Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Mayıs 2013, 16:08
#9801
süpersin mutlu abi.
hem sevaptır, hemde salcano'cu sayısı ne kadar artarsa burada da muhabbet o kadar artar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
Bu arada orjinal yamaha debriyaj teli aldım. attım çantaya motorun.. kopma mopma olursa takacağım..
Reklamlar
-
21 Mayıs 2013, 16:48
#9802
NoVaRiX adlı üyeden alıntı
süpersin mutlu abi.
hem sevaptır, hemde salcano'cu sayısı ne kadar artarsa burada da muhabbet o kadar artar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------
Bu arada orjinal yamaha debriyaj teli aldım. attım çantaya motorun.. kopma mopma olursa takacağım..
hemen kopmuyor murat. ama debriyaj kavrama yeri sık sık bozulup ayar isterse bilki uzamaya başladı kopacak. bide yeni teli takmadan üstten içine enjektörle yağ akıt. daha uzun ömürlü olur.
değiştirirken 8 lokma , uzatma ve kola yada cırcır lazım oluyor. yoksa çok zor takarsın. (telin şanzımana girdiği yerde ayak var. şanzıman çevre civatalarından birine tek civata bağlı. o ayağı söküp eski teli çıkarıp sonra yeni teli rahatça takarsın.)
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
21 Mayıs 2013, 18:19
#9803
egzantrık sesimi desem, sübap sesimi desem, krank veya rulman sesimi desem bilemedim. Ama motorda hoşuma gitmeyen bi ses var sanki. Murat a c.tesi gün dinlettim sesi, normal dedi. Bana normalmiş gibi gelmiyo hiç. :(
-
21 Mayıs 2013, 18:31
#9804
adem80 adlı üyeden alıntı
egzantrık sesimi desem, sübap sesimi desem, krank veya rulman sesimi desem bilemedim. Ama motorda hoşuma gitmeyen bi ses var sanki. Murat a c.tesi gün dinlettim sesi, normal dedi. Bana normalmiş gibi gelmiyo hiç. :(
abi en kötü ihtimal bi motor yaptırırsın. oda 300-400tl bişey tutuyor. çinlinin gözünü seveyim. ben ses falan dinlemiyorum. basıyorum gaza
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
21 Mayıs 2013, 18:52
#9805
adem80 adlı üyeden alıntı
egzantrık sesimi desem, sübap sesimi desem, krank veya rulman sesimi desem bilemedim. Ama motorda hoşuma gitmeyen bi ses var sanki. Murat a c.tesi gün dinlettim sesi, normal dedi. Bana normalmiş gibi gelmiyo hiç. :(
adem abi sende çok kafaya takar oldun şu aralar boş ver bin gitsin motorda sorun olacağını sanmam nerde trak orada bırak diyene kadar sür
-
21 Mayıs 2013, 20:25
#9806
ya zaten yaptırırsam komple motor yaptırırım. Krank, rulmanlar, silindir, üst kapak vs. Belkide hepsini orjinal ybr parçası kullanırım. Fatihin dediği gibi nerde tırak, orda bırak diyene kadar kullanayım.
-
21 Mayıs 2013, 21:44
#9807
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adem80 adlı üyeden alıntı
egzantrık sesimi desem, sübap sesimi desem, krank veya rulman sesimi desem bilemedim. Ama motorda hoşuma gitmeyen bi ses var sanki. Murat a c.tesi gün dinlettim sesi, normal dedi. Bana normalmiş gibi gelmiyo hiç. :(
Abi bu ses nasıl birşey? Bende bugün biraz dikkatli dinledim gaz verince hırıltıyla subap sesi karışımı bi ses var.
Ybr motoru olan motosikletlerin sesi hep boyle mi ki bende mi sıkıntı var acep??
-
21 Mayıs 2013, 21:50
#9808
uğur ses uğultu gibi hafiften. Rulman, krank kolu, egzantrikten geliyo olabilir. Veya bunlardan birinden. Ama hiç bi sorunda olmayabilir. Bana öyle gelmişte olabilir. Zamanla belli olur.
