Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Aralık 2012, 22:05
#4221
Abi ne alakası var.Zaten biz bu motoru alırken ybr olur mu olmazmı diye almadık ki.Sorunsuz titreşimsiz uzun yıllar kullanalım diye aldık kullanıyoruz da.Ybr ile parça kalitesi hemen hemen aynı.Şu yan sanayi işini iyi etmemişsin.Ben debriyaj teli koptuğunda gece yaya kalmamak için mecbur yan sanayi almıştım.3-4 güne oda koptu serviste orjinal ybr parçası ile değiştirdim.Pek kaliteli olmuyor yan sanayi parçalar.Dikkat et biraz motoruna bide böyle kıyaslamalar yapma.Markasını sorana çin malı de salcano de.ne bilim ybr ile niye kıyaslıyorsun ki
Reklamlar
-
15 Aralık 2012, 00:08
#4222
-
15 Aralık 2012, 01:47
#4223
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
15 Aralık 2012, 02:15
#4224
ahmet abı ben o lastikle kross yapıyom ama asfalt tutuşunuda begenmedim. Asfaltta 10 üzerinden 6, toprak veya çamurda 10 üzerinden 4 veriyorum mt 65 e. Dura tractıona ikisinede 10 üzerinden 9 veriyorum. Bu benim puanlamam.
-
15 Aralık 2012, 02:22
#4225
-
15 Aralık 2012, 02:30
#4226
ahmet abi hani duro marka dişli lastik varya, mt65 e 5 çeker.arazide kullanılmıyo namussuz. Motorun kıçı gezipduruyo. Bide motor çok güçlü geliyor.
-
15 Aralık 2012, 03:55
#4227
CBF 150 nin orj. lastiği durodanmı bahsediyon
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
15 Aralık 2012, 04:05
#4228
egelim 43 adlı üyeden alıntı
CBF 150 nin orj. lastiği durodanmı bahsediyon
benim scooterde duro vardı.
yaz günü çukurda biriken parmak kadar suya girip 5 metre ilerden 20 ile köşeyi dönerken yere yapıştım.
bana duro demeyin
-
15 Aralık 2012, 04:26
#4229
Bana şundan bahsediliyo gibi geldi
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
15 Aralık 2012, 05:01
#4230
Yok bundan bahsetmiyodur çünkü ondan kendisi kullanıyo
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
15 Aralık 2012, 05:30
#4231
benım lastıkler ırc hıcte bı ıkıntım olmadı...
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
-
15 Aralık 2012, 05:47
#4232
zaten sende bende yani 125 cc motosikleti 125 cc motosiklet olduğunu unutmadan kullananlar da bi sıkıntı yok Mutlu fakat tokatçı Adem gibi apaçiler 125 lik motora R6 mumalesi yapıp R6 performansı bekleyince o zaman sıkıntı doğuyor
"HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"
eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?
-
15 Aralık 2012, 08:23
#4233
ahmet abi r6 yla dağda ne işim var? benim şartlarda o lastiği kullansanız sizde beğenmezsiniz. Gerçi ben asfalttada beğenmedim.
-
15 Aralık 2012, 10:45
#4234
egelim 43 adlı üyeden alıntı
yok abi. o 5 para etmez. başka salco servisi bu. bu gene çok daha üst seviye bir tamirci. adam kötülemedi wolfu. bilakis bu paraya alabileceğin çinlilerin en iyisi dedi. mondial alıp perişan olanlara canlı olarak şahit oldum orada
ama motor yansanayi boşuna orjinal ybr parçası takma dedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:36 ----------
salcano_7946 adlı üyeden alıntı
benım lastıkler ırc hıcte bı ıkıntım olmadı...
aynen benimde ön arka irc duplex. 1500km dipgaz ani fren gittim. aşınma belirtisi yok. made in turkiye olmasıda ayrı güzel. nekadarda iyi olsa fransız malı mischlen sporty e para vermem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:43 ----------
gezginmotor adlı üyeden alıntı
Rapsy sayfa 210 daki Tahsinin motor resimlerine bakarmısın,koruma demirinin en alt bağlantısı bak oraya bağlantı normalmi sorun çıkarırmı benim aldığım demir yanlış verilmiş üst bağlantısı tersti bugün kestim düzelttim ama benimkide alt bağlantı Tahsininki gibi olacak sormamın sebebi motor düşse alt bağlantı yerini kırabilir endişesi sencede doğrumudur acaba senin koruma demirindenmi alıp taksam şimdiden teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------
Tahsin senin koruma demirini kendinmi takmıştın yoksa servisemi koruma demirinin en üstü boşmuydu kestinmi en üssten tutmuyo ortadan ve en alttan tutuyo senin demir en alt bağlantıdan sorun çıkar diye düşünüyorum...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Koruma demiri ilk böyledi.Üst ters.
