Fatih aynen dediğin gibi kısaca Salcano candır,Honda cb125,Ybr125 v.b hatta Bajaj discovery den bile iyi bana göre bajajla fiyatı dışında pek bi özelliği yok...Satıcı firma güzel bir reklamını yapsaydı Salcanoyu tüm Türkiye tanırdı...
Fatih aynen dediğin gibi kısaca Salcano candır,Honda cb125,Ybr125 v.b hatta Bajaj discovery den bile iyi bana göre bajajla fiyatı dışında pek bi özelliği yok...Satıcı firma güzel bir reklamını yapsaydı Salcanoyu tüm Türkiye tanırdı...
46lt de pek bi büyük geldi gözüme.. çoğunlukla şehir içinde kullandığım için fazla büyük istemiyorum. ama bi yanyana koyup, olmadı motosiklet üzerinde görüp değerlendirmek lazım.. minimum 35 lt alıcam zaten.. 32 lt bana da küçük göründü.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
Adil Abi senin motosikletin topcase kaç litreydi.. Güzel duruyor..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Salih bana göre 125 lik motora 35lt üstü fazla dengeyi bozar.Benimki 35lt,onu bile doldurduğum zamanlar dengenin bozulduğunu hissettiriyor...35lt üstü görüntüyüde bozuyor,kamyonete tır kasası misali
Aynı düşüncedeyiz abicim... Ben çantayı zaten sevmiyorum.. büyük olunca daha bi beter görüntü ortaya çıkıyor.. Motordan soğutur insanı.. cruiser yada enduro motosikletin vardır.. onlara 3 lü çanta takıyorlar, onun yeri ayrı.. yakışıyor.. 3 lü çanta bizim motorada yakışır belki ama sadece tek bir 46lt kelebek misali duruyor..
o zaman kararı verdim.. 35 lt benim için ideal.. şimdi geriye bu ebatlarda bütçemize uygun, sağlam bir topcase almak kaldı.
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Salih dediğim gibi istemediğin zaman çıkarırsın çok kolay(benimkinde öyle diğer markla modelleri bilemem)tek bi düğmeye basıp çıkarıp takabiliyorsun...Alacağın topcaseyi özellikle kızak kısmı ve kilit mekanizmalarını iyice kontrol edip al...
Selamun Aleyküm. Salcanonun hava ayarı nasıl yapılıyor acaba bu aralar fazla yakmaya başladı. :D
Karbüratör altında hava ayarı vidası var. Çok kısa bir düz tornavida ile rolantide o vidayı sağa sola çevir. En devirli ve teklemeden çalıştığı ayar en iyi ayardır.
Rolanti vidasimi o
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
Mümkünse resim ile gosterirseniz sevinirim
Hayır rolanti vidası değil. Rolanti vidası yanda olur. Altta yana bakan bir vida daha var. Tahliye vidası oda değil. Tam karbüratörün altında. Fotoğraf atmasını beceremiyorum malesef.
SALCANO WOLF 125 CC
ALINAN YAKIT 6,06 LT
ALINAN YAKIT 30,00 TL
YAPILAN YOL 210,00 KM
TÜKETİM
ORTALAMA 2,89 /100 LT/KM
ORTALAMA 0,14 /1 TL/KM
Rodajda olmasına ragmen bi ölçüm yapayım dedim.. Çıkan sonuç bu.. Fena değil bence...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Dişliyi değiştirmek lazım diyosun yani..
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:07 ----------
Geçen gün bi alışveriş merkezinin parkında Honda cb125 ace gördüm.. fiyat cb125 ace 3.320 TL, salcano wolf 3.000 TL dersek bu fiyat aralığında kıyaslama yapmak isteyen olabilir diye yanyana bir iki kare fotoğrafını çektim.. Şunu belirtmeliyim ki; wolf, görünüm olarak ace ile kıyaslanamaz.. Kıyaslanacaksa cb125e ile kıyaslanabilir onunda fiyatı 4.170 TL zaten
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Salcanonun yanında çok sönük kalmışSalcano kalıplı motor Kilon hafifse(en fazla70kg)tavsiye ederim (15T)
ah ahhh.. zayıf noktamdan yakaladın abi.. kilo 86
Zaten eve dönüşte sıf yokuş çıkıyorum.. çekişi düşsün istemem..
O yüzden dişli değişimini düşünmesem daha iyi galiba...
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
SELAMIN ALEYKUM cümleten benım wolf 3000 km bakıma götürdüm 1 hafta falan oldu bende 15t dişli taktırdım daha bi keyifli oldu motor bıraz hp kaybediyor rampada ama o kadarda kötü degil şöle iza edim mesela tatlı bi rampa çıkıyorum 70 km hızla bayılmaya başladı bu başıma bir kere geldi oda 60 kilo artcım vardı benım kılomda 84 bu arada bayılmaya başlayınca 4 çektım ama sankı 14 dişli ve 5 inci vitesde gidiyomuş hissi veriyor artcın yoksa kolay kolay bayılmıyor rampada ama bir tatlı gidişi var 15 t le bu arada yakıttıda ölçtüm inanamadım ortlama 4000 rpm 5000 rpm devir arasında kullanıyorum motoru 20 tl aldım tam 184 km yol yaptım ben bile inanamadım 1 km rede 108 bın lıra yakmısım 100 km 2.17 yakmış bu deger baya ıyı ben 15 t dişliyi tavsiye edıyorum baya faydası var hem motorda düşük devirde kllanıyosun hem yakıt hemde motor fazla zorlamıyosun bu arada gene bi ölçüm yapıyorum sizinle bi resim paylaşayım ...http://hizliresim.com/A2XDBp burdada 20 tl lık benzın aldım 71 km yaptım ve baya benzin var depoda bu ölçüm bittikden sonra burda sizlerle paylaşıcam ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
bu arada ben bu resimleri paylaşırken lınk nasıl koyuluyor bılmıyorum k bakmayın ama adresi kopyalayıp tarayıcıya yapıştırırsanız resmi görürsünüz ... http://hizliresim.com/A2XDBp
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)