-
21 Mayıs 2013, 21:54
#9809
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adem80 adlı üyeden alıntı
uğur ses uğultu gibi hafiften. Rulman, krank kolu, egzantrikten geliyo olabilir. Veya bunlardan birinden. Ama hiç bi sorunda olmayabilir. Bana öyle gelmişte olabilir. Zamanla belli olur.
İnsallah abi sıkıntı yoktur. Ben bu ybr motorlarının acemisiyim. Biraz bakındım internetteki benzer sorunlara krank bilyasından olabiliyormuş. Halbuki motor orjinal 16binde. İnsallah sende bende yanılıyoruzdur
-
21 Mayıs 2013, 22:11
#9810
benimki 40 binde uğur. Krank rulmanlarını en son gezide 170 kg ile 2000 kusur rakımlı dağa tırmanmıştım. Hemde tek solukta %80 1 ci vitesi kullanarak. Çok zorlamış olabilirim o rampada. Krank rulmanları zayıfsa orada bişeyler olmuş olabilir. Ybr nin krank rulmanları zayıftır. Mesela ben o rampayı titanla defalarca tırmandım.(8-10 defa) tık dememişti. Fatihe sattığımda 75 bin km lerdeydi. Km telsiz 1 yıl kullandığımı saymıyorum. Krank, rulmanları falan hep orjinaldi. Konfor zayıftı. Biraz titreşim vardı ama cb ler kadar rahatsız etmiyodu. Motoru bozulmuyodu. Dağda mütiş tork vardı. Rampada ybr lere göre en az 20 km daha hızlıydı. 11 yıl binince sıkıldım. Düzde 110 yapıyodu. Ama f54 120 yle geçti düzde beni. Bende sattım gitti. Motor sağlamlığında titandan iyisini tanımam. Ybr tarzı şehir ici 150 bin km oynanmadan kullanılmışları vardır. Ama dağda rampada kros niyetine kullanırsan (benim gibi) kesiciye sokar durursan hemen krank rulmanlarını ezer. Öyle bişey işte.
-
21 Mayıs 2013, 22:20
#9811
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adem80 adlı üyeden alıntı
benimki 40 binde uğur. Krank rulmanlarını en son gezide 170 kg ile 2000 kusur rakımlı dağa tırmanmıştım. Hemde tek solukta %80 1 ci vitesi kullanarak. Çok zorlamış olabilirim o rampada. Krank rulmanları zayıfsa orada bişeyler olmuş olabilir. Ybr nin krank rulmanları zayıftır. Mesela ben o rampayı titanla defalarca tırmandım.(8-10 defa) tık dememişti. Fatihe sattığımda 75 bin km lerdeydi. Km telsiz 1 yıl kullandığımı saymıyorum. Krank, rulmanları falan hep orjinaldi. Konfor zayıftı. Biraz titreşim vardı ama cb ler kadar rahatsız etmiyodu. Motoru bozulmuyodu. Dağda mütiş tork vardı. Rampada ybr lere göre en az 20 km daha hızlıydı. 11 yıl binince sıkıldım. Düzde 110 yapıyodu. Ama f54 120 yle geçti düzde beni. Bende sattım gitti. Motor sağlamlığında titandan iyisini tanımam. Ybr tarzı şehir ici 150 bin km oynanmadan kullanılmışları vardır. Ama dağda rampada kros niyetine kullanırsan (benim gibi) kesiciye sokar durursan hemen krank rulmanlarını ezer. Öyle bişey işte.
Bizim burda çok sağlam bi usta var o da öve öve bitiremedi titani. Krank bilyası da ybrnin iki katıymıs titanlarda. Daha az sıkıntı yani..
İnsallah bendeki hırıltıda sıkıntı cıkarmaz...
-
21 Mayıs 2013, 22:47
#9812
-
21 Mayıs 2013, 22:48
#9813
Uğur Ak adlı üyeden alıntı
Bizim burda çok sağlam bi usta var o da öve öve bitiremedi titani. Krank bilyası da ybrnin iki katıymıs titanlarda. Daha az sıkıntı yani..
