motor kısmı açılmadan, debriyaj balataları bile orjinal. Bakalım motorunu elletmeden kaç bin km lere gelecem? Standart bakım hariç. rektefe düşünmüyorum ama 100 bin km kadar kullanabilirsem orjinal ybr silindir segman piston attırabilirim
Birazdan bakacağım. Daha önce bakmıştım; sadece 2 model arasında karşılaştırma yapmak istediği için herhangi bir yorum yapmadım. Açıkcası bu saat'ten sonra da CB'ye tutulmuş'lara birşey söylemek istemiyorum. Onlara Allah 1 kg akıl, fikir versin...
O da zevkine diyosun
bu forumdaki profosörler , üniversitelerde yok ..
la bilmiyorsan bilmiyorum de geç git ya
cok tav oluyorum bu mallara
Tsubasa yemini mi bozdurdun bana, dayanamadım 3-5 birşeyler ben de yazdım (Oraya).
O kadar çok ki; ''hiç tecrübem yok 125cc'lik birşey alacağım bana tavsiyeniz nedir?'' diye tonla yazı mevcut forumda.
Bir Allah'ın kulu kalkıp, ''önce bisiklet'te denge de durmayı öğrenip sonra motosiklet'e geçsen'' demiyor...
''Sen al düşe kalka öğrenirsin'' diyen pro'lar, doçent'ler, ordünaryüs'ler maalesef groston'la
Adem aga + 18 fanteziler kuruyorsun bakıyom CB nin üzerindekini ben olarak hayal etmeler falan ulen bu kadarmı efsane olduk bee
@Beterböcek : YBR alırsan gene hüsrana uğrarsın baştan söyleyeyim tamam YBR kalite ama bizim motordaki heybet ve konfor yok 2012 ESD ye binerek bizzat test ettim bunu
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
''Kime niyet, kime kısmet'' derler ya büyük bir değişiklik olmaz ise; kısmetim de Salcano Wolf var
YBR ESD'lerden daha bi atik geldi, hem sınırlama da yok, ver gaz'ı gidebildiği kadar gitsin.
Salcano Wolf tık diye almıştı marş'ı. YBR ESD'de ise 2'inci de aldı!
Bakalım zaman ne alıp ne verecek...
ybr,cbf150,apache.....bunlar 125-150cc baslangıc motorları olarak forumda neredeyse %99 unun onerdıgı marka modeller.sıfırlarına yoneldıgınde plakası-sıgortası-topcasesı 4-5bını buluyor.bu işin maddi boyutu.hepsının artıları eksılerı var.cbf 150 nın vırajı ıyı ama kronık hastalıgı yag yakması.ybr esd de bır cok sıkayet var.apache nınde yaklasık sıkayetlerı ybr esd ayarı.ancak kullandıgımız wolf keza tsubasanın bora sı abi bı motor sıfır hata olabılırmı?28 nisan 2012 de aldım motorumu.yaptıgım masraflar ustamın uyarmasına ragmen keyfıyen degıstırılmıs parcalar.(ön arka dıslı,o-ring lı zincir buji).konfor dıger deyım yerındeyse muhtesem 3 luden daha ıyı.gıttıgım uzun yol tecrubeme dayanarkak soyluyorum .bodrum-karacabey gıt gel 1280 km.12-14 temmuz tarıhlı gezım.buna ben zer gıt gel karacabey-kandıra,karacabey-burhanıye keza ben 152 kg yım hanımda 50kg.standart 200kg lık yuku cekıyor.benım gordugum 50-60 bını sıfır sıkıntıyla gorur bu motorlar.bu motorlara tek arıza yaptırabılen tahsın kardesımız var...oda bızım nazar boncugumuz olsun ama dimi...ve şuanda benim motorum 11.150km oldu...dün 11.111km sını kutlamıstık yıkamacıda.
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
ahmet ağa nasıl fantazi kuruyom ama? evet son çıkan esed lerin karburatör problemi var. Wolf kadarda konfor yok. Parçaları wolf ten kaliteli olabilir. Ona bişey diyemem.tahsin bi efsane yahu
Zaten eski kasa YBR kullanıpta, ESD alanlara sorsan, ''ahh o eski YBR'ler yok mu'' derler. Çün ki karbüratörleri konvansiyonel yapılı, TPS MPS yok. Veriyorsun gaz'ı gidebildiği yere kadar gidiyor. YBR'de, ESD'sinide, Wolf'ü de kullandım. En hoşuma giden (hemen her konuda, her açıdan, her kısımdan) Wolf'te karar kıldım. Zaten Wolf'te sorunsuz kasa YBR olduğuna göre . Ama bu yaz sonu CB değil de, YBR ESD alsaydım demiyor değilim. 4.000 km civarı ''basur'' nüksetti, malum yerimde . Ta ki yolda yırtınırken Cup'çının birine yem oluncaya kadar. Sattım kurtuldum. Artık tek düşüncem Salcano Wolf (Jianshe Js125-6a v6)
ahmet abiyle fatih girdi kanıma. yoksa titana bi 10 yıl daha binerdim. kötü mal almamışım bunu anladım.
Ahh ''Titan''lar ahh. Honda'yı Honda yapan model. Ama sonrası... CB'de bitiren model herhalde Wolf güzel ya, 3.000 TL'si olup ta ''kaya'' gibi sağlam, hemen her yerde parçasını bulabileceğim model arayışında olanların, motorudur Wolf. Sonuçta o bir Jianshe. Doğal olarakta o bir Yamaha !
hondayı bitiren model olarak tarihe geçecek şu cb
bızım ılcede sulama bırlıgı personelıne dagıtılmak uzere 2004 yılında 18 adet ybr 125 alınmıstı.2013 te motorları yenıleme amaclı ıhaleyı gönenden bı fırma kazandı.şubatta teslım tam 24 adet salcano wolf gosterıme gırecek hemde kırmızı renkte......
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
Arkadaşlar sizlerin sayesinde salcano wolf'un yamaha ybr ile aynı kalitede malzeme kullanan bir motosiklet oldugunu ögrendim çok sagolun
Peki Jianshe vb. fabrikalardan çıkan yine böyle japonlar gibi kaliteli parça kullanan başka marka ve model motorsikletlerde var mıdır ülkemizde satılan?
Fantezi müthiş bu sene Allah ömür verirse hani derler ya "iki elim kanda dahi olsa" gelcem yanına Adem aga işi fanteziye falan dökmeye başladın sen durumun tehlikeli yani bir an evvel sezon gelsinde bir an evvel geleyim sende beni bir an evvel geçte sende rahatla bende rahatlayayım yahu Ulen F54 Fatih Allah seni napmasın emi adamı bir tokatladın resmen kimyası bozuldu Adem ağamın tokat manyağı ettin be ne güzel Titanı ile kendi halinde takılıyordu benim ağam
Seni tebrik ediyorum akıllıca bi seçim yaptığın için ve seni geçen (Adem ağamın tabiriyle tokatlayan ) cupcuyada gıyabında teşekkür etmek istiyorum buradan hem seni aramıza kazandırmaya vesile olduğu hemde sendeki uyanışı tetiklediği için
---------- Post added at 04:07 ---------- Previous post was at 04:03 ----------
Tsubusa nın sahibi olduğu Kanuni Bora var bizim motorun kardeşi
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)