Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Ekim 2015, 18:36
#15381
notyetktu adlı üyeden alıntı
hafta sonu bende, havalar soğumadan gezeyim dedim. Ankara Etimesguttan Ayaş yoluna toplamda 120 km süren bir gezi yaptım. 115 KM hıza çıktığım oldu, hatta 125 km yide görebileceğim diye düşündüm ama bu yol biraz meğilli iken alabildiğim hızdı. düz yolsa 105 km ancak görülüyor dip gazda belki 110. ancak bence motorun en stabil ve keyifli hız aralığı 80-90 km arası. Hem motor çok yorulmamış oluyor hem de yol daha keyif veriyor.
izmir çeşme otoyolunda hafif eğimde 1 defa 121, 1 defa 125 km hızı görmüşlüğüm vardır. bizim motorlar bazen şaşırtıyor beni
Reklamlar
-
22 Ekim 2015, 19:38
#15382
-ZERO- adlı üyeden alıntı
izmir çeşme otoyolunda hafif eğimde 1 defa 121, 1 defa 125 km hızı görmüşlüğüm vardır. bizim motorlar bazen şaşırtıyor beni
Keyifli gidilecek hızı 90 aslında.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
22 Ekim 2015, 20:33
#15383
search16 adlı üyeden alıntı
Keyifli gidilecek hızı 90 aslında.
Orasi oyle tabi 125 cc sonucta.
-
27 Ekim 2015, 07:46
#15384
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------
Arkadaşlar ön freni sıktığımda titreme başladi benim motorda. Gidona baktım boşluk yok. Yazın turda fetiye ye inerken artçılı çok frenle indim dik rampadan. Düze gelince durduğumda baktım balatadan koku geliyor. Acaba oradamı birşey oldu. Diskte biraz karardı haliyle.
-
27 Ekim 2015, 15:27
#15385
search16 adlı üyeden alıntı
http://i.hizliresim.com/ZJ9Vlg.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:09 ----------
Arkadaşlar ön freni sıktığımda titreme başladi benim motorda. Gidona baktım boşluk yok. Yazın turda fetiye ye inerken artçılı çok frenle indim dik rampadan. Düze gelince durduğumda baktım balatadan koku geliyor. Acaba oradamı birşey oldu. Diskte biraz karardı haliyle.
hocam benim ön fren bildim bileli titriyor. balatayı da değişsen , diski de taşlatsam bir türlü kesemedim titremeyi.
siz tabi balatayı değiştirip şansınızı deneyin. ama ben wolfun orjinal ön fren merkezinde sorun yaşadım. taktığım balatayı 1000km olmadan yakıyordu. frenlerde ötme ve tutmama gibi sorunlar oluyor. en sonunda usta "bu merkezin adam olmayacak kaliteli bir merkez takalım" dedi. ve benzer bir ön merkez taktık. takış o takış. ortalama 15.000km dir kullanıyorum. hatta 15.000km dir aynı balatayı kullanıyorum.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
27 Ekim 2015, 21:14
#15386
tahsins adlı üyeden alıntı
hocam benim ön fren bildim bileli titriyor. balatayı da değişsen , diski de taşlatsam bir türlü kesemedim titremeyi.
siz tabi balatayı değiştirip şansınızı deneyin. ama ben wolfun orjinal ön fren merkezinde sorun yaşadım. taktığım balatayı 1000km olmadan yakıyordu. frenlerde ötme ve tutmama gibi sorunlar oluyor. en sonunda usta "bu merkezin adam olmayacak kaliteli bir merkez takalım" dedi. ve benzer bir ön merkez taktık. takış o takış. ortalama 15.000km dir kullanıyorum. hatta 15.000km dir aynı balatayı kullanıyorum.
taktigin on fren merkezi nedir hangi motorun. bir de taktiktan sonra eskiye nazaran tutusu nasil.
-
27 Ekim 2015, 21:39
#15387
-ZERO- adlı üyeden alıntı
taktigin on fren merkezi nedir hangi motorun. bir de taktiktan sonra eskiye nazaran tutusu nasil.
Wolfun ön fren merkezi pek çok çinli scooterda kullanılan bir merkez. Ama tabi honda titan es modelinden kopyalanmış.
Takmadan önce fren yok gibiydi. Tutmuyordu. Balatayı devamlı yakıyordu.
Merkezi değişince motorun ön freni olduğunu anladım.
Doğrusu benim arka frende verimsiz. Kaç kez balata değiştirttim. Orjinal ybr balatası taktırdım gene arka fren ölü.
