2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
konjektörü değiştirem bakem. Kaç liradırki?
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
fatih abi sen ne kadar diyordun titana..
--Fatih iyice pintiye bağladın sende 6000 olur dersn 10000 gider bu. Yağ parasından tasarruf edip geziye gidiyon kanımca
--Bu arada 10-15 gün önce salcanoya Pirelli Duration lastik taktım.Orjinal lastiklerlere göre çok iyi bir yol tutuşu var.Islak zeminde de gayet başarılı.Lastik değiştirecek arkadaşlara tavsiye ederim
--Adem80 konjektör arızası olsa ölçtüğün değer hiç değişmez bence önce konjektör soketlerini falan kontrol et oda olmadı bobinden şüphelen
(bu tamamen kendi görüşüm.Tecrübe ile sabittir)
--Şu çanta mevzusu da çok saçma olmuş.Kıytırık bir çanta var 30-40 liralık çanta için 200-300 lira masraf edemem.Söker atarım yola çıkacağım zamanda sırt çantasını bağlarız artık
2500 diyordum ilk şuan 2300 e düştüm okul bitti benim askere gitme durumu var elimde motor kalmasın diye satacam ufak tefek masrafları var
meriç kanka yağı aslında dediğin gibi 10 bin km sürerdimde geçen baktım baya koyulaşmış özelliğini yitircek gibi görünüyor o yüzden riske girmeye değmez şaka şaka zaten bozulmasa da en fazla 6 binde değiştirrim daha fazlaya gerek yok ama iyi kaliteli yağ koyarsam önceleri araba yağı koyardım 3 bin dedi mi değiştirdim
akü sorununu çözdüm gibi. Devir saatini direk artı ucunu aküye bağlamıştım. Sanırsam kontak kapalıyken bile akım çekiyomuş sabah kontağı açtım akü sıfır. Motoru rampa aşa vurdurarak zor çalıştırdım. Direk bağlantıyı iptal ettim. Akımı kontak çıkışından alıcam. Böylece kontak kapalı iken akım çekmıcek. Kafa basmaya başladı.
Yağ fiyatları uçuk Biraz daha kafaya gelirlerse alacam 10 numara yağ 500 km de bir değiştircem
aküden söküp kontağa bağladım. Kontak kapalı iken elektriği kesik devir saatinin. Artıkın akümü yemicek. Akü yavaş yavaş toparlıyor kendini. Saygılarrr.
alt karter yuvasına uyarsa 200 cc silindirin alt kısmı neden olmasın? Uyarmı uymazmı tek mesele bu.uyarmı sence fatih? 195 cc ye kadar uyabiliyomuş. Bi usta demişti. Uyduranlar ise 150 lik silindire rektefe ile 200 lük yaptırıp öyle uyduruyolardı. Ben öyle biliyorum.
abi 150 likleri 200 cc yaparlarsa rektefeyle 125 lik krank kaldırmaz ve silindiride çok büyük olur bence yapılırsa direk 200 cc lik krank ve silindir tak derim 63,5 mm lik özellikle tın tın binersin işine geldi mide gazlarsın aslında ben cgyi satamazsam yapsam mı diye düşünüyorum bile olmadı en azından 150 lik yaparım bu arada abi sana sprayım 150 lik silindiri direk takıp geçebiliriz demi cg ye olur yani başka ayar yapmadan
fatih benimkiler orjinal silindire rektefe ile 150 lik. 150 lik yaptırmak için illaki silindir değişmeye gerek yok. Ayrıca benim 96 nın orjinal krankı 200 cc ye kadar kaldırır. Debriyaj balatası kaldırırmı bilemem.
valla abi ben orjinalin üzerine yapmam da yaparsam 150cc silindir sekman alırım krank kaldırır rahat birde 5 yada 6 lı debriyaj tası alırım o yemede yanında yat
http://www.rialli.com/urunler/motors...0cc-cg-serisi/
http://www.rialli.com/urunler/motors...lata-cg-seris/
fatih çevremde senin kafanda adam yok. Eğerki senle yakın olsaydık beraber motorları dürter dururduk. Motor üstünde her türlü fantaziyi denerdik yok kafa dengi biri
s.a iyi aksamlar nassınız ??
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)