Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Aralık 2012, 20:09
#4021
bilmiyorum meriç.
yağmur yağmasa kurcalıyacam biraz da.
hele bi yağmur dinsinde.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
-
06 Aralık 2012, 21:05
#4022
Tahsin usta dediğini ben de yapayım. Şimdi telefondan pek anlamadım gece resimleri iyice incelerim.
Peki üst kapakta bi boru yukarı gidiyor, o ne? Metal boru. Esdlerde orasi kapatılmış. Sağ tarafta üst kapakta.
-
06 Aralık 2012, 21:43
#4023
maxi katalik konvektör o. İptali hp yükseltiyomu yükseltmiyomu denemek lazım.
-
06 Aralık 2012, 22:06
#4024
Farklı bir durum hp artışı olacaksa hepimiz iptal edek
-
06 Aralık 2012, 22:15
#4025
ya çok yakarsa meriç?
-
06 Aralık 2012, 22:19
#4026
çok yakarsa karbüratörle çözeriz onu sıkıntı değil adem abi.Max yakacağı 3.5 - 3.6 lt civarı.Motor stabil 100 gitcek olursa oda o kadar önemli değil.Şu hali ile 15 dişliyle 90 la stabil gitmek mümkün.
-
06 Aralık 2012, 22:24
#4027
ya emin değilim değişik kokuda bi hava yolluyo hava filtresine. egsoz gazı gibi ama soğuk. egsoz değil gibi. pis bi koku.
ama neden motora geri döndürülüyor bu hava ?
gaz versem bile borudan gelen hava değişmiyor. oda garip.
acaba yağ karter soğutucu gibi bişeymi ?
bu arada ben hava filtresini takmayı unutmuşum test yaparken.
85 yerine 95 gitmesi filtredende olabilir emin değilim.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Aralık 2012, 22:26
#4028
adem80 adlı üyeden alıntı
maxi katalik konvektör o. İptali hp yükseltiyomu yükseltmiyomu denemek lazım.
konvertör genelde eksoz sisteminin içinde olan bişey arabalarda. motorlarda tam emin değilim.
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Aralık 2012, 22:27
#4029
tahsins adlı üyeden alıntı
ya emin değilim değişik kokuda bi hava yolluyo hava filtresine. egsoz gazı gibi ama soğuk. egsoz değil gibi. pis bi koku.
ama neden motora geri döndürülüyor bu hava ?
gaz versem bile borudan gelen hava değişmiyor. oda garip.
acaba yağ karter soğutucu gibi bişeymi ?
bu arada ben hava filtresini takmayı unutmuşum test yaparken.
85 yerine 95 gitmesi filtredende olabilir emin değilim.
Filtre açıkken daha iyi hava aldığından daha iyi gider motor normal olarak.O boru benim dediğim gibi birşey olabilir.Motoru çalıştır yağ cubuğunu çek oradan bir hava geldiğini göreceksin.Bu havanın sıkışıp bir yerden patlak vermemesi için havalandırma konulmus olabilir.Kokusuda yağ kokusu olabilir.
-
06 Aralık 2012, 22:37
#4030
Ben bu iki şeyi de yapacağım. 4 tane kör tipaya bakar.
-
06 Aralık 2012, 22:38
#4031
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
çok yakarsa karbüratörle çözeriz onu sıkıntı değil adem abi.Max yakacağı 3.5 - 3.6 lt civarı.Motor stabil 100 gitcek olursa oda o kadar önemli değil.Şu hali ile 15 dişliyle 90 la stabil gitmek mümkün.
harbi sizin motorlar stabil düzde 100 gitmiyomu? Ben artçımla 105 km civarı gidebiliyorum. Hertürlü kanıtlarımda. Ya benim motor iyi açılmış, yada sizinkilerde problem var.
-
06 Aralık 2012, 22:46
#4032
abi düzde gidiyor o kadarda öldürme.ama rampayı 100 le çıkamıyor
-
06 Aralık 2012, 22:47
#4033
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.
adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
-
06 Aralık 2012, 22:49
#4034
tahsins adlı üyeden alıntı
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.
adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?
adem abinin motorda 15 dişli var zaten.Bizim motora max takabilceğimiz dişli 16.Onuda motor yemez
-
06 Aralık 2012, 23:02
#4035
rapsy_09 adlı üyeden alıntı
abi düzde gidiyor o kadarda öldürme.ama rampayı 100 le çıkamıyor
naptın hacı sen? Adamların motor düzde görmüyor 100 ü, rampa yukarı nasıl görecek? en aşa 200-250 cc motor lazım rampada 100 görebilmek için.
-
06 Aralık 2012, 23:05
#4036
tahsins adlı üyeden alıntı
dişli büyük sende adem. kilometre yapmış alışmış açılmış en verimli zamanında motorun. 4. vites 8000 devirde kalıyor benim wolf.
115kg beni taşıyor. ön camda kesiyor hızı. yağmurda kesiyor.
adem sen 105 görmek için vitesleri kaç devirde atıyosun ? dipgazmı ? nekadar gaz açıyosun ?
diyelimki dümdüz yolda 4 cü viteste 70 e geldim, 5 e attım gazladım rahat çıkar 105 e. Yani 4 te zorlayıp, 100 e çıkıp 5 e sallamıyorum. Zaten düşük viteslerde zorlamıyorum. Fatih nerdeyse türkiye turu yapmış, iyi açılmış uzun yolda.
-
06 Aralık 2012, 23:07
#4037
abi 6500 devir en iyi torku verdiği devir.şimdi 16 dişliye çevirsek birazda güçü arttırsak belki olabilir.15 dişli ile 86-87 km hızla gidiyor 6500 devirde. Bir ihtimal işte.
-
06 Aralık 2012, 23:10
#4038
16 dişli rampalarda çok zorlar motoru ve kalkışlarda.15 iyidir.
-
06 Aralık 2012, 23:14
#4039
Aynen abi.15 le duruyor zaten şuanda.Satarsak iyisinden bir gs500 alacaz o zaman çıkarım istediğim süratle rampayı
-
06 Aralık 2012, 23:23
#4040
vaaay dişliler 15 , keyifler yerinde hee.
ben burda kesiciden kesiciye sokayım motor 100 görsün diye.
ilk fırsat bende takacağım 15 dişliyi.
motor biraz yüksek devirlere alışsında..
yaş:34 evli 2 çocuklu (bajaj boxer kullanmakta.)
salcano wolf: 0 km (05.01.2013)...->....45.000km (13.01.2016) !...
bajaj boxer: 0 km (13.01.2016)...->.... ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)