Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Aralık 2014, 11:40
#14141
tahsin; Ankara'da gittiğim parçaçıya bir bakayım. elinde bulamazsam veya pahalı olursa sipariş veririm...
Bir de bizim motosikletlerin sigorta amperinde 15A yazıyor ama benim motosiklete 20A lık sigorta takılmış.. Yedek bulunsun diye 2 tane 15A 3 tane 20A aldım.. Siz hangi amperi kullanıyorsunuz...
erenaltun; Bu modelden Ankara Ulusta var ama su soğutmalı mı detaylı bakamadım.. otobüs ile geçerken gördüm.. İlk fırsatta bi gidip inceleyeyim.. ama 150 cc her halükarda az...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
-
26 Aralık 2014, 12:30
#14142
salih ben bütün çok kullanılan sigortaların bulunduğu bir kit olarak almıştım. lazım olur diye koydum kenara. 3-5tl birşeydi. sen genede bulundur ama bizim motorlarda sigorta değiştiren hiç görmedim. amperine bakmak istersen akünün yanında olması lazım.
erenaltun kardeşim wolf , cub ve 100cc scooterı hariç salcano pek satmadı. heleki attack gibi bir başarısızlıktan sonra salcano bu modeli türkiyeye getirmez kardeşim.
heleki salcano cup ını bizim burdaki dominosçular kullanıyor. onlara bile dayanıyorsa gerçekten sağlam motor demekki.
bu arada zincir dişli değiştirdim dün. arch marka ön arka dişli ve zincir 25 tl ye aldım. tavsiye ederim. sadece zincir değişmektense zincir dişli değişmek daha iyi oluyor. yanlız ön dişli 15t çıktı. o yüzden biraz alışamadım. 5-6km lik hız artışı oldu çünkü. birde zincir 128 bakla çıktı. 10 bakla çıkarttım. zincirden bakla çıkarmakta ayrı bir eziyetmiş onu anladım
bizim motorun orjinal ön dişlisi 14t arka dişlisi 45t zinciride 118bakla. ybr ile aynı yani. buraya yazayım internetten arayan birinin işine yarar belki.
ama güzel oldu. tavsiye ederim. zincir yerine zincir dişli değişimini
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
26 Aralık 2014, 17:51
#14143
Salih sb 150 ile karıştırmayalım benziyorlar birbirine
Salcano Motosiklet Facebook Sayfası : http://www.facebook.com/SalcanoMotosiklet
Ramazan ALTUNIŞIK
-
27 Aralık 2014, 12:06
#14144
tahsins adlı üyeden alıntı
bizim motorlarda sigorta değiştiren hiç görmedim. amperine bakmak istersen akünün yanında olması lazım.
Baktım zaten... kırmızı bir kapakçığı var üzerinde 15A yazıyor ama içerinde 20A lık sigorta takmışlar...
erenaltun adlı üyeden alıntı
Salih sb 150 ile karıştırmayalım benziyorlar birbirine
Doğrudur... sb 150 olabilir.. yinede bir bakayım...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
01 Ocak 2015, 16:33
#14145
Cümleten mutlu,sağlıklı ve hayırlı seneler.
-
01 Ocak 2015, 23:56
#14146
Sağol sanada ve herkese iyi seneler
-
02 Ocak 2015, 03:00
#14147
Arkadaşlar ayın 30'unda buraya kar yağdı ve hafif inişli yokuşlarda bile ön arka frene temkinli bir şekilde basarak ilerledim. Arka frene ayağımın ucuyla bile dokunduğumda hemen kazık oluyordu. Dün ise yollar tuzlanıp karlar temizlendiğinde arka frene bastım ve hiç tutmadı. Önceden üstten kavrayan arka fren şimdi dibine kadar bastığımda bile tutmuyor veya çok az tutuyor. Akşamdan sağlam olan arka frenin sabah tutmamasının açıklaması ne olabilir?
2 gündür arka fren bu şekilde.
Bir başka sorunum yokuş aşağı 1. viteste inerken nereden geldiğini çözemediğim çıt çıt diye ses geliyor.
