ben 1 neden söyliyeyim bu paraya böyle 1 tane daha motor yok
Ayrıca jianling değil jianshe, yamaha'nın yansanayisi diyelim.
ben 1 neden söyliyeyim bu paraya böyle 1 tane daha motor yok
Ayrıca jianling değil jianshe, yamaha'nın yansanayisi diyelim.
facebook.com/SalcanoMotosiklet
Arkadaslar wolf motora 7-8 yada 9 amper lik akü taksam sıkıntı olur mu? Birde akü boyutları uyar mi
Selamın aleykum herkese arkadaşlar bende salcano wolf alıcam yarın veya sonraki gün daha doğrusu alıcam değil aldırıcam beylikbağında oturuyorum burdaki kaya motor babamın arkadaşı diyelim bi miktar borcu varmış işte bi motor vererek kapatmak istiyo salcano wolfu tavsiye etti sıfır makine ben biraz araştırmak istediğimi söyledim çok tavsiye ettiler felan tam başlangıç motoru hem güzel şekli felan yamahanın parçalarıyla uyumluymuş titreşim yokmuş seleyede oturdum bilmiyorum anlamam ama bana rahat geldi sizinde fikirlerinizi almak istiyorum başka motorlarda var orda motoran cbs150 mi ne kafam karıştı siz nedersiniz veya wolf için yorum yaparmısınız biraz şimdiden teşekkürler ☺️
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Benden önceki sahibi benim motorun deposunu deri ile kaplamış. Deri kılıfın depo tarafı ise sünger. Muhtemelen güneş görmeyince ve yağmurdaki suyu tutunca, kılıf yüzünden deponun üst kısmında çatlaklar ve yer yer boya dökülmeleri olmuş. Ben depoyu komple boyatmayı düşünüyorum. Depoyu daha önce sökmüş olan var mı? Nasıl söküleceği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.
Ayrıca km saatimin üstteki toplam yapılan yolu gösteren kısmı takılı kalmış, sadece sondaki beyaz olan metreyi ölçen kısmı çalışıyor, geri kalan kısım takılı kalmış. Birde alt kısımdaki takometre çalışıyor. KM saatini tamir ettirebileceğim ya da değiştirebileceğim Ankara'da neresi var? KM saati tamir olmaz ise yenisini taktırdığım taktirde sıfırdan başlatmak yerine orjinal KM sinde başlatabilmek mümkün müdür?(orjinal KM mi takometreden hesapladığım için biliyorum)
Depoyu sökmek çok kolay depo boş ise 2 dk lık iş.. Önce koltuğu söküyorsun.. sonra depoyu tutan cıvataları söküp depoyu çıkarı veriyorsun.
km saatinin tamiri yapılabilir diye düşünüyorum.. olmadı dediğin gibi değiştirirsin.. çok pahalı bişey değildir.. Önce kazım karabekir caddesindeki opet arkasında bulunan Rüzgar Mehmet in yerine git bi fiyat al.. Olmadı Gimat tarafında Abisi Hızır usta varmış birde ona uğra hangisi işine gelirse yaptır derim.. Ulus/Yiba çarşısı arkasındaki ustalardan uzak dur derim.. Km sıfırlanabildiğine göre.. İstediğin km ye de getirilebilir..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
motoru 3-4 gün çalıştırmazsam akü marş basmaya yetmiyor yani bitik gibi ama ölçüm yaptırdığımda akü sağlam çıkıyor normalde çalışırken hiçbir sıkıntı yok sadece 3-4 gün çalışmazsa oluyor. sebebi nedir acaba. Birde bunlarda farlar direk aküden elektrik harcıyormuş doğru mudur.
depo boş değilse nasıl boşaltacağım peki? benzin tahliye hortumu nerededir? benzini boşaltıp depoyu çıkartayım dediğiniz gibi.
km saatini de en kısa sürede çıkartıp tamiri yoluna bir gideyim. sadece km saatini söküp mü götürmeliyim yoksa motoru olduğu gibi mi götürmeliyim?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
bir kaç gün çalıştırmazsam benim motorumda da aynı sorun oluyor. hatta yaz ayı olmasına rağmen jiklesiz neredeyse hiç çalıştıramıyorum. ama benim sorunum sanırım benzinimden. motor 3 aydır yatıyordu ve içindeki benzin hala aynı. tamamen boşalıp yeni benzinle deneyeceğim birde. aküm yeni aküden olacağını sanmam.
Arkadaşlar bana yardımcı olurmusunuz
motoru size verecek olan bayinin kaç tl lik borcunuzdan düşeceğini de söyleseniz daha doğru yorum yapılabilir belki. salcano wolfü bende başlangıç motoru olarak aldım. ben memnunum. titreşim oldukça düşük, sele konforu yerinde, uzun süreli kullanıcılardan edindiğim bilgide sorunsuz bir motor olduğu. ayrıca yedek parçası da oldukça bol ve ucuz. E daha ne olsun demekten başka söz gelmiyor aklıma ama ederinden fazlaya gelecekse de bilemem.
Ustam 3450 tl sıfır 2015 bende öyle düşünmüştüm zaten sadece uzun sürede şikayetler felan varmısor diye soriyim dedim alıyorum motoru
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------
Adamın borcu 12 bin felan ustam
depoyu boşaltmak kolay.. anahtarı kapalı konuma getir, benzin filtresini sök oraya bi kova yerleştir, vanayı aç benzinin büyük çoğunluğu akar zaten.. dibinde kalan kısmı da depoyu sökünce rahatlıkla boşaltırsın..
km saatini sen sökme, motosikleti ustaya götür yapılması gerekeni o yapsın.. Nasıl yapıldığını bilmiyorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Kuru tip aküler ölçümde sağlam gibi görünebilir fakat motosikletin çalışmasını sağlamak için gerekli akımı veremeyebilir.. Marş dinamosu akım çekmeye başladığında akü gerekli gücü destekleyemiyordur.
Ve farlar, sinyaller, göstergeler direk aküden besleniyor.. Benim motosikletimde gece farlar açıkken motor çalışsa bile rolanti devrinde sinyal verdiğimde 3-5 sinyalden sonra sinyal vermeye gücü yetmiyor.. Devri arttırıp aküye eksta şarj ilavesi gerekiyor.. yani Akü gidici gibi.. seneye yeni akü almak lazım gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Sıfırı 3250 hatta peşinde belki daha uyguna alınır.. Bu arada Borcun miktarı değil motosiklet karşılığı 12.000 TL borcundan ne kadar düşeceği önemli.. Ana borçtan 3000 TL düşmesi bence uygun olur...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
benzin filtresi hangisi acaba? nereden sökülüyor?
Ustam o işlere ben karışmiyim bilmiyorum nolcak ama bugun iftardan sonra almaya gidebiliriz çok heyecanlıyım
Benzin filtresi değişmiyor bizim motorların. Değişirde gerek yok. Ben hiç değişmedim
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
[/COLOR]
Kuru tip aküler ölçümde sağlam gibi görünebilir fakat motosikletin çalışmasını sağlamak için gerekli akımı veremeyebilir.. Marş dinamosu akım çekmeye başladığında akü gerekli gücü destekleyemiyordur.
Ve farlar, sinyaller, göstergeler direk aküden besleniyor.. Benim motosikletimde gece farlar açıkken motor çalışsa bile rolanti devrinde sinyal verdiğimde 3-5 sinyalden sonra sinyal vermeye gücü yetmiyor.. Devri arttırıp aküye eksta şarj ilavesi gerekiyor.. yani Akü gidici gibi.. seneye yeni akü almak lazım gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
Ya benim aksamlari sinyal verdiğimde öyle güç yetmemezlik yapmıyor ama. Akü öneriniz nedir kuru akü mu yoksa bakımlı (sulu) akü mu? Kendinize akuyu 5 amper mi alacaksiniz. Birde kuru aküyü o zaman doğru ölçüm alamıyoruz demek kine. 😉
Statörden yeterli elektrik gelmezse (yani rolantide) sistemin elektrik ihtiyacı aküden besleniyor.
Akü bitikse ışıklar zayıflıyor.
Buda ben aküyü değişmeden önce çektiğim video.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)