Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Mart 2015, 22:57
#14521
Merhaba arkadaşlar.Dün motosikletin kırık ön camı için sipariş verdim.Parça Adil Abinin dediği gibi 30 tl 10-15 lira civarı kargo tutar dendi.Yani toplamda 45 liraya servise gelecek.Servis ilçede uygun bir zamanda gidip alacağım.
Kask konusundada LS2 aldım.Fluo Neon modeli görünürlük açısından biraz daha etkili olsun diye bunu tercih ettim.
Hayırlısı ile vizesini yaptırayim başlarım gezmeye.Kalın sağlıcakla.
Reklamlar
-
04 Mart 2015, 00:12
#14522
189679363 nolu motorumu satıyorum eger düşüneniz olursa tertemiz motordur. mt ailesine gönül rahatlıgıyla verebilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9679363/detay/
-
04 Mart 2015, 02:10
#14523
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Dün motosikletin kırık ön camı için sipariş verdim.Parça Adil Abinin dediği gibi 30 tl 10-15 lira civarı kargo tutar dendi.Yani toplamda 45 liraya servise gelecek.Servis ilçede uygun bir zamanda gidip alacağım.
Kask konusundada LS2 aldım.Fluo Neon modeli görünürlük açısından biraz daha etkili olsun diye bunu tercih ettim.
http://www.feyizoglu.com/images_buyu...sk_48471_1.jpg
Hayırlısı ile vizesini yaptırayim başlarım gezmeye.Kalın sağlıcakla.
Güle güle kullan. Çok şık bir seçim olmuş bence.
-
04 Mart 2015, 10:24
#14524
Meriç:Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle...Çoğumuz LS2 kullanıyoruz,sağlam hesaplı.Benimkide FF351 modeli
[IMG][/IMG]
-
04 Mart 2015, 12:15
#14525
Kargoda yaşadığımız sorundan dolayı henüz teslim alamadım kaskı.Şubeyi arayıp kargom dağıtıma çıkmasın ben gelip alırım dememe rağmen 2 gündür dağıtıma çıkıyor kargo.Ögleden sonra bırakırız şubeye diyorlar öğleden sonrada ben müsait olamıyorum.
Vize için randevu aldım bugün
-
04 Mart 2015, 13:30
#14526
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.Dün motosikletin kırık ön camı için sipariş verdim.Parça Adil Abinin dediği gibi 30 tl 10-15 lira civarı kargo tutar dendi.Yani toplamda 45 liraya servise gelecek.Servis ilçede uygun bir zamanda gidip alacağım.
Kask konusundada LS2 aldım.Fluo Neon modeli görünürlük açısından biraz daha etkili olsun diye bunu tercih ettim.
http://www.feyizoglu.com/images_buyu...sk_48471_1.jpg
Hayırlısı ile vizesini yaptırayim başlarım gezmeye.Kalın sağlıcakla.
Beğendim güzel kask.. hayırlı uğurlu olsun.. Allah c.c. test etmeyi nasip etmesin...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------
MOTO71 adlı üyeden alıntı
189679363 nolu motorumu satıyorum eger düşüneniz olursa tertemiz motordur. mt ailesine gönül rahatlıgıyla verebilirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9679363/detay/
Valla bende pulsara bakmıştım ama .. 7.370 TL o motosiklet için iyiydi ama fiyat 8.450 lere çıkınca artık kendimi firenledim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
05 Mart 2015, 20:35
#14527
Boş gördüm yazdım Şaka bir yana hayırlısıyla bir tura çıkmayı düşünüyorum,tabii tek kişilik
-
05 Mart 2015, 22:45
#14528
14 şubattan beri toplam 460 küsür km oldu. bu cumartesi ilk bakımına rüzgar mehmete götüreceğim. sadece yağ parası alınıyor değil mi? bir de frenler nispeten kötü. buraya da linki atılmış olan brenta marka balatalarla değişim yapmak istiyorum. önerir misiniz?
son olarak hemen hemen her frenlemede motor freniyle birlikte fren yapıyorum. hatta bazen sadece motor frenini kullanıyorum. bunun rodajdaki motora bir zararı var mıdır?
