atmıyor abi hemen marşa basıyorum geri çalışıyor
atmıyor abi hemen marşa basıyorum geri çalışıyor
Tahsin kardeş titan es in ön fren kaliperi wolf'unkine tam uyuyor mu? bağlantı somunları hortumu vs. extra bi işlem gerekiyor mu? ve titanın balataları da kare balatamı? memnunsan bende taktırcam. bilgi verirmisin?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
Tahsin kardeş titan es in ön fren kaliperi wolf'e tam uyuyormu? somun bağlantıları hortumlar vs. ekstra bişe grekiyormu? bende taktırmak istiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------
Arkadaşlar bende 2013 wolf sahibiyim. ön fren üst merkezi sıkıntılıydı, YBR.ninkini aldım birebir uyuyor. Ayrıca benzin musluğunu da değiştirdim mondial 150 KN.ninkiyle aynı.ondan taktım. aklınızda olsun.
Linkteki koruma demirini sipariş vermek istiyorum. Sizce uyumlu olacak mı?
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...6652283/detay/
Eveeeeettt km oldu 3.000...
dün akşam arka fren lambasının yanmadığını fark ettim. Nasıl değiştirilir. size bir sorayım dedim.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
sağolasın. Bugün motoru kullanmıyorum, yarın bi ampul alıp halledeyim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------
Motorun yan kapakları açtım. koltuğu kaldırdım.. benim eller kürek görünümünde olduğu için zorda olsa elimi stop lambasının olduğu yere soktum sola çeyrek tur çevirip yerinden çıkardım.. Baktım ampul sağlam, ampulü yerinden çıkarıp tekrar taktım, o şekilde motoru çalıştırdım, açtım kısaları bastım frene.. sorun yok.. çalışıyor.. demekki bi temassızlık olmuştu.. ampulde almıştım.. 50 krş. onuda denedim sıkıntı yok. yedekte tutarım artık..
Bu arada yağ değişimi için castrol 15w/40 yağ aldım ama işyerine gelince fark ettim 4T değil.. şimdi gidip değiştiricem.
Birde çakarlı f1 stop aldım.. onu da monte etmeyi düşünüyorum.. iş çıkışı. havanın karardığı saatlere denk geliyor.. ampul koyverirse, çakarlar iş yapsın...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
ön fren verimli tutmuyordu abi. taktığım balata daha 500km olmadan ötmeye başlıyordu. fren zayıf tutuyordu. bende motorcunun yolunu tuttum. oda uygun kaliper baktı. titanes uyuyor dedi. taktık biraz sabunladık. oldu. hidroliği falanda değiştik. cillop. açıkçası 10.000km ye dayandı yeni kaliper. ve halen kaliperin üstünde gelen orjinal balatayı kullanıyorum. 1 kez bile ötmedi frenlerim. zımba gibide tutuyor. 40tl birşey komple kaliper.
arkadaşım o sıkıntı fabrika çıkışı bütün salcano wolflerde var. geçmiş sayfalara bakarsan bende aynı dertten muzdariptim. meriç kardeşimiz yardım etmişti bana. karbüratörün üstünde dışarıdan hava çektiği bir boru var. bildiğin lastik boru. o boru yağmurda havanın yanında yağmur suyu alıyor. karburatöre su girince motor teklemeye başlıyor. hatta stop ediyor. ben o lastik boruyu su alamayacağı bir yere soktum. olay bitti.. şimdi motorla yarı beline kadar suya girdim. en ufak bir tekleme yapmıyor. budur sorunun
zaten civataları yanında geliyor. hidroliği değiştiriyorsun. havasını alıyorsun okadar. tam uyuyor denebilir. disk biraz sürttü benimkinde. taşladık diski. düzeldi. evet kare balata titanes balatalarda wolfun balatıda aynı yani.
yüksek ihtimal uymaz. ybrninkinden uydurmuştuk biz.
seleyi sökünce hemen arkada gözüküyor lamba duyu. çevirip çıkartabilirsin çok basit. bu arada ben 2 kez değiştirmiştim. sonra arabaların lambalarından taktım. ogün bugün gidiyor bakalım.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Yağı değiştirdim. Bana verilen 15w/40 (17 TL) olan motor yağı, (netten baktım) otomobiller için kullanılandanmış.. mecburen ellerinde sadece 10w/40 4T varmış ondan aldım..7 TL fark ile 24 TL ye geldi.. Gerçi havalar soğuyor daha iyi olur..
