Ybr farı nasıl olmuş ama??
Arora yebere farı taktırabilirim bu sıra. Aydınlatması daha iyidir diye düşünüyorum. Kötü de durmadı bence
Ybr farı nasıl olmuş ama??
Arora yebere farı taktırabilirim bu sıra. Aydınlatması daha iyidir diye düşünüyorum. Kötü de durmadı bence
enes orjinalden var zaten bizim motorun yeni çıkmış jianshenin sitesinde gördüm hemide yeni modeller digital ibreli elektronik
buda 150 lik modeli salcano getirtmiş galiba bunu yani getirtecek atack olarak
buda sitelesi jinashenin motorlara bakın hele
http://www.jianshetrade.com/wm/en/Pr...st2.aspx?fid=7
Ne demek Tahsin kardeşim olurmu hiç öyle yanlış anlama falan eğer oradaysan tanışmak isterdim ama nasip böyleymiş yapılacak bir şey yok böylece ben sıramı savmış oluyorum artık senin gelmen lazım söyleyim beklerim her daim
@ Fat280 Fatih aramıza hoşgeldin tekrar
@Enes Beyter : Abicim sana dedim grenajları değişelim diye o zaman olmaz dedin bence arora falan takma takıyosan orjinal grenajını tak bozma motorunu bak ben yvarlak far sevdiğim halde YBR nin bile yuvarlak farını takmıyorum
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Bu modeli güzelmiş hoşuma gitti
http://www.jianshetrade.com/wm/en/Pr...x?pid=11&id=50
merhaba arkadaslar salcano wolfumda bı sorunum var ve benım canımı cok sıkıyor zıncırden acayıp bır ses gelıor ozellıkle bu sesı vıtesı bosa aldıgımda daha belırgın bır sekılde duyabılıorum ses aynen soyle vuuuuu , vuuuuuuu ,vuuuuuuu acaba dedım zıncırın gergınlıgınde mı bı sorun var dıye zıncıre baktım zıncırı elımle cevırdıkce zıncırın her bolgesının gergınlıgı bır yere kadar aynı bır bolgede zıncır hafıften gergınlıgı azalıyor bu normal mı arkadaslar 3 tane servıse gıttım normal dıyorlar ama zıncırın gergınlıgın her yerınde aynı olmaması normal mı yardımınızı beklıorum arkadaslar sımdıden tesekkurler
Zincirinin gerginliğinin her yerde aynı olmaması normal sen motor yüksüzken yani motosikleti orta sehpaya alıp baktığın için bir yerinde hafifçe bolaracakki sen motorun üzerine binince senin ağırlığınla o bollukta kaybolacak zincirin her tarafı eşit gerginliğe gelecek o gelen vuuu vuuu sesi ise grenajdan süzülüp deponun yanlarına vuran rüzgarın sesi olabilir sıkıntı yok yani yola devam
ahmet abi sağol
aynen daha büyük cc üretseler ne süper olur bu arada 145 cc yapabiliriz demektir bizim 125 likleri silindiri uyar :D
kardeş o bütün motorlarda aynı bir yerde az salar zincir bence güzelce temizle ve zincirini yağla derim geçer baya
bende kadırganın yağını değiştirdim dün bugün de 16 lık dişli attım zinciri ayarladım karbüratöre ayar çektim bakalım sonuç ne olacak arkaya çantada takacağım rersimlerini atarım yakında
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
fatih bizim motorlar 125 likten fazla pîston kaldırmaz. Kadırganın orjinal ön dişli kaçtıki 16 yaptın? Merak ettim. Karburatör ayarı derken biraz daha açarmısın? İğneyi mi kastın? bıde bendeki wolfun orjinal karburatörü baya bi bozukmu? Baya bi kurcalamıştın. Ayarı kaçıktı galiba. Bana getirebilirmisin buralara gelirsen?
adem abi orjinali 14 salcano ile aynı motor var üzerinde ancak anlamadığım torku çok güzel geldi bana kalkışı flan düşük devirlerde iyi topluyor bende evde 16 lıkdişli vardı nasip olmadıydı salcanoya denemek için buna taktım şuanlık güzel motorda bir kayıplık yok gidişinde kalkışında karburatörüne gelince orjinali iyi değildi çok yakıyor hemde tekliyordu bende salcanodan kalan karburatörü orjinalin içini takarak ayar yaptım şuanlık bir sıkıntısı yok hava ayarına bakmadım onun ayarını yapacağım sana getirme şansım yok ancak kadırganın karburatörünü getiririm sana içini ayarlar sende bir deneriz uyum sağlarsa veririm sana ancak üstündekini alırım mikuniyi
16 dişli zorlamıyomu? Bana kadırganın karburatörümü getircen? Yok ben bu karburatöre ayar çektim ama geçiçi bi ayar. Boşver getirme o zaman. Hani dedim orjinal karburatörü alırsam ince bi ayar çeker kullanırım demiştim
abi ilk kullanmama göre pek bir kasma yapmadı anlamadım benim motorun ilk deviri yani düşük devirde torku yüksek nasıl birşey se yüksek devirlere pek çıkmıyor ama yarın bir akraba gezisine çıkacağım askerden döndüğüm için o zaman kontrol edeceğim durumunu yarın akşama yazarım son durumu tamam getirmem karbüratörü geleyim yanınıza inş. hayırlısı ile senin motora da ayar çekeriz ufaktan
ayarcı fatih bundan fazla kısarsam çalıştırınca 10 dk ısıtmam lazım gelir yürüyebilmem için. Bende sevmem öyle şeyi. Benim tarzım bas marşa yürü tarzıdır. Beklemeyi sevmem pek.
laf etmiyom zati fatihim. Motordan memnunum. Bişey daha sorcam benim wolfun debriyaj balatalarını kaç km deyken değiştirmiştin? Ve taktığın balatalarının kalitesi neydi? Merakımdan soruyom.
f54 fatih biyerde bana senin balataları değiştirdiğini söylemişti. Ben ondan önce balatalarım orjinal demiştim. Beni madara etmişti binevi. Hiç okadar km yaparmı o motor orjinal balatalarla falan demişti. Fatih değiştirdi onları demişti. Bende değiştirdiğini bilmiyorum demiştim. Vay galleş fatih beni bile yutturdu. Km 40 bin ve balatalarda problem yok. 8 bin de balata bitirenlere duyrulur
yok abi değiştirmedim debriyaj balatası değiştirenleride anlamış değilim zaten düzgün kullandıktan sonra uzun süre gider abi bir balata o seni 50 bin km ye çıkartır ama baktın gene iyi ise bile sen değiştir 50 binde eski performansı olmaz çünkü artık iyi bir balata takar devam edersin ask marka ile değiştirisin inş. o kmleri görürsen motorla
titanla 60 bin gıtmiştim. Aşa yukarı buda 50 bin km yi bulur. F54 bi salladı, ben bile inandım.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)