Faceden tanıdım bir abimiz Antalyadan motor alacağını söylemişti(CBF 150) tavsiye etmedim almış eve gelirken Afyonda yolda kalmış.Şimdi motor tamirdeymiş parça bekliyormuş,parçalar pahalı ve çok yakıyor diyor...
Faceden tanıdım bir abimiz Antalyadan motor alacağını söylemişti(CBF 150) tavsiye etmedim almış eve gelirken Afyonda yolda kalmış.Şimdi motor tamirdeymiş parça bekliyormuş,parçalar pahalı ve çok yakıyor diyor...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
valla ybr den başka motor yok. ben aylarımı verdim bu motor arama işine
şansıma dünde ybrnin esd kasasına binme şansım oldu. km düşük ama bayaa düşülmüş dökük bir motor olmasına rağmen motor çok çok iyi.
benim motorda artık km yüksekliğinden kaynaklanan hafif bir titreşim var, ama esd de bildiğin elektrikli bisiklet gibi.
ne hintlililer ne çinliler hiçbiri ybr nin tahtını sallayamadı.
cbf in ybr nin yanında cüsseden başka hiçbir avantajı yok.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Arkadaşlar wolf akü yerine 7 cm genişliğinde akü sığar mi? Birde
Haze HTX7L-BS
Yuasa (YTX7L-BS)
bosch btx7l-bs
fiyatlarda bakarak hangi aküyü önerirsiniz.
Arkadaşlar hepinize merhaba;
Uzun süredir bu foruma üyeyim ve bir çok yazılarım oldu. Fastwind 200 üm vardı. Daha büyük bir motosiklet almak için sattım ama daha büyüğü yerine yerine daha küçüğü oldu. Hesapta olmayan ödemeler çıkınca yazı motosikletsiz geçirmemek için sıfır ayarında 2013 model Wolf S aldım. Daha 970km de ve yağmur suyu bile görmemiş. Tabiri caizse samanlıktan çıktı. Ne kadar elimde durur muamma. Ama bende durduğu sürece burada yanınızda olmak istedim. Şuan sıfır alınmış gibi rodaj yapıyorum. alır almazda bakımını yaptım. Motul 5200 serisi 10-40 yağ, ngk buji ve piposu hemen değiştirdim. Düzde yormadan ara sıra kısa soluklu sıkıştırıyorumda. Şuan motordan gayet memnunum. Yanlız birinci viteste iken el debriyajda ilk hareketi verip tekrar sıkıp bir iki adım motoru geri itip tekrar hareket verince şanzuman kısmından tak diye hafif ses geliyor. Artmazsa sıkıntı olacağını sanmıyorum artarsada baktırıcaz artık. Sizdede bu tarz bir durum oldumu acaba. Hepinize hayırlı ramazanlar iyi forumlar.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Arkadaşlar bu aksam üstü bir anda motor alt kısmından yağ atmaya başladı usta temizlensin öyle bakalım dedi ben keceler supheleniyorum ama ustaya tahminen alt ve orta keçeden dedi. Daha 2500 km bu normal mi
Dostum y CMsini bilmiyorum ama ybr aküsü tam oluyor
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan. Wolf fiyatına göre iyi bşr motordur
Vites keçesi değişecek dostum. Tüm yeni wolflerde var bu sıkıntı. 20tl ye değiştirtmiştim ben. Basit yani.
Ondan sonrada hiç yağ kaçağı olmadı
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Kendim değiştirebilir miyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Vites keçesi değişecek dostum. Tüm yeni wolflerde var bu sıkıntı. 20tl ye değiştirtmiştim ben. Basit yani.
Ondan sonrada hiç yağ kaçağı olmadı[/QUOTE]
Aslinda tamda ordan kaciriyor gibi Kendim değiştirebilir bilir miyim burda usta 50 tl civarına mal olur dedi
Merhaba, 3 Gün önce servise gittim motorumun frenleri tutmuyordu. Ve öküsünde sorun vardı gittim hallederiz dediler saten motor daha 150 kmde idi yaptılar tamam frenler iyi tutuyor akü düzeldi. ama aldıgım günden itabaren 90-100 geçttimmi önde teker sallanıyor lastiktenmi yoksa başka bişeydenmi biledim. acaba rüzgarmı dedim ama yok farklı yerlerde tek başıma denedim gene aynısı arkcı ile denedim gene aynı oluyor.
Servisdekiler çok ilgisizdi ustalarda biraz genç gibi duruyor o yüzden servise gitmek istemiyorum para almıyor tamam ama bi yeri yaparken başka yeri bozuyorlar. bizim sanayideki ustalaramı gösteriyim yoksa servisemi gidiyim. tavsiye verirmisiniz
Benim bozmam mümkün deil sabah işe akşam eve geliyorum durduk yere olcak iş deil yardım ederseniz sevirim.
şuan 230 kmde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------
Düzeltme: Ön dreksyon sallanıyor. nasıl anlatırım bilmiyorum. dreksyonu sımsıkı tutsamada engel olamıyorum ve yavaşlamak zorunda kalıyorum tahminim teker yada jantta sorun var sizce?
Yuvarlak far ile grenajlı far arasında ne fark motorda. Aynımı bundan gerisi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
Dostum ön takım sallamanın birçok nedeni var. Birincisi topcase varsa bunu çıkartmadan sallamayı kesemezsin. Sonrasında ilk olarak fren disk kaliperine bak. Orta sehpada elinle çevir sürtme yapıyormu. Yoksa lastik değişimiyle başlayabilirsin. Sallama ayrı titreme ayrı. Titreme jant atıklıgıyla yapar ama sallamaya neden olmaz.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
@erkan
Aslında basit bişey demişlerdi ama ben 20tl için riske girmedim. Yağda değişecek bu arada. Yada eskisini koyarsın yağın yeniyse.