SORU;
Yağı değiştirsem... Havalar soğuduğu içinde 2.000-2500 km yapamadan motoru kış uykusuna yatırsam... Yağa bişey olur mu? Bahar geldiğinde tekrardan yağ değişimi gerekir mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------
Sorumun cevabını kendim buldum.. Yağ özelliğini kaybediyormuş ve bahar ayında değiştirmek gerekiyormuş..
En son 1.700 km'de yağ değiştirmiştim. şimdilik 1.300 km olmuş zaten en fazla bi 700-800 km daha yapıp motosikleti dinlemeye alırım gibi..yağ değişimini bahara bırakıcam...
Belki lazım olur diye netten bulduğum bir yazıyı da paylaşayım.. İlginizi çekebilir..
MOTOSİKLET İÇİN KIŞ BAKIMI
Çoğu motosiklet kullanıcısı kış geldiğinde, motosikletine özel hiç bir şey yapmadan, bulabiliyorsa kapalı bir garaja park edip ya da evinin önünde üzerini bir örtüyle kapatıp tekrar havaların ısınmasını beklemeye başlamaktadır. Kimileriyse motosikletini belirli aralıklarla şöyle bir 5-10 dakikalığına olduğu yerde çalıştırarak -kesinlikle iyi niyetli olarak- ona kış boyunca gerekli ilgiyi gösterdiğini düşünmektedir. Oysa yapılması gerekenler zor olmamakla birlikte bu kadar basit de değildir. Bu yazıda, motosikletinizi kullanmayacağınız dönemlerde dış şartların aşındırıcı etkilerinden korumak, dolayısıyla da bir sonraki sezona sorunsuz başlayabilmek için yapılması gerekenleri bulacaksınız. Bütün bunlar aynı zamanda motosikletinizin ömürünü de uzatacaktır. Motosikletinizi en az 6 hafta kullanmayacaksanız burada anlatılanları uygulamanızı tavsiye ederiz.Yapılması gereken işler yapılış sırasına göre anlatılmıştır. 1, 2, 3 ve 4. adımlar motor açısından en kritik olanlarıdır. Herhangi bir adım için, motosiklet üreticisinin kullanıcı el kitabında belirttiği başka bir tavsiyesi varsa onu uygulamanız daha doğru olacaktır. 1 seneden daha uzun süreli parklar için bu yazıda anlatılan koruyucu önlemler yeterli olmayabilir. 6 haftadan daha kısa süreli parklar için, eğer motosikletin duracağı mekandaki sıcaklık 0 derecenin altına düşüyorsa sadece aküyü söküp oda sıcaklığındaki bir ortamda saklamak en doğrusudur.Kış parkı için depodaki benzinin tamamen boşaltılması gerekeceği için, son günlerde depodaki benzini mümkün olduğunca tüketmek hem gereksiz bir israfı önler hem de depo boşaltma işini kolaylaştırır.
1.PARK YERİ ve GEREKLİ MALZEME: Herşeyden önce motosikletinizi park edeceğiniz yeri belirleyin ve lazım olacak alet, edavat ve malzemeyi temin edin.Aşırı sıcak veya aşırı soğuk olmayan, gelen geçenin çarpmayacağı, zemini düzgün, kimyasal maddelerin duman ve buharlarından ve çalışan elektrik motorlarından uzak bir saklama yeri belirleyin.Kimyasal madde buharları ve elektrik motorlarının ürettiği ozon, motosikletinizin lastik ve kauçuk parçalarına zarar verir. Alışveriş listesi: Yeterli miktarda uygun özellikte motor yağı(*) Yeni bir yağ filtresi > Gerekli temizlik maddeleri ve boyalı yüzeyler için koruyucu cila(vax) WD40 veya benzeri nem ve pas giderici koruyucu sprey (*) Dikkat: Park süresi 3 aydan daha uzun sürecekse, gelecek sezon başında bu yağı değiştirmeniz gerekeceğinden, uygun özellikteki en ucuz yağı satın alabilirsiniz..
