ama o bile etkiledi. Bugün orjinal dişlisini taktım. Karbüratör iğnesini bir tırnak aşşağı aldım. Sonuç olarak iki kişi tek gibi asılıyor. Rampada deneme imkanım olmadı ama düzde 95 yaptı artçılı. En güzeli bu dediğiniz gibi. Yağ olarak castrol 10 - 40 tan başka koymam. 1500 km de bir de değiştiririm. Tek sıkıntı ön fren kaldı hıza etken. Geri bırakmıyor tam olarak. Sehpada elle çevirince tekeri iki üç turda duruyor. Frensiz durunca disk e bakıyorum sıcak, bariz sürtme var. Merkezi elimle kastırınca sürtünme duruyor. İnce plakalarla merkez bağlantılarına ayar yapınca oda çözülecek gibi. Güvenli sürüşler hepimize.
-
10 Haziran 2016, 22:15
#15653
Bugün Michelin lastikler takıldı arka takozlar gitmiş onlarda değişmiş oldu bu arada artık yaza haziriz allahın izni ile birde arti olarak motora dörtlü ve gündüz ledi taktım baya beğenen oldu. Bu yaz Zonguldak İstanbul yapasım var. Grupta arkadaslarlada tanışmak isterim bu tur esnasında ��
-
12 Haziran 2016, 04:58
#15654
Selamın aleykum wolf sattık salcano attak aldık 150 cc cekiş gayet iyi şu anda 250 km oldu rodajda. Yakıt iyi bakalım inş üzmez bizi
-
13 Haziran 2016, 13:36
#15655
search16 adlı üyeden alıntı
Tavsiyeniz için teşekkürler. Arkayı 42 yapmıştım sadece ama o bile etkiledi. Bugün orjinal dişlisini taktım. Karbüratör iğnesini bir tırnak aşşağı aldım. Sonuç olarak iki kişi tek gibi asılıyor. Rampada deneme imkanım olmadı ama düzde 95 yaptı artçılı. En güzeli bu dediğiniz gibi. Yağ olarak castrol 10 - 40 tan başka koymam. 1500 km de bir de değiştiririm. Tek sıkıntı ön fren kaldı hıza etken. Geri bırakmıyor tam olarak. Sehpada elle çevirince tekeri iki üç turda duruyor. Frensiz durunca disk e bakıyorum sıcak, bariz sürtme var. Merkezi elimle kastırınca sürtünme duruyor. İnce plakalarla merkez bağlantılarına ayar yapınca oda çözülecek gibi. Güvenli sürüşler hepimize.
En iyisini yapmışsınız çünki Salcano 125cc 11hp motor dişli küçültmeyi kaldırmıyor.Castrol 10w40 güzel yağ,Artçılı kullandığınız için 1500km de yağ değişimi uygun ,ben tek kullandığım için 2000km de değişim yapıyorum.Yazın 10w40 tan biraz daha kalın yağ kullanabilirsiniz,kazasız belasz yolculuklar.
-
15 Haziran 2016, 01:41
#15656
An itibariyle salcano attack gım 350km oldu 20tl benzinle tam 196 km yol yaptım bende şaşırdım açıkcası bide makine rodajda daha çok yakması lazım. Gene 20 tl attım bakalım ne kadar gidicek
-
15 Haziran 2016, 03:10
#15657
Arkadaslar attack 150 nin silindirik bizim wolf lara uyarmi acaba bilgisi olan varmi
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:51 ----------
darkos adlı üyeden alıntı
An itibariyle salcano attack gım 350km oldu 20tl benzinle tam 196 km yol yaptım bende şaşırdım açıkcası bide makine rodajda daha çok yakması lazım. Gene 20 tl attım bakalım ne kadar gidicek
Hayırlı olsun kardeşin attack in zonguldak çok dağlık bir bölgedir bende wolf ile ortalama 10 ile 12 kuruş arası değişiyor bende çok diyordum ama bu bölgeyi düşünerek çok iyi geliyor artık bana )
-
16 Haziran 2016, 00:03
#15658
Wolfumde az yakıyodu beni hiç üzmedi. Bugun bi ara attackla 80 ni gördüm bi anlık titreşim yok gibiydi. Wolf göre cok seri hemen tekere gelcek gibi kafa kaldırıyor
-
21 Haziran 2016, 21:28
#15659
Selam arkadaşlar. Benim motorun yağ tapası yalama olmuştu. Gidip heli coil çektirdim. Fakat bu sefer de sinyaller bozuldu. Muhtemelen motorcu kasten yaptı çünkü para almamıştı.(heli coili başkası çekti) bu motorcu ne yaptı da sinyali bozdu. Yani sinyal komple hiç çalışmıyor.
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
21 Haziran 2016, 21:37
#15660
Üşenmedim saydım. Tam 30 kere benim wolfun tapasını sıkmışım. Yalama yapamadım. Eminim 30 kere daha sıksam yalama olmaz. Ustanı tebrik ederim.
Sinyaller için flaşör değişeceksin. Başka sebebi olmaz sanmam. Akünün yanında flaşör. 5 tl bişey.
Bu arada tapa yuvasına diş açmaya kaç para verdin?
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)