Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ekim 2015, 16:26
#15321
imamx adlı üyeden alıntı
250cc'ye geçiş yapmak istiyorum artık. Dediğim gibi piyasası kaçtansa motoru satılığa çıkartacağım. Sıkıntısız sorunsuz muayeneli sigortalı vergi borcu yok bakımları tam. 8000 km'de 2014 model beyaz.
2600tl - 2800tl arası iyidir bence. acil satılsın diyorsan dahada düşmen lazım fiyatı.
sıfırıda satılmıyor sanırım artık bizim motorun. sahibinden.com ilanlarında göremedim.
kısa vadede satmak amacıyla kesinlikle alınmaması gereken bir motor wolf.
motorun çok yeni. çok zarar edeceksin satarken söyliyeyim.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
-
03 Ekim 2015, 17:29
#15322
S.A. Birkaç gündür arka tekerin aralardan seyir halinde iken "tak" diye bir ses geliyordu ve sesle birlikte sağ peg de hafif bi titreşme oluyordu.
defalarca bakmama rağmen her hangi bir aksaklık göremiyordum bugün sıkışan trafikte milim milim ilerlerken birden arka teker kitledi sürükleyerek kenarı çektim arka dişlinin vidası yerinden çıkarak şaseye takılmış. bu olay Yüksek hızda giderken gerçekleşseydi sonuçları vahim olabilirdi çok şükür ucuz atlattık. Demek ki arada bir kontrol etmek lazım o cıvataları.
-
03 Ekim 2015, 19:08
#15323
tahsins adlı üyeden alıntı
2600tl - 2800tl arası iyidir bence. acil satılsın diyorsan dahada düşmen lazım fiyatı.
sıfırıda satılmıyor sanırım artık bizim motorun. sahibinden.com ilanlarında göremedim.
kısa vadede satmak amacıyla kesinlikle alınmaması gereken bir motor wolf.
motorun çok yeni. çok zarar edeceksin satarken söyliyeyim.
Motorumdan memnunum. Allah'a şükür beni yolda hiç bırakmadı. Ama 250 cc geçmek istiyorum. Megelli ya da Honda. Mecbur satmam lazım. Sıfırı yoksa bu bir avantaj. Ayrıca sıfır Wolf fiyatlarının 4000 ₺ civarı olduğu doğru mu?
-
03 Ekim 2015, 19:17
#15324
hgdr adlı üyeden alıntı
S.A. Birkaç gündür arka tekerin aralardan seyir halinde iken "tak" diye bir ses geliyordu ve sesle birlikte sağ peg de hafif bi titreşme oluyordu.
defalarca bakmama rağmen her hangi bir aksaklık göremiyordum bugün sıkışan trafikte milim milim ilerlerken birden arka teker kitledi sürükleyerek kenarı çektim arka dişlinin vidası yerinden çıkarak şaseye takılmış. bu olay Yüksek hızda giderken gerçekleşseydi sonuçları vahim olabilirdi çok şükür ucuz atlattık. Demek ki arada bir kontrol etmek lazım o cıvataları.
Abi onları fazla sıkmak lazım. Yoksa gevşiyor. Bende de gevşemişti. Düzgünce sıktım bidaha hiç gevşemedi.
Bide o civataların etrafında kıvrılan pul olması lazım. Sende takılı değilmiydi bu onlar?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------
imamx adlı üyeden alıntı
Motorumdan memnunum. Allah'a şükür beni yolda hiç bırakmadı. Ama 250 cc geçmek istiyorum. Megelli ya da Honda. Mecbur satmam lazım. Sıfırı yoksa bu bir avantaj. Ayrıca sıfır Wolf fiyatlarının 4000 ₺ civarı olduğu doğru mu?
Valla Burlarda satılmıyor sıfır wolf bilemiyorum. Ama 3000tl den zor satılan motorun 4000tl ye satılması imkansız bence.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
05 Ekim 2015, 00:12
#15325
Vida gevşeme olayı çok kez başıma geldi , sen yavaş olduğun için ktlemiş motoru benim 2 kez o dişlinin tutturduğu göbek kırıldı bi kaç kez vidanın başı koptu :D en son bugün gene vide somun değiştirdim ne kadar sıksamda o civataları yamultup tuttursamda gevşiyo bi şekilde sürekli kontrol etme lazım
-
05 Ekim 2015, 11:17
#15326
Pazar gunu zincirleri temizleyip yagladim ama sanki yag ince oldugu icin zincirden akti gibi yanlarinda fazla yag kalmadi yada onceden cok pisti. 10-40 sade motor yagi ile yagladim
-
05 Ekim 2015, 15:41
#15327
Salih_T adlı üyeden alıntı
İşte tipik bir kurye/sepetçi/paketçi motoru. arkadaki kocaman bagajdan da belli.