2. SON BİR SÜRÜŞ: Uzun bir süre sesini duyamayacağınız motosikletinizle son bir tura ne dersiniz? Aslında bu son tur, yağ değişimi için motorun normal çalışma sıcaklığına ulaşmasını sağlayacağından (ki bu en az 20 dakikalık bir tur demektir) biraz da şart.Dikkat: Yakıt sistemiyle ilgili 4. maddeyi okuyun. Depoda benzin bırakacaksanız turu bitirmeden önce mutlaka depoyu tam doldurun.
3. YAĞ DEĞİŞİMİ: Motosikletinizi kış boyunca korumak ve kalıcı hasarlara engel olmak adına yapacağınız en önemli iş motor yağını değiştirmektir. Motor ve dolayısıyla da motor yağı henüz sıcakken (*) motor yağını ve yağ filtresini değiştirin. Karteri kesinlikle normalden fazla doldurmayın.Yağ değişimi bitince motoru en az 20 dakika çalıştırarak yeni yağın motorun her noktasına yayılmasını sağlayın.(*) Önemli: Yağ değişimini sadece motor sıcakken yapın. Son turunuzdan döndükten sonra motor soğuduysa, motoru ısıtmak için kısa bir süre çalıştırmak motor blokunun içinde su yoğunlaşmasına sebep olacaktır.Kışın motosikletlerin kısa süreli çalıştırılması da işte bu yüzden çok zararlıdır.
4. YAKIT SİSTEMİNİ ve BENZİN DEPOSUNU BOŞALTMA: Motosikleti kış için bırakacağınız yere getirdikten sonra, motor çalışır vaziyette olmak şartıyla benzin musluğunu "OFF" yani "KAPALI" pozisyona getirip motosiklet kendi kendine stop edinceye kadar bekleyin. Bu şekilde, karbüratörde ve yakıt borularında benzin kalmamış olur.Benzin musluğu kapalıyken depoyu söküp içindeki benzini tamamen boşaltın. Daha sonra içinin tüm yüzeylerine WD40 ya da benzeri bir paslanmayı önleyici ve koruyucu sprey sıkın. Spreyin uzatma ucu bu işlemi daha kolay ve etkili yapmanızı sağlar. Bu tip bir spreyiniz yoksa veya deponun şekli buna uygun değilse, bir kahve fincanı kadar motor yağını deponun içine boşaltıp, depoyu bu yağla mümkün olabildiğince çok çalkalayın. Amaç deponun iç yüzeylerinin hava ile temasını keserek paslanmayı önlemektir.(*)
(*) Önemli: Depoyu yarım dolu olarak bırakmayın. Benzinde bulunan su zamanla deponun iç yüzeyinde yoğunlaşarak paslanmaya neden olur.Depoda benzin bırakmanın tek koşulu, deponun ağzına kadar dolu olmasıdır.Tabii bunu sağlamak için son turunuzu bitirmeden önce, motosikletinizin deposunu kış boyu park edeceğiniz yere en yakın benzincide tam doldurtmanız gerekmektedir.Gelecek sezon da bu beklemiş benzini tamamen boşaltıp deponuza taze benzin koymanız gerekir.
5. SEHPAYA ALMA: Varsa motosikletinizi orta sehpası üzerine kaldırınız. Eğer sadece yan ayak mevcutsa bir sonraki adıma geçin. Kış boyunca lastiklere biraz özen göstererek olası sorunları engelleyebilirsiniz.
6. SİLİNDİRLERİ YAĞLAMA: Bujilere ulaşmanız için gereken parçaları ve buji kablolarını söküp bujilerin etrafını temizledikten sonra bujileri sökün.Silindirlerin içlerine WD40 veya benzeri bir paslanmayı önleyici ve koruyucu sprey sıkın. Bu tip bir spreyiniz yoksa her bir silindire bir çay kaşığı dolusu kadar -daha fazla değil- motor yağı koyun. Bujileri elinizle vidalayın. Silindir iç yüzeylerinin piston hareketiyle tamamen yağla kaplanabilmesi için motosikleti en yüksek vitese alıp arka tekerleği yaklaşık 10 tur kadar elinizle döndürün. Eğer orta sehpa olmadığı için bu mümkün değilse, kontağı "ON" konumuna getirip vites boştayken marş düğmesine en çok 2 saniye süreyle basıp bırakın. Şimdi bujileri anahtarla sıkıp buji kablolarını takın. Vitesi boşta bırakın.