Yine bir sorunum ön freni sıktığımda her sıkışta çat çat diye sanki vururmuşçasına ses geliyor. Ön fren basılı bir şekilde ilerlerken hızlı hızlı çat çat çat diye ses geliyor.
Motoru bakıma götüreceğim ancak uzun yola çıkmaya korkuyorum. Bulunduğum yerdeki servislere güvenmediğim için 60 km'lik bir yola gitmem gerek.
Yardımlarınızı bekliyor ve saygılarımı sunuyorum. (Emre)
-
02 Ocak 2015, 04:39
#14148
imamx adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ayın 30'unda buraya kar yağdı ve hafif inişli yokuşlarda bile ön arka frene temkinli bir şekilde basarak ilerledim. Arka frene ayağımın ucuyla bile dokunduğumda hemen kazık oluyordu. Dün ise yollar tuzlanıp karlar temizlendiğinde arka frene bastım ve hiç tutmadı. Önceden üstten kavrayan arka fren şimdi dibine kadar bastığımda bile tutmuyor veya çok az tutuyor. Akşamdan sağlam olan arka frenin sabah tutmamasının açıklaması ne olabilir?
2 gündür arka fren bu şekilde.
Bir başka sorunum yokuş aşağı 1. viteste inerken nereden geldiğini çözemediğim çıt çıt diye ses geliyor.
Yine bir sorunum ön freni sıktığımda her sıkışta çat çat diye sanki vururmuşçasına ses geliyor. Ön fren basılı bir şekilde ilerlerken hızlı hızlı çat çat çat diye ses geliyor.
Motoru bakıma götüreceğim ancak uzun yola çıkmaya korkuyorum. Bulunduğum yerdeki servislere güvenmediğim için 60 km'lik bir yola gitmem gerek.
Yardımlarınızı bekliyor ve saygılarımı sunuyorum. (Emre)
Ben sorularını cevaplamaya çalışayım.
Fren 1 gün öncesi gibi tutmamasının sebebi balatanın ıslanması veya balata malzemesinin soğuktan gerekli etkiyi yapamamasından kaynaklanıyordur.
Ön fren sorununda freni baktığında balatayı geri çeken bir parça var o görevini yapmıyordur(çıkmıştır yada kırılmıştır)Boşta duran balatayı itince dediğin sesi yapabilir.Diğer ihtimal balata kötü ise zamanla boşluk yapmış olabilir.Bir başka ihtimal ise motor toplanırken usta dikkat etmediyse ondan kaynaklı da olabilir.
1.viteste normal giderken gelen sesinde birçok ihtimali olabilir.Aklıma ilk gelenler ; zincir gerekli gerginlikte değildir veya eşit gerilmemiş olabilir,ön diskte eğrilik var ise oda aynı sesi yapabilir.Burada da toplanırken usta hatası maddesini ekleyebiliriz.
Motoru görmeden neyin neden kaynaklandığını söylemek zor sonuçta kapalı bir kutu.Sadece varsayımda bulunduğumu unutmadan dediklerimi kontrol etmen sorunlarını çözmen de sana yardımcı olacaktır.Keyifli forumlar.
-
02 Ocak 2015, 19:03
#14149
Cümleten kandiliniz mübarek olsun.
-
02 Ocak 2015, 19:34
#14150
Amin. Hayırlı kandiller herkese.
-
02 Ocak 2015, 20:57
#14151
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Ben sorularını cevaplamaya çalışayım.
Fren 1 gün öncesi gibi tutmamasının sebebi balatanın ıslanması veya balata malzemesinin soğuktan gerekli etkiyi yapamamasından kaynaklanıyordur.
Ön fren sorununda freni baktığında balatayı geri çeken bir parça var o görevini yapmıyordur(çıkmıştır yada kırılmıştır)Boşta duran balatayı itince dediğin sesi yapabilir.Diğer ihtimal balata kötü ise zamanla boşluk yapmış olabilir.Bir başka ihtimal ise motor toplanırken usta dikkat etmediyse ondan kaynaklı da olabilir.
