Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ocak 2015, 11:53
#14181
Meriç bu kaçıncı aynı motoru alışın be gülüm :-)
Neyse tekrar hayırlı olsun diyelim. Sen çiçek gibi yaparsın onu.
Benimde motor hep kar ve yağmur altında kalıyor. Sadece hava sıfırın altında olduğunda ve kar yağarsa kontak anahtarının deliği donuyor. sıcak su dökmeden anahtarı takamıyosun. Başka sorun olmuyor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
-
17 Ocak 2015, 12:03
#14182
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
17 Ocak 2015, 15:49
#14183
-
17 Ocak 2015, 15:52
#14184
Ben o wolfü bi yerlerden hatırlıyom ama
-
17 Ocak 2015, 16:04
#14185
-
17 Ocak 2015, 17:13
#14186
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Bak bu fotoğraflar iyiymiş.. Teker altına konulmuş tahtalar falan iyi düşünülmüş detaylar.. tabiri caizse cıncık gibi olmuş...
Ben 40 TL ye bi branda aldım..motosikletin üzerine örttüğüm zaman tekerlekler dahi görünmüyor..Bi branda şart...
Bu arada depo üstü korumanın bir modeli var mı.. bi tanede ben alayım..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
17 Ocak 2015, 17:44
#14187
meriç o depo korumayı nasıl yaparız ? satılıyor mu ?
diz örtüsü anasını ağlattı deponun ?
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
17 Ocak 2015, 18:15
#14188
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Bu motorlar bir zamanlar bodrumda baya beraber gezdiler. Milas, söke, Davutlar, Kuşadası, datça, Marmaris, Muğla...... Binlerce km beraber.
-
17 Ocak 2015, 18:51
#14189
Depo kılıfını kaskı depo üstüne koyunca kayıyor diye yaptırmıştım.Hazır bulamadım nasıl birşey istediğimi oto döşemecisine tarif etmiştim sonuç olarak böyle bişi çıkmıştı.20-30 lira gibi bir ücret ödemiştim.
-
17 Ocak 2015, 20:46
#14190
Deneme için koydum oynatıyor
-
17 Ocak 2015, 21:30
#14191
Adil abi, öncam olursa daha hızlı gider bence. Çünkü rüzgar göğsüne çarpınca paraşüt etkisi yapar.öncam olunca rüzgara çarparak değilde rüzgarı yararak gidiyosun.
Topcasede hızı etkilemezde rüzgarda dengeyi bozuyor işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Depo kılıfını kaskı depo üstüne koyunca kayıyor diye yaptırmıştım.Hazır bulamadım nasıl birşey istediğimi oto döşemecisine tarif etmiştim sonuç olarak böyle bişi çıkmıştı.20-30 lira gibi bir ücret ödemiştim.
Meriç bide arka balata ve zincir sorunum var. Sende yaşıyomuydun bu sorunları ?
1) Yansanayi ybr balatası var arkada. arka kampana içi bir müddet kullanınca balata tozu yapıyor. Arka fren tutmamaya başlıyor. Kampanayı söküp hava tutuyorum gene fren güzel tutuyor. 1000km kadar kullanıyorum gene toz yapıyor ve fren tutmamaya başlıyor. Böyle bir kısırdöngü. Ne önerirsin ? Orjinal ybr balatası taksam tozdan etkilenmeme olur mu ?
2) zincirin derdi bitmiyor. 200kmde yağlıyorum. 500kmde bir geriyorum. 5000-6000km de bir zinciri değiştiriyorum. 10.000kmde dişlileride değiştiriyorum. Bıktım zincirden. Oringli alsam dahamı geç uzar dersin. ? Yada orjinal ybr oringli zincir dişli setmi alsam ? Ne tavsiye edersin ?
Benim km 36.000 oldu bu arada ;-)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
18 Ocak 2015, 00:11
#14192
-
18 Ocak 2015, 04:07
#14193
-
18 Ocak 2015, 16:51
#14194
-
18 Ocak 2015, 17:33
#14195
Merhaba ben bu forumun gizli takipçilerindenim motorlarınız çok güzel maşallah.