7. GİRİŞ VE ÇIKIŞLARI KAPAMA: Egsoz susturucuları yeterince soğuduğunda -ancak motor hala ılıkken- içlerine bir miktar WD40 sıkıp ağızlarını lastik balon ya da benzeri lastik torbalarla sıkıca kapatın. Aynı şekilde hava filtresi girişlerini ve hava filtresi kutusu drenaj hortumu ağzını da sıkıca kapatın. Böylece motor blokunun iç kısımlarının havayla tüm teması kesilmiş olur.
8. YAKIT SİSTEMİ SON KONTROL: Karbüratörlerin benzin haznelerinde kalmış olabilecek son benzini de karbüratör drenajlarından boşaltın. Benzin deposu vanasının "OFF" yani "KAPALI" konumda durduğundan emin olun.
9. AKÜ: Aküyü söküp oda sıcaklığında bir ortamda şarjlı durumda muhafaza edin. Şarj cihazınız yoksa akü voltajını ayda bir ölçüp gerekiyorsa bir serviste şarj ettirin.
10. YIKAMA, YAĞLAMA: Motosikletin üzerindeki her türlü yol kirini ve pisliği temizleyin. Basınçlı su kesinlikle kullanmayın. Yıkama işleminden sonra her tarafını kurulayıp boyalı yüzeylere koruyucu cila (vax) sürün.
11. METAL KISIMLARIN KORUNMASI (*): (*) Dikkat: Burada anlatılan işlemi yaparken spreyle püskürteceğiniz veya süreceğiniz maddelerin fren disklerine, fren balatalarına ve lastiklere bulaşmasına izin vermeyin. Böyle bir hata yaparsanız fren disk ve balatalarını derhal fren temizleyicisiyle temizleyin.Motosikletin zincirini zincir yağıyla, metal kısımlarını da WD40 veya benzeri bir pas önleyici ve koruyucu spreyle spreyleyin. Boyalı ve narin yüzeylere sprey bulaşması halinde bunları temizleyin.
12. KİLİTLEME: Motosikleti dışarıda bırakacaksanız sağlam bir kilitle sağlam bir yere bağlayın.
13. ÖRTÜ: "Uzun Süreli Parktan Sonra Motosikleti Çalıştırma" listesinin bir kopyasını gidonun veya gösterge tablosunun üzerine (ya da göreceğinizden emin olduğunuz bir yere) selobantla yapıştırın. Motosikletin hiçbir yerinde yıkamadan dolayı nem kalmadığından emin olun. Eğer motosiklet kışı dışarıda geçirecekse üzerini "soluyabilen" bir motosiklet örtüsüyle kapatın. Bu özelliği olmayan bir örtü terleme yapacağı -ve bu da paslanmaya sebep olabileceği- için motosiklet 2-3 haftada bir açılıp havalandırılmalıdır. Bir fırtınada uçup gitmemesi için örtünün alt kısmının lastikli veya iple büzdürülen türden olmasına dikkat edin. Bu aynı zamanda kediler için de bir önlem oluşturur; zira kediler üstü örtülü motosiklet selelerinde uyumayı çok severler.
