Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Kasım 2014, 11:24
#14081
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Reklamlar
-
12 Kasım 2014, 18:18
#14082
Yamaha ESD ile uyumlu koruma demirleri Salcano Wolf'a uyar mıdır?
-
12 Kasım 2014, 20:43
#14083
salih diz örtüsü alabilirsin. hiç içlikle falan uğraşma. hem pratik hem su ve rüzgar geçirmez. güvenlidirde.
valla benim öncam ım olsun bide diz örtüm, -5 derecede dünya turu atarım..
-
13 Kasım 2014, 13:52
#14084
tahsins adlı üyeden alıntı
salih diz örtüsü alabilirsin. hiç içlikle falan uğraşma. hem pratik hem su ve rüzgar geçirmez. güvenlidirde.
valla benim öncam ım olsun bide diz örtüm, -5 derecede dünya turu atarım..
Dün bi termal içlik aldım.. dizlikler kısmende olsa da alttan ve baldırlara soguk geliyor.. havanın iyice soğuduğu zamanlarda içliğin yeterli olup olmadığını buradan yazarım... diz örtüsü elcik almayı düşündüm ama.. işlevselliği iyidir fakat görüntü olarak hiç cezbedici durmuyor..... Bakalım içlikten gerekli performansı sağlayamazsam görünen o ki diz örtüsü, elcik almak farz olucak..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
13 Kasım 2014, 21:33
#14085
valla böbreklere dikkat et derim. telafisi yok. diz örtüsünün fazlası var eksiği yok. keza el kılıfıda.
reflektör leride gece görünürlüğü sağlıyor.
ama tabi görselde kurye damgasını yersin ama gerçekten çok işe yarıyor.
ben 34.000km lerdeyim. yaz kış hiç çıkarmadım diz örtü ve elkılıfını.
-
14 Kasım 2014, 11:10
#14086
tamamdır.. alışveriş listeme ekliyorum.. gerçi liste baya kabardı ama.. yavaş yavaş alıcaz artık.. motosiklete bineceksek sağlık herşeyden önemli..
-
15 Kasım 2014, 16:59
#14087
imamx adlı üyeden alıntı
Yamaha ESD ile uyumlu koruma demirleri Salcano Wolf'a uyar mıdır?
Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımlarını bekliyorum.
-
15 Kasım 2014, 17:50
#14088
imamx adlı üyeden alıntı
Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımlarını bekliyorum.
uyar ama biraz değişiklik yapman lazım.
-
18 Kasım 2014, 17:58
#14089
-
18 Kasım 2014, 20:00
#14090
km 4.100 ü geçti hiç sorun yaşamadığımdan mıdır nedir çinli motorlara sempatim artmaya başladı..
Tabi bizim motorlar çinliler içlerindeki en sorunsuz motorlarda olabilir.. Görünen o ki tercihte çok doğru karar vermişiz..
Ankara da salcano wolf kullanıcılarının arttığını rahatlıkla görebiliyorsunuz.. sıralamada cbf ve ybr den sonra wolf geliyor.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
-
18 Kasım 2014, 23:40
#14091
rolantim soğukken 900 devir. sıcakken 1000 devir. jikleninde yerini unuttum. sabahları tek marşta çalışıyor. ve 900 devir rolantide tintin çalışmaya devam ediyor. bugüne kadar hiç motor ısıtmadım sabahları. direk gazlıyorum. ne stop etme ne başka birşey. yok yav biz motora biniyomuşuz. maşallah diyelim tekrar..
-
19 Kasım 2014, 11:36
#14092
Tahsin kardeş bende senin gibi 200 lük bajaj falan mı alsam diyordum ama ufak tefek derken sorun çıkaranların sayısı artıyor.. Bende motoruma daha bi iyi bakıyorum artık..
Benim motosiklet rolanti 1400 devirde hep..kitapçıkta da olması gereken devir bu şekilde yazıyor..
Sabahları tek marşta çalışıyor en az 2 dk ısınmasını beklerim... Oturduğum yer tepede ve eğer sabah çok soğuksa 1-2 dk kadar jikle çekip çalıştırıyorum..
Bu arada Tahsin kardeş bir yerde okumuştum. Motosikletlerin 1400 devirde çalışmasının nedeni yağlama sisteminin sıçratmalı bi sistem olmasından kaynaklı diye biliyorum.. Bu şekilde etkili bir yağlama yapabiliyormuş... Bahsettiğin 900-1000 devir alında yeterli yağlamayı yapamaz ve problem çıkarabilir belki. Bi araştırmak lazım..
-
20 Kasım 2014, 00:09
#14093
İyi akşamlar cümleten.
