Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Şubat 2015, 00:55
#14401
selam arkadaşlar salcano wolf için michelin pilot street mi yoksa pirelli dura traction mı önerirsiniz? ayrıca bu iki lastik de tubeless değil mi? bir de tubeless lastik bizim jantlara uyar mı?
bu arada motosikletin çoğunluklu olarak ankara havasında yaz kış kullanılacağını da eklemek isterim
Reklamlar
-
17 Şubat 2015, 02:03
#14402
-ZERO- adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar salcano wolf için michelin pilot street mi yoksa pirelli dura traction mı önerirsiniz? ayrıca bu iki lastik de tubeless değil mi? bir de tubeless lastik bizim jantlara uyar mı?
bu arada motosikletin çoğunluklu olarak ankara havasında yaz kış kullanılacağını da eklemek isterim
Mişlen kullanmadım, bilmiyorum.
Pirelli kullandım. Islak zeminde bile tutuşundan çok memnundum. Normalde yağmurlu havada korkudan 30 km hızı geçemeyen adamım. Pirelli lastikler takılıyken o korkudan hiç eser kalmıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Her iki lastik de tubeless ve bizim jantlara uygun. Whatsapp Ybr grubundaki bir kardeşime iki çift Pirelli lastik gönderdim. İlkinden memnun kalınca ikincisini arkadaşına aldı. Ayrıca bu bahsettiğim kişiler de Ankara Çankaya'da oturuyor.
-
17 Şubat 2015, 02:20
#14403
rs_guven adlı üyeden alıntı
Mişlen kullanmadım, bilmiyorum.
Pirelli kullandım. Islak zeminde bile tutuşundan çok memnundum. Normalde yağmurlu havada korkudan 30 km hızı geçemeyen adamım. Pirelli lastikler takılıyken o korkudan hiç eser kalmıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Her iki lastik de tubeless ve bizim jantlara uygun. Whatsapp Ybr grubundaki bir kardeşime iki çift Pirelli lastik gönderdim. İlkinden memnun kalınca ikincisini arkadaşına aldı. Ayrıca bu bahsettiğim kişiler de Ankara Çankaya'da oturuyor.
aslında bir karşılaştırması olsa iyi olacak. ikisi de kaliteli lastik fakat pirellinin biraz daha dişli bir lastik olması beni cezbediyor. sadece kuru havada kullanacağımdan emin olsam michelin alır geçerim ayrı konu ama karda kışta da motor kullanmak istiyorum.
-
17 Şubat 2015, 02:37
#14404
-ZERO- adlı üyeden alıntı
aslında bir karşılaştırması olsa iyi olacak. ikisi de kaliteli lastik fakat pirellinin biraz daha dişli bir lastik olması beni cezbediyor. sadece kuru havada kullanacağımdan emin olsam michelin alır geçerim ayrı konu ama karda kışta da motor kullanmak istiyorum.
O zaman birkaç gün bekle. Çarşamba akşamı İzmir'e gideceğim. Orada Mişlen takılı bir Ybr test edeceğim kısmet olursa. Ondan sonra tekrar bir yorum yaparım.
-
17 Şubat 2015, 02:38
#14405
rs_guven adlı üyeden alıntı
O zaman birkaç gün bekle. Çarşamba akşamı İzmir'e gideceğim. Orada Mişlen takılı bir Ybr test edeceğim kısmet olursa. Ondan sonra tekrar bir yorum yaparım.
valla gerçekten çok yararlı olur benim için. şimdiden teşekkür ederim.