Üç yılda 67000km (2012'nin ocak ayında almamıştır 2.5 ya da 2 yıl da denilebilir yılda 25-30000km eder)
Bu ilan şu bakımdan da değerli, demek ki salcano wolf 60-70000km gidebiliyor. (motor yaptırmadığını varsayıyorum)
songoku25 adlı üyeden alıntı
Vida gevşeme olayı çok kez başıma geldi , sen yavaş olduğun için ktlemiş motoru benim 2 kez o dişlinin tutturduğu göbek kırıldı bi kaç kez vidanın başı koptu :D en son bugün gene vide somun değiştirdim ne kadar sıksamda o civataları yamultup tuttursamda gevşiyo bi şekilde sürekli kontrol etme lazım
hocam senin sorununun çözümü şurada:
http://www.loctite.com.tr/full-product-list-loctite.htm
Loctite 222, 243 senin işini görür.
http://www.hepsiburada.com/loctite-2...-p-OTLCT243-10
Yüksek mukavemetli civata sabitleyicisi SAKIN ALMA onlar ancak makine ile sökülür elle sökülemez.
-
05 Ekim 2015, 17:32
#15328
MotorcuKrdeş adlı üyeden alıntı
Pazar gunu zincirleri temizleyip yagladim ama sanki yag ince oldugu icin zincirden akti gibi yanlarinda fazla yag kalmadi yada onceden cok pisti. 10-40 sade motor yagi ile yagladim
Eski halinde yağ, toz pislikle karıştığı için daha kıvamlı gibi görünmüştür, yağı sürerken de fazlası dökülecek bir bezle iyice yedirebilirsin kesmezse gresle karıştırıp daha kıvamlı yapabilirsin ama önce dediğim gibi zincir yağı gibi yapışma özelliği olmadığı için bi süre sonra janttan silmeye mecbursun
facebook.com/SalcanoMotosiklet
-
05 Ekim 2015, 18:22
#15329
hgdr adlı üyeden alıntı
S.A. Birkaç gündür arka tekerin aralardan seyir halinde iken "tak" diye bir ses geliyordu ve sesle birlikte sağ peg de hafif bi titreşme oluyordu.
defalarca bakmama rağmen her hangi bir aksaklık göremiyordum bugün sıkışan trafikte milim milim ilerlerken birden arka teker kitledi sürükleyerek kenarı çektim arka dişlinin vidası yerinden çıkarak şaseye takılmış. bu olay Yüksek hızda giderken gerçekleşseydi sonuçları vahim olabilirdi çok şükür ucuz atlattık. Demek ki arada bir kontrol etmek lazım o cıvataları.
Üstad çok geçmiş olsun verilmiş/verilecek sadakanız varmış, benim motosiklet 9.000 i geçti 1.250 km de vidalar sıkılmıştı tekrar sıkacak civata bulamadım şimdiye kadar. benim dişli civatalarında yarım ay şeklinde pullar var ve civatalar gevşemesin diye köşeleri kıvrılmış şekilde. Sizin motosiklette yok muydu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
tahsins adlı üyeden alıntı
Oda doğru. Ama şimdi wolfu satıcam desen 2700-3000tl anca eder. Cbf için plakası sigortası ıvır zıvır 6500tl gider.
Sırf kalıp için yağ yakma garantili bir motora 3.500tl extra para vereceksin?
Hafta sonu bayileri şöyle bi gezdik Süleyman arkadaşımla.. Birbirleriyle alakası yok ama hoşuma giden motosikletler şunlar;
1-Honda CRF 250 L (13.800 TL)
2-Honda CBF 150 (5.850 TL)
3-Yamaha X MAX 250 (13.950)
Bu arada CBF de altımda kısmen küçük kaldı :( Yağ yakma genelde devirli kullanımda ve 40-50 bin km.ler de sonra ortaya çıkıyormuş.. Ama kullanıcı arkadaşlar yakıtlarının 3 lt üzeri olduğunu söylüyorlar. Bu da kötü bir haber benim için..
