Manisda mesir senlikleri var Sabahtanda Ygs var Adım atıcak yer yok evdeyim
Manisda mesir senlikleri var Sabahtanda Ygs var Adım atıcak yer yok evdeyim
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
Buradada hava süper az biraz düzeldim yengenizin engelleme çabalarına rağmen attım kendimi dışarı wolfü çıkardım şöyle bi turladım kendime geldim resmen ya bu arada 10 gündür dokunmuyordum wolfe öne 28 arkaya 30 psı hava basmıştım çıkardığımda bu gün ilk iş benzinliğe uğrayıp havaları kontrol etmek oldu ön 24e arkaysa 26ya düşmüş sibopların ikiside çelik sibop ve kapaklı olmasına rağmen her iki tekerdede 4 psı lık bi kayıp söz konusu yani
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
abi bizde tubeless lastikler iniyor illa. ben önü ve arkayı farklı ustaya tubeless yaptırmama rağmen ikiside eşit oranda iniyor.
insin sıkıntıda değil. içine koca demir parçası girmesine rağmen ara ara hava basarak bütün gün beni idare etti irc tubeless lastik. işim bitince gidip tamir ettirdim.
şambrelli olsa bütün işim aksayacaktı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
abi adapazarı varken ıslama köfteye karamürsele gidilmez
karamürsele biz denize girmeye gidiyoruz. e tabi çarşıda sıra kebapçılarda fena değil. deniz dönüşü uğranır..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Bugün 10-15km daha yol yaptım arkadaşlar. Şunu net bir şekilde söyleyebilirimki, Wolf, bugüne kadar kullandığım en keyifli motorlardan biri. Hani derler ya, insanın bindikçe binesi geliyor; tam öyle bişey! Ayaküstü 1-2 kare çektim, renk gelsin sayfamıza..
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Eyvallah..
Bu arada 2 gündür şu Tubeless - Tubetype (Şambrelli) lastik olayını araştırıyorum.
Distrübitörler diyorlarki, eğer motorunuzun üzerinde gelen lastikler orjinalinde şambrelli ise, o şekilde devam etmeniz en sağlıklısı olacaktır.
Çünkü lastik hava kaçırabilir ve hatta (Allah korusun) çıkma yapabilir. Forumda Apache'ye tubeless lastik taktırıp lastikler virajda janttan ayrılınca kaza yapan ve 5 gün yoğun bakımda kalan bir arkadaşın yaşadıkları anlatılıyor. Linki bulursam burayada aktaracağım. Ayrıca yine yetkili satıcılardan bu işi hakkıyla yaptığını düşündüğüm bir tanesi "jant sağlamsa çok sorun olmaz. ama eğer en küçük bir çatlağı, kırığı, yamuğu varsa işte o zaman ciddi problem yaratabilir" diyor.
Bununla birlikte Buz Motor ve Kasımpaşa Motor hava kaçırmama garantisi veriyorlar.
Kafam oldukça karıştı. Unutmadan, Michelin'in Pilot Sporty modelini hem Tubetybe hemde Tubeless olarak kullanabiliyoruz. Metzeler M22 ise sadece Tubetype yani şambrelli.
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
Apache ile kaza yapan arkadaşın konusu daha önceden dile getirilmişti dublex yapma hakkında ise limitleri zorlamazsan (çok yüksek yada çok düşük hava basmazsan virajlarda aşırı derecede yatırmazsan) bi sakıncası olmaz çünkü normal şartlarda dublex lastik patlasa bile yolda giderken inmez dublexin özelliğide bu zaten durduğu yerde iner ama limitler zorlandığı takdirde sakınca yaratabilir bununda sebebi jantların şamriyelliye göre üretilmiş olması ve dublex lastik için üretilen jantların sahip olduğu kalite standartlarında olmamasıdır burada karar tamamen kullanıcıya kalıyor daha doğrusu kullanıcının sürüş karakteri ile alakalı bi duruma dönüşüyor dublex takma işi
Ha ben garanti işe bakayım kafam iyicene rahat olsun dersek 2 Tane (1 takım) YBR ESD jantı alınır lastikler onun üzerine takılır kullanılır
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Peki YBR125 ESD'nin jantları bizim makinelere uyar mı? Burçlar, amortisörler, disk ve kampana vs. sıkıntı yaratmaz mı?
~ Bütün mesele yolda olmak... ~
ben kullanıyorum. Hemde son limitlerde. Problem yok. İçinde şüphesi olan tubless yaptırmasın.
valla tubeless yolda atsa, bende atardı. 150kg yükle devamlı yatırıyorum motoru, maşallah hiç sıkıntı yok.
haftada bir havasını kontrol et, devam
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:25 ----------
ben arka kampanın balatasını değişeceğim zaman ybr ninki uymadı. yeşil scooter kampana balatası tam uydu.
ön disk te ybr ninkiyle uyumsuz.
yani bence ybr jantını salco ya takma işi bayaa yaş..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
arka balatalarla birlikte takılabilir. Ön balatalar problem çıkarmaz. Değiştirilebilir.
abi arpanın ölümü attan olsun zaten yolun sonu belli. Fitilimiz yanıyor. ne zaman sönerse. Allah herkesi korusun
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
maşallah rengi baya canlı duruyor. Allah kaza bela vermesin. Çok güzel çok.
ahmet abı gecmış olsun. bende hastayım antıbıyotıke başladık bugun bınemedım yatıştayım. .
Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.
Sağol Ramazan valla bu gün bindim ben aga yengen o kadar dil döksede çıkardım wolfü az turladım ohh bee kendime geldim hatta ondan sonrada geldiğimde hanımıda aldım artçı olarak scoterına bakmaya gittik biraz talim tecrübe yapacaktık istasyonun boş arazisinde ama scoter çalışmadı sonrada dedikki iyi varsın Salco bindik üstüne verdik kırbacı verdik kırbacı ne çamlıca kaldı dolaşılmadık ne sosyete pazarı en son birer kokoreç yeyip döndük motora binince kendime geldim yani evde yat yat sırtım delincek sandıydım yafs
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
hasta derken bende pek iyi sayılmam. Havalardan herhalde. ahmet abi ben normal adam değilimki normal kullanayım.
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)