-
17 Şubat 2015, 04:27
#14406
Zero kardeş birkaç gün önce n11.com daki Anes Motorun mağazasından ön-arka pirelli duratraction sipariş ettim. Çifti 215 TL. 25 TL. de sevgililer günü indirim kampanya kuponu ile lastikler bana 190TL.ye gelmiş oldu. Hemen taktırdım. Üzerinde halbuki 3 ay önce aldığım IRC'ler vardı. Onları temizleyip kaldırdım bi kenara pirelli takınca. Bende mihelin-pirelli hangisi derken fiyat avantajı prelli olnca aldm. Gayet memnunum. Bozuk yollarda ideal. Islak yolda frenleme başarılı. Bu arada irc de kötü lastik değil bana göre, irc sadece sık sık hava basıncı kontrolü gerektiriyor. Sonuç olarak benim yaklaşık 100-150 km.lik pirelli izlenimim olumlu. Michelin dersen asfalt düzgünse daha harika olur motorda.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:24 ----------
tahsins adlı üyeden alıntı
5 tllik balatalardan bende çok çektim kardeş. Sonunda aşağıdaki balatayı buldum. Oda 10tl ama canavar gibi tutuyor. Normalde devamlı hem yüklü motot hemde aşırı frenleme yapmama rağmen 10.000km gitti. Daha 2.000km giderdi ama gene değiştim.
http://www.motosikletparcalari.com.t...-balatasi.html
Bu brentayı ben internette bulamadım. Sen nasıl aldın ? Bende 1 tane alayım.
Zincir dişlide jianshe yazanların piyasadaki zincir dişli takımları ile hiçbir farkı yok.boşa para verme. Ben şunu aldım. Ön dişlisi 15t çıktı. Çok güzel iş görüyor. Ön+arka dişli ve zincir 25tl. Hepside arch marka. Tavsiye ederim.
Arka kampana , balata , dişli göbeği , arka lastiği hepside ybrninki uyuyor. Tekerde uyar illa.
http://www.guvenmotormarket.com/yama...seti-sfr-3451/
Tahsin kardeş brenta balatayı n11.com.da bulabilirsin. Al sana linki:
http://www.n11.com/yamaha-yfz-350-banshee-brenta-organik-on-fren-balatasi-P26767174
Ben yalnız Balıkesir'den aldım. burda denk geldi motorcuda. Kalitesi güven veriyor. Bi kere alayım satana kadar arkama bakmam dedim. 4-5 paket sigara az içivereyim dedim
-
17 Şubat 2015, 10:58
#14407
-ZERO- adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar salcano wolf için michelin pilot street mi yoksa pirelli dura traction mı önerirsiniz? ayrıca bu iki lastik de tubeless değil mi? bir de tubeless lastik bizim jantlara uyar mı?
bu arada motosikletin çoğunluklu olarak ankara havasında yaz kış kullanılacağını da eklemek isterim
-Her iki lastikte tubeless ve bi zim motosikletin jantlarınıa sorunsuz uyuyor..
Mişlen hamur yumuşaklığı ve yol tutması bakımından biraz daha iyi diye biliyorum ama Tahsin arkadaşımın söylemi, pirellinin biraz daha dayanıklı olduğu.. Ankarada asfaltın bozuk ve çukurlu olması ve arada toprak yollara da girerim diye pirelli tercih ettim.. Sırf asfalt için mişlen daha iyidir.. Bu lastikleri eskitirsem birde onları denemek isterim..
rs_guven adlı üyeden alıntı
O zaman birkaç gün bekle. Çarşamba akşamı İzmir'e gideceğim. Orada Mişlen takılı bir Ybr test edeceğim kısmet olursa. Ondan sonra tekrar bir yorum yaparım.
Valla mişlen-pirelli karşılaştırması çok güzel olur.. Merakla bekliyoruz.. Tabi karşılaştırma, rodajı yapılmış lastiklerle yapılırsa dadından yinmez..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:53 ----------
emrahbalkes adlı üyeden alıntı
Tahsin kardeş brenta balatayı n11.com.da bulabilirsin. Al sana linki:
http://www.n11.com/yamaha-yfz-350-banshee-brenta-organik-on-fren-balatasi-P26767174
Ben yalnız Balıkesir'den aldım. burda denk geldi motorcuda. Kalitesi güven veriyor. Bi kere alayım satana kadar arkama bakmam dedim. 4-5 paket sigara az içivereyim dedim
bu balatayı not ettim.. Yedekte bulundurmak için alıcam..