Tabi benim benim motoru 160kg yüklü ve sert kullanmamında etkisi büyük.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
28 Ekim 2015, 00:32
#15388
tahsins adlı üyeden alıntı
Wolfun ön fren merkezi pek çok çinli scooterda kullanılan bir merkez. Ama tabi honda titan es modelinden kopyalanmış.
Takmadan önce fren yok gibiydi. Tutmuyordu. Balatayı devamlı yakıyordu.
Merkezi değişince motorun ön freni olduğunu anladım.
Doğrusu benim arka frende verimsiz. Kaç kez balata değiştirttim. Orjinal ybr balatası taktırdım gene arka fren ölü.
Tabi benim benim motoru 160kg yüklü ve sert kullanmamında etkisi büyük.
benim de fren tutmuyordu. on balatayi degistirdim eskiye nazaran 2 kati bir artis oldu ve cikan balatada duzensiz bir asinma mevcuttu. yani kucuk bir açıyla aşınmıştı. bir kenarda ince olan balata diger kenara gidildikce kalinlasiyordu yani. ya disk yamuk ya da fren merkezinde sorun var. fren yaparken otmeler gene basladi malesef. arka fren benim de ölü. basıyorum yok kimse. bi degistireyim diyorum ben de. on fren merkezini de degistirecem ama hidrolik havası alma işlemi gozumu korkuttugu icin yapamiyorum.
-
28 Ekim 2015, 07:31
#15389
tahsins adlı üyeden alıntı
hocam benim ön fren bildim bileli titriyor. balatayı da değişsen , diski de taşlatsam bir türlü kesemedim titremeyi.
siz tabi balatayı değiştirip şansınızı deneyin. ama ben wolfun orjinal ön fren merkezinde sorun yaşadım. taktığım balatayı 1000km olmadan yakıyordu. frenlerde ötme ve tutmama gibi sorunlar oluyor. en sonunda usta "bu merkezin adam olmayacak kaliteli bir merkez takalım" dedi. ve benzer bir ön merkez taktık. takış o takış. ortalama 15.000km dir kullanıyorum. hatta 15.000km dir aynı balatayı kullanıyorum.
Hmmm. Ozaman en az maliyetli olandan değişime başlamak lazım. Balata ile başlıyalım. İlk aldığımda çok iyiydi. Olmadı ybr nin fren merkezini takarım. Yada aliexpreesten alırım bitane. Teşekkürler cevaplarınız için
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
-
28 Ekim 2015, 08:34
#15390
-ZERO- adlı üyeden alıntı
benim de fren tutmuyordu. on balatayi degistirdim eskiye nazaran 2 kati bir artis oldu ve cikan balatada duzensiz bir asinma mevcuttu. yani kucuk bir açıyla aşınmıştı. bir kenarda ince olan balata diger kenara gidildikce kalinlasiyordu yani. ya disk yamuk ya da fren merkezinde sorun var. fren yaparken otmeler gene basladi malesef. arka fren benim de ölü. basıyorum yok kimse. bi degistireyim diyorum ben de. on fren merkezini de degistirecem ama hidrolik havası alma işlemi gozumu korkuttugu icin yapamiyorum.
Bak 2 yıl önce başlığını açmışım. Hatta resimlerde duruyor daha konuda. Ben bu konuyu açtıktan sonra 4-5 balata daha değiştirttim. Gene yandı gene fren tutmadı. Sonunda merkezi değiştirttim olay bitti.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...k-asinmis.html
search16 adlı üyeden alıntı
Hmmm. Ozaman en az maliyetli olandan değişime başlamak lazım. Balata ile başlıyalım. İlk aldığımda çok iyiydi. Olmadı ybr nin fren merkezini takarım. Yada aliexpreesten alırım bitane. Teşekkürler cevaplarınız için
Boştayken ön tekeri çevirin. Fren sıkıyorsa o merkezden hayır gelmez. Devamlı yakar balatayı. Pistonları söküp yağlasanda gene sıkar yakar balatayı.
Bu arada merkez çok pahalı değil. 30tl bişeydi. Ama hidrolik değişimi ve hava alma falan zaman alıyor biraz.
Benim taktırdığım merkez tam uymadı diski boydan kısalttım biraz. Yan yüzeyinide taşlattım.