-
18 Ocak 2015, 19:29
#14196
Adil abi maşallah egsozun boyası bile solmamış.senin km kaç ? Yoksa boyadın mı egsozu ? Benimki tamamen pas rengine döndü :-)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
18 Ocak 2015, 20:51
#14197
tahsins adlı üyeden alıntı
Adil abi maşallah egsozun boyası bile solmamış.senin km kaç ? Yoksa boyadın mı egsozu ? Benimki tamamen pas rengine döndü :-)
Tahsin benim egzozun silindir çıkışı alt kısmında başladı,egzozdaki paslanmaya hiçbirşey para etmiyor fakat sık sık yağlayarak biraz geciktiriyorum.Wd 40 ve çıkma motor yağı kullanıyorum.
-
18 Ocak 2015, 20:57
#14198
-
18 Ocak 2015, 22:02
#14199
-
19 Ocak 2015, 12:06
#14200
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Heyt beeeeeaaaa.... Adil abim yine motorunu çiçek gibi yapmış.. Koyma abi böyle fotoğraflar nazar değecek...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Sorunun olan parçalar sarf malzemeleri.Kullanıma baglı olarak kullanım ömrü değişebilir.
Anladığım kadarıyla biraz hor kullanıyorsun.Bu kadar kısa gitmesini ancak bu şekilde açıklayabilirim.
Fren performansı balata malzemesine bağlı olarak değişir.Balata kampanaya sürtünür ve aşınır.Bu sürtünme kuvvetine göre de yavaşlama performansın değişir.Balatanın toz yapması sürtünme kuvvetini etkilediğinden fren performansınıda değiştirir.Bu noktada balata malzemesi etkeni devreye giriyor.Malzeme çok yumuşak olursa çabuk aşınır,çabuk toz yapar iyi yavaşlama sağlar.Balata çok sert olursa çok aşınmaz az toz yapar buna bağlı olarakta az yavaşlatır.Tam 2 sinin arasını bulman senin sorununu çözebilir.
Bu tozlanma olayında kullanımda etkili abi.Frenlerken tüm yük arka frene bindiriyorsan kaliteli bir balatada kullansan aynı sorunla karşılaşabilirsin.Ufak bir kullanım tavsiyesi vereyim abi sana.Yavaşlamak istediğinde motoru vitesten çıkarma komprasör yapsın motor belli bir oranda motor yavaşlıyacaktır.Aynı anda ön freni hafif hafif sıkarsan ve kaycağını hissettiğin anda arka frenide kullanırsan bu süreyi 2 veya 3 kat uzatabilirsin.
2. Soruna gelelim.Zincir uzamasında kullanım ve yük etkili abi.Aşırı yüklü kullanıyorsan veya ani hareketler yapıyorsan dediğin sorun olabilir.Çin malı zincir dişli normal kullanımda 15-20 bin km götürür diye düşünüyorum.Kullanırken özellikle kalkışta ve yavaşlarken vites düşürürken debrajı ani salmadan kaçın abi.Yük konusunuda şöyle açıklıyayim.Zincire en fazla ilk hareket anında yük biniyor.100 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvetle 200 kg lık bir kütleye hareket kazandırmak için uygulanacak kuvvet farklıdır.Bu kuvveti zincir aracılığı ile aktarıldığını düşünürsek zincirin uzamasını normal.Kaliteli bir malzemeden yapılan zincir veya oringli kaliteli bir zincir bu sorunu en aza indirebilir ama dediğim kullanım hatalarını ne kadar kaliteli malzeme kullanırsan kullan sarf malzemelerinin deforme olmasına neden olacaktır.Fiyat olarak birine 1 kerede verecegin para ile diğerinden 3-4 tane alırbilirsin.
Önemli parçaları kaliteli kullanmanı tavsiye ederim abi.Hepsini toparlarsak herşeyden önce kullanım alışkanlıklarını değiştirmen lazım abi
Kal sağlıcakla.
Meriç kardeş bu yazısında.. Tahsin kardeşime birazcık yüklenmiş gibi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Tahminim 1,5-2 aya kadar Ankara da motosiklete binilecek hava olur gibi.. Tabi bu söylediğim benim açımdan geçerli bir durum, +15 derece altı sıcaklıklar bana göre değil.. Yoksa -5 derece havada bile Motor sürenleri görüyorum..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)