@motorcukardeş
Bence boşta jantlarını bi çevirip bak. Anormallik yoksa balans olabilir. Ama sen bence 80km yi fazla geçme frenler çok iyi değil bizim motorlarda.
@search16
Pek fark yok dostum. Kafasız olanda vites göstergesi olmayabiliyor sadece
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Teşekkür ederim, İstanbul'da olan varsa, cesaretli olan birlikte yapmaya çalışalım, tamirciye vereceğim parayla depo doldurup beraber gaz açalım Forumlara videolara bakıyorumda benim sesten kimsede duymadım henüz :( Bende motoru açtırmak istemiyorum aslında, çalıştırmaya da kıyamadığımdan bıraktım kenara kaldı öyle, hiç tanıdığım tamirci yokki kime götüreyim bilemedim.
Güle güle kullanmaya devam inşallah ;)
Karşyaka'da uzun yıllarım geçti, gönülden İzmir'li olanlardanım
Tabiiki 2005'den beri okumuyorum ama yaklaşık 20-25 senedir motorum olsun isterdim ancak dost ve akraba engelinden dolayı hiç alamadım ve hatta bir yakınım motor alırsam hırsız tutup çaldıracağını bile söylüyordu :D Bi gün baktım fiyat uygun atladım arabaya gittim noter satışını yaptım alıp gelmedim (ekipman mekipman hiç bişey yok deneyim desen ona keza) Lüleburgaz'a yine arabayla gittik bi hafta sonra arkadaş motorda ben arabada geldik, ehliyet aldığımı ise eşimden başka kimse bilmiyordu bile alalı 1 seneden fazla oldu, onuda bi fırsat sitesinde denk geldim ucuzdu aldım gitti
Şimdi bakıyorumda boşa beklemişim aldım geldim sesi çıkan yok herkes merak ediyo motora bakıyo sonra devam bende muhabbet açmadım hiç herkes farkında olmadan alıştı bile, sadece ehliyetimi soruyorlar bahane etmek için (ilk motorunu almak almak için aile ikna yöntemi bence)
Yalnız motorun tek kötü tarafı oldu beni arabadan soğuttu valla
Okadar düşündüm aklıma gelmedi ama buraya yazarken şimdi bi yer geldi aklıma adamlar özel vw servisi ama tüm ustaları motor kullanıcısı cbf'den tenere'ye kadar değişik motorlar kullanıyorlar, bi onlara uğrayayım bakayım ne diyecekler paylaşacağım ancak yinede önerilerinizi bekliyorum, çekeyim bakayım videoda sesi yakalayabilirsem paylaşmaya çalışayım sizlerle
Boşta ön tekeri çevirdim disk sürtüyor cizz diye ses geliyor. ondan alcagını düşünmedim ama olabilir dogru. Çünkü fren ayarlarını yaptıkdan sonra oldu böyle bişey.
Önemli olan beygir değil, beygirin nekar yediği.
Sabah işe giderken tekrar denicem. dükkanda dedigim yapıcam ıslatıp motoru ilerletcem. aynı şeyler devam ederse servise götürcem. arka tekeri söktüklerini sanmıyorum. çünkü böyle bi sorun yoktu servis sadece fren ayarı yaptı.
Gidon furç bilyeleri ve civatası fabrika hatalı olabilir ve boşluk nedeniyle sallantı olur emin olmak için motor çift ayak üzerindeyken(ön teker yerde olacak şekilde) iki elinizle gidonu tutup ileri geri hafif hafif salladığınızda ses olarak duymayıp ellerinizle hissedeceğiniz bir tıkırtı olur tıkırtı varsa boşluk var demektir servise gösteriniz servise güvenmiyorsanız iyi bir tamirciye...(Ön gidon furç takımları ayarı basit zannedilebilir fakat ayarı ustalık ister )
Teşekkürler önce servise gideyim düzeltemesseler düzgün bir usta bulmak şart.
[QUOTE=tahsins;3661760]@erkan
Aslında basit bişey demişlerdi ama ben 20tl için riske girmedim. Yağda değişecek bu arada. Yada eskisini koyarsın yağın yeniyse.
Tahsin arkadaşım benim eller biraz yatkındır sen değiştiriken gördün mü? becerebilirmiyim vites mili keçesini değiştirmeyi. Yada yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba.
Yok ben görmedim ama kendine güveniyorsan önce yağı boşaltıp sonra vites kolunun vidasını söksen olaylar kendiliğinden gelişir diye düşünüyorum
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Benim sibop değişim sorası lastik havaları inmiyor artık.. Arka tekerde patlak yokmuş buda güzel..
Bu arada en son zincirimi gres ve atık yağ ile yağlamıştım.. Tavsiye ederim gayet güzel iş görüyor.. sadece atık yağ ile yağlayınca sağa sola çok sıçrıyor, çok kirletiyordu.. Bu şekilde sıçrama minimumda..
Birde benim km göstergesinin iç kısmı oynuyordu.. ön kafayı söktüm alttaki km teline ait yuvarlak somun gevşemiş onu elimle sıktım. şimdi seyir halinde oynamıyor ama tripmetreden oynatmaya çalışınca yine oynatabiliyorsun. sabitlemenin bir yolu var mı?.. yoksa bu oynama normal mi?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)