Bu arada aynı mantıkla sigarayı tamamen bırakıp.. motosikletine daha güzel parçalar almaya devam edebilirsin..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Hani kardeşim motor nerde
kış uykusunda....
Havalar bi ısınsın sen o zaman gör abi...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
17 Şubat 2015, 11:55
#14408
valla michelin pilot street kuru yolda çok iyi ve yağmurda da çok iyi. halbuki ircler direk sabun kalıbına dönerdi yağmurda. kuruda da zaten kötüydü. irc hep kötüydü yaa. ne günlerdi. yakmak için bodruma koydum benim ircleri. ilk fırsatta telleri çıkıncaya kadar yakacağım
ama karda michelin street çok kötü diyeyim. tutuşu sıfıra düşüyor. irc o konuda karda daha başarılıydı. tabi karda kaçımız motor sürer orasıda ayrı.
michelin fazla dayanıklı bir lastik değil ama kuruda ve ıslakta kar hariç yol tutuşu çok çok iyi.
salihin dediği gibi michelin irc gibi hava kaçırma yapmıyor bizim cantlarda. neydi o ircde hergün lastik havası basardım yaaa. motorun cantlarına suç atardım bide. meğer lastiktenmiş. michelin de belki 1 aydır lastik havası bakmadım. ne iş yaaa
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
17 Şubat 2015, 16:22
#14409
Ben motoru aldığımda pirelli dura traction taktım,ilki İstanbul trafiğinde ikincisi bulunduğum yerde 2 kez kaydı kaza atlattım.Tekerleğin kayması kışın oluyor bana göre Pirelli kışın çok geç ısınıyor veya bayat lastik aldım,fakat pirelliden soğudum yeni lastiklerim Michelin olacak, kısmetse...
-
17 Şubat 2015, 16:47
#14410
Benim lastikle ilgili problemim olmadı pirelli mt65 kullanıyorum gayet memnunum.Bu sezonda çıkarır önümüzdeki sezon michelin alabiliirim bende.
-
17 Şubat 2015, 18:35
#14411
Prelli mt 65, Prelli dura tractıon havagazı. İkisinide kullandım. Mıchelın dan şaşmayın.
-
17 Şubat 2015, 19:06
#14412
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Ben motoru aldığımda pirelli dura traction taktım,ilki İstanbul trafiğinde ikincisi bulunduğum yerde 2 kez kaydı kaza atlattım.Tekerleğin kayması kışın oluyor bana göre Pirelli kışın çok geç ısınıyor veya bayat lastik aldım,fakat pirelliden soğudum yeni lastiklerim Michelin olacak, kısmetse...
Abi yazmıyormu üretim tarihi lastiğin üzerinde ? Benimkinde yazıyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
17 Şubat 2015, 21:18
#14413
selam arkadaşlar. sizlere birkaç sorum olacak
-wolf'ün arka amortisör somunları çok gevşek. bugün rastgele bi dokunayım dedim elimle sıkıp gevşettim resmen. loctite-243 kullanarak sıkmayı düşünüyorum. loctite kullanmadan sıksam gene gevşer mi?
-wolf'ün sol sinyal göstergesi (yeşil ışık) çalışmıyor. garantiden halledilebilir mi bu?
-motosikletim için kilit bakıyorum ama motosiklet için hangi kilide bakarsam bakayım çok pahalı kilitler hariç gözüme sağlam gözükmüyor. bu yüzden sağlam kalın bir zincirle beraber bir de alarmlı asma kilit almak istiyorum. bu şekilde daha güvenilir olacağını düşünüyorum fakat şöyle bir sorun var zincirin üstünü kaplamam lazım motoru çizmesin diye fakat kaplamak için nerden nasıl bir malzeme temin etmem lazım bilmiyorum. yardımcı olur musunuz?
-topcase olarak kappa k35 düşünüyorum ama shad sh39 da hem görünüşü hem de biraz fazla hacmiyle aklımı çeliyor. siz hangisini önerirsiniz?
