farketmez abi. Hakkımda kim ne diyosa, o yumdur. İtirazım yok. Neysem oyum
farketmez abi. Hakkımda kim ne diyosa, o yumdur. İtirazım yok. Neysem oyum
Hakkında kim ne derse desin sen bizim için önemlisin Adem ağa
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Sen o kadar yol yap calısmasın ahmet abi.. Biz meric abilerde rölantide calıstırdıydık Bizmi bozduk yoksam
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
ya olduğun gibi görün, yama göründüğün gibi ol demiş atalarımız.sağol ahmet abi. Dün muratın motorunu bakıma soktuk akşam üzeri. Bi kaç problemi vardı, çözdüm.
---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:37 ----------
[/COLOR]Bu arada scoterın konusunu açtım ağalar http://www.motosiklet.net/forum/etki...ml#post2974204 buradan bakabilirsiniz
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Arkadaşlar, az önce bizim firmaya paket getiren, ybr125 kullanıcısı kurye bir abiyle konuştum. Şu tubeless olayını sordum.
Lastik konusunda söylediklerini aynen aktarıyorum; yorum sizindir:
"YBR 125 motorumun şambrelli lastiklerini 15-20000 kilometre kullandıktan sonra tubeless yaptım. 2-3 haftada bir, bir miktar iniyordu. Siboplardandır sorun diye, tekrar yeni sibop taktırdım ama inmeye devam etti. Sonra baktım olacak gibi değil, tekrar şambrelliye döndüm. Aynı şekilde bu jantlarda lastik atmasıda yaşanabiliyor, bilgin olsun. Eğer jantlarının tubeless (dublex diyor) lastiğe uygun olduğundan emin değilsen hiç bulaşma. Sürekli hava kaçırıyorsa zaten uygun değildir. Daha büyük sıkıntı yaratabilir."
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
bendede tubeless karşı yım ama sadece kendim, başkası için söylemiyorum,,,
normal iç lastığın tamirini yapıp yola devam ediyorum,,,
tubeless patlasa yada yarılsa dağ da kaldım bir başıma malzemede olsa yapamam gibime
ğeliyor her şeyi geçtim inik lastığı nasıl şişirecem el pompasıyla tubeless çok zor şişiyor ininde tahminim dibe vurunca
sık sık iç teker patlatırım ama yolda kalmam yola devam ederim ,,,
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
Ramazan abi, lastiğin tamirini nasıl yapıyorsun? Tekerleği yerinen çıkarmak zor olmuyor mu?.. Hadi ön kolayca çıkıyorda, arka?..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
hiç zor olmuyor iki tane levyem var alet edavatta ona göre eğbeye atıyom yaylaya çıkarken ,,,sök tak 10/20 dakika arası yedek iç lastıiğimde var yeterki patlağı bulalım tamir etmek için tubelesse lastiği tamirini daha kolay sok fitili bitir işi ama ya tutmassa yarılırsa teker o zaman yedek diş lastik taşımıyoruzya jantta binecez gelecez
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
21 bın km dubelex kullanmıs bırı olarak 1 kez lastıgım patladı ondada lastıge cıvı gırmıstı.ama yolda bırakmadı ustaya kadar 12 km gıttım.fıtıl ıle devam ettım hıcte sıkıntı olmadı.nerelere gıttım hemde
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
Valla ağalar ne derseniz deyin dublex lastik resmen rahatlık kolaylık icat eden nurda gülde yatsın sadece şambriyelli jantta dublex kullanmak biraz riskli onuda daha önce limitler olarak açıkladım zaten dublex lastik özellikle yeniyse kolayla patlamaz yarılmaz iç lastikli den daha azdır patlama riski yani ikincisi dağ başında kalırsan iç lastiği nasıl yapıyorsan aynı alet edavatla onuda fitil atmak suretiyle daha basit şekilde tamir edebilirsin en azından lastiği sökmen gerekmez ha fitil tutmaz yarılırsa zaten o lastiğin ömrü bitmiştir o zaman jantın üzerindede gelsen çok bi şey fark etmez ama şambriyellide lastik patladı söktün yamadın taktın şişirdin devam ettin ya yama tutmazsa haydaaaa atilla mayda hadi bakalım işin yoksa sök tekrar tak tekrar yeni şambriyel takarsın ya imalattan hatalı (delikse) sonuçta ambalajda alıyorsun şişirip kontrol ettiremiyorsun hadi hepsini geçtik o yorgunluk moral bozukluğuyla levyeyi ısırtırsan yepisyeni şambriyele bla... blaa... blaaa ... böyle gider yani bu hepsi başımızdan geldiiii geçtii zamanında 10 km lik gezide 3 sefer lastik yamayan arkadaşımı bilirim ben hemde jawayla
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
İç lastikliyide kontrol edeceksin eksiği varsa tamamlıcaksın dublexide haftada 1 yada uzun yol öncesi lastik havalarını kontrol etmeyi adet haline getirmeliyiz bence biz ehliyet alırken (trafikten şimdiki gibi sürücü kurslarından değil) puan konusuydu direksiyon sınavına gireceğin arabanın lastik havalarını tekmeyle kontrol edip etmemek kontrol edene + etmeyene - puan verilirdi
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
yola fılan cıkacaksam benzın aldıgım yerde hava basıyodum ama aaa lastıgın havas ınmıs deyıp bastıgım olmadı
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
Canım sende depük olurmu heç canım motüre accuk cimdiriverisin elinle tekerleri hepsi o
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
hayırlısı ne ıse o olsun
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
Amiinn.. Eee Mutlu Motorsuzluk iyimi YBR 250 ne zaman geliyo
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
yav ramazan mafya gibi adam , motorda levye de taşır kasaturada
ama bende o şans yok. beni zor taşıyor garibim
tubeless çok kez yolda kalmaktan kurtardı beni.
ha lastik iniyomu,, evet.. haftada bir kontrol etmek şart.
ama içine koca demir parçası girmesine rağmen bütün gün beni idare etti ya.. gerisi hikaye.
şambrelle iş olmaz. ha zamanın boldur, macera arıyosan, varsa içinde o tropik ruh orasını bilemem.
ama bizim gibi dakikalı çalışan adama tubeless den gerisi hikaye.
kim bulduysa helal olsun.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)