Bakalım 2016 yılında ne gibi değişiklikler olacak.. Tabi en önemli sorun benim bütçe neye müsaade edecek. Salcanoya binmeye devam...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
05 Ekim 2015, 20:15
#15330
Apache de bakabilirsin salih. Biraz minyon makine ama hızlanma yakıt görsel ve kalitesi 10 numara motor. Titrek biraz
-
06 Ekim 2015, 09:55
#15331
tahsins adlı üyeden alıntı
Apache de bakabilirsin salih. Biraz minyon makine ama hızlanma yakıt görsel ve kalitesi 10 numara motor. Titrek biraz
Bakmazmıyım Tahsin kardeşim ona da baktım.. Çok alçak geldi.. Neredeyse Cruiser motosiklet gibi..
Arkadaş çok da iri biri değilim ama demekki vücutta orantısal bi sıkıntı var.. Hangi motora binsem küçük duruyor.
Birde benim bindiğim cbf, serviste bekleyen bi motosikletti. salcanodan bile alçaktı.. sebebini anlayamadım.. belkide kullanıcıya göre bir ayar söz konusu idi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Ekim 2015, 16:23
#15332
Salih_T adlı üyeden alıntı
Bakmazmıyım Tahsin kardeşim ona da baktım.. Çok alçak geldi.. Neredeyse Cruiser motosiklet gibi..
Arkadaş çok da iri biri değilim ama demekki vücutta orantısal bi sıkıntı var..
Hangi motora binsem küçük duruyor.
Birde benim bindiğim cbf, serviste bekleyen bi motosikletti. salcanodan bile alçaktı.. sebebini anlayamadım.. belkide kullanıcıya göre bir ayar söz konusu idi..
yok canım motorun boyu neyse odur. dışarıdan heybetli dursada genelde bu commuter gurubu aynı boyda demekki.
ama apache ve ybr nin bariz minnoş olduğu kesin
valla salih benim kafa rahat. benim tamirci periyodik ufak masraflarla 60-70.000km yapar dedi. artık gittiği yere kadar gitsin.
yıl sonundaki muayeneyi atlatırsam 2 yıl sonra zaten 70.000km gibi olur motor. ondan sonrada artık ömrü doluğundan hurdaya veririm gider.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Ekim 2015, 17:22
#15333
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Ekim 2015, 19:01
#15334
Salih_T adlı üyeden alıntı
Bakıyorum, bakıyorum değişen bir şey yok.. Salcano tam/fiyat performans motosikleti. para olsa her tür motosikletten birer tane alırım da....Ama olmuyor. Tüm istekleri bir motosiklette birleştirmek istiyoruz, sonuç hep hüsran...
Ben bu motoru senin kadar kullanayım desem, kaba hesap 2 yılda 9.000 bilemedin 10.000 km yaptım. 70 bini 14 yılda ancak görürüm..
o kadar süre aynı motosikleti kullanmayayım.. Birazda başka motosikletlerin tadına bakayım dimi ama..
Bayileri dolaştıkça fikirler değişiyor.. Hiç aklımda yoktu ama şimdilerde en çok crf 250 ve x max 250 hoşuma gidiyor ama fiyatlarını görünce de ne moral kalıyo ne bişey..
İş motoru almakla bitmiyor salih. Xmax güzel ama yağ bakımı bile 100tl tutuyor dedi servisi.
Hadi bakımıda geç. Düşmesi var kalkması var. Ağır bakımları var. Varyatör şu bu.
Ben salcano yu kaç kez düşürdüm sayısını unuttum. Bitek aynalar ve debriyaj manetini değiştim.
Ivır zıvır masrafı çıksada yormuyor insanı. 5 tl ön balata düşün işte
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Ekim 2015, 22:21
#15335
selam arkadaşlar. malum kış geldi. yazın sabah ilk marşla zor çalışan motor kış gelip havalar iyice soğumaya başlayınca çalışmıyor. kaldığım yerde yokuş bolluğu olması sebebiyle vurdurarak zor da olsa çalıştırabiliyorum. başka türlü çalışmıyor. bunun nedeni ne olabilir? bu arada sadece sabah ilk marşı alırken böyle çalışmamazlık oluyor. normalde motor ısınınca stop edip biraz bekleyip tekrar çalıştırmaya çalışınca kolaylıkla çalışıyor sorun yok yani.
-
06 Ekim 2015, 23:53
#15336
-ZERO- adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. malum kış geldi. yazın sabah ilk marşla zor çalışan motor kış gelip havalar iyice soğumaya başlayınca çalışmıyor. kaldığım yerde yokuş bolluğu olması sebebiyle vurdurarak zor da olsa çalıştırabiliyorum. başka türlü çalışmıyor. bunun nedeni ne olabilir? bu arada sadece sabah ilk marşı alırken böyle çalışmamazlık oluyor. normalde motor ısınınca stop edip biraz bekleyip tekrar çalıştırmaya çalışınca kolaylıkla çalışıyor sorun yok yani.
Jikleyi ne kadar çekiyorsun?
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
07 Ekim 2015, 09:06
#15337
tahsins adlı üyeden alıntı
Jikleyi ne kadar çekiyorsun?
Normalde eskiden jiklesiz de mars aliyordu ama bi sure stop ediyordu. Suan jikleyi ceksem de cekmesem de mars almiyor kolay kolay. Sonuna kadar cekiyorum bazen jikleyi bazen yarim. Durum ayni.
-
07 Ekim 2015, 09:59
#15338
[QUOTE=tahsins;3737520]Abi onları fazla sıkmak lazım. Yoksa gevşiyor. Bende de gevşemişti. Düzgünce sıktım bidaha hiç gevşemedi.
Bide o civataların etrafında kıvrılan pul olması lazım. Sende takılı değilmiydi bu onlar?[COLOR="Silver"]
Daha önce özel olarak hiç sıkmamıştım o vidaları, en son göbeğin içindeki takozlar değişirken usta kompresörlü alet ile sıkmıştı,oda bir sene önceydi başlarında gevşemesin diye pullarıda var ama arkadan somunu gevşemiş ve düşmüş vidaların dördünüde değiştirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
[QUOTE=Salih_T;3738729]Üstad çok geçmiş olsun verilmiş/verilecek sadakanız varmış, benim motosiklet 9.000 i geçti 1.250 km de vidalar sıkılmıştı tekrar sıkacak civata bulamadım şimdiye kadar. benim dişli civatalarında yarım ay şeklinde pullar var ve civatalar gevşemesin diye köşeleri kıvrılmış şekilde. Sizin motosiklette yok muydu..[COLOR="Silver"]
saol salih o dediğin pullar var ama arka taraftan somun çözülmüş.
-
07 Ekim 2015, 10:39
#15339
tahsins adlı üyeden alıntı
İş motoru almakla bitmiyor salih. Xmax güzel ama yağ bakımı bile 100tl tutuyor dedi servisi.
Hadi bakımıda geç. Düşmesi var kalkması var. Ağır bakımları var. Varyatör şu bu.
Ben salcano yu kaç kez düşürdüm sayısını unuttum. Bitek aynalar ve debriyaj manetini değiştim.
Ivır zıvır masrafı çıksada yormuyor insanı. 5 tl ön balata düşün işte
Bakım masraflarını da bildiğim için gözüm korkuyor zaten.. Hadi motosikleti bi şekilde aldım diyelim, birde onu idame etirmek için para gerekecek. Salcano için 2 yılda yaptığım yağ dahil tüm masrafı toplasan 150 TL ancak eder.
Commuter sınıfı benim için ideal görünüyor.
-ZERO- adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. malum kış geldi. yazın sabah ilk marşla zor çalışan motor kış gelip havalar iyice soğumaya başlayınca çalışmıyor. kaldığım yerde yokuş bolluğu olması sebebiyle vurdurarak zor da olsa çalıştırabiliyorum. başka türlü çalışmıyor. bunun nedeni ne olabilir? bu arada sadece sabah ilk marşı alırken böyle çalışmamazlık oluyor. normalde motor ısınınca stop edip biraz bekleyip tekrar çalıştırmaya çalışınca kolaylıkla çalışıyor sorun yok yani.
Hava filtresi kirlenmiş olabilir. Bi kontrol et istersen.. Birde havalar soğudu, eğer yağ değişimi yapacak isen 10/40 yağ kullanabilirsin. Kolay çalışması için oldukça faydalı olur..
hgdr adlı üyeden alıntı
saol salih o dediğin pullar var ama arka taraftan somun çözülmüş.
Bende pullar yeterli diye düşünüyordum. O zaman bi kontrol edeyim benim canavarı..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
07 Ekim 2015, 11:38
#15340
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Normalde eskiden jiklesiz de mars aliyordu ama bi sure stop ediyordu. Suan jikleyi ceksem de cekmesem de mars almiyor kolay kolay. Sonuna kadar cekiyorum bazen jikleyi bazen yarim. Durum ayni.
motorun karburatörüyle oynamadıysan ve eskiden sağlıklı çalışıyorsa önce bujiyi değiştir dene derim.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)