ben wolfle 10 ayda 13 bin gezdim.yanlış anlaşılmasın iş degıl gezdım dıyorum.20 martta verdım motoru alan arkadas 15 bınde satıyor.
bende 8 ayda 8 bin çevirdim. Ama bu sıralar pek gezemiyorum.
Dört ayda 7000 km de ben çevirdim. Wolf Candır. Bugün yıkayıp parlattım ama foto ları telden atamıyorum.
wolf zaten uzun gezi motoru. Ahmet abininki gitmiyo ama neyse
ya bu balansörlü motorların hız olarak alayı fıs. yani uzun yolda falan balansör iyide. çekişi fena düşürüyor.
tvs nin cbf yi tokatlamasının asıl sebebide bu balansör muhabbeti sanırım.
tabi geçen tvs başlığında kuba çita 125 kullanan bir arkadaş tvs almış. adam apachenin gidişinden memnun değildi. çitayla dünya kadar tvs tokatlıyomuş. tabi çitanın 93kg tvs nin 130kg olduğunuda unutmamak lazım
lastikleri tel cant olmasada tubeless olsa hemen alacağım 150cc çita yı. biraz hızlı motor istiyorum artık..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------
rekor bende ozaman. 7 ayda 11.300km çevirdim
ki pazar günleri de yatıyor motor.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Hakkında hayırlısı olsun Mutlu takma kafana kasktan başka bir şey her şey düzelir su akar yolunu bulur demişler
Abi satmayaydın iyiydi hayırdır neden satıyorsun Motoru bırakacakmısın yoksa
Evet Adem benim motor gitmiyor lakin bana yetiyor çok şükür Çıkardımmı en aşağı 500-600 km yapıp geliyorum
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
he he öyle demek istemedim abi. Uzun yola gider tabi ama hızlı gitmiyo
dediğin şeyin dogrulugu kesin değil kulaktan dolma birşey forumdan sabriyle çitası olan arkadaş için foruma yazdılar test edecekler, eger kabul ederlerse
balansör olayı farklı birşey, motorun devrini ivmelenmesini önlüyor,
12hp olan bir motosikletle 13.5 hp olan bir motosiklet mukayese ediliyor.
biri oring zincir kullanırken digeri normal zincir kullanıyor
çitanın tekere ulaştırdıgı güç 12 hp değildir.
ama hız olarak ivmelenme olarak tvs neredeyse tamamını kayıpsız olarak tekere gönderiyordur.
çünkü yeni kasa cbr 125 le yarıştırdıklarında 100den sonra geçebiliyor cbr 125..
kulaktan dolma şeylere itibar etme tahsin hocam. bu saatten sonra wolfu satarsan 250 cc sınıfından motosiklet bak. gv 250 filan iyidir beklentini karşılar
# motosikletle.blogspot
S.A. arkadaşlar bendeki lastikler orjinal iç lastikli olan lastikler bunları dubleks olanlarla değiştirmek istiyorum lastikçinin biri bu canta (orjinal çelik cantı) duble olmaz dedi gerçeklik payı varmı bunun duble ile değiştireniniz oldumu lastik öneriniz varmı MT65 e 170.00 TL michelin'e 210.00TL dedi. öneriniz varmı üzerindekiler çok kayıyor sizin kullandıklarınız neler ve performansları nasıl?
birde düzde 80'i geçmiyor rampa aşağı 100 yakarı ise 40'a 50'ye 60'a falan düşüyor uzunda canı sıkılıyor insanın buna bir çare varmı hız önemli değil ama rampada haz iyi olurdu 125 cc için cokmu şey bekliyorum yakıt enson 0,127 kr çıktı.iyimi?
teşekkürler.
A.s. HÜseyin Bey birçoğumuz Dubleks takılı kullanıyor.Sert hamurlu olduktan sonra lastik çok inik bile olsa esneyip çıkma veya birden inme derdi olmuyor sanırım.Sadece sibobu çelik sibob başı takacak şekilde biraz genişletmek gerekiyor matkapla.Dip gaz düzde 100,105 giderek max 2,9 yakıt olabiliyor.Yağ, hava filtresi,buji vs olabilir Abilerimiz daha iyi bilir.Siz zorlayarak 12 kuruş yaktırıyorsanız muhtemelen karbüratör memesi kısık olabilir.Herkesin motoru Fatih'in elinden bir geçse acayip olacakta işte .Unuttuğum bir konu ön diş bir beden büyük şimdi hatırladım.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır.(Murat KANAT 17.01.13 )
A.s bizim jantlara bi sibop değişkiliği ile dubleks oluyor olmasına fakat jant dubleks için üretilmediği için hava kaçırma olayı yaşanabiliyor oda öyle abartılacak miktar değil mesela 1 hafta hiç binilmesse en fazla 2-3 psi birde çok düşükte olsa virajlarda atma ihtimali var jantlar dubleks için üretilmediğinden bu yüzden virajlara limitlerde girmemek lazım yani 80 le limitte dönülecek virajı yavaşlayarak 60la dönmek lazım ben lastikleri MT65 le değiştirdim tavsiye ederim yaklaşık 8.000 km dir kullanıyorum hiç sorun yaşamadım gayet güvenli ve güzel fiyatıda normal yakıtınız çok iyi düzde hızım biraz daha artsın derseniz ön dişliyi büyütmeniz yokuşda hız biraz daha artsın derseniz küçültmeniz gerekir ama bunun sonucunda en fazla 5-10 km lik artışlar yaşanacağı için tavsiye edilmez "bir nevi benim adım hıdır elimden gelen budur" durumu geçerli yani bizim motorlarda düzde daha fazla hız rampada daha fazla haz elde etmek isteniyorsa daha fazla yakıt ihtimalide göz önüne alınarak 250 cc ye geçiş yapılmalıdır.
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
burdayım bende
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
ben 8 bin km dir tubles kullanıyorum. 2 ci el aldım. Ben almadan öncede tubles idi. 1 kere patlamadı. 3 ayda bi havasını kontrol ediyorum. Veya 2 ayda. Öyle fazla hava eksiltmiyor. Sert tubles kullanırsan yanak atma falan yapmaz. Standart sürebilirsin. Murat la ben limitleri zorlayarak kullanmamıza rağmen yanak atma gibi bi derdi yok. Ben mt65 önermem. Yumuşak tubles. Yanak atabilir. Aynı prellinin sert yani kalın hamurlu dura tractıon modeli var. Onu takarsan gönül rahatlığıyla kullanabilirsin. Korkmadan. Ben düzde rahat 100-105 lere çıkabiliyorum. 85 kiloyum. 135 gördüm kaç kere rampa aşa. Düzde 80 ni geçmiyosa vardır bi problem.
benımkılerde dublex tı.ırc nın.13bınde sattım sattıktan sonra eleman arkayı degıstırdı yıne ırc aldı.sert yokus asagı frenlemede kayıyodu yanlız.
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
ben arkaya 34 hava basıyorum. 2 gün sonra 26 ya düşüyor. sonra gene basıyorum. gene düşüyor. böyle döngü halinde basıyorum
belki benim kasislerden direk geçmemle alakası vardır.
bide kasislerden geçerken altı vurmaya başladı benim motorun.
sanırım yakın benim motoru ikiye bölmem
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)