Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Eylül 2012, 01:16
#901
adem80 adlı üyeden alıntı
Daha ne istiyosunki? Ne güzel işte. Ama salcano servisimi, kadırga servisimi?
kadırga servisi..
Reklamlar
-
11 Eylül 2012, 01:22
#902
demirperde adlı üyeden alıntı
kadırga servisi..
farketmez o zaman. Kadırga yı pek bilmiyorum. Ama herhalde iyidir. Motor kısmı ybr. Diger kısımları ne kalitede bilmiyorum.
-
11 Eylül 2012, 11:51
#903
deprogadias adlı üyeden alıntı
wolf ta da vites göstergesi yokmu? o ortadaki gösterge ne öyle?
yeri var ancak koymamışlar belki 2012 sinde vardır sıfır satan yere sorun derim geçen birinde gördüm gibi koymuşlar sanki internetde
demirperde adlı üyeden alıntı
kadırga servisi..
sizin orada hangi servis varsa ondan alın kafanız rahat olur en azından iki motorunda motor yapısı ybr ile aynı çünkü
-
11 Eylül 2012, 12:46
#904
sizin orada hangi servis varsa ondan alın kafanız rahat olur en azından iki motorunda motor yapısı ybr ile aynı çünkü
kadırgaya ısınamamın nedeni belli bir süre kullandıktan sonra satmakta zorlanabileveğimden hatta satamama endişemden ötürü.. ama ybr yi istediğim kadar kullandıktan sonra satabilme olanağım daha yüksek diye düşünüyorum. haksızmıyım arkadaşlar ?
-
11 Eylül 2012, 13:59
#905
demirperde adlı üyeden alıntı
sizin orada hangi servis varsa ondan alın kafanız rahat olur en azından iki motorunda motor yapısı ybr ile aynı çünkü
kadırgaya ısınamamın nedeni belli bir süre kullandıktan sonra satmakta zorlanabileveğimden hatta satamama endişemden ötürü.. ama ybr yi istediğim kadar kullandıktan sonra satabilme olanağım daha yüksek diye düşünüyorum. haksızmıyım arkadaşlar ?
zaten dediğin gibi alıp sonra satarım dersen kısa sürede salcanoda alınmaz piyasası daha pek yok o zaman gidip 2 el bir ybr alıp kullandıktan sonra satmada zorluk çekmezsiniz uzun süre binecekseniz alın salcano kadırga ne alırsanız artık kısa süreler için ybr daha iyi
-
11 Eylül 2012, 23:22
#906
Selam arkadaşlar, 3 gün önce de ben bir tane aldım.6-7 sene Scooter kullandım, vitesli öğrenmek için bir süre kullanmak üzere deneyeyim dedim. Çok az kullansam da ilk gözüme çarpanları aktarayım :
--Artıları :
Rölantide çok sessiz, gaz tepkileri iyi, debriyajın kavrama yeri anlaşılabiliyor,çift gösterge olması güzel.sanırım yakıtta da cimri. Selesi çok rahatmış, uzun yolda sıkıntı çıkarmaz gibi.Süspansiyonları çok iyi, yumuşacık ve konforlu.
--Eksileri :
İlk gün vites ışığı sürekli yanıyordu, şimdi normal çalışıyor.3-4 kere benzinsizlikten stop etti, deponun havalandırması tıkalıymış, açtılar bakalım. Günlük kilometre sayacı var ama sıfırlama düğmesi yok galiba? Plastik kalitesi felaket, inşallah bir yerlere sürtmeyiz. Lastikleri çok kötü bekliyordum, fena değilmiş.
Sonuç olarak :
Parasına göre fena değil, ben beklentimi düşük tuttuğumdan hayal kırıklığına uğramadım, bakalım ,rodaj bitince gene yazarım birşeyler.
-
12 Eylül 2012, 00:20
#907
Klometre sayacının düğmesi yok ,yani düğme şeklide değil VANA şeklinde ,vanayı çeviriyorsun sıfırlanıyor...
İkincisi Plastik kalitesi derken ?? Motorda adam akıllı plastik Garenaj yok ki? koltuğun altında Akünü kapağının olduğu yerlerden bahsediyorsan eğer plastik diye zaten sürtmemen gerekiyo biryer sürtersen her plastik çizilir...Yok eğer sinyallerden bahsediyorsan plastik diye evet yamahanınkiler kadar kaliteli değildir , ben Kanuni (Bs125,Breton) Mondial (125KT,125 MG) vs vs motorları da gördüm dokunduğun an çıt gidiyor ...