KIŞIN YAPILACAKLAR ve YAPILMAYACAKLAR: İçinizden yükselecek isteğe hakim olun ve kışın motosikletinizi kesinlikle ÇALIŞTIRMAYIN. Kısa süreli ve düşük devirlerde çalıştırma, motorun içinde su buharı ve motor yağında çeşitli asidik yan ürünlerin oluşmasına sebep olacaktır. (2. ve 3. maddelere tekrar göz atın.) Kış, eğer elinizden de geliyorsa, motosikletinizin periyodik bakımlarını ve çeşitli tamir işlerini yapmak için ideal bir fırsattır. Kullanıcı kitapçığını baştan sona okuyup ihmal ettiğiniz bakım ve kontrolleri yapın. Bakım zamanı yaklaşmış olanları gelecek sezonu beklemeden tamamlayın. Mesela; Gaz ve debriyaj tellerini yağlayın. Zincir gerginliğini kontrol edin. Fren disklerini ve balatalarını kontrol edin. > Fren hidroliğini değiştirin. Hava filtresini temizleyin veya değiştirin. Tüm vida ve civataların sıkılıklarını kontrol edin. Lastikleri gözden geçirip düzensiz aşınmaları ve yarık, kesik gibi tahribatları kontrol edin. Arka çatal ve gidon yataklarını kontrol edin. Hareketli noktaları ve amortisörleri yağlayın. Eğer yeterli bilgi ve deneyiminiz varsa ve bakım zamanları gelmiş veya yaklaşmışsa şu işleri de aradan çıkartabilirsiniz: Ön amortisör yağını değiştirin. Motosiklet su soğutmalıysa soğutma suyunu değiştirin. Sübap ayarlarını yapın. (4 zamanlılar için) Motosikletinizin orta sehpası olmadığı için lastikleri yere basıyorsa 1-1,5 ayda bir lastik hava basınçlarını kontrol edin ve mümkünse -lastiklerin sürekli yere basan bölgeleri bombe yapmasın diye- motosikleti biraz ileri veya geri alın. Lastiklerin havasını normalden 5-6 psi daha şişkin tutmak da koruyucu olabilir. Motosiklet örtünüz "soluyabilen" bir malzemeden değilse, örtüyü 3 haftada bir açıp motosikleti havalandırın. Paslanmış veya paslanmaya yüz tutmuş noktaları (Dikkat: Fren diskleri hariç!) çok ince metal zımparasıyla, metalin en alt katmanına ulaşıncaya dek zımparalayıp, önce astar, ardından da aynı renk boya ile boyayın. Ancak bu işlemi boyanın kuruyabileceği sıcaklıktaki bir ortamda yapın.
UZUN SÜRELİ PARKTAN SONRA MOTOSİKLETİ ÇALIŞTIRMA
Başlamadan önce bir miktar yeni benzin satın alın.
Motosikletinizi serbest bırakın! Örtüyü açıp varsa kilitleri sökün.
Lastik hava basınçlarını kontrol edin.
Eğer bıraktıysanız deponuzdaki benzini tamamen boşaltın ve az miktar yeni benzinle çalkalayın.
Aküyü, şarjı tam dolu olarak yerine monte edin.
Motosikletinizin üzerindeki metal koruyucu (WD40 gibi) maddeleri temizlemek için yıkayın.
Hava filtresi girişi ve drenajıyla egsoza kapattığınız lastik torbaları çıkartın.
Benzin deposuna yeterince yeni satın aldığınız benzinden koyup depo valfini "ON" yani "AÇIK" konuma çevirin.
Motosikletinizi çalıştırın ve en az 20 dakika (ya da varsa soğutma fanı iki defa devreye girecek kadar uzun) süreyle çalışır vaziyette bırakın.
Kış uykusu 3 aydan daha uzun sürdüyse, motoru stop ettikten sonra, henüz sıcakken bir kez daha yağ değişimi yapmanız gerekiyor. Motosikletinize değer veriyorsanız atlamamanız gereken en önemli noktalardan biri budur. Zaten bunun için ucuz bir motor yağı kullanmamış mıydık?
Yağ değişimini tamamladıktan sonra motoru birkaç dakika rölantide çalıştırıp yeni yağın tüm motor blokunda devridaim yapmasını sağlayın.
En yakın benzinciye gidip deponuzu doldururken bundan sonraki ilk birkaç depo dolumunda, benzine önerilen miktarlarda karbüratör ve yakıt sistemi temizleyicisi ilave edin.
Yetkili bir serviste tüm ayarları kontrol ettirin. Boyalı kısımların yere hiç değmemesi dileğiyle...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Öncelikle iyi akşamlar dilerim.
Uzun zamandır motorsiklet kullanan biri olarak şehir içi kullanımı amaçlı bir motor almayı düşünüyordum bir arkadaş salcano wolf tavsiye etti bende bunun üzerine siz kullanıcılarına danışmaya karar verdim öncelikle. Motoru genel olarak şehir içi kullanacağım ama uzun yolda nasıldır? Kronik sorunu var mıdır sağlamlık konusunda nasıldır? Birde sahibinden de gördüğüm kadarıyla 2.elleri 2000tl civarındayken 0 ı 3000 tl civarında olup birde kredi kartına taksit imkanı var sizce 0 almak mı daha mantıklı olur yoksa 2.el mi? (şahsen bana 0 almak daha mantıklı geldi) Ha unutmadan bide wolf ile wolf s arasındaki fark nedir?
Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için :D
Uzun yolada ybr den konforludur. Kronik sorunu vites pedalının dibindeki keçesi patlamasıymış. Ben 47 bindeyim daha patlamadı. Es le düz arasında ön kafa farkı var. Bide es lerde vites göstergesi var. Okadar. İkinci el veya sıfır almak size kalmış.
EaréndiL@,
Kronik bir sorunu yok.. sıfır alırsan, aldığında civatalarını iyice sıktır. servisler buna pek dikkat etmiyor.
wolf uzay kafa, wolf s yuvarlak far.. başka farkı yok... benimki 2014 wolf, vites göstergesi var. şehir içi için ideal bence..honda ve yahamadan sonra Ankara'da kuryelerin 3. tercihi. Nakit varsa temiz 2. el tavsiye ederim. Bende nakit olmadığı için taksitle sıfır aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------
2 sene daha wolf e binerim diyorum ama uzun mesafeler içinde biraz daha yüksek cc motorlara bakmadan edemiyorum..
suzuki inazuma - sym wolf ve bajaj pulsar listemde... arada sırada inceleme fırsatı buldukça düşüncelerini buradan da paylaşırsan sevinirim..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Ya nakit olsa bile 2000tl civarı istiyorlar 2.el 10bin km civarı motorlara.0 ına üçerler motorda 2900 tl dediler 9 taksit gayet makul geldi. Hem 2 sene garantisi olacak hem 0 olmasının gönül rahatlığı olacak. Hemde ustamdan rica edip semt semt gezmek zorunda kalmıycak olmam diğer artıları. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim muhtemelen bende haftaya bir salcano wolf kullanıcısı olacağım ^^
48500 km de benim wolf. Yağını değiştirdim. 10 w 40 koymuştum en Son. ince yağ yaz sıcağında iyi gelmemiş olmalıki baya eksiltmiş. 15 w 50 koydum bugün. Gene eksildirse eğer silindir segman Piston değiştirme zamanı gelmiştir demektir. Segman Piston silindir takımı orjinaldir hala.
175tl ye anca krankı alınır dostum
ya şeytan kulağına kurşun benim motorda bugüne kadar 1 tane bile civata gevşemedi titreşimli motorlarda daha çok civata gevşeyor sanırım.
bu arada şehirlerarası yollarda e5 te falan 250cc işini görürde otobanda zorlar seni. ben şahsen otobanda çok gideceğimden uzun yol motoru alacak olsam 600cc altı motor bakmam.
tabi sıfır sıfırdır. ama garantiydi servisti bu çinli motorlarda hikaye söyliyeyim. türkiyede japon markalar hariç garanti kavramı pek yok. salcano yuda aldığın zaman da dertlerinle başbaşasın. ha şöyle bir avantajı var. pekçok parçası ybr ile uyumlu. en kötü usta bile anlıyor derdinden.
abi 15w*40 zaten fabrika verisi. daha ince yağ gitmez. bizim motorlar yüksek km de olduğundan 20w*40 falan anca gider. ben 15*40 koyuyorum 1500km de 4/1 yağı yakıyor. tehlikeli seviyeye gelmediğinden üstüne durmuyorum. eğer daha fazla yağ yakmaya başlarsa 20*40 yağ koyacağım. hem daha ucuz
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Benim motoru ilk montajındaki servis (servisle alakası olmayan zıbıdı) doğru düzgün cıvataları sıkmamıştı..
500 km de gittiğim servis ise olması gerektiği gibi cıvataları sıktı. hala tık yok. ne eksilen ne gevşeyen civata var.
valla 600 cc beni aşar gibi Tahsin kardeş.. fazla sürat istemiyorum.. stabil 100km hız bana yeter.. Tabi şöylede bir durum var cruiser olacaksa 600 cc olabilir... torku fazla, son sürati düşük olan cinsten..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Merhaba arkadaşlar. Salcanonun ön far ve kafa grenaj kısmını şu ybr gibi yapma şansımız var midir ve maaliyeti ne kadar olur acaba ?
İşte o ybr http://m.sahibinden.com/classifiedDe...l?id=140912585
Yanlış derken verdiğim link mi açılmıyor yoksa beni reklam vermekle mi suçluyorsunuz ?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)