1.viteste normal giderken gelen sesinde birçok ihtimali olabilir.Aklıma ilk gelenler ; zincir gerekli gerginlikte değildir veya eşit gerilmemiş olabilir,ön diskte eğrilik var ise oda aynı sesi yapabilir.Burada da toplanırken usta hatası maddesini ekleyebiliriz.
Motoru görmeden neyin neden kaynaklandığını söylemek zor sonuçta kapalı bir kutu.Sadece varsayımda bulunduğumu unutmadan dediklerimi kontrol etmen sorunlarını çözmen de sana yardımcı olacaktır.Keyifli forumlar.
İlk aldığım zaman ön frenden tık tık sesi gelmiyordu. Ustten diske baktığımda siyah bir silindir var küçük, frene bastığımda o diske çarpıyor ve o ses çıkıyor.
Arka frenin balatası ıslanmışsa şayet ne yapmak gerekir.
Gaza basmadan 1. viteste geliyor bu ses. 2. viteste daha nasir geliyor çıtır çıtır ses.
Ön frenden gelen ses 500 bakımından sonra,
Viteste gaza basmadan gelen ses 1 haftadır,
Arka frenin tutmaması da kar yağdıktan sonraki gün ve halen devam eden sıkıntılarım.
Bu arada Salcano Hunter ve Tiger Speed 125 modellerine Salcano'nun sitesinden baktım. Bu modellerin Wolf'tan kafa olarak herhangi bir performans ve parça olarak bi fark göremedim diyebilirim.
Hunter modelinin kafası çok hoşuma gitti. Alıp Wolf'a taksak olur mu,
-
03 Ocak 2015, 00:52
#14152
Herkezin kandili mübarek olsun. Emre kardeşim sen arka balatanı değiştir. Bende yaşamıştım aynı sorunu . adam gibi bir ybr balatası tak , yağmurda karda farketmez tutar. Öndeki sorunu tam anlayamadım.
-
03 Ocak 2015, 15:09
#14153
Bu da benim White Wader.
-
06 Ocak 2015, 12:41
#14154
soruyum soruyum diyorum hep aklımdan çıkıyor.. Resimde de görüldüğü üzere ön dişlide bir sağa sola oynama var. Bu normal mi değil mi?
A yönünde yani dikine hiç boşluk yok olması gerektiği gibi.. ama dişli sağa sola B yönünde oynatmaya çalıştığım da oynama var...Bu durum sizde de bu şekilde mi?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Ocak 2015, 18:12
#14155
O oynuyor salih. Bende şüphelenip motorcuya sormuştum. Normal demişti. Netekim bişeyde olmadı :-)
-
06 Ocak 2015, 21:44
#14156
Salih_T adlı üyeden alıntı
soruyum soruyum diyorum hep aklımdan çıkıyor.. Resimde de görüldüğü üzere ön dişlide bir sağa sola oynama var. Bu normal mi değil mi?
A yönünde yani dikine hiç boşluk yok olması gerektiği gibi.. ama dişli sağa sola
B yönünde oynatmaya çalıştığım da oynama var...Bu durum sizde de bu şekilde mi?
http://i.hizliresim.com/2YrJkO.jpg
Zamanla dişli pulu deforme oluyor ve sallantı başlıyor, bendede olmuştu.O halde bırakırsan dişli daha çabuk aşınır,çözüm dişli pulunu değiştirmek veya daha iyisiki ben öyle yaptım sallantı neredeyse 0,pulun altına kalın olmayan bir conta kes koy farkı gözünle görNot o şekilde bırakırsan dişli ve dişlinin geçtiği mil zarar görür...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------
@imamx kardeş ön frenin ayrıntılı birkaç fotosunu atabilirsen gerçekçi cevaplar verebilirim,görmeden kafadan cevap yazmak istemiyorum...
-
07 Ocak 2015, 01:04
#14157
Wd40 sipariş ettim zincirim paslanmış. 404 balata temizleyici de sipariş ettim. Bir de kaskım için buğu önleyici sipariş ettim.