-
05 Mart 2015, 23:12
#14529
Kaskı dün teslim aldım.Umduğum gibi bir alışveriş olmadı.Sinirlerim yatıştıktan sonra yazmak istedim.Kısaca özetlemem gerekirse ;
Sanalpazardan gerçekleştirdiğim bir alışveriş.Satıcı arkadaşın izmirde motosiklet aksesuarları satan dükkanı var yorumlarıda iyi idi.Neyse mesaj attım.Ürünün tüm bedenlerinin olup olmadığını ve kaskın üretim yılını sordum.Yeni desen olduğundan eski olma ihtimali yoktu,ancak içimin biraz daha rahat etmesi için mesaj atarak bilgi istedim.Ertesi gün dönüş yaptı her bedenin stoklarında olduğunu üretim yılını söyledi.Buraya kadar herşey normal.Hafta içi çalışıyorum evde bulunamıyorum diye cuma sipariş veririm c.tesi kargo gelir düşüncesi ile cuma günü sipariş verdim ve istediğim bedeni mesaj attım.Alıverişte 3 gün hareket olmadı.Haftasonuna denk geldiğinden sistem kargolama süresi olarak 5 gün atıyor.Neyse satıcı ilgisiz kargomuda göndermemiş haklı olarak iptal talebinde bulundum.Ertesi gün satıcı arkadaş beni aradı.Cuma günü fişini kestiğini ve fuar için dükkandan ayrıldığını belirtti.Elemanların kargolamayı unuttuğunu ancak en kısa zamanda ilgileneceğini söyledi.İnsanlık hali unutulmuş olabilir dedim.Anlayışımdan dolayı promosyon ürünlerinden hediye göndereceğini söyledi.Teşekkür ettik birbirimize kapattık.Neyse o gün içerisinde kargo verildi.Ertesi gün mesai 9 da başlıyor kargo firmasını aradım.Şehirdışında çalışıyorum.Benim kargomu dağıtıma çıkarmayın ben müsait olduğum bir vakitte gelir teslim alırım dedim.Tamam not alıyoruz dağıtıma çıkmayacak dediler.Ertesi gün kargoya gittim.Benim kargom vardı böyle böyle aramıştım dağıtıma çıkmasın demiştim.Sorguladılar benim ürün dagıtıma çıkmış.Mesaiye yetişeyim diye tamam önemli değil yarın dağıtıma çıkmasın BEN GELİP ALACAĞIM dedim.Ertesin gün tekrar kargoya gittim.Gene aynı muhabbet benim ürünüm dağıtımda.Neyse 2.kez olunca aracı cağırdılar aldım ürünü imzayı attım.Kargo ücreti istediler.Siparişte ücretsiz kargo yazıyordu ancak satıcı arkadaş sağolsun kıyak yapmış alıcı ödemeli göndermiş.Bir siparişte bu kadar fazla sorunla karşılaşmanın verdiği bıkkınlık hissi ile ücreti ödedim çıktım.İşyerine gidince satıcı arkadaşın beni aradığı numarayı aradım.Kendimi tanıttım kask siparişim vardı diyince tanıdı zaten.Durumu anlattım NEDEN ücretsiz kargo yazmasına rağmen alıcı ödemeli gönderdiğini uygun bir dille sordum.Karışıklık olmuştur kargoda dedi.(bu arada kargo ücreti:6TL)Bir alışveriş için bu kadar karışıklık olması tuhaf değilmi dediğimde bende ücretsiz kargo biliyorum hemen düzeltelim kargodamısınız vb. ifadelerle karşılaştım.Neyse 6 lira ne seni zengin eder ne beni fakir eder canın sağolsun dedim.Tamam oda karışıklık oldu onuda anladım ama bana ürünün fişi kesildiğini kargolanmasının unuttuğunu söylemiştiniz.Fişte kargoladığınız gün kesilmiş böyle iş anlayışı olmaz.Bugüne kadar netten okadar alışveriş yaptım böyle birşeyle karşılaşmadım.Ayıp değil mi dedim.Karşımdaki kişi cevap veremedi.Neyse canın sağolsun Normal şartlarda 7 gün içinde caymak hakkım var beğenmedim deyip geri gönderebilirim ürünü ancak sizinle artık muhattap olmak istemiyorum dedim.Gene cevap yok.Sisteme girip ödemeyi onaylayacağım para yarın hesabınıza aktarılır Allah yolunuzu açık etsin dedim.Peki dedi kapattım telefonu.Söylediklerim satıcı arkadaşa dokunmuş anlaşılan akşam mesaj attı.Söylediklerimde haklı olduğumu böyle bir alışverişin içine sinmediğini istersem iade alabileceğini söyledi.Ama iş işten geçti artık cevap vermedim siparişi onayladım geçtim.
Özetliyelim derken baya uzun bir metin yazmışım.Neyse başımdan geçen olay bu kadar.Kalın sağlıcakla.
-
05 Mart 2015, 23:30
#14530
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
Kaskı dün teslim aldım.Umduğum gibi bir alışveriş olmadı.Sinirlerim yatıştıktan sonra yazmak istedim.Kısaca özetlemem gerekirse ;
Sanalpazardan gerçekleştirdiğim bir alışveriş.Satıcı arkadaşın izmirde motosiklet aksesuarları satan dükkanı var yorumlarıda iyi idi.Neyse mesaj attım.Ürünün tüm bedenlerinin olup olmadığını ve kaskın üretim yılını sordum.Yeni desen olduğundan eski olma ihtimali yoktu,ancak içimin biraz daha rahat etmesi için mesaj atarak bilgi istedim.Ertesi gün dönüş yaptı her bedenin stoklarında olduğunu üretim yılını söyledi.Buraya kadar herşey normal.Hafta içi çalışıyorum evde bulunamıyorum diye cuma sipariş veririm c.tesi kargo gelir düşüncesi ile cuma günü sipariş verdim ve istediğim bedeni mesaj attım.Alıverişte 3 gün hareket olmadı.Haftasonuna denk geldiğinden sistem kargolama süresi olarak 5 gün atıyor.Neyse satıcı ilgisiz kargomuda göndermemiş haklı olarak iptal talebinde bulundum.Ertesi gün satıcı arkadaş beni aradı.Cuma günü fişini kestiğini ve fuar için dükkandan ayrıldığını belirtti.Elemanların kargolamayı unuttuğunu ancak en kısa zamanda ilgileneceğini söyledi.İnsanlık hali unutulmuş olabilir dedim.Anlayışımdan dolayı promosyon ürünlerinden hediye göndereceğini söyledi.Teşekkür ettik birbirimize kapattık.Neyse o gün içerisinde kargo verildi.Ertesi gün mesai 9 da başlıyor kargo firmasını aradım.Şehirdışında çalışıyorum.Benim kargomu dağıtıma çıkarmayın ben müsait olduğum bir vakitte gelir teslim alırım dedim.Tamam not alıyoruz dağıtıma çıkmayacak dediler.Ertesi gün kargoya gittim.Benim kargom vardı böyle böyle aramıştım dağıtıma çıkmasın demiştim.Sorguladılar benim ürün dagıtıma çıkmış.Mesaiye yetişeyim diye tamam önemli değil yarın dağıtıma çıkmasın BEN GELİP ALACAĞIM dedim.Ertesin gün tekrar kargoya gittim.Gene aynı muhabbet benim ürünüm dağıtımda.Neyse 2.kez olunca aracı cağırdılar aldım ürünü imzayı attım.Kargo ücreti istediler.Siparişte ücretsiz kargo yazıyordu ancak satıcı arkadaş sağolsun kıyak yapmış alıcı ödemeli göndermiş.Bir siparişte bu kadar fazla sorunla karşılaşmanın verdiği bıkkınlık hissi ile ücreti ödedim çıktım.İşyerine gidince satıcı arkadaşın beni aradığı numarayı aradım.Kendimi tanıttım kask siparişim vardı diyince tanıdı zaten.Durumu anlattım NEDEN ücretsiz kargo yazmasına rağmen alıcı ödemeli gönderdiğini uygun bir dille sordum.Karışıklık olmuştur kargoda dedi.(bu arada kargo ücreti:6TL)Bir alışveriş için bu kadar karışıklık olması tuhaf değilmi dediğimde bende ücretsiz kargo biliyorum hemen düzeltelim kargodamısınız vb. ifadelerle karşılaştım.Neyse 6 lira ne seni zengin eder ne beni fakir eder canın sağolsun dedim.Tamam oda karışıklık oldu onuda anladım ama bana ürünün fişi kesildiğini kargolanmasının unuttuğunu söylemiştiniz.Fişte kargoladığınız gün kesilmiş böyle iş anlayışı olmaz.Bugüne kadar netten okadar alışveriş yaptım böyle birşeyle karşılaşmadım.Ayıp değil mi dedim.Karşımdaki kişi cevap veremedi.Neyse canın sağolsun Normal şartlarda 7 gün içinde caymak hakkım var beğenmedim deyip geri gönderebilirim ürünü ancak sizinle artık muhattap olmak istemiyorum dedim.Gene cevap yok.Sisteme girip ödemeyi onaylayacağım para yarın hesabınıza aktarılır Allah yolunuzu açık etsin dedim.Peki dedi kapattım telefonu.Söylediklerim satıcı arkadaşa dokunmuş anlaşılan akşam mesaj attı.Söylediklerimde haklı olduğumu böyle bir alışverişin içine sinmediğini istersem iade alabileceğini söyledi.Ama iş işten geçti artık cevap vermedim siparişi onayladım geçtim.
Özetliyelim derken baya uzun bir metin yazmışım.Neyse başımdan geçen olay bu kadar.Kalın sağlıcakla.
adınıza üzüldüm fakat satıcı adam gerçek esnafmış. genelde günümüz satıcıları böyle bir durumda bırak iadeyi v.s müşteriyi dahi azarlayabiliyorlar. şeref sahibi insanmış ki hatasını telafi etmeye çabalamış.
-
05 Mart 2015, 23:41
#14531
-ZERO-:Ben servislere güvenmediğim için(motorumu onların eline asla bırakmam)kendi 0 motorumun garantisini iptal ettim.İlk bakımda bakım ücreti alınmıyor fakat değişim yapılan parça vs olursa ücreti alınıyor.Başkalarını bilmem ama ben motor frenlemesini kullanmam çünki motoru kasıyor sakin kullanan bir sürücü zaten kullanma gereği duymaz.(28 senedir kullanıyorum her türlü arızasını kendim yaparım)
Meriç:Bu zamanda böyle durumlar normal oldu artık,sıkıcı ama elden birşey gelmiyor,canını sıkma diyeceğim ama oda elde değil
-
06 Mart 2015, 01:46
#14532
gezginmotor adlı üyeden alıntı
-ZERO-:Ben servislere güvenmediğim için(motorumu onların eline asla bırakmam)kendi 0 motorumun garantisini iptal ettim.İlk bakımda bakım ücreti alınmıyor fakat değişim yapılan parça vs olursa ücreti alınıyor.Başkalarını bilmem ama ben motor frenlemesini kullanmam çünki motoru kasıyor sakin kullanan bir sürücü zaten kullanma gereği duymaz.(28 senedir kullanıyorum her türlü arızasını kendim yaparım)
Meriç:Bu zamanda böyle durumlar normal oldu artık,sıkıcı ama elden birşey gelmiyor,canını sıkma diyeceğim ama oda elde değil
Motosiklet mekaniği konusunda fazlasiyla cahil biri oldugumdan oturu el mahkum gitmek zorundayim. bilsem bile mecburen garantiyi bozmamak adina gene gitmek zorundayim. bir sorun cikarsa yaptiracak suanlik maddi gucum ve bilgim yok. Daha caylagiz tabi. Kazik yiye yiye ogrenecez. Buraya yazip fikir almamin sebebi yenilecek kazik boyutlarini kucultmek
-
06 Mart 2015, 09:54
#14533
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Motosiklet mekaniği konusunda fazlasiyla cahil biri oldugumdan oturu el mahkum gitmek zorundayim. bilsem bile mecburen garantiyi bozmamak adina gene gitmek zorundayim. bir sorun cikarsa yaptiracak suanlik maddi gucum ve bilgim yok. Daha caylagiz tabi. Kazik yiye yiye ogrenecez. Buraya yazip fikir almamin sebebi yenilecek kazik boyutlarini kucultmek
Bir sorun çıkarsa garanti yapar diye düşünme Salcano motosiklet konusunda müşteri ilişkilerini önemsemiyor.21 gün önce mail attım geri dönüş sağlanmadı.Servis durumunun rezil olduğunu söylememe luzum yok sanırım.Eskiden bisiklet tamirciliği yapan adamları toplayıp 2 gün eğitimle yetkili servis sertifikası verdiler.Baştan savma eğitimle baştan savma ustalık öğrendiler(!).Muhtemelen adını hiç duymadığın bir marka yağı motora katıp çok kaliteli bir ürün fiyatı 30 lira servis bunu karşılamıyor deyip paranı alma peşine düşeceklerdir.Motor sorun çıkarırsa yaptırırım düşüncesi ile verirsin sorun çıktığındada servis bunu karşılamıyor veya kullanıcı hatası deyip gene parça parası isterler.Hiç bunlarla uğraşma yağını al kendin değiştir.Tüm vidaları elden geçir.Çok bakım gerektiren bir model değil kullandığımız motor.25-30 bin km sadece yağ-buji-havafiltesi değiştirerek kullanabilirsin.
-
06 Mart 2015, 10:29
#14534
-ZERO-:rapsy_09 yani Meriç kardeşim çok iyi bir konuya değimiş,bakıma götürdüğünüzde birde acemi birşey anlamayan biri olduğunuzu anlarlarsa direk buji,hava filtresi değişecek derler,yağ zaten konacak onuda meriçin dediği gibi dikkatli olun açık yağ kesinlikle koydurmayın markasını sorun hatta yağı görün bazı uyanıklar kaliteli yağ kutularına kalitesiz yağ koyup kazıklayabildiklerini kazıklıyorlar.İlk bakıma gittiğinizde hava filtresi,buji değişecek derlerse değiştirmeyin .Zamanla motor tamirini sizde öğrenip bu servis bozuntularından kurtulacaksınız yalnız bu lafım işini yapmayan servislere işini hakkıyla yapan servislerde var ama çok az.
-
06 Mart 2015, 10:43
#14535
Bir hafta once ayni servise gittigimde sadece yağ degisecek dediler. Yagin markasini sordugumda eni marka yag gosterdiler. Sadece yag degisecek degil mi dedim evet sadece yag ama biraz daha iyi hizmet almak istiyosan biraz daha odeme yapmalisin dedi oradaki aydin bey. yok ben sadece yagi degistireyim yeter dedim. Garantisiz bakim fiyati ne kadar diye sormustum ordaki aydin beye. 125 tl ama sana 75 tl olur dedi o kadar cahil degiliz tabi az cok biliyoruz ortalama ne kadar tutacagini. Neyse bu da boyle bi animdir
-
06 Mart 2015, 11:09
#14536
Meriç kötü satıcıya düşmüşsün. Kötü yorumu bas geç boşver.
Servis konusunda kesinlikle arkadaşlara katılıyorum. Tırnağın varsa kaşınırsın hesabı. Zaten servise anca arıza durumunda gidiliyor. Hondada yamahada böyle. Motorcu kamyoncu gibi bişey. Yağından anlayacak suyundan anlayacak motorunun.yoksa servislerle hele yetkili servislerle adamın anası ağlar.
Zincir dişli değişmeye 80tl istedi servis. 25tl zincir dişli seti. 55tl işçilik alıyor. Bukadar basit bişeye düşün işte.
Bende hiçbirşey bilmiyodum. Zamanla öğrendim.
Yeterki benim gibi yağı fazla koyup motoru patlatma :-)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Mart 2015, 11:47
#14537
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Mart 2015, 12:10
#14538
tavsiyeleriniz için teşekkürler.
@salih
ismim okan bu arada. haftasonu uygun bi gün tanışalım dostum.
şu ilk bakımı atlatalım da, uygun bi zamanda motorun inciğini cıncığını iyice inceleyelim farz oldu. şimdilik ufaktan zincir dişli yağlamaya başlayalım artık birkaç yıla da motora rektefe yaparız
-
06 Mart 2015, 13:07
#14539
-ZERO- adlı üyeden alıntı
tavsiyeleriniz için teşekkürler.
@salih
ismim okan bu arada. haftasonu uygun bi gün tanışalım dostum.
şu ilk bakımı atlatalım da, uygun bi zamanda motorun inciğini cıncığını iyice inceleyelim farz oldu. şimdilik ufaktan zincir dişli yağlamaya başlayalım artık birkaç yıla da motora rektefe yaparız
Okan kardeş.. Motorumu kısmet olursa bu haftasonu çıkarayım depodan diyorum.. bakıcaz artık..
Hafta içi genelde işyerindeyim..İşyerim Kızılay'da yolun düşerse herzaman beklerim.. Motosiklet için park problemimiz yok.. Sıcak çayımız, çorbamız her daim bulunur.. Pazarları Kızıma ayırıyorum ama Cumartesileri geniş bi vakitte tanışır beraber bakım günü yaparız..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
06 Mart 2015, 14:42
#14540
Salih_T adlı üyeden alıntı
Okan kardeş.. Motorumu kısmet olursa bu haftasonu çıkarayım depodan diyorum.. bakıcaz artık..
Hafta içi genelde işyerindeyim..İşyerim Kızılay'da yolun düşerse herzaman beklerim.. Motosiklet için park problemimiz yok.. Sıcak çayımız, çorbamız her daim bulunur.. Pazarları Kızıma ayırıyorum
ama Cumartesileri geniş bi vakitte tanışır beraber bakım günü yaparız..
Telefonu servise vermeye gelecegim kizilaya. Gelmeden mesaj atarim. Konusuruz. Telefonumu gonderdim ozelden
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 37 kullanıcı var. (0 üye ve 37 misafir)