Şöyle bir örnek vereyim sana ALTUS ve ARÇELİK aynı fabrikada üretiliyor Altus 3 Kuruş ise Arçelik 4 kuruş....Farkları nedir dersen makinenin iç aksamı aynı kalite içinde kullanılan motoru falanı filanı peki farkı ne ? farkı şu düğmeleri zayıf plastik ,kullanılan boya birazdaha ince ,kablosu vs si zayıf....bu bahsettiğim iki markayı da kullandıysan bilirsin demek istediğimi ...
Yamaha nın birebir aynısı olmasını bekleme illaki küçük farklar var...ama asıl önemli olan Motor aksamı ondan korkma kesnlikle...bilinçli sürmeye çalış motorunu,dikkat et yani
-
12 Eylül 2012, 00:28
#908
drtayfun adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar, 3 gün önce de ben bir tane aldım.6-7 sene Scooter kullandım, vitesli öğrenmek için bir süre kullanmak üzere deneyeyim dedim. Çok az kullansam da ilk gözüme çarpanları aktarayım :
--Artıları :
Rölantide çok sessiz, gaz tepkileri iyi, debriyajın kavrama yeri anlaşılabiliyor,çift gösterge olması güzel.sanırım yakıtta da cimri. Selesi çok rahatmış, uzun yolda sıkıntı çıkarmaz gibi.Süspansiyonları çok iyi, yumuşacık ve konforlu.
--Eksileri :
İlk gün vites ışığı sürekli yanıyordu, şimdi normal çalışıyor.3-4 kere benzinsizlikten stop etti, deponun havalandırması tıkalıymış, açtılar bakalım. Günlük kilometre sayacı var ama sıfırlama düğmesi yok galiba? Plastik kalitesi felaket, inşallah bir yerlere sürtmeyiz. Lastikleri çok kötü bekliyordum, fena değilmiş.
Sonuç olarak :
Parasına göre fena değil, ben beklentimi düşük tuttuğumdan hayal kırıklığına uğramadım, bakalım ,rodaj bitince gene yazarım birşeyler.
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun.
-
12 Eylül 2012, 01:45
#909
arkadaşlar bunun gibi kibar ufak bi siperlik nerde bulunur??
Wolf S 'e iyi durmaz mı sizce ?
-
12 Eylül 2012, 11:34
#910
ersin90 adlı üyeden alıntı
Klometre sayacının düğmesi yok ,yani düğme şeklide değil VANA şeklinde ,vanayı çeviriyorsun sıfırlanıyor...
İkincisi Plastik kalitesi derken ?? Motorda adam akıllı plastik Garenaj yok ki? koltuğun altında Akünü kapağının olduğu yerlerden bahsediyorsan eğer plastik diye zaten sürtmemen gerekiyo biryer sürtersen her plastik çizilir...Yok eğer sinyallerden bahsediyorsan plastik diye evet yamahanınkiler kadar kaliteli değildir , ben Kanuni (Bs125,Breton) Mondial (125KT,125 MG) vs vs motorları da gördüm dokunduğun an çıt gidiyor ...
Şöyle bir örnek vereyim sana ALTUS ve ARÇELİK aynı fabrikada üretiliyor Altus 3 Kuruş ise Arçelik 4 kuruş....Farkları nedir dersen makinenin iç aksamı aynı kalite içinde kullanılan motoru falanı filanı peki farkı ne ? farkı şu düğmeleri zayıf plastik ,kullanılan boya birazdaha ince ,kablosu vs si zayıf....bu bahsettiğim iki markayı da kullandıysan bilirsin demek istediğimi ...
Yamaha nın birebir aynısı olmasını bekleme illaki küçük farklar var...ama asıl önemli olan Motor aksamı ondan korkma kesnlikle...bilinçli sürmeye çalış motorunu,dikkat et yani
Far çevresindeki plastik bence yoğurt kutusundan hallice, bağlantı yerleri elde kalmaya müsait. Şu dediğiniz vana nerede acaba, yerini öğrensem iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------
adem80 adlı üyeden alıntı
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım motorun.