İnsallah bendeki hırıltıda sıkıntı cıkarmaz...
krank ve krank rulmanı en dayanıklı 125-150 cc de titanlardır. Bu konuda cbr 125 te oldukça başarılıdır. Ben şahsen hiç bi cbr 125 in krank kırdığını veya rulman dağıttığını duymadım. O kadar zorlanmalarına rağmen. Ama ybr çok duydum. Ybr zorlamaya gelmez. Şehir içi standartlarda kullanırsa kullanıcısını memnun eder. Şehir dışıda olabilir zorlamadan
-
22 Mayıs 2013, 07:05
#9814
abi ne titandır anlamaya calısıyorum cok uzun zamandır.adem sen bence sat motorunu al bitane titan.bu konuda burda kapansın.nedir abi bu titan sevdası.eyvallah kalite motordur on numara 5 yıldızdırda öggghhhh geldi senin bu titan sevdandan.dön geri sayfalara oku yeıden abi 1 yıldır titan muhabbeti.bu nedir.bilgi amaçlı paylaşıyosan tamam titan harika motor süper motor daha üstüne motor yok anladık.ama sende anlayışlı ol be kardeşim bu nedir ya.(okuyunca ters anlama eleştri benımkı)
-
22 Mayıs 2013, 10:18
#9815
Aslında adem abi'nin atladığı konu, hayatımızın hemen her alanına uygulanabilecek bir matematik prensibi: "Ne kadar basit, o kadar iyi"
Titanlar, ilk YBR125'ler, Innova'lar, Indian'lar, 80-95 arası Harley'ler, BMW'ler..
Bu makinelerin bu kadar sağlam ve sorunsuz olmalarında, basit - mümkün olduğunca analog tasarlanmış motorlarının etkisi büyük. Ne zamanki teknolojik gelişmeler oldu, daha az yakıt ve çevreye saygı prensibiyle birşeyler kompleks hale geldi; işte o zaman tüm makinelerin sorun çıkarma ihtimalleri arttı. Firmalar ürünlerinde daha hassas parçalar kullanır oldular, çünkü maliyetleri kısma derdine düşüldü artan rekabetle birlikte. Ve işte sonuçları bunlar...
Adem abi gibi pek çoğumuz arıyoruz eski makineleri.. Titan sadece bir örnek. Daha neleri var.. Dolayısıyla sanırım bu süreci kabullenmemiz lazım.
Ve unutmamalıyızki Salcano Wolf, Ybr125, Tvs Apache vb. motorlar hala 'günümüze göre' BASİT yapılı olarak üretiliyorlar ve oldukça sağlamlar. Çok ekstrem durumlar dışında kolay kolay sorun çıkarmıyorlar.
-
22 Mayıs 2013, 10:54
#9816
KAra düzen candır.Az biraz öğrenilebilinirse kişiye usta yüzü göstermez.
-
22 Mayıs 2013, 12:13
#9817
Dostlar, benim motoru satmak yada Maxi Scooter ile takas yapmak istiyorum. Çevrenizde isteyen olursa haberdar edebilirsiniz, dosta gider bir makine keza.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-salcano-sifir-niyetine-salcano-wolf-plus-michelin-lastikler-plus-kappa-bagaj-125808167/detay/
Bu da ilanı.
-
22 Mayıs 2013, 12:26
#9818
Hayırlısı olsun Murat, ne almak istiyorsun scooter olarak?
-
22 Mayıs 2013, 12:50
#9819
abi servis macerası yüzünden mi satıyosun motoru yoksa
Hayırlısı olsun senin için
facebook.com/SalcanoMotosiklet
-
22 Mayıs 2013, 14:28
#9820
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
adem80 adlı üyeden alıntı
krank ve krank rulmanı en dayanıklı 125-150 cc de titanlardır. Bu konuda cbr 125 te oldukça başarılıdır. Ben şahsen hiç bi cbr 125 in krank kırdığını veya rulman dağıttığını duymadım. O kadar zorlanmalarına rağmen. Ama ybr çok duydum. Ybr zorlamaya gelmez. Şehir içi standartlarda kullanırsa kullanıcısını memnun eder. Şehir dışıda olabilir zorlamadan
Eyvah eyvah ben motor sağlamdır diye yapıştırıyordum gaza
Demek daha dikkatli kullanmak lazım,sağol abi bundan sonra daha dikkat edeyim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)