-son ve ÖNEMLİ olduğunu düşündüğüm bir problemim var. motoru çalıştırdım gidiyorum 2. vitese attım sonra aniden gazı dibine kadar çevirdim fakat o da ne motor birden gazı kesti. gazı dibine kadar çevirdim fakat ortada bir güç artışı yok. hani motoru rölantide çalıştırısınız ya hah işte 2. viteste ve 3'te gazı dibine kadar aniden çevirince motor hemen rölantide çalışır gibi oluyor güç kesiyor ama birazcık gazı bırakınca hemen güç artışı sağlanıyor ve hızlanıyor. bunun sebebi ne olabilir?
yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü plakayı henüz çıkartamadığım için polis çevirir diye servise gidemiyorum.
-
17 Şubat 2015, 22:55
#14414
@Zero
Bence o vidayı tam sıkmamışlar. Motosiklet titremediği için tekrar gevşeme yapmaz. Yinede ne olur ne olmaz, bir kere kontrol edersin.
Ampul garantiye girer mi bilmiyorum.
Geçen gün resmini paylaştığım üç motosikletimiz var. Üçünde de klasik disk kilidi var. Herhangi bir problem yaşamadık şimdiye kadar.
Kappa K35 çantaya benim kask ve montum sığmıyor. Shad Sh40 çantaya da çok çok zor sığıyor. O yüzden ben 46 litre çanta kullanıyorum. Kask Ls2 çene açılır, mont da Difi.
Burada ne demek istediğini tam anlayamadım. Eğer gaz tepkisini söylüyorsan, motosiklet sıfır olduğu için biraz ağır kalır. Yavaş yavaş açılır.
-
17 Şubat 2015, 22:59
#14415
@Tahsin:Yarın bir bakayım gündüz gözüyle tarih neymiş.
@-ZERO-:Servis baştan savma topluyor,eğer civata ve somun dişlileri bozulmadıysa sıkın,bozuksa yenileriyle değişip sıkın,bende aldığımdan beri gevşemedi.Sinyal göstergesini yapması lazım.Gazla ilgili problem yenimi başladı,aldığınızda varmıydı?Henüz motor açılmadıysa km çok düşükse veya karbüratör ayarından diye tahmin ediyorum.
-
17 Şubat 2015, 23:13
#14416
rs_guven adlı üyeden alıntı
@Zero
Bence o vidayı tam sıkmamışlar. Motosiklet titremediği için tekrar gevşeme yapmaz. Yinede ne olur ne olmaz, bir kere kontrol edersin.
Ampul garantiye girer mi bilmiyorum.
Geçen gün resmini paylaştığım üç motosikletimiz var. Üçünde de klasik disk kilidi var. Herhangi bir problem yaşamadık şimdiye kadar.
Kappa K35 çantaya benim kask ve montum sığmıyor. Shad Sh40 çantaya da çok çok zor sığıyor. O yüzden ben 46 litre çanta kullanıyorum. Kask Ls2 çene açılır, mont da Difi.
Burada ne demek istediğini tam anlayamadım. Eğer gaz tepkisini söylüyorsan, motosiklet sıfır olduğu için biraz ağır kalır. Yavaş yavaş açılır.
gezginmotor adlı üyeden alıntı
@Tahsin:Yarın bir bakayım gündüz gözüyle tarih neymiş.
@-ZERO-:Servis baştan savma topluyor,eğer civata ve somun dişlileri bozulmadıysa sıkın,bozuksa yenileriyle değişip sıkın,bende aldığımdan beri gevşemedi.Sinyal göstergesini yapması lazım.Gazla ilgili problem yenimi başladı,aldığınızda varmıydı?Henüz motor açılmadıysa km çok düşükse veya karbüratör ayarından diye tahmin ediyorum.
aldığımdan beri var bu problem. şöyle biraz hızlanınca gazı birden dibe kadar getirince gidiyor sorun yok ama tam vitesi attık kavramayı tamamladık sonra gazı aniden dibe kadar getirince sanki hiç gaz vermemiş de rölantide çalışıyor gibi kalıyor. anlamadım gitti.[COLOR="Silver"]
bir de bu ön fren bütün wolflerdemi böyle sonuna kadar sıkmayıca tutmuyor.