Bide ybr balatası arkaya uyar. Öne ybr uymaz. honda titanes denilen türden uyar
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
31 Ekim 2015, 11:07
#15391
Ankara ya kış geldi..Öğle saatleri güzel ama sabah saatlerinde toto fena üşüyor..Termal taytı alttan giydim.. Aldığım begere balaklava dan çok memnunum..Rüzgar geçirmeme özelliği var.. ve sıcak tutuyor.. bu markanın alt ve üst takımını almak lazım galiba.. sağuk için oldukça etkili olur..Termal taytın faydası var ama yeterli olmadığını düşünüyorum.. Ne kadar ekmek, o kadar köfte hesabı.. kalite biraz pahalı oluyor..
9.833 kilometrede, yani son yağ değişiminden ortalama 1600 km sonra yağ değişimini yaptım..eski yağda gram eksilme yok..yağında daha gideri varmış.. gulf 10/40 koydum..
benim motorun depoya kaldırılma vakti yakındır.. :(
Bu arada yağmurda kullandığımdan beridir.. arka teker.. fren balata kısmından ara ara bi gıcırdama sesi geliyor.. o bölgede yağlanacak bir yerde yok..var mı bir bilginiz.. zincir ile alakası yok. çünkü zincirim her daim yağlıdır..
-
31 Ekim 2015, 11:41
#15392
Salih abi arka fren kampana nın içine su girer ve donarsa açılıp temizlenmesi gerek diye biliyorum. Öyle bir şey olmuş olabilir.
-
31 Ekim 2015, 19:59
#15393
Salih normalde arka tekerde zincir hariç yağlanacak bir yer yok.
Takırdama gıcırdama olur. Made in prc
Bu hafta muayene var.
Hız saati çalışmıyor.
Far kumandası çalışmıyor.
Sinyaller yok.
Çantalar ve demirleri sökülecek.
Öncam elkılıfı ve dizörtüsü sökülecek.
Bakalım muayeneden geçebilecek miyim...
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
01 Kasım 2015, 10:10
#15394
motorun karburatorunu acip temizlesem hava ayari v.s yapmam gerekir mi tekrar. ciddi anlamda zor calismaya basladi isinsa bile.
-
01 Kasım 2015, 10:26
#15395
Hayırlı pazarlar. Wolfle mutlu mutlu gezerken inanılmaz bir olay yaşadım Arka zincirde bulunan 4 tane vidanın hepsinin tamamen gevşemesi ve orda bulunun bir vidanın V şeklinde yamulması nasıl oldu bilmiyorum. Sizce bu neden olur dün cumartesi akşam saat 9 gibi oldu olay açık hiçbir yer bulamadım bir bakkala girdim alet edevatınız varmı diye sordum ve adamlar yardımcı oldu. Kalan 3 vidayı iyice sıkıp sanayiye gittim ve. oto tamircisinde aynı vidadan bulup yerine taktım.
Motor 2300 kmde bakıma daya 700 km var bu olay 80-90 la giderken başıma gelse neler olurdu merak ediyorum.
-
01 Kasım 2015, 15:37
#15396
-ZERO- adlı üyeden alıntı
motorun karburatorunu acip temizlesem hava ayari v.s yapmam gerekir mi tekrar. ciddi anlamda zor calismaya basladi isinsa bile.
Kardeşim çok hassas bişey. Karbüratör bambaşka bir dünya. Daha önce sökmediysen tavsiye etmem.
MotorcuKrdeş adlı üyeden alıntı
Hayırlı pazarlar. Wolfle mutlu mutlu gezerken inanılmaz bir olay yaşadım Arka zincirde bulunan 4 tane vidanın hepsinin tamamen gevşemesi ve orda bulunun bir vidanın V şeklinde yamulması nasıl oldu bilmiyorum. Sizce bu neden olur dün cumartesi akşam saat 9 gibi oldu olay açık hiçbir yer bulamadım bir bakkala girdim alet edevatınız varmı diye sordum ve adamlar yardımcı oldu. Kalan 3 vidayı iyice sıkıp sanayiye gittim ve. oto tamircisinde aynı vidadan bulup yerine taktım.
Motor 2300 kmde bakıma daya 700 km var bu olay 80-90 la giderken başıma gelse neler olurdu merak ediyorum.
http://i.hizliresim.com/m5NWqZ.jpg
Kardeş benimde 25.000km gibi zincir kopmuştu. Dişli vidalarının ikisi gevşemişti. Acaba ondan mı koptu zincir?
Evet o vidaları fazla sıkmak lazım. Gevşiyor yoksa. Ama fazlaca sıkarsan gevşemiyor. Ben o pullarıda takmadım. Daha bu sabah kontrol ettim taş gibi sıkılı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
Gene km teli kopmuş.ondan km çalışmıyomuş. Bıktım artık bu 2. Kopan tel. Şu çinden adam gibi tel getirmiyorlar arkadaş.