Teşekkür ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------
Yeni olduğum için sorularımın kusuruna bakmayın, bazı şeyler aklıma takıldı :
Vites yükseltirken vites pedalı yukarda kalıyor, ayakla indirmek gerekiyor.Bu bana mantıksız geldi.
a)Bütün motorlarda böyledir
b)Salcano böyledir
c)Benim motorda hata var
Doğru cevap hangisi ? (Test gibi oldu yahu)
-
12 Eylül 2012, 12:42
#911
drtayfun adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar, 3 gün önce de ben bir tane aldım.6-7 sene Scooter kullandım, vitesli öğrenmek için bir süre kullanmak üzere deneyeyim dedim. Çok az kullansam da ilk gözüme çarpanları aktarayım :
--Artıları :
Rölantide çok sessiz, gaz tepkileri iyi, debriyajın kavrama yeri anlaşılabiliyor,çift gösterge olması güzel.sanırım yakıtta da cimri. Selesi çok rahatmış, uzun yolda sıkıntı çıkarmaz gibi.Süspansiyonları çok iyi, yumuşacık ve konforlu.
--Eksileri :
İlk gün vites ışığı sürekli yanıyordu, şimdi normal çalışıyor.3-4 kere benzinsizlikten stop etti, deponun havalandırması tıkalıymış, açtılar bakalım. Günlük kilometre sayacı var ama sıfırlama düğmesi yok galiba? Plastik kalitesi felaket, inşallah bir yerlere sürtmeyiz. Lastikleri çok kötü bekliyordum, fena değilmiş.
Sonuç olarak :
Parasına göre fena değil, ben beklentimi düşük tuttuğumdan hayal kırıklığına uğramadım, bakalım ,rodaj bitince gene yazarım birşeyler.
Öncelikle motorun hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. Vites konusunda da benim wolf da ayakla indiriyorsun benim bildiğim kadar manuel vites bütün motorlar aynı ama en iyi cevabı fatih ve egelim verir sana. Sayaç sıfırlama konusuna gelince km göstergesinin altında olur vana granajı sökmen gerekiyor biliyorum.
Salcano Motosiklet Facebook Sayfası : http://www.facebook.com/SalcanoMotosiklet
Ramazan ALTUNIŞIK
-
12 Eylül 2012, 12:44
#912
-
12 Eylül 2012, 13:00
#913
tayfun kardeş öncelikle motorun hayırlı olsun km saatini sıfırlama sayacı resimle sarı ile çevirdiğim yerde kmnin bir döndürmeli plastik aparat var onu çevireceksin sıfırlar km saatini
vites koluna gelirsek sizinkinin yukarda kalması durumunu anlamadım benim motorda öğle bir dert yok resim çekip nasıl kaldığını gösterebilirmisiniz eğer mekanik sorun varsa servise gösterin sonuçda yeni motor baksınlar nesi varmış
şu resimde daha net km sıfırlama sayacı aparatı
-
12 Eylül 2012, 15:00
#914
Fatih bey teşekkürler. Benim gösterge yukarıdaki gibi, bir bakayım gidince.
Vites koluna gelince, yukarı büyüttükten sonra kolun önüne doğru hafifçe bastırmazsam bazen yukarıda kalıyor, o zaman da bir yukarı vitese geçiremiyorum. Galiba o yüzden hem öne-hem arkaya uzanan bir kol yapmışlar.Büyütürken topukla, küçültürken ucuyla basıyorsun. Belki yayı vardır da iyi çalışmıyordur veya kendi kendine düşmesi gerekirken sıkı olduğu için düşmüyordur.Servise sorayım bu gün.
-
12 Eylül 2012, 18:23
#915
drtayfun adlı üyeden alıntı
Fatih bey teşekkürler. Benim gösterge yukarıdaki gibi, bir bakayım gidince.
Vites koluna gelince, yukarı büyüttükten sonra kolun önüne doğru hafifçe bastırmazsam bazen yukarıda kalıyor, o zaman da bir yukarı vitese geçiremiyorum. Galiba o yüzden hem öne-hem arkaya uzanan bir kol yapmışlar.Büyütürken topukla, küçültürken ucuyla basıyorsun. Belki yayı vardır da iyi çalışmıyordur veya kendi kendine düşmesi gerekirken sıkı olduğu için düşmüyordur.Servise sorayım bu gün.
