Uğur takmadan tadını alamazsın. 90 la motoru bağırtmadan tın tın gidersin, hemde daha az yakarsın.
Uğur takmadan tadını alamazsın. 90 la motoru bağırtmadan tın tın gidersin, hemde daha az yakarsın.
bazıları kendini japon sanıyor. aldığından pahalıya satmalar falan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60872292/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61179017/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...60474691/detay
bu arada sıfır wolf 2.890 tl dir. dikkatinizi çekerim
Bilmediğimden soruyorum; Dişli değişiminde arka dişliyi değiştirsek ön dişli ile oynamasak daha mantıklı olmaz mı?
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
ön dişli değişmesi çok daha basit. ve ön dişli daha fazla çeşitte boyutta satılıyor.
arka dişlide tekeri sökeceksin. göbeği sökeceksin. uğraştırır. hadi beyenmeyeceksin bidaha değişeceksen bidaha tekeri sök falan fişman.
ön dişliyi 2 tane civata tutuyor. 1 dakikanı almaz değişmek.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Depoyu fulledim, 300 km yol gittim, ibre yarıda. Biraz geçiyor hatta. Eski ayarda olsaydı çeyrekten aşa düşmüştü çoktan. Bakalım yedeğe kadar kaç km gidecek?
depoyu bitirdim. tam 1 litre benzin koydum. 40km sonra yedeğe düştü. 100kmde 2.5 litre yaktı.
iğne en üstün bir altında. ama sabahları gaz yemiyor soğukken.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
depoyu fulledim.. km da 450 lerde.. rodaj dönemi olduğu için sağlıklı bir sonuç çıkmayacağı kesin.. En yüksek değerleri ben vericem galiba
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
iyi akşamlar adem bey ne yaptınız.Sonuç ne oldu?
Tahsin bey en az yakması için en üsttemi olmalıydı bahsettiğiniz pim?
Orjinalinde pim ortadamıydı?yakıt problem olmaya başladı.çözümleri paylaşalım.
Daha bitiremedim benzini 350 kmlerdeyim, benzin çeyreğin biraz üstüne.
tahsin bey ybr'de 3 çentik vardır.Ortada duruyordu bende onu en üstekine alıp 10 tl lik benzin aldım.evvelce 2.89 yakıyordu.şimdi görücez.Adem bey sizin test sonucunuzuda bekliyoruz.Karbüratör konusunu ayrıntılandırırsanız sevinirim.marka model.
YBR SÜVARİSİ
Eski kasa ybr karbüratörü var 3 çentikli olandan. Mukuni marka. Ama çakma olabilir.
selamın aleykum arkadaşlar benım bi sorunum var benım wolf S havaların ısınmasına ramen hala jıkleyle çalıştırıyorum jıklesiz ilk marşda 3 sanıye çalışıyor sonra gıdıyor bu takı jıkleyı açıp ısıtana denk böle ısınınca canavar gibi tık dıye alıyor acaba bi ayarımı var ne bu arada motorum 3000 kılometrede herkese iyi forumlar bu arada burda yazılan ları takıp edıyorum bilgi amaçlı
son hızda düşüş. ve hava ayarında bozulma olabilir
genede bence yakıt düşüşü herşeye bedel
a.s.
o biraz hava ayarıyla ilgili bir durum. şahsen ben bu sene sadece 3 sabahta jikle çektim. oda kar yağdı sabahlar buz tutmuştu motor ondan
çokda sıkıntı değil bence.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
[QUOTE=tahsins;3335456]son hızda düşüş. ve hava ayarında bozulma olabilir
genede bence yakıt düşüşü herşeye bedel
Son hız ve yakıt konusunda bilgi vericem.Adem bey anladım karbüratör sıfır.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)