http://imageshack.us/a/img405/6359/resim011n.jpg
Sonra kestim.
http://imageshack.us/a/img194/7940/resim012b.jpg
Doğru şekilde kaynattım.
http://imageshack.us/a/img809/1546/resim013p.jpg
Boyadım
http://imageshack.us/a/img823/488/resim014m.jpg
yok abi eski gittiğim servis taktı demiri.
üst bağlantısı şaseye. alt bağlantısı motora takılıyor. sanırım kesip biçmişler demiri.geçen eksozu söktüğümde koruma demirinide söktüm rahatça söküldü. sıkıntı yok şu an
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:43 ----------
hava 1 derece dışarda.
jikleyi çektim. kontağı açtım.gaz vermeden marşa bastım. anında çalıştı. maşallah benim su motoru benim, arabadan bile hızlı çalışıyor bu soğuklarda. 1 dakika jiklede çalışsın yetiyor. kapatıyorum jikleyi soğukken rolanti 1100 devirlerde devam ediyor.
rolantiyi sıcakken 1400 ayarlamıştım.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
15 Aralık 2012, 13:54
#4235
zaten butun meselede bu arkadaslar.motorun durumu ortada.10450km yol yaptım 28 nısandan bu gune tık demedı.fatıh ahmet abı ve bır arkadas daha uzun uzun yol fotografları bıle var.keza ben bodruma gıdıp geldım toplam 1280 km yol yaptım.bunu ederi gıderı bellı.çinlilerin içindeki en metanetli olanı.ve tabıkı en ekonomık olanı.bırkalamaya gelmıyor.kı gorduk tahsının motorunda.maddı manevı huzursuzluk oluyo.o sebepten lımıtlerı asmayalım.bastada dedık ederi,gideri belli.o yuzden herkese guzel ve keyıflı surusler dılıyorum.allah tekerınızı duz bastırsın herdaım.
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
-
15 Aralık 2012, 15:28
#4236
egelim 43 adlı üyeden alıntı
Eyvallah Egelim sağolasın benim anlatmak istediğim senin verdiğin resimlerde koruma demiri alt bağlantısı marş motorunun üstündeki motor şasesine yapılmış bence doğrusu bu cevap beklediğim benim koruma demirini yanlış verdiler galiba alt bağlantı kısmı marş motorunun altındaki motor bölümüne denk geliyor yani buraya montaj yaparsam düşme olursa bi sorun çıkacağı endişesi yani bu konuda önerileriniz taksammı yenisinimi alsam sağlıcakla...
@Tahsin sende sağolasın cevapladığın için.
-
15 Aralık 2012, 17:46
#4237
salcano_7946 adlı üyeden alıntı
zaten butun meselede bu arkadaslar.motorun durumu ortada.10450km yol yaptım 28 nısandan bu gune tık demedı.fatıh ahmet abı ve bır arkadas daha uzun uzun yol fotografları bıle var.keza ben bodruma gıdıp geldım toplam 1280 km yol yaptım.bunu ederi gıderı bellı.çinlilerin içindeki en metanetli olanı.ve tabıkı en ekonomık olanı.bırkalamaya gelmıyor.kı gorduk tahsının motorunda.maddı manevı huzursuzluk oluyo.o sebepten lımıtlerı asmayalım.bastada dedık ederi,gideri belli.o yuzden herkese guzel ve keyıflı surusler dılıyorum.allah tekerınızı duz bastırsın herdaım.
abi ben aşırı zorladım motoru.
devamlı kesiciye soktum.
dipgaz gittim.
hava filtresiz gezdim.
karter havalandırmasını kapattım.
yağına bakmadım.
oda keçe patlattı. hiç değilse yağına baksaydım, 10tl masrafla kurtarabilirdim ve gene motorum şu an sorunsuz çalışıyor olacaktı. haybiye krank değişip 330tl verdim. sağlık olsun.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
15 Aralık 2012, 17:58
#4238
-
15 Aralık 2012, 17:58
#4239
-
15 Aralık 2012, 18:04
#4240
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)