Sen servise sor mutlaka ,ama benm de vites geçişleri çok sertti rodaj süresinde ,rodaj bakımı yapılıp castroll yağ koyduktan sonra tamamen yumuşadı çok rahat geçiyo suan pamuk gibi desem yeridir....Düzelir rodaj dan sonra kesnlkle sıkıntı yapma ...
-
12 Eylül 2012, 19:41
#916
Son zamanlarda çok fena kanıma girdi bu motosiklet, bir tane edinmeyi düşünüyorum
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
12 Eylül 2012, 20:20
#917
Servise uğradım, netice :
Debriyaj kolunu gövdeye fazla yakın monte etmişler, yukarı çıkarken motor bloğuna takılıp sıkışıyormuş. Biraz geri aldılar, şimdi rahatladı-dünya varmış.
(Kalite denen şey bunlardır işte, adam gibi bir markada böyle bir şey olmaz, istesen de o kolu ileri itemezsin!)
Bu arada Fatih bey'in tarif ettiği yerde km sıfırlama aparatını buldum! Evlere şenlik bir dizayn, parmağı o daracık alana sokup da o düğmeyi çevirebilmek için etraftaki çocuklardan yardım alırım artık :(
(Yanlış anlama olmasın, bu paraya fazla bir kalite beklemiyorum zaten, ancak bu işten para kazanma iddiasında olanların böyle basit ayrıntıları akıl edebilmeleri lazım, para kazanmak gerçekten çok kolay bu memlekette ! )
-
12 Eylül 2012, 20:21
#918
Salcano Motosiklet Facebook Sayfası : http://www.facebook.com/SalcanoMotosiklet
Ramazan ALTUNIŞIK
-
12 Eylül 2012, 22:26
#919
selam millet. Ngk orjinal japan iridyum buji aldım. Üstünde avrupa malı iridyum var. 2.5 sene önce almıştım. Artık değiştıreceğim bujiyi.bugün vaktim olmadı. Yarın yağıyla birlikte değiştircem. Merak edenlere ngk orjinal iridyum buji 35 tl. Bide zor koşullar için 15 dişli, ön dişli aldım. Malum kış geliyor. Tarlada odun modun çekeriz
-
12 Eylül 2012, 22:30
#920
drtayfun adlı üyeden alıntı
Servise uğradım, netice :
Debriyaj kolunu gövdeye fazla yakın monte etmişler, yukarı çıkarken motor bloğuna takılıp sıkışıyormuş. Biraz geri aldılar, şimdi rahatladı-dünya varmış.
(Kalite denen şey bunlardır işte, adam gibi bir markada böyle bir şey olmaz, istesen de o kolu ileri itemezsin!)
Bu arada Fatih bey'in tarif ettiği yerde km sıfırlama aparatını buldum! Evlere şenlik bir dizayn, parmağı o daracık alana sokup da o düğmeyi çevirebilmek için etraftaki çocuklardan yardım alırım artık :(
(Yanlış anlama olmasın, bu paraya fazla bir kalite beklemiyorum zaten, ancak bu işten para kazanma iddiasında olanların böyle basit ayrıntıları akıl edebilmeleri lazım, para kazanmak gerçekten çok kolay bu memlekette ! )
tayfun motor işi şans işidir demek sana biraz tersi denk gelmiş birde km sıfırlama sayacını anca o şekilde koyarsın siperlikli motorlarda ybrnin 2004 ve 2009 modellerine bakarsan oda aynı şekilde bence sen çok şey bekliyorsun bir motordan
adem80 adlı üyeden alıntı
selam millet. Ngk orjinal japan iridyum buji aldım. Üstünde avrupa malı iridyum var. 2.5 sene önce almıştım. Artık değiştıreceğim bujiyi.bugün vaktim olmadı. Yarın yağıyla birlikte değiştircem. Merak edenlere ngk orjinal iridyum buji 35 tl. Bide zor koşullar için 15 dişli, ön dişli aldım. Malum kış geliyor. Tarlada odun modun çekeriz
a.s. adem abi nasılsın hayırlı olsun güle güle kullan bu arada senin ön dişli kaçtı abi 17 mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)