Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Ekim 2012, 22:46
#1421
len olum çalıştığı belli olsun diye biraz gaz verdim. Muhalefet
Reklamlar
-
03 Ekim 2012, 22:59
#1422
adem abi avea 1 gb yaptım .. 15 tl 8.gün bugun.. 160 mb kaldı napcem ben ya.. Sen ne kullanıon?
-
03 Ekim 2012, 23:03
#1423
ben sınırsız kullanıyorum. 9.90 tl aylık.
-
03 Ekim 2012, 23:06
#1424
avea deyildir o :s yetmio ya vodafone mi senin?
-
03 Ekim 2012, 23:09
#1425
evet vodafon. Eski üyeyim. Şimdi yok öyle tarife.
-
03 Ekim 2012, 23:11
#1426
bitti valla 7 günde 20 tl verceksem benim evde snırsız net sözlesme bitti 29 tl di gider actırırım.
-
04 Ekim 2012, 00:36
#1427
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
bitti valla 7 günde 20 tl verceksem benim evde snırsız net sözlesme bitti 29 tl di gider actırırım.
İzzet vodafone da sınırsız şuan 7 tl ilk 3 ay sonra 15 tl olması lazım
Salcano Motosiklet Facebook Sayfası : http://www.facebook.com/SalcanoMotosiklet
Ramazan ALTUNIŞIK
-
04 Ekim 2012, 04:09
#1428
salcano wolf s alma ihtimalim var. Motorda balansör mevcut mu? titreşim beni ve artçıyı rahatsız eder mi? titreşim var mı?
2M is my life
Music & Motorcycle
-
04 Ekim 2012, 04:16
#1429
deprogadias adlı üyeden alıntı
salcano wolf s alma ihtimalim var. Motorda balansör mevcut mu? titreşim beni ve artçıyı rahatsız eder mi? titreşim var mı?
ybr de ne kadar titreşim varsa bundada o kadar var. Yani titreşim yok. Balansörde yok. Selesi ybr esd lerin selesinden daha geniş ve rahat. Gönül rahatlığıyla alabilirsin arkadaşım.
-
04 Ekim 2012, 07:42
#1430
arkadaşlar wolf'u aldığımda içinde kullanıcı klavuzu çıkmadı. dolayısıyla motor hakkında bi fikrim olmadığından size sorayım. motor şu anda 420 km de ilk bakımı 500 km de mi idi ? diğer sorum da : şu an için 5500-6000 deviri hiç geçmiyorum. ilk 1.000 km için doğru mu yapıyorum ? başka bilmem gereken bi tavsiyeniz varsa paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler...
-
04 Ekim 2012, 07:49
#1431
1-2 kere bas bizim arkadasta drift var ilk 500 de basmadı tek kişi bindi.. 90 ı gecmio motor..sagır etmeyin makineyi ..evet ilk yag 500 de
-
04 Ekim 2012, 08:06
#1432
öncelikle hayırlı uğurlu olsun motorun. İlk yağı 500-800 km arasında değişir.ik yağını değiştikten sonra yavaş yavaş devirlenebilirsin. 2000 i geçtikten sonra koyuver gitsin. yeni montaj olduğundan 1000 km sonra vida ve somonları tekrar elden geçir. Zincirini yağsız bırakma. Aklıma bunlar geldi. Kolay gelsin. Foruma bol bol bekleriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:50 ----------
bide hep sabit devirde gitme. Bol bol vites değiştir.
-
04 Ekim 2012, 09:56
#1433
bagdinli adlı üyeden alıntı
arkadaşlar wolf'u aldığımda içinde kullanıcı klavuzu çıkmadı. dolayısıyla motor hakkında bi fikrim olmadığından size sorayım. motor şu anda 420 km de ilk bakımı 500 km de mi idi ? diğer sorum da : şu an için 5500-6000 deviri hiç geçmiyorum. ilk 1.000 km için doğru mu yapıyorum ? başka bilmem gereken bi tavsiyeniz varsa paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler...
kardeş ben sana bu soruyu cevaplamıştım bakmıyorsun galiba geriye dönüp
fat280 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bende 2 klavuz var biri salcano biri jianshe
neyse ben size yazayım lazım olan okur
1- 0-150 km arası : gaz kolunu 1/4 den fazla çevirmeyiniz motor devri 4000 rpm olmalı 1 saatlik kullanımdan sonra motoru stop ediniz. 10 dk motorun soğumasını bekleyiniz. tekrar kullanmaya başlayınız. gaz kolunu sık sık çevirerek değişik devirlerde kullanmaya çalışınız. sabit hızda kullanmayınız.
2- 150-500 km arası : kullanım süresince 1/2 gaz vermeye başlayınız. motor devri 5000 rpm olmalı. kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve vitesini sık sık değiştiriniz. sabit gazda kullanmayınız.
3- 500-1000 km arası : motor devri 6000 rpm olmalı. kullanım süresince 3/4 gaz vermeye başlayınız. kesinlikle tam gaz vermeyiniz. hızınızı ve vitesinizi sık sık değiştiriniz. sabit gazla kullanmayınız.
4- 1000 km den sonra : motorun devri 8500 rpm yi geçmemeli motorunuzun hızını yolun durumuna göre ayarlayınız.
kitapçığından yazdım inş. işini görür
bu arada ilk yağ değişimi 1000 km de ve ondan sonra 4000 binde bir
-
04 Ekim 2012, 10:48
#1434
bagdinli adlı üyeden alıntı
arkadaşlar wolf'u aldığımda içinde kullanıcı klavuzu çıkmadı. dolayısıyla motor hakkında bi fikrim olmadığından size sorayım. motor şu anda 420 km de ilk bakımı 500 km de mi idi ? diğer sorum da : şu an için 5500-6000 deviri hiç geçmiyorum. ilk 1.000 km için doğru mu yapıyorum ? başka bilmem gereken bi tavsiyeniz varsa paylaşırsanız sevinirim. teşekkürler...
aman sen arada gaza bas yoksa sağır oluyormuş bak izzet usta öyle diyo
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
04 Ekim 2012, 14:58
#1435
TATLIHIZ adlı üyeden alıntı
1-2 kere bas bizim arkadasta drift var ilk 500 de basmadı tek kişi bindi.. 90 ı gecmio motor..sagır etmeyin makineyi ..evet ilk yag 500 de
Al birde burdan yak
-
04 Ekim 2012, 20:16
#1436
Yağ 500'de mi 1.000 km de mi değişecek ? sanırım klavuzda yazdığı gibi bir yol izleyeceğim rodaj konusunda ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Agam 74-75 Sayfa olmuş forum. hepsini tek tek okumuştum. zaten bu motoru almam sizin tavsiyeleriniz üzerine oldu.yoksa TVS Apache'ye niyetliydim. Öyle ya da böyle madem aldırdınız bana bunu kahrımı da çekeceksiniz artık : ) iyi mi ettik kötümü ettik bunu zaman gösterecek. bu arada klavuz da ilk yağ değişimi için kaç km yazıyo ? siz hangi marka yağ kullanıyorsunuz ?
-
04 Ekim 2012, 20:41
#1437
fikrimi söyledim.. Bir rodaj tuturmus gidionuz 10-15 sn gazı acmak ne zarar vercek..töbe yarabbi..
-
04 Ekim 2012, 20:59
#1438
Topcase arka çanta için Emniyet Genel Müdürlüğüne gönderdiğim dilekçeye gelen cevap arkadaşlar.
Trafik Uygulama ve Denetleme Daire Baskanligi
Sayın Ramazan ALTUNIŞIK
10.09.2012 tarihli başvurunuz incelenmiştir.
Konu ile ilgili olarak Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınan 01.08.2012 tarih ve 1783 sayılı yazıda; AİTM Yönetmeliği kapsamında Türk Standardları Enstitüsünden alınan
görüşler ve Bakanlıklarınca yapılan değerlendirmeler neticesinde, söz konusu motosikletlerin arka şasisi üzerinde yer alan taşıma kutularının aracın niteliğini değiştirmesinden dolayı, ilgili mevzuata göre tadilat projelerinin hazırlanarak onaylanması ve bu tadilatların araç tescil belgelerine işlenilmesi gerektiği bildirilmiştir. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınan görüş yazısı doğrultusunda hareket edilmesi için 17.08.2012 tarih ve 160093 sayılı yazımızla 81 İl Emniyet Müdürlüğüne
talimat verilmiştir. Araçların üzerinde, Araçların İmal, Tadil ve Montajı hakkındaki Yönetmelikte (AİTM) belirtilen şekillerde yapılan her türlü değişikliğin, tescil belgesine işlenebilmesi için, yetkili makine mühendisi tarafından tanzim edilip TSE tarafından onaylanan tadilat projesinin ibrazı ve aracın fenni muayenesinin yaptırılması zorunludur. Üzerinde teknik değişiklik yapılan motosikletin kullanım amacı ne olursa olsun (hususi veya ticari) değişikliğin belgelerine işletilmesi zorunludur.
İyi günler dileriz.
2069
Salcano Motosiklet Facebook Sayfası : http://www.facebook.com/SalcanoMotosiklet
Ramazan ALTUNIŞIK
-
04 Ekim 2012, 21:11
#1439
bagdinli adlı üyeden alıntı
Yağ 500'de mi 1.000 km de mi değişecek ? sanırım klavuzda yazdığı gibi bir yol izleyeceğim rodaj konusunda ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------
Agam 74-75 Sayfa olmuş forum. hepsini tek tek okumuştum. zaten bu motoru almam sizin tavsiyeleriniz üzerine oldu.yoksa TVS Apache'ye niyetliydim. Öyle ya da böyle madem aldırdınız bana bunu kahrımı da çekeceksiniz artık : ) iyi mi ettik kötümü ettik bunu zaman gösterecek. bu arada klavuz da ilk yağ değişimi için kaç km yazıyo ? siz hangi marka yağ kullanıyorsunuz ?
servis kitabında 1000 km olunca değiştirin yazıyor ve ilk yağdan sonrada 4 binde bir değiştirin deniyor
yağ konusuna gelirsek kaliteli marka olsun ve 10/40 olsun yeter
-
04 Ekim 2012, 21:16
#1440
erenaltun adlı üyeden alıntı
Topcase arka çanta için Emniyet Genel Müdürlüğüne gönderdiğim dilekçeye gelen cevap arkadaşlar.
Trafik Uygulama ve Denetleme Daire Baskanligi
Sayın Ramazan ALTUNIŞIK
10.09.2012 tarihli başvurunuz incelenmiştir.
Konu ile ilgili olarak Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınan 01.08.2012 tarih ve 1783 sayılı yazıda; AİTM Yönetmeliği kapsamında Türk Standardları Enstitüsünden alınan
görüşler ve Bakanlıklarınca yapılan değerlendirmeler neticesinde, söz konusu motosikletlerin arka şasisi üzerinde yer alan taşıma kutularının aracın niteliğini değiştirmesinden dolayı, ilgili mevzuata göre tadilat projelerinin hazırlanarak onaylanması ve bu tadilatların araç tescil belgelerine işlenilmesi gerektiği bildirilmiştir. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından alınan görüş yazısı doğrultusunda hareket edilmesi için 17.08.2012 tarih ve 160093 sayılı yazımızla 81 İl Emniyet Müdürlüğüne
talimat verilmiştir. Araçların üzerinde, Araçların İmal, Tadil ve Montajı hakkındaki Yönetmelikte (AİTM) belirtilen şekillerde yapılan her türlü değişikliğin, tescil belgesine işlenebilmesi için, yetkili makine mühendisi tarafından tanzim edilip TSE tarafından onaylanan tadilat projesinin ibrazı ve aracın fenni muayenesinin yaptırılması zorunludur. Üzerinde teknik değişiklik yapılan motosikletin kullanım amacı ne olursa olsun (hususi veya ticari) değişikliğin belgelerine işletilmesi zorunludur.
İyi günler dileriz.
2069
bu cevabı yazanın gıçına çanta takmak lazım. Gitsin işlettirsin gıcıma çanta girdi diye. Motora teşvik edeceklerine motordan soğutuyolar yahu.
Benim akü yine cansızlaştı yahu. El marşıyla çalışmıyor ampermetre var bende. Devirli iken en son 12.8 volt, rölantede 11.8 volt civarı gösteriyor. 2 ay önce tamircinin ampermetresi ile ölçtüğümüzde 14.5 voltlara kadar çıkıyodu. Tamircinin ampermetre ile benimki farklı değerler veriyor. İkiside dijital. Niye olabilir arkadaşlar? Uzun yol yapınca akü kendinini topluyor. Minimum 150-200 km. Ama şehir içi 2 haftadan fazla binince marş motoru çevirmez oluyor. Akü 12 wolt, 5 amper sulu akü.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)