Bizim motorada scooter km telleri uyuyormuş.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
01 Kasım 2015, 17:00
#15397
Selam arkadaşlar. bugün motora binmeden önce motorun sağına soluna bakarken plasitk bi hortum farkettim. bu siyah hortum normalde deponun altında şasinin yanında dururdu. aşağı düşmüştü fotoğrafta gördüğünüz gibi. ben de aldım tahliye hortumunun yanına sıkıştırdım. bu hortum nedir? hortumun ucuna kuvvettlive üfleyince motor stop ediyor. bu nedir ne işe yarar bir bilginiz var mı?
bir de motor 7000'e yaklaştı. hava filtresi benzin filtresi falan değiştirmeli miyim?
-
01 Kasım 2015, 20:38
#15398
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar. bugün motora binmeden önce motorun sağına soluna bakarken plasitk bi hortum farkettim. bu siyah hortum normalde deponun altında şasinin yanında dururdu. aşağı düşmüştü fotoğrafta gördüğünüz gibi. ben de aldım tahliye hortumunun yanına sıkıştırdım. bu hortum nedir? hortumun ucuna kuvvettlive üfleyince motor stop ediyor. bu nedir ne işe yarar bir bilginiz var mı?
bir de motor 7000'e yaklaştı. hava filtresi benzin filtresi falan değiştirmeli miyim?
http://i.hizliresim.com/52nZkM.jpg
Hava alıyor o hortumdan karbüratör. Ondan su girerse yada tıkanırsa stop eder. Ama senin çalışmama ile ilgisi olacağını sanmam.
Benzin filtresi değişmiyor normalde.
Hava filtreside 20.000kmde değişir. 5000km de söküp hava tutup geri takarsan iyi olur.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
01 Kasım 2015, 22:32
#15399
tahsins adlı üyeden alıntı
Hava alıyor o hortumdan karbüratör. Ondan su girerse yada tıkanırsa stop eder. Ama senin çalışmama ile ilgisi olacağını sanmam.
Benzin filtresi değişmiyor normalde.
Hava filtreside 20.000kmde değişir. 5000km de söküp hava tutup geri takarsan iyi olur.
eyvallah sağolasın teşekkür ederim
-
02 Kasım 2015, 13:22
#15400
slyman_b adlı üyeden alıntı
Salih abi arka fren kampana nın içine su girer ve donarsa açılıp temizlenmesi gerek diye biliyorum. Öyle bir şey olmuş olabilir.
Sudan kaynaklı bir gıcırdama olduğu kesin.. ama içine giren suyu donduracak kadar soğuk henüz yok..öyle bir soğuk olursa motosiklete binmem zaten.. atlarım otobüse yata yata giderim.. muhtemelen kalitesiz balatalardan kaynaklı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
tahsins adlı üyeden alıntı
Salih normalde arka tekerde zincir hariç yağlanacak bir yer yok.
Takırdama gıcırdama olur. Made in prc
Bu hafta muayene var.
Hız saati çalışmıyor.
Far kumandası çalışmıyor.
Sinyaller yok.
Çantalar ve demirleri sökülecek.
Öncam elkılıfı ve dizörtüsü sökülecek.
Bakalım muayeneden geçebilecek miyim...
Benim motordan gızırtı gelmez gelince şaşırdım.. Söylediğin gibi balatalardan kaynaklı diye düşünüyorum..
Muayenede de başarılar..
MotorcuKrdeş adlı üyeden alıntı
Hayırlı pazarlar. Wolfle mutlu mutlu gezerken inanılmaz bir olay yaşadım Arka zincirde bulunan 4 tane vidanın hepsinin tamamen gevşemesi ve orda bulunun bir vidanın V şeklinde yamulması nasıl oldu bilmiyorum. Sizce bu neden olur dün cumartesi akşam saat 9 gibi oldu olay açık hiçbir yer bulamadım bir bakkala girdim alet edevatınız varmı diye sordum ve adamlar yardımcı oldu. Kalan 3 vidayı iyice sıkıp sanayiye gittim ve. oto tamircisinde aynı vidadan bulup yerine taktım.
Motor 2300 kmde bakıma daya 700 km var bu olay 80-90 la giderken başıma gelse neler olurdu merak ediyorum.
http://i.hizliresim.com/m5NWqZ.jpg
Bu dişli civatası ve zincir çok hassas bir konu.. sık sık kontrol ediyorum...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)