Zincirim çok gevşemiş arkadaşlar. viteste gazsız giderken çıkan sesi çözdüm, demire çarpıyor zincir.
Arkadaşlar benim 60 km'lik uzun yol yapmam gerekiyor. Sıkıntı olmaz inşallah.
Ön arka balata değiştireceğim.
Takozlarda sıkıntı olduğunu düşünüyorum.
Motorun egzos çıkışı da hava yapıyor galiba, oradaki conta da değişecek.
Hava filtresini de temizlettireceğim.
İnşallah fazla bir masraf tutmaz.
-
07 Ocak 2015, 01:41
#14158
Ülen bu soğukta nasıl biniyosunuz şu motora? :-P sıcaklık 5 dereceden aşa düştüğü zaman bana işkence Gibi geliyor
-
07 Ocak 2015, 11:42
#14159
adem80 adlı üyeden alıntı
Ülen bu soğukta nasıl biniyosunuz şu motora? :-P sıcaklık 5 dereceden aşa düştüğü zaman bana işkence Gibi geliyor
Adem ben karda yürüsem terlerim,onun için kar buz benim için farketmiyor.40cm karda binip rampa çıkarken motorla düşerek 7mt yokuş yukarı kaydığımı bilirim
-
07 Ocak 2015, 12:00
#14160
tahsins adlı üyeden alıntı
O oynuyor salih. Bende şüphelenip motorcuya sormuştum. Normal demişti. Netekim bişeyde olmadı :-)
Teşekkür ettim. İçimi rahatlattın valla.
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Zamanla dişli pulu deforme oluyor ve sallantı başlıyor, bendede olmuştu.O halde bırakırsan dişli daha çabuk aşınır,çözüm dişli pulunu değiştirmek veya daha iyisiki ben öyle yaptım sallantı neredeyse 0,pulun altına kalın olmayan bir conta kes koy farkı gözünle gör
Not o şekilde bırakırsan dişli ve dişlinin geçtiği mil zarar görür.
Km 4200 de. Kış bakımı olarak zincir temizliği yaparken fark ettim. Senin gibi biraz titizimdir abi. Benim kurt kış uykusunda yatıyor, bahar bi gelsin tavsiyeni uygulayacağım...
imamx adlı üyeden alıntı
Wd40 sipariş ettim zincirim paslanmış. 404 balata temizleyici de sipariş ettim. Bir de kaskım için buğu önleyici sipariş ettim.
Zincirim çok gevşemiş arkadaşlar. viteste gazsız giderken çıkan sesi çözdüm, demire çarpıyor zincir.
Arkadaşlar benim 60 km'lik uzun yol yapmam gerekiyor. Sıkıntı olmaz inşallah.
Ön arka balata değiştireceğim.
Takozlarda sıkıntı olduğunu düşünüyorum.
Motorun egzos çıkışı da hava yapıyor galiba, oradaki conta da değişecek.
Hava filtresini de temizlettireceğim.
İnşallah fazla bir masraf tutmaz.
Merak etme söylediğin parçalar ucuz. İşçiliği uygun fiyattan yaptırmaya bak. Wd40 zincir için pahalı kaçar. Gazyağı veya mazot alarak güzelce fırça ile detaylı temizle, kurula sonra güzelce yağla, pırıl pırıl olur.
Ben yaz boyu her hafta Keçiören-Sincan git gel 90 km yol yaptım. Hiç bi sıkıntı yaşatmadı bana. Bu sene memlekete git gel yapıcam günlük 270 km..
adem80 adlı üyeden alıntı
Ülen bu soğukta nasıl biniyosunuz şu motora? :-P sıcaklık 5 dereceden aşa düştüğü zaman bana işkence Gibi geliyor
Valla Ankara ayazında 15 altı sıcaklık bile binmemem için yeterli, sen yine iyisin.
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Adem ben karda yürüsem terlerim,onun için kar buz benim için farketmiyor.40cm karda binip rampa çıkarken motorla düşerek 7mt yokuş yukarı kaydığımı bilirim
Adil Abi idolümsün..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)