-
17 Şubat 2015, 23:14
#14417
-ZERO- adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. sizlere birkaç sorum olacak
-wolf'ün arka amortisör somunları çok gevşek. bugün rastgele bi dokunayım dedim elimle sıkıp gevşettim resmen. loctite-243 kullanarak sıkmayı düşünüyorum. loctite kullanmadan sıksam gene gevşer mi?
-wolf'ün sol sinyal göstergesi (yeşil ışık) çalışmıyor. garantiden halledilebilir mi bu?
-motosikletim için kilit bakıyorum ama motosiklet için hangi kilide bakarsam bakayım çok pahalı kilitler hariç gözüme sağlam gözükmüyor. bu yüzden sağlam kalın bir zincirle beraber bir de alarmlı asma kilit almak istiyorum. bu şekilde daha güvenilir olacağını düşünüyorum fakat şöyle bir sorun var zincirin üstünü kaplamam lazım motoru çizmesin diye fakat kaplamak için nerden nasıl bir malzeme temin etmem lazım bilmiyorum. yardımcı olur musunuz?
-topcase olarak kappa k35 düşünüyorum ama shad sh39 da hem görünüşü hem de biraz fazla hacmiyle aklımı çeliyor. siz hangisini önerirsiniz?
-son ve ÖNEMLİ olduğunu düşündüğüm bir problemim var. motoru çalıştırdım gidiyorum 2. vitese attım sonra aniden gazı dibine kadar çevirdim fakat o da ne motor birden gazı kesti. gazı dibine kadar çevirdim fakat ortada bir güç artışı yok. hani motoru rölantide çalıştırısınız ya hah işte 2. viteste ve 3'te gazı dibine kadar aniden çevirince motor hemen rölantide çalışır gibi oluyor güç kesiyor ama birazcık gazı bırakınca hemen güç artışı sağlanıyor ve hızlanıyor. bunun sebebi ne olabilir?
yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü plakayı henüz çıkartamadığım için polis çevirir diye servise gidemiyorum.
Civatalara loctite sürme. Sökemezsin. Bela olur. Bide Amortisör civatası gevşemez. Sıkmamışlardır.
Garanti kavramı pek yok bizim motorlarda. O lambayı değişmeye 10tl para alırlar dert etme.
Jikle falan açık gitmiyosan hava ayarın bozuktur. O gazı açınca tekleme ondan yapar.
Başlarda sinirin bozulur biraz. Sonraları motoru tanımaya başlayınca alışırsın.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
17 Şubat 2015, 23:32
#14418
-ZERO- adlı üyeden alıntı
aldığımdan beri var bu problem. şöyle biraz hızlanınca gazı birden dibe kadar getirince gidiyor sorun yok ama tam vitesi attık kavramayı tamamladık sonra gazı aniden dibe kadar getirince sanki hiç gaz vermemiş de rölantide çalışıyor gibi kalıyor. anlamadım gitti.[COLOR="Silver"]
bir de bu ön fren bütün wolflerdemi böyle sonuna kadar sıkmayıca tutmuyor.
Şimdi problemin belli oldu. Motosiklet yeterli devirde değilse, sen gazı istediğin kadar çevir, gaz yemez. Gerekli devirlerde kullandığın zaman böyle bir sorun olmaz.
Mesela 3 bin devirde iken gazı aniden açarsan, motosiklet tekler. Ama 5-6 bin devir civarında iken, aniden tam gaz verirsen bile zorlanmaz.
Uzun lafın kısası; gerekli devirde vites at ve gazı yavaş yavaş aç. Daha motosikletin yeni, birden hızlanarak onu zorlama.
