Akım düşük geliyor gibi sanki, röle falan mı taksam yada sinyalleri daha az akımla çalışan ve görseli güzel led ile mi değiştirsem diye düşündüm.. Belkide kablolarda bir temassızlık yada yıpranma vardır. Kontrol etmek lazım ama biraz üşengeç bir adamım elim değmiyor..
Geçen gün Ankara/Sincan'a gittim geldim. devir yüksek olmasına rağmen sinyal düzgün çalışmıyordu. Ertesi gün şıkır şıkır dı. Akü güzelce doldu düzelmişti diycem ama sinyal dışında Akü ile ilgili diyebileceğim bir sıkıntım yok. İş basit de..., asıl sorun yapacak adam(ben oluyorum) biraz tembel..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
benim flaşör aldığım gün bozuldu. ondan ilk flaşör dedim salih.
biliyosun uzmanımdır bu bozma işlerinde.
yarın sabah motorla istanbul çağlayandaki adalet sarayına gideceğim. ve hemen döneceğim. gidiş geliş 220km.
8:45de istanbuldan çıkacağım. tam trafik zamanı
bana dua edin dostlar
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Dualarımız seninle Tahsin kardeşim selametle git-gel..
Bu arada zincir temizliğini ve yağını hiç ihmal etmeyeleyim arkadaşlar. geçen hafta düğündü, işti koştururken zincirlerin yağı azalmış; daha bir sesli çalışma ve performansta azalma olarak hemen kendini belli etti. Zinciri bir yağladım yine missss... akıyor makina.. Benim şuana kadar tek sıkıntım sinyal o da akü yada kablo kaynaklı diyorum çünkü sabahları sinyal çalışıyor 10-15 dk gibi bir süre sonra tahminimce gelen akım yetersiz olduğundan sinyal çalışmıyor.. Tahmin etiğim sebebini de şöyle açıklayayım.. Evden işe gelinceye kadar yokuş aşağı gidiyorum resmen, 4.-5. vites 4.000 devirlerde gidiyorum.. eve gelirken de yine aynı şekilde fazla devirli olmadan sakin sakin geliyorum, buda akünün kaybettiği enerjiyi şarj etmeye yetmiyor galiba.
Size bir bilgi daha vereyim o da çizmelerle ilgili(yds diablo); çizmeleri aldıktan sonra vites kolunu çift yönlü olanlarla değiştirdim. çünkü çizmenin ucunu çizme yeni ve sert olduğu için vites altına sokmak zor oluyordu. Çift yönlü vites can kurtaranım oldu fakat hala arada 1. vitesden 2. vitese topukla geçirirken topukla tam basamayıp boşa düşürdüğüm oluyor. çizmeler güzel ama daha yumuşaması lazım gibi..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Herkese iyi günler . Motorun lastiklerini değiştirdim . Yaptırdığım adam iç lastikli daha sağlıklı olur diyerekten tubelese çevirmedi artık üşendiğinden mi bilmiyorum ama böyle de sıkıntı olacağını sanmıyorum . Değiştikten sonra İstanbuldan Düzceye gidip geldim gerçekten değidi değiştirdiğime yol tutuşunun bu kadar farkedeceğini bilmiyordum . Motoru aldığımdan beri el bırakınca deli gibi bi sallanma oluyodu başkalarındanda duydum o şikayeti lastik değişince gitti.
Tahsin abi sen İzmit tendin herhalde . Giderken orada bi motora bakım yapayım dedim şişman motora ön balata sordum adam 35-40 lira değişir dedi, gittim ilerideki her zamanki abiden 5 tlye alıp değiştirdim :D parça konusunda kesinlikle tavsiye ederim o son sıradaki dükkan İhsandı sanırım adamın adı .
Taşpınardaki balata 5 para etmez. Taşpınardan aldıysan. Ben çöpe attım ondan aldığım balatayı.
Şişmandada 15tl idi ne ara 35 40 oldu anlamadım. O paraya brenta marka balata alırsın.
Ben şunu almıştım. Valla bitiremedim balatayı. Ne ötme ne tutmama şahane balata. 10tl fiyatı var. http://www.motosikletparcalari.com.t...Titan%20balata
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Kaliteli yağ 2100 km daha gider. değiştirmene gerek yok...Devam derim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
Tubeless her zaman daha iyidir adam üşengeçlik yapmış. Şambrelli ler en ufak bir igre dahi batsa hemen iner ve seni tehlikeye sokar, tubeless de ise seni lastikçiye kadar idare eder. birden lastiğin havasının inmesi sözkonusu olmaz.. Motorumu değiştireceğim zaman yine tubeless takılabilecek döküm jantlı modeller öncelikli modeller benim için.. Birde benim lastikleri tubeless yaparken jantta herhangi bir işlem yapılmadı, direk çelik sibopları taktık oldu bitti..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Tahsin abi aldığım balata o linki attığının aynısı . Kalite olarak bakıcam artık kullandıkça . Hava filtresi bizimkine uygun 2009 ybr oluyo hava alğıdı yer üçgen geniş onu aldım , ngk buji aldım , bu balatayı aldım 25 tl tuttu . Hava filtresini öyle açıklama sebebim okuyan olursa ybr filtresi almıştım daha önce deliği yuvarlak olan var bizimkinin orjinali üçgen şekilde biraz daha geniş belki işine yarayan olur 2009 ybr yazıyodu pakette.
Lastik konusunda iç lastikle taktı adam ama zaten üzerine tubeles lastik geçiriyo , hava kaçırma konusunda lastiğin kendisi tubeles olduğu için faydası olmaz mı zaten ? üşeneceğini sanmıyorum balans ayarını filan da yaptılar fazladan
Valla songoku kardeşim şambrelin üstüne tubeless takmak paçalı donun üstüne smokin giymek gibi bişey.
Sen memnunsan sıkıntı yok tabi.
Herkese merhaba. Uzun bir aradan sonra tekrar yazıyorum. Motor 800-900 kmye geldi ön dreksyon sallaması 500 km bakımından sonra geçti. Bakım motoruma çok yaradı sesi filan deyişti. Şimdi lastikleri deyiştirmeyi düşünüyorum kararsız kaldım michel mi yoksa pırelli dura traction size sormak istedim. benim aklımda bunlar var siz ne önerirsiniz max. bütcem 250 tl
ben pirelli aldım memnunum bir dahaki sefere mişleken alıp birde onu deniycem.. mişlen daha yumuşak hamurlu bildiğim kadarı ile ama pirelli daha dayanıklı ve görseli daha güzel..Ankarada dayanıklı olması şart, normal asfalt bile arazi gibi .. Antalya gibi sıcak iklimli bir yerde lastik ısınmasında çok problem olmaz..pirelli tercih edilebilir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------
Bu arada diyete başladım.. Motosiklet ekipmanlarımda bu konuda bana oldukça yardımcı oluyor..
Üniversite 63 kilo olan ben, şimdilerde 90 kiloya çıktım ve zayıf yapılı insanlarda sonradan alınan kiloların göbek bölgesinde toplanması durumu ile acı bir şekilde karşılaştım.. yaşda ilerlemeye başlayınca göbk daha bir ortaya çıkıyor.
Benim için tehlike çanları çalmaya başlayınca diyete giriştim. Ekipmanları giyince sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa saunadaymışım gibi güzel ter atıyorum.. yemeyi azaltıp, su tüketimini arttırdım. önümüzdeki ay tatile gidicem, tatilci arkadaşların göz zevkini bozmayalım dimi. bakalım 1 ayda kaç kilo verebileceğim. Varsa tavsiyeleriniz beklerim.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Ön fren yağını değiştiren oldu mu ? varsa ne yağı kullandınız ?
Lastik konusunda pirellinin şekli gerçekten güzel ama sırf asfalt kullanacaksan michelin gerçekten harika bi yol tutuşu var ama toz toprakta da gideceksen daha dayanıklı olsun dersen pirelli daha dişli ve daha sert daha iyi olur gibi
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
800cc Suziki Volisia alacaktı onun için satıyorum dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------
Uzun yolda düzenli molalar vererek gidilir.600 km den sonra yağı düzenli aralıklarla kontrol edin,yanınızda yedek yağ bulundurun,hayırlı kazasız belasız yolculuklar.Yağı değişmenize gerek yok ,yolculuk sonrası değişmenizi tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------
Kaliteli bir dot 4 veya dot3 yağı,Tahsininde yazdığı gibi hava alırsa fren ayar tutmaz.
@Tahsin,Allaha emanet ol İstanbul trafiği kötü şimdi havalarda çok sıcak çok ama çok dikkatli ol.Kazasız belasız yolculuklar.
Evet kazasız belasız istanbula gidip geldim arkadaşlar.
Durmadan 75 80km civarı gittim. Toplamda 200km tek mola gittim. Köprü trafiğinin sağında emniyet şeridinden yardırdım. Ama diğer motosikletler okadar hızlı gidiyoki hep yol verdim . G.t kadar emniyet şeridi bide.
Neyse. Maşallah diyeyim yolda kalmadan gidip geldim. Ve 200km 20tl benzini anca bitirebildim. Aşırı sıcaktı. Sol ayağım motora deydiğinde acayip yanıyordu. Motordan indiğimdede toto fena uyuşmuştu. Birazda kollarımda ağrıdı. Ama gene çok keyifli bir yolculuk oldu.
Bu arada motorda 150kg yüklüydü (ben dahil). Yakıt şaşırtıcı az oldu.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
150 Kilo ağarlıkla çok iyi yakıt sarfiyatı maşallah diyeyim . Ağırlık köprüden geçmene fayda sağlamıştır genelde fena bi rüzgar oluyo köprüde hep de yandan vuruyo yan yan gitmeye çalışıyo insan :D ben genelde geçeceğim zaman arkaya birini daha alıyorum :D
Evet ya köprünün üstünde dedim ben herhalde ilk motoruyla intahar eden türk olacağım. Nasıl bir rüzgar. Ki havada normaldi aşırı rüzgar yoktu. Ama köprü çok rüzfarlıydı. Anlamadığım diğer motorlar yardırarak giderken ben hayata tutunma mücadelesi veriyordum. Bitek bizimkilermi sallıyor yoksa adamlar ustalaşmışmı çözemedim
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
ustalaşmıştırlar. arkadaşta duke 200 var onla da gittim gene yandan yandan yamuluyon
2 Gün önce benzin bitti sabah petrole kadar iteledim ne kadar yaktıgını ögrenmek için iyice bitsin nasılsa yedek depo var diyordum sabah marşa bir bastım çalışmadı motor :D Bügün arkadaşa anlattım yedek deposuna ne olmuş bunun diye. oda bana sen motoru hep yedek depoda kullanmışın dedi. acaba dogrumu?
OK yukarı bakıyordu o öyle diyince aşagıya çevirdim. aşagısımı yedek depo yoksa yukarımı ?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)