Wolf'ta periyodik bakımda neler değişiyor ?
-
20 Kasım 2014, 12:33
#14094
Salih_T adlı üyeden alıntı
Tahsin kardeş bende senin gibi 200 lük bajaj falan mı alsam diyordum ama ufak tefek derken sorun çıkaranların sayısı artıyor.. Bende motoruma daha bi iyi bakıyorum artık..
Benim motosiklet rolanti 1400 devirde hep..kitapçıkta da olması gereken devir bu şekilde yazıyor..
Sabahları tek marşta çalışıyor en az 2 dk ısınmasını beklerim... Oturduğum yer tepede ve eğer sabah çok soğuksa 1-2 dk kadar jikle çekip çalıştırıyorum..
Bu arada Tahsin kardeş bir yerde okumuştum. Motosikletlerin 1400 devirde çalışmasının nedeni yağlama sisteminin sıçratmalı bi sistem olmasından kaynaklı diye biliyorum.. Bu şekilde etkili bir yağlama yapabiliyormuş... Bahsettiğin 900-1000 devir alında yeterli yağlamayı yapamaz ve problem çıkarabilir belki. Bi araştırmak lazım..
valla salih 2 km motorda sıfır yağla gitmişliğim var krank ayvayı yemişti ama gene gitti gavurun malı bas gitsin korkma bu motorlara birşey olmaz.
vedkum adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar cümleten.
Wolf'ta periyodik bakımda neler değişiyor ?
1500km debir yağ değişiyor. 12tl
8.000km debir ön balata 8-15tl
8.000km debir buji. 10tl
10.000km debir zincir. 15tl
15.000km debir arka balata 20tl
benim düşüncem tabi. max bu kilometrelere gelince dediklerim değişmeli bence..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
21 Kasım 2014, 14:16
#14095
Yamaha ESD içim olan koruma demiri siparişi verdim ve motosikletime monte ettim. Yalnız monte ederken ön tarafta bulunan siyah plastiği çıkarmak durumunda kaldım.
Malum kış yaklaştı. Arka lastik olarak Michelin Pilot Street alıp orijinal arka lastiği de öne takma düşüncesindeyim. Yalnız ön çamurluğun iç kısmı biraz bana dar gibi geldi.
Yamaha'nın hangi model ön çamurlukları bizim motora uyar ve kalın arka lastik taktığımda ise sorun çıkarmaz?
Yardımlarınızı bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum.
-
22 Kasım 2014, 11:06
#14096
tavsiyem her iki lastiği de değiştirmek ve tercşhim orjinal boyutlardan yana olur.. ön lastiğinde iyi olması ve kaymaması lazım.. pirelli duratraction aldım.. gayet iyi.. bunları bi eskiteyim olmadı birde mişlen alır denerim..
-
22 Kasım 2014, 14:57
#14097
bende hiç arka lastiği öne takan görmedim.
michelin taktım ben öne. 120tl ye aldım geçen hafta. ama şu bir gerçekki motorun karakteri değişti michelinlerle. dayanıklı bir lastik değil. ama yolu güzel tutuyor. irc ler gibi hava kaçırmıyor. doğrusu irc ve michelin i aynı cümlede bile kullanmamak lazım. irc lastik değil bildiğin sabun kalıbı.
-
23 Kasım 2014, 21:25
#14098
Motoru aldığımdan beri değiştiğim tek şey akünün suyu Tahsin gerçekten maaşallahı var Salcanonun...
-
24 Kasım 2014, 20:51
#14099
49 bindeyim. Arka lastik ön lastik 3. 5 yıllık falan. Arka ciddi derecede hava azaltmaya başladı. 3 -4 günde bir şişiriyorum. Ön kaçırmıyor. İkiside tubbles.şimdi bu motoru iş motoru olarak kullanıyorum. İşe pazara bakkala çakkala falan. Kaliteli pahalı lastikmi alsam acaba? Mıchelın vs gibi. Yoksa sıradan orta kalitede lastikmi taktırsam? Karar veremiyorum. Kendim tubbles takabilirmiyim?
-
25 Kasım 2014, 00:53
#14100
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Motoru aldığımdan beri değiştiğim tek şey akünün suyu
Tahsin gerçekten maaşallahı var Salcanonun...
1 akü
3 debriyaj teli
2 debriyaj balatası
4 ad zincir
3 arka lastik
2 ön lastik
1 ön kaliper
4 ön balata
2 arka balata ve 1 komple arka kampana
1 ön arka dişli
4 far ampülü
1 öncam
1 benzin hortumu
2 amortisör keçesi
34.000km de şimdilik aklıma gelenler :-)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)