Ön frene tek parmakla dokununca bile motosiklet durur. Senin diskler yağlanmış olabilir. Deterjanlı su ve süngerle diski yıkayıp kurut. Bakalım yine tutmamaya devam edecek mi?
-
17 Şubat 2015, 23:34
#14419
-ZERO- adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar. sizlere birkaç sorum olacak
-wolf'ün arka amortisör somunları çok gevşek. bugün rastgele bi dokunayım dedim elimle sıkıp gevşettim resmen. loctite-243 kullanarak sıkmayı düşünüyorum. loctite kullanmadan sıksam gene gevşer mi?
-wolf'ün sol sinyal göstergesi (yeşil ışık) çalışmıyor. garantiden halledilebilir mi bu?
-motosikletim için kilit bakıyorum ama motosiklet için hangi kilide bakarsam bakayım çok pahalı kilitler hariç gözüme sağlam gözükmüyor. bu yüzden sağlam kalın bir zincirle beraber bir de alarmlı asma kilit almak istiyorum. bu şekilde daha güvenilir olacağını düşünüyorum fakat şöyle bir sorun var zincirin üstünü kaplamam lazım motoru çizmesin diye fakat kaplamak için nerden nasıl bir malzeme temin etmem lazım bilmiyorum. yardımcı olur musunuz?
-topcase olarak kappa k35 düşünüyorum ama shad sh39 da hem görünüşü hem de biraz fazla hacmiyle aklımı çeliyor. siz hangisini önerirsiniz?
-son ve ÖNEMLİ olduğunu düşündüğüm bir problemim var. motoru çalıştırdım gidiyorum 2. vitese attım sonra aniden gazı dibine kadar çevirdim fakat o da ne motor birden gazı kesti. gazı dibine kadar çevirdim fakat ortada bir güç artışı yok. hani motoru rölantide çalıştırısınız ya hah işte 2. viteste ve 3'te gazı dibine kadar aniden çevirince motor hemen rölantide çalışır gibi oluyor güç kesiyor ama birazcık gazı bırakınca hemen güç artışı sağlanıyor ve hızlanıyor. bunun sebebi ne olabilir?
yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü plakayı henüz çıkartamadığım için polis çevirir diye servise gidemiyorum.
ilk soruna cevap verilmiş zaten loctite sürme sökemezsin.Normal şekilde sıkman yeterli olur.500 bakımında tüm vidaları kontrol etmeleri gerekiyor ancak salcano servisi bisikletci amcalara verdiğinden yapcaklarını sanmıyorum.Gene sen al eline gördüğün tüm vidaları tatlı sıkı olacak şekilde elden geçir.
Sinyal göstergesi sorunu daha önce cevapladım ama fark etmedin sanırım.kafayı söktüğünde sinyal lambasının alt tarafında duy göreceksin.ya temassızlık vardır yada ampul patlaktır.Kendin kontrol edebilirsin servisin ilgilenceğini zannetmiyorum.
Zinciri sarmak için bisiklet içlastiği veya kalın bahçe hortumu kullanabilirsin.Standart bir disk kiliti alman yeterli diye düşünüyorum şekil itibari ile pek dikkat çeken motor değil wolf
Amaç sadece kask koymaksa kaskı alan en ufak boyutlu çantayı koy sürüş esnasında daha az rahatsızlık verir.Ama gezeceksen üstünde taşıma demiri veya aparatı olan bir model alman senin için daha iyi.Çadırı koltuğun üstüne bağlayınca virajlarda kayma yapıyor.
Motorun yeni olduğundan ve karbratörlü sistem kullandığından soğukta düşük devirlerde ani gaz vermelerde gelen yakıtı yakamıyor stop etmiş hissi verir.Bu genel olarak tüm düşük cc li motorlarda var.Soğuk havada yanma daha iyi gerçekleşir ama bizim motorun canı ne cini ne anlık tepki istediğinde yakıtı yakamıyor.Gazı bırakınca normale döner ateşleme olduğundan normal gücüne döner.
-
18 Şubat